In het verkeer vallen meer doden hoor. Net als door de griep elk jaar weer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Omdat het veel gevaren met zich meebrengt
Nee, ik was het niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef drumstickNL het volgende:
Alweer TS? Of was het de vorige keer iemand anders?
On-topic: Nee dankje.
Ja, dus moeten we maar wapens gaan legaliseren zodat er nog meer mensen kunnen doodvallen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In het verkeer vallen meer doden hoor. Net als door de griep elk jaar weer.
Ik vertrouw 95 % van de vrouwelijk automobilisten ook niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:12 schreef Hexagon het volgende:
Doe maar niet
Ik vertrouw 95% van de bevolking zo'n ding niet toe
Ga op een schietclub.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom niet eigenlijk?
Een mooie hobby. En goed om jezelf te verdedigen.
TS is natuurlijk voor. Jij ook?
Ik denk dan ook dat er een lobby bestaat die vrouwen hun rijbewijs wil afnemen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vertrouw 95 % van de vrouwelijk automobilisten ook niet.
Leven is risico nemen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja, dus moeten we maar wapens gaan legaliseren zodat er nog meer mensen kunnen doodvallen?
Ik vertrouw zelfs mezelf niet zo'n ding toen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:12 schreef Hexagon het volgende:
Doe maar niet
Ik vertrouw 95% van de bevolking zo'n ding niet toe
Ik zou het graag zien. Vrouwen zijn erg goed in vraagteken rijden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat er een lobby bestaat die vrouwen hun rijbewijs wil afnemen.
Dat kan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik vertrouw zelfs mezelf niet zo'n ding toen.
Het aantal vuurwapenslachtoffers in de VS is anders wel een tandje hoger dan het aantal vuurwerkongelukkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Leven is risico nemen.![]()
Vuurwerk is ook gevaarlijk en we doen het elk jaar weer. En verder we eten hele ongezond, ook tig doden.
Hoeveel mensen sterven er per jaar door vuurwerk en hoeveel door vuurwapens? Wat is er dan gevaarlijker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Leven is risico nemen.![]()
Vuurwerk is ook gevaarlijk en we doen het elk jaar weer. En verder we eten hele ongezond, ook tig doden.
Mjah, op zich wel. Alleen weet ik niet of het goed is voor jouw buurman als jij een .45 op je nachtkastje hebt liggenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom niet eigenlijk?
Een mooie hobby. En goed om jezelf te verdedigen.
TS is natuurlijk voor. Jij ook?
Weet je hoeveel mensen zich kapot zuipen/rijden ieder jaar? Vetzucht. etc.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoeveel mensen sterven er per jaar door vuurwerk en hoeveel door vuurwapens? Wat is er dan gevaarlijker?
Simpele ziel.
In de USA is het een verworven recht. Net als auto rijden. En toch vallen bij het laatste weer elk jaar velen doden. Tja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het aantal vuurwapenslachtoffers in de VS is anders wel een tandje hoger dan het aantal vuurwerkongelukken
Ik moet er niet aan denken dat er allerlei mafketels het hele jaar met zo'n ding lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |