Copy thatquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Mag dat kuttopic over de PVV en Tristan dicht?
Ik heb de vraag nog open staan bij de NWS mods wat het plots in POL doet. En ik voel er weinig voor om dom getrol te belonen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Mag dat kuttopic over de PVV en Tristan dicht?
Het topic was bij voorbaat kansloos. Het had daarom direct al dicht gemoetenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb de vraag nog open staan bij de NWS mods wat het plots in POL doet. En ik voel er weinig voor om dom getrol te belonen.
Onzin, het is gewoon nieuws. Het is bijvoorbeeld ook gegaan over dat hij lid was van een schietclub. De achtergronden van de dader van zoiets zijn gewoon nieuws volgens mij...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het topic was bij voorbaat kansloos. Het had daarom direct al dicht gemoeten
Wat doet het topic dan in POL?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin, het is gewoon nieuws. Het is bijvoorbeeld ook gegaan over dat hij lid was van een schietclub. De achtergronden van de dader van zoiets zijn gewoon nieuws volgens mij...
Oh? Schaar jij je onder de kleuters dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meesters en juffen moderators geen orde houden. Dan ontspoort de klas.
Die vraag staat uit bij NWS zoals een paar posts eerder aangaf.quote:
De TT zou eigenlijk wel veranderd kunnen worden inquote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin, het is gewoon nieuws. Het is bijvoorbeeld ook gegaan over dat hij lid was van een schietclub. De achtergronden van de dader van zoiets zijn gewoon nieuws volgens mij...
Neu... ik voel niet echt de behoefte om er over door te gaan eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 23:07 schreef du_ke het volgende:
Het topic is vol en dicht. En het lijkt me beter in NWS te passen als je er over door wilt gaan.
Degene die de laatste post doet opent vaak een nieuw topic, maar dat was ik en ik was er ook wel klaar meequote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu... ik voel niet echt de behoefte om er over door te gaan eigenlijk![]()
Ik ben hier ''nieuw''dus ik dacht er zal wel automatisch een deeltje 3
aankomen, maar dat werkt hier dus niet zo?![]()
Weer iets geleerd !
mooi ! ik ook...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Degene die de laatste post doet opent vaak een nieuw topic, maar dat was ik en ik was er ook wel klaar mee.
Staal blijft topic verpesten met gezeur over mogelijke DM geschiedenis, en blijft bagger-pic posten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef Staal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, natuurlijk wil je dit vergeten.
Nogmaals succes met je banaansmeerigeheid.
Die kortzichtige idioten kunnen ook wel met dm's af. Zoveel tekens hebben die nuttelozen niet nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef Tem het volgende:
Het is een openbaar forum! Wanneer je met je maatjes wil klessebessen zonder lastig gevallen te worden kan je ook gaan pm'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |