Och, dat sujet probeert mensen wel bannetjes aan te smeren. Vieze trollkloon.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oei ik zou zoiets niet meer durven zeggen hier![]()
![]()
kiek maar uit
Ik zei dat er ook ongelukken eronder stonden. Ik snap dat ik dingen tientallen keer moet herhalen ivm de lage IQ hier, maar goed ik laat me niet irriteren !quote:Op woensdag 20 april 2011 00:08 schreef Argento het volgende:
[..]
Dan moet je niet roepen dat ik het over ongelukken heb.
En vervolgens wordt Fanvanhetlaatsteuur tot vervelens toe aangesproken op haar 'ad hominem' argument. Wat overigens gewoon een rake opmerking was. Irritante moderatie, maar ja, wat doe je eraan?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Och, dat sujet probeert mensen wel bannetjes aan te smeren. Vieze trollkloon.
Dat niet alle politieagenten te vertrouwen zijn zoals jij dat graag wilt doen geloven.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:16 schreef Argento het volgende:
zeker, maar welk punt probeer je aan te tonen door te verwijzen naar Sander V?
Nee, je zei dat ik het over ongelukken had. Je had het niet over de inhoud van je linkjes.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:17 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik zei dat er ook ongelukken eronder stonden.
Ik geloof niet dat ik dat gezegd heb. Wat ik wel gezegd heb is dat het onzin is om te stellen dat de gemiddelde burger wel met vuurwapens te vertrouwen is en de overheid niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:17 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat niet alle politieagenten te vertrouwen zijn zoals jij dat graag wilt doen geloven.
Over ad hominem gesproken. Maar dit is inmiddels de bekende discussierstijl van meisje Vergezocht.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:17 schreef vergezocht het volgende:
Ik snap dat ik dingen tientallen keer moet herhalen ivm de lage IQ hier, maar goed ik laat me niet irriteren !
Zou in dat opzicht niet eerder het maatschappelijk belang gediend zijn om mensen die zelfmoord willen plegen te stimuleren dit middels een vuurwapen te doen?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar dit soort dingen zijn in Nederland gewoon niet nodig. Sterker nog, we leven hier zo op elkaar dat het enorm gevaarlijk is als mensen lekker hun flatjes volstouwen met wapens. Jah, lekker sportief maar de kans dat het fout gaat is heel groot. Het gaat hierin niet eens om wat iemand een ander aan kan doen maar ook nog eens het aantal emotionele zelfmoorden.
Ik heb vergezocht een paar topics geleden al ontmaskerd. Die gozer heeft nog nooit van zijn leven een wapen waarmee je kunt schieten in handen gehad. Jah, een supersoaker misschien. Hij lult maar wat en hij stuurt DM's naar mensen die wel op een schietclub zitten voor informatie. Dit pro-wapengeneuzel is echt zijn dag- avond- nachtbesteding momenteel. Gierend gek maar kennelijk is hij niet zo maf onder zijn andere eerdere namen dus wordt het gedoogd.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:17 schreef Argento het volgende:
[..]
En vervolgens wordt Fanvanhetlaatsteuur tot vervelens toe aangesproken op haar 'ad hominem' argument. Wat overigens gewoon een rake opmerking was. Irritante moderatie, maar ja, wat doe je eraan?
veel te veel slaappillen heeft hetzelfde gewenste effect. Levert ook niet zoveel rotzooi op.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou in dat opzicht niet eerder het maatschappelijk belang gediend zijn om mensen die zelfmoord willen plegen te stimuleren dit middels een vuurwapen te doen?
Daar heb je helemaal gelijk aan, dat had ik nog niet eens in overweging genomen. Ben niet zo depressief, derhalve ook totaal niet bekend op het gebied van zelfmoorden.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:27 schreef Argento het volgende:
[..]
veel te veel slaappillen heeft hetzelfde gewenste effect. Levert ook niet zoveel rotzooi op.
Heb ik het Zelfmoordsubforum over het hoofd gezien?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:30 schreef Staal het volgende:
Denk vooral een serieuze discussie te voeren hoor, mensen..
ja ik zal nog even een mooie uitzoekenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:47 schreef Staal het volgende:
Wel even elders nog een plaatje draaien he, Fann. Want daar ken ik je van.![]()
En dan maffenstein.
Trusten heren.
Ja, het blijft een enorm dom idee. In een land waar iedereen met een vuurwapen rond kan lopen wil ik niet wonen.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:05 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je luistert niet. Al herhaal ik het 10 keer dan nog kom je dezelfde vreemde vragen stellen.
Ik schreef dat ik voorstander ben van selectieve screening. Niet iedereen komt in aanmerking, alleen diegenen die er juist mee om kunnen gaan. Juist schieten dus. En als iemand dat niet kan , dan koopt die het niet.
Ik ben ook voorstander van een bi-jaarlijkse pyschologische test, en een verplichte training elk iedere jaar om de vergunning te kunnen handhaven.
Enough said?
- Welke vragen vind je vreemd?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:05 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je luistert niet. Al herhaal ik het 10 keer dan nog kom je dezelfde vreemde vragen stellen.
Ik schreef dat ik voorstander ben van selectieve screening. Niet iedereen komt in aanmerking, alleen diegenen die er juist mee om kunnen gaan. Juist schieten dus. En als iemand dat niet kan , dan koopt die het niet.
Ik ben ook voorstander van een bi-jaarlijkse pyschologische test, en een verplichte training elk iedere jaar om de vergunning te kunnen handhaven.
Enough said?
laat het rusten geloof mequote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
- Welke vragen vind je vreemd?
- Selectieve screening is geen garantie voor veilig gebruik in een noodsituatie. Verre van dat.
- Wat is een 'bi-jaarlijkse psychologische test'? Ik heb er nog nooit van gehoord.
- Over vragen gesproken: Ik had jou er ook een aantal gesteld, maar ik heb helaas geen reactie mogen vernemen.
ja, idd..quote:Op donderdag 21 april 2011 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
laat het rusten geloof me![]()
Heb het gevoel dat ik vermoord ga worden
pffffffff man ik had je door maar ik kreeg een notequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef vergezocht het volgende:
Dat hele topic was een grap. Niet serieus bedoeld.
Ik wou de intelligentie meten van de reageerders.Vooral die anti-vuurwapen schreeuwers. Om te zien of ze echt erop in zouden gaan, en aan de hand van een bepaalde persoon en zijn gevoelens hun argument te maken.
![]()
En ik mag zeggen, dat de resultaten zwaar tegenvielen maar waren wel naar verwachting.
Gefeliciteerd, jongens en meisjes, jullie hebben je voor de zoveelste keer uitgepresteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |