Elders. Ik zou zeggen Zuidelijker.quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Dutchnative het volgende:
Wil graag een topic openen over de dekolonisatie van Afrika
Kan dat het beste hier, of elders?
In welke context wil je dit onderwerp behandelen?quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Dutchnative het volgende:
Wil graag een topic openen over de dekolonisatie van Afrika
Kan dat het beste hier, of elders?
Typisch dat het nog steeds open isquote:
Ik zeg: doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef eriksd het volgende:
Inderdaad. Ik ga ook eens een aantal topics openen maar dan met een andere invalshoek. We zullen zien.
Had je het linkse topic ook dichtgegooid wanneer het rechtse topic niet was verschenen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef JoaC het volgende:
Hopelijk pikt iedereen het dat ik die twee topics dicht heb gegooid
Bij afwezigheid Mods kunnen jullie PM'en (in ieder geval naar mij)
Dat komt omdat de meesters en juffen moderators geen orde houden. Dan ontspoort de klas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:03 schreef du_ke het volgende:
Wat een stelletje kleuters bij elkaar weer.
Oh je hebt dus liever dat we schooljuf gaan spelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meesters en juffen moderators geen orde houden. Dan ontspoort de klas.
Dat zou een rol zijn die jij met verve kan vervullen. Daar ben ik zeker van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh je hebt dus liever dat we schooljuf gaan spelen?
Ik bedank voor die eer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zou een rol zijn die jij met verve kan vervullen. Daar ben ik zeker van.
Pierre Kartnerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef betyar het volgende:
Wel GVD wie heeft die waardeloze waardevolle topics gesloten??
Het politieke effect ervan, of de bevolking nu écht beter af is of niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
In welke context wil je dit onderwerp behandelen?
Wat mij betreft kan het prima hier. Al is het maar de vraag hoe het zich hier ontwikkeltquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het politieke effect ervan, of de bevolking nu écht beter af is of niet.
Dankequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan het prima hier. Al is het maar de vraag hoe het zich hier ontwikkelt. Probeer het maar zou ik zeggen.
Eerst nog n's een goede OP makenquote:
I accept your challenge.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al is het maar de vraag hoe het zich hier ontwikkelt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Had je het linkse topic ook dichtgegooid wanneer het rechtse topic niet was verschenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |