Sowieso.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef JoaC het volgende:
[..]
Tem heeft dus krediet opgebouwd in dit topic
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vanwege overtreding van de huisregels en dan varieert het van 24 uur tot enkele maanden of zelfs (semi)permanent. Vaak gebeurt het wanneer mensen zich niet meer in kunnen houden en beginnen te schelden op elkaar of de moderatie. Maar er verdwijnen ook veel spamaccounts of posters van te ranzige plaatjes.
Mwah: als iemand denkt dat je hoort bij dit soort mensen kan dat ook al genoeg zijn, hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vanwege overtreding van de huisregels en dan varieert het van 24 uur tot enkele maanden of zelfs (semi)permanent. Vaak gebeurt het wanneer mensen zich niet meer in kunnen houden en beginnen te schelden op elkaar of de moderatie. Maar er verdwijnen ook veel spamaccounts of posters van te ranzige plaatjes.
Ja, Tweetalig nog wel, ook al is dat programma inmiddels al afgelopen.quote:
16(4de jaar)quote:
Je vraag is wel terechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, Tweetalig nog wel, ook al is dat programma inmiddels al afgelopen.![]()
Maar er drijft nou niet echt een bepaald lidwoord naarboven bij mij
Bedanktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je vraag is wel terecht
DE topic vs. HET topic
Dat wringt wel heel erg, ik zou voor het gaan. In mijn vertalingen wordt het al jaar en dag geaccepteerd.quote:
is het nadeel van een taal die wordt aangepast dmv een groen boekjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wringt wel heel erg, ik zou voor het gaan. In mijn vertalingen wordt het al jaar en dag geaccepteerd.
Ik ook. Naar analogie van het onderwerp.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wringt wel heel erg, ik zou voor het gaan. In mijn vertalingen wordt het al jaar en dag geaccepteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |