abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2011 @ 00:16:33 #176
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95745204
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

oei ik zou zoiets niet meer durven zeggen hier :D _O-

kiek maar uit :P
Och, dat sujet probeert mensen wel bannetjes aan te smeren. Vieze trollkloon.

Maar serieus, het is allemaal niet zo moeilijk.
In tegenstelling tot ons nogal vergezochtje heb ik wel schietervaring en ook heb ik geleefd op grond waar je eigenlijk wel een paar honden en wat wapens in huis moet hebben.

Maar dit soort dingen zijn in Nederland gewoon niet nodig. Sterker nog, we leven hier zo op elkaar dat het enorm gevaarlijk is als mensen lekker hun flatjes volstouwen met wapens. Jah, lekker sportief maar de kans dat het fout gaat is heel groot. Het gaat hierin niet eens om wat iemand een ander aan kan doen maar ook nog eens het aantal emotionele zelfmoorden.

En waarschijnlijk is dit allemaal ook al honderden keren gezegd. Het is te hopen dat een idioot zoals Vergezocht zich naar aanleiding van het Alphen aan de Rijn incident zich niet gaat aanmelden en ergens door een controlemaasje valt. Tenzij hij zijn eigen slapen wilt piercen. Maar daarom ben ik dan dus ook weer tegen dat wapenbezit.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_95745217
zeker, maar welk punt probeer je aan te tonen door te verwijzen naar Sander V?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_95745229
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:08 schreef Argento het volgende:

[..]

Dan moet je niet roepen dat ik het over ongelukken heb.
Ik zei dat er ook ongelukken eronder stonden. Ik snap dat ik dingen tientallen keer moet herhalen ivm de lage IQ hier, maar goed ik laat me niet irriteren ! :)
pi_95745253
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:16 schreef Staal het volgende:

[..]

Och, dat sujet probeert mensen wel bannetjes aan te smeren. Vieze trollkloon.
En vervolgens wordt Fanvanhetlaatsteuur tot vervelens toe aangesproken op haar 'ad hominem' argument. Wat overigens gewoon een rake opmerking was. Irritante moderatie, maar ja, wat doe je eraan?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_95745254
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:16 schreef Argento het volgende:
zeker, maar welk punt probeer je aan te tonen door te verwijzen naar Sander V?
Dat niet alle politieagenten te vertrouwen zijn zoals jij dat graag wilt doen geloven.
pi_95745304
Ik moet nu weg, ik kom weer later kijken. Als er toch iets veranderd is :')
pi_95745314
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:17 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ik zei dat er ook ongelukken eronder stonden.
Nee, je zei dat ik het over ongelukken had. Je had het niet over de inhoud van je linkjes.

Ik snap niet waarom je dat nu zou willen ontkennen, want het is gewoon voor iedereen terug te zien (post #160).
pi_95745334
quote:

[..]

Dat niet alle politieagenten te vertrouwen zijn zoals jij dat graag wilt doen geloven.
Ik geloof niet dat ik dat gezegd heb. Wat ik wel gezegd heb is dat het onzin is om te stellen dat de gemiddelde burger wel met vuurwapens te vertrouwen is en de overheid niet.
pi_95745534
quote:
Ik snap dat ik dingen tientallen keer moet herhalen ivm de lage IQ hier, maar goed ik laat me niet irriteren ! :)
Over ad hominem gesproken. Maar dit is inmiddels de bekende discussierstijl van meisje Vergezocht.

Overigens is het niet tientallen keer maar tientallen keren en het lage IQ niet de lage IQ en ten slotte is irriteren geen wederkerig werkwoord (dan had je 'ergeren' moeten gebruiken). Maar vrees niet. Ik zal niks suggereren over je IQ (ook al heb ik daar allerlei gedachten over). Dat is niet mijn stijl.
  woensdag 20 april 2011 @ 00:25:12 #185
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_95745546
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:16 schreef Staal het volgende:

[..]

Maar dit soort dingen zijn in Nederland gewoon niet nodig. Sterker nog, we leven hier zo op elkaar dat het enorm gevaarlijk is als mensen lekker hun flatjes volstouwen met wapens. Jah, lekker sportief maar de kans dat het fout gaat is heel groot. Het gaat hierin niet eens om wat iemand een ander aan kan doen maar ook nog eens het aantal emotionele zelfmoorden.
Zou in dat opzicht niet eerder het maatschappelijk belang gediend zijn om mensen die zelfmoord willen plegen te stimuleren dit middels een vuurwapen te doen?

Want de maatschappelijke ellende die een zelfmoord onder de trein met zich meebrengt is veel groter als iemand het alleen op zijn kamer doet, en de financiële schade is natuurlijk ook veel groter als zo'n trein 2 uur lang stilstaat.
  woensdag 20 april 2011 @ 00:26:08 #186
42366 Staal
pi_95745574
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:17 schreef Argento het volgende:

[..]

En vervolgens wordt Fanvanhetlaatsteuur tot vervelens toe aangesproken op haar 'ad hominem' argument. Wat overigens gewoon een rake opmerking was. Irritante moderatie, maar ja, wat doe je eraan?
Ik heb vergezocht een paar topics geleden al ontmaskerd. Die gozer heeft nog nooit van zijn leven een wapen waarmee je kunt schieten in handen gehad. Jah, een supersoaker misschien. Hij lult maar wat en hij stuurt DM's naar mensen die wel op een schietclub zitten voor informatie. Dit pro-wapengeneuzel is echt zijn dag- avond- nachtbesteding momenteel. Gierend gek maar kennelijk is hij niet zo maf onder zijn andere eerdere namen dus wordt het gedoogd.

Maar dat dit serieus al 8 topics loopt. Alles is al gezegd.
Vergezocht is absoluut niet eens representatief voor mensen die wel op een schietclub zitten want dan leefde je hier in Nederland in het wilde Westen.
Un certain jeune homme
pi_95745634
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:25 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Zou in dat opzicht niet eerder het maatschappelijk belang gediend zijn om mensen die zelfmoord willen plegen te stimuleren dit middels een vuurwapen te doen?
veel te veel slaappillen heeft hetzelfde gewenste effect. Levert ook niet zoveel rotzooi op.
  woensdag 20 april 2011 @ 00:28:52 #188
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_95745686
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:27 schreef Argento het volgende:

[..]

veel te veel slaappillen heeft hetzelfde gewenste effect. Levert ook niet zoveel rotzooi op.
Daar heb je helemaal gelijk aan, dat had ik nog niet eens in overweging genomen. Ben niet zo depressief, derhalve ook totaal niet bekend op het gebied van zelfmoorden.
  woensdag 20 april 2011 @ 00:30:17 #189
42366 Staal
pi_95745747
Denk vooral een serieuze discussie te voeren hoor, mensen. :').
Un certain jeune homme
  woensdag 20 april 2011 @ 00:31:14 #190
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_95745784
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:30 schreef Staal het volgende:
Denk vooral een serieuze discussie te voeren hoor, mensen. :').
Heb ik het Zelfmoordsubforum over het hoofd gezien? :@
pi_95746127
Ach een nootje meer of minder maakt me ook niet veel uit, maar je maakt zo
wel meteen een einde aan een discussie, Heer Vergezocht kan alles maar
zeggen leek het wel en een ander dus blijkbaar niet, was wel vreemd...

Ik stel voor om hem verder gewoon te negeren eigenlijk, als er eentje aan
het trollen is dan is het volgens mij wel Vergezocht, ik kan er niets anders
bij bedenken eigenlijk :')

Ik neem hem niet meer serieus in ieder geval, al een tijdje niet trouwens...

Verspilde moeite... als hij wel echt zo is, is hij een gevaar voor de samenleving
volgens mij.

Echt, wat Stali zegt, alles is al gezegd, het worden alleen maar herhalingen,
niet zoveel zin in om mijn energie hier nog aan te besteden :N

Truste Allemaal !

was toch best wel interessant om te volgen :Y maar nu vind ik het wel
welletjes :+

see joe leter allemaal vast wel weer in andere topics :W

doei doei :z
  woensdag 20 april 2011 @ 00:47:17 #192
42366 Staal
pi_95746399
Wel even elders nog een plaatje draaien he, Fann. Want daar ken ik je van. ^O^

En dan maffenstein.
Trusten heren.
Un certain jeune homme
pi_95746484
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:47 schreef Staal het volgende:
Wel even elders nog een plaatje draaien he, Fann. Want daar ken ik je van. ^O^

En dan maffenstein.
Trusten heren.
ja ik zal nog even een mooie uitzoeken :D
  woensdag 20 april 2011 @ 18:26:58 #194
104871 remlof
Europees federalist
pi_95770118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:05 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Je luistert niet. Al herhaal ik het 10 keer dan nog kom je dezelfde vreemde vragen stellen.

Ik schreef dat ik voorstander ben van selectieve screening. Niet iedereen komt in aanmerking, alleen diegenen die er juist mee om kunnen gaan. Juist schieten dus. En als iemand dat niet kan , dan koopt die het niet.

Ik ben ook voorstander van een bi-jaarlijkse pyschologische test, en een verplichte training elk iedere jaar om de vergunning te kunnen handhaven.

Enough said?
Ja, het blijft een enorm dom idee. In een land waar iedereen met een vuurwapen rond kan lopen wil ik niet wonen.
pi_95775501
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:05 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Je luistert niet. Al herhaal ik het 10 keer dan nog kom je dezelfde vreemde vragen stellen.

Ik schreef dat ik voorstander ben van selectieve screening. Niet iedereen komt in aanmerking, alleen diegenen die er juist mee om kunnen gaan. Juist schieten dus. En als iemand dat niet kan , dan koopt die het niet.

Ik ben ook voorstander van een bi-jaarlijkse pyschologische test, en een verplichte training elk iedere jaar om de vergunning te kunnen handhaven.

Enough said?
- Welke vragen vind je vreemd?
- Selectieve screening is geen garantie voor veilig gebruik in een noodsituatie. Verre van dat.
- Wat is een 'bi-jaarlijkse psychologische test'? Ik heb er nog nooit van gehoord.
- Over vragen gesproken: Ik had jou er ook een aantal gesteld, maar ik heb helaas geen reactie mogen vernemen.
pi_95790023
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

- Welke vragen vind je vreemd?
- Selectieve screening is geen garantie voor veilig gebruik in een noodsituatie. Verre van dat.
- Wat is een 'bi-jaarlijkse psychologische test'? Ik heb er nog nooit van gehoord.
- Over vragen gesproken: Ik had jou er ook een aantal gesteld, maar ik heb helaas geen reactie mogen vernemen.
laat het rusten geloof me :Y

Heb het gevoel dat ik vermoord ga worden
pi_95798093
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

laat het rusten geloof me :Y

Heb het gevoel dat ik vermoord ga worden
ja, idd..
pi_95890490
Tja, op een gevoel zou ik niet vertrouwen. Maar als er echt serieuze bedreigingen worden gedaan, dan zou ik een verlof tot het dragen van een vuurwapen bij de politie aanvragen. Je kan moeilijk 24/7 een agent bij je dragen omdat je jezelf niet effectief mag verdedigen.
pi_95893349
Dat hele topic was een grap. Niet serieus bedoeld.

Ik wou de intelligentie meten van de reageerders. :D Vooral die anti-vuurwapen schreeuwers. Om te zien of ze echt erop in zouden gaan, en aan de hand van een bepaalde persoon en zijn gevoelens hun argument te maken. :{

En ik mag zeggen, dat de resultaten zwaar tegenvielen maar waren wel naar verwachting.

Gefeliciteerd, jongens en meisjes, jullie hebben je voor de zoveelste keer uitgepresteerd!
pi_95893424
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef vergezocht het volgende:
Dat hele topic was een grap. Niet serieus bedoeld.

Ik wou de intelligentie meten van de reageerders. :D Vooral die anti-vuurwapen schreeuwers. Om te zien of ze echt erop in zouden gaan, en aan de hand van een bepaalde persoon en zijn gevoelens hun argument te maken. :{

En ik mag zeggen, dat de resultaten zwaar tegenvielen maar waren wel naar verwachting.

Gefeliciteerd, jongens en meisjes, jullie hebben je voor de zoveelste keer uitgepresteerd!
pffffffff man ik had je door maar ik kreeg een note

flikker op :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')