Nee je kreeg een note in dit topic, niet dat andere.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pffffffff man ik had je door maar ik kreeg een note
flikker op
Je zegt maar wat je wilt, al hoeft het nergens op de waarheid te berusten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en Stali probeerde je een ban aan te naaien...
grapjas
ja je kan er maar beter om lachenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef Netsplitter het volgende:
Ruim 8 topics over een non issue in Nederland.![]()
Maar het wordt maar niet dichtgegooidquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja je kan er maar beter om lachen![]()
maar tis eigenlijk om te huilen dat die gast zolang zijn gang heeft kunnen gaan.
Ja dat snap ik ook niet hoor !quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar het wordt maar niet dichtgegooid
Dit topic had een serieuze oorsprong, en gelukkig waren er ook mensen (vooral in de eerste delen) die wél in staat waren een serieuze discussie van beide kanten te voeren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef vergezocht het volgende:
Dat hele topic was een grap. Niet serieus bedoeld.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit topic had een serieuze oorsprong, en gelukkig waren er ook mensen (vooral in de eerste delen) die wél in staat waren een serieuze discussie van beide kanten te voeren.
Helaas dat het in de laatste delen compleet uit de hand is gelopen, dat heeft de zaak van de sportschutter / vuurwapenliefhebber geen goed gedaan en de discussie compleet uit zijn verband gerukt.
Dat de serieuze kant van de vuurwapendiscussie ondergesneeuwd is geraakt betreur ik dan ook ten zeerste, en ik reken het je zeer hoog aan dat jij deze reeks hebt verkloot voor je eigen ego.
Eens met de eerste twee, maar je derde paragraaf klopt niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit topic had een serieuze oorsprong, en gelukkig waren er ook mensen (vooral in de eerste delen) die wél in staat waren een serieuze discussie van beide kanten te voeren.
Helaas dat het in de laatste delen compleet uit de hand is gelopen, dat heeft de zaak van de sportschutter / vuurwapenliefhebber geen goed gedaan en de discussie compleet uit zijn verband gerukt.
Dat de serieuze kant van de vuurwapendiscussie ondergesneeuwd is geraakt betreur ik dan ook ten zeerste, en ik reken het je zeer hoog aan dat jij deze reeks hebt verkloot voor je eigen ego.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |