Ik vond de reacties op de OP's wel erg bagger, eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Schoon genoeg van kernenergie? is SPAM
Zie ook Kernernergie = bah! en ook nog eens crossposten.
Want du_ke edit complete topics? Edits van zijn kant zijn bijzonder schaars.quote:
Belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 10:02 schreef Zeeland het volgende:
Wapenbezit zoals in de USA ook hier invoeren? #2 + Vuurwapens legaliseren. #4 = Dubbel.
quote:
Prima punt. Waarom is het nog open?quote:Op maandag 11 april 2011 14:29 schreef StarGazer het volgende:
Pfff wat een goedkoop topic weer zeg. Geen fatsoenlijke opening, geen behoorlijke argumentatie, niks. Maar uiteraard mag het open blijven.
Beetje triest ja, net zoals deze:quote:
Omdat ik ook nog wel eens moet werkenquote:
Ok waarvan aktequote:Op maandag 11 april 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
Overigens heb ik sowieso liever dat jullie dat soort dingen hier melden dan in het topic gaan baggeren.
ik snap je redenatie maar een reeks die al 5 topics loopt van naam veranderen voel ik niet zoveel voor. het gaat snel zat met de topics en een volgend deel mag best een nieuwe naam en insteek krijgen van mij.quote:Op maandag 11 april 2011 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
ttp://forum.fok.nl/topic/1636219
Ik wil graag een TT change aanvragen, van vuurwapens legaliseren, naar vuurwapens in de ban. Ik weet dat het een goed gebruik is op FOK! om te provoceren o.m. met je TT's, maar eerlijk gezegd krijg ik de indruk dat je op dit moment, dus na wat gebeurd is in Alphen a/d Rijn nog steeds meer provoceert door een TT waarmee je oproept tot een totale ban van vuurwapens en schietclubs/vereningingen dan door te stellen dat al die meuk maar eens generiek verboden mag worden. En dat is dus op zich heel erg vreemd dus, na het gebeurde in eerder genoemde plaats en ook wel tekenend, want blijkbaar loopt hier dus toch een redelijk grote partij wereldvreemde nerds en ander vreemd zogenaamd libertarisch gespuis rond...
Het is toch te belachelijk voor woorden dat je blijkbaar provoceert door te stellen dat vuurwapens verboden moeten worden, in dit subforum... Nee, we openen uitgerekend nu een topic dat stelt dat vuurwapens gelegaliseerd moeten worden.quote:Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik snap je redenatie maar een reeks die al 5 topics loopt van naam veranderen voel ik niet zoveel voor. het gaat snel zat met de topics en een volgend deel mag best een nieuwe naam en insteek krijgen van mij.
Probleem is wmb dat de common sense in de verdediging wordt gedrongen. Het mag dan topictechnisch inhoudelijk niets uitmaken, maar gevoelsmatig komt het toch over alsof de gekken het gekkenhuis overnemen...quote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef du_ke het volgende:
Deel 1 Vuurwapens legaliseren. dateert uit januari. Pas deel vier was van na het incident in Alphen. Overigens kan een pro-verbodstopic misschien wel als je er een goede openingspost tegenaan gooit, hoewel ik me afvraag wat het toevoegt, je krijgt dezelfde discussie, dezelfde argumenten en dezelfde mensen...
Common sense mag iig niet weggedrukt worden als fringe, lijkt me, en daar hebben we een handje van zo langzamerhand hier. En zeker niet wat dit onderwerp betreft. Ik weet zeker dat slechts een looney fringe aanhanger is van vuurwapens legaliseren, iig in dit land. Waarom er dus niet van maken: vuurwapens in de ban, en dan kijken hoeveel mensen dit aantrekt die argumenten pro daarop weten? Ipv steeds weer naar dezelfde non-argumentatie van pro-wapens fringe figuren te moeten luisteren, waarvan iedereen toch al weet dat het grote dikke vette bullshit is en dat de zogenaamde wetenschappelijke data pro ook dikke vette bullshit is... Het is zoals zo vaak mythos en logos die hier tegenover elkaar staan... laat een keer (per decreet) de logos het voordeel van de twijfel hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 19:39 schreef Zeeland het volgende:
Ryan, dat is onzin. Een mening die niet common sense is niet altijd slecht.
wat nou !!!quote:Op maandag 11 april 2011 17:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje triest ja, net zoals deze:
Sharia, nu ook integraal in NL rechters uitspraken.... Maar ja die zijn we ook wel weer gewend.
Ik deel de analyse, maar de conclusie dat er geëdit moet worden deel ik niet. Zie daar totaal geen nootzaak voor. Niemand wordt beledigd of aangevallen. En ja de voorstander van legalisering gebruiken kul-argumenten, maar dat zie ik vaker.quote:Op maandag 11 april 2011 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Common sense mag iig niet weggedrukt worden als fringe, lijkt me, en daar hebben we een handje van zo langzamerhand hier. En zeker niet wat dit onderwerp betreft. Ik weet zeker dat slechts een looney fringe aanhanger is van vuurwapens legaliseren, iig in dit land. Waarom er dus niet van maken: vuurwapens in de ban, en dan kijken hoeveel mensen dit aantrekt die argumenten pro daarop weten? Ipv steeds weer naar dezelfde non-argumentatie van pro-wapens fringe figuren te moeten luisteren, waarvan iedereen toch al weet dat het grote dikke vette bullshit is en dat de zogenaamde wetenschappelijke data pro ook dikke vette bullshit is... Het is zoals zo vaak mythos en logos die hier tegenover elkaar staan... laat een keer (per decreet) de logos het voordeel van de twijfel hebben.
Kom op zeg.quote:Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik deel de analyse, maar de conclusie dat er geëdit moet worden deel ik niet. Zie daar totaal geen nootzaak voor. Niemand wordt beledigd of aangevallen. En ja de voorstander van legalisering gebruiken kul-argumenten, maar dat zie ik vaker.
Elders. Ik zou zeggen Zuidelijker.quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Dutchnative het volgende:
Wil graag een topic openen over de dekolonisatie van Afrika
Kan dat het beste hier, of elders?
In welke context wil je dit onderwerp behandelen?quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Dutchnative het volgende:
Wil graag een topic openen over de dekolonisatie van Afrika
Kan dat het beste hier, of elders?
Typisch dat het nog steeds open isquote:
Ik zeg: doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef eriksd het volgende:
Inderdaad. Ik ga ook eens een aantal topics openen maar dan met een andere invalshoek. We zullen zien.
Had je het linkse topic ook dichtgegooid wanneer het rechtse topic niet was verschenen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef JoaC het volgende:
Hopelijk pikt iedereen het dat ik die twee topics dicht heb gegooid
Bij afwezigheid Mods kunnen jullie PM'en (in ieder geval naar mij)
Dat komt omdat de meesters en juffen moderators geen orde houden. Dan ontspoort de klas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:03 schreef du_ke het volgende:
Wat een stelletje kleuters bij elkaar weer.
Oh je hebt dus liever dat we schooljuf gaan spelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meesters en juffen moderators geen orde houden. Dan ontspoort de klas.
Dat zou een rol zijn die jij met verve kan vervullen. Daar ben ik zeker van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh je hebt dus liever dat we schooljuf gaan spelen?
Ik bedank voor die eer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zou een rol zijn die jij met verve kan vervullen. Daar ben ik zeker van.
Pierre Kartnerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef betyar het volgende:
Wel GVD wie heeft die waardeloze waardevolle topics gesloten??
Het politieke effect ervan, of de bevolking nu écht beter af is of niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
In welke context wil je dit onderwerp behandelen?
Wat mij betreft kan het prima hier. Al is het maar de vraag hoe het zich hier ontwikkeltquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het politieke effect ervan, of de bevolking nu écht beter af is of niet.
Dankequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan het prima hier. Al is het maar de vraag hoe het zich hier ontwikkelt. Probeer het maar zou ik zeggen.
Eerst nog n's een goede OP makenquote:
I accept your challenge.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al is het maar de vraag hoe het zich hier ontwikkelt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Had je het linkse topic ook dichtgegooid wanneer het rechtse topic niet was verschenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |