abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95893441
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

pffffffff man ik had je door maar ik kreeg een note

flikker op :')
Nee je kreeg een note in dit topic, niet dat andere.
pi_95893464
en Stali probeerde je een ban aan te naaien...

grapjas :O
pi_95893548
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en Stali probeerde je een ban aan te naaien...

grapjas :O
Je zegt maar wat je wilt, al hoeft het nergens op de waarheid te berusten.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 23 april 2011 @ 18:44:36 #204
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95893577
Ruim 8 topics over een non issue in Nederland. :') _O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_95893632
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef Netsplitter het volgende:
Ruim 8 topics over een non issue in Nederland. :') _O-
ja je kan er maar beter om lachen :')

maar tis eigenlijk om te huilen dat die gast zolang zijn gang heeft kunnen gaan.
pi_95893653
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ja je kan er maar beter om lachen :')

maar tis eigenlijk om te huilen dat die gast zolang zijn gang heeft kunnen gaan.
Maar het wordt maar niet dichtgegooid :'(
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_95893724
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:46 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Maar het wordt maar niet dichtgegooid :'(
Ja dat snap ik ook niet hoor ! :D

Zelfs toen ze er achter waren dat het een troll was... :')

maar ja ik ben hier niet de baas, ze zullen wel weten wat ze doen toch?

Als het aan mij lag was dit topic allang dichtgegooid 8-)
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:17:01 #208
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_95896293
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef vergezocht het volgende:
Dat hele topic was een grap. Niet serieus bedoeld.
Dit topic had een serieuze oorsprong, en gelukkig waren er ook mensen (vooral in de eerste delen) die wél in staat waren een serieuze discussie van beide kanten te voeren.

Helaas dat het in de laatste delen compleet uit de hand is gelopen, dat heeft de zaak van de sportschutter / vuurwapenliefhebber geen goed gedaan en de discussie compleet uit zijn verband gerukt.

Dat de serieuze kant van de vuurwapendiscussie ondergesneeuwd is geraakt betreur ik dan ook ten zeerste, en ik reken het je zeer hoog aan dat jij deze reeks hebt verkloot voor je eigen ego.
pi_95896438
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dit topic had een serieuze oorsprong, en gelukkig waren er ook mensen (vooral in de eerste delen) die wél in staat waren een serieuze discussie van beide kanten te voeren.

Helaas dat het in de laatste delen compleet uit de hand is gelopen, dat heeft de zaak van de sportschutter / vuurwapenliefhebber geen goed gedaan en de discussie compleet uit zijn verband gerukt.

Dat de serieuze kant van de vuurwapendiscussie ondergesneeuwd is geraakt betreur ik dan ook ten zeerste, en ik reken het je zeer hoog aan dat jij deze reeks hebt verkloot voor je eigen ego.
pi_95896729
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Eens met de eerste twee, maar je derde paragraaf klopt niet.

Je kan dit niet aan mij toerekenen, ik ben niet degene die het verkloot heeft. Trouwens daar is een teamverband voor nodig. Meerdere personen dus.

En ik kan je zeggen,dat ik, elke keer als ik inhoudelijk ergens wil beginnen, persoonlijk word afgekraakt of er wordt gezinspeeld om mijn emoties of bekwaamheden. Dus dat wordt een afhaak/aansluit spelletje van beurten, en dat heeft voor gezorgd dat dit topic niet te redden was.

Het ligt ook aan jullie om hiervan iets te maken. Ik ben maar de TS die de reeks heeft gecontinueerd, niets meer, niets minder. :)
pi_95896748
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Weer een veelzeggende post van jou. :D
pi_95898110
Laten we het voorlopig maar even opgeven. Er komt vanzelf wel weer een nieuwe discussie over wapens in Nederland die we dan weer vers insteken. Deze gaat dus op slot tenzij iemand in het FB topic met een briljante reden komt om het te heropenen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')