Waarom word het in andere subfora wel bestempeld als SPAM dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:19 schreef du_ke het volgende:
de discussie is redelijk inhoudelijk. Ben nooit zo voor censuur als dat niet noodzakelijk is.
Dat weet ik niet. Als er zich een beetje een discussie ontwikkeld heb ik er niet zo'n probleem mee. Er komen wel vaker petities of oproepen tot demonstraties voorbij. Als het niet te gek wordt mag het van mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom word het in andere subfora wel bestempeld als SPAM dan?
Grappig dat elke modje er een ander beleid op na houdt wat betreft SPAM.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Als er zich een beetje een discussie ontwikkeld heb ik er niet zo'n probleem mee. Er komen wel vaker petities of oproepen tot demonstraties voorbij. Als het niet te gek wordt mag het van mij.
Tja als de grote roerganger langskomt houdt het opquote:
Verschillende subfora zouden hier volgens mij ook verschillend mee om moeten kunnen gaan. Er is niet echt een eenduidige definitie van spam. Bij een zeer actueel politiek onderwerp zie ik het persoonlijk niet als een heel groot probleem.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Grappig dat elke modje er een ander beleid op na houdt wat betreft SPAM.
Is het niet omdat je het gewoon eens bent met de klapjosti TS in kwestie?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verschillende subfora zouden hier volgens mij ook verschillend mee om moeten kunnen gaan. Er is niet echt een eenduidige definitie van spam. Bij een zeer actueel politiek onderwerp zie ik het persoonlijk niet als een heel groot probleem.
neuh. En ik heb liever niet dat je medeusers uit gaat schelden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is het niet omdat je het gewoon eens bent met de klapjosti TS in kwestie?
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verschillende subfora zouden hier volgens mij ook verschillend mee om moeten kunnen gaan. Er is niet echt een eenduidige definitie van spam. Bij een zeer actueel politiek onderwerp zie ik het persoonlijk niet als een heel groot probleem.
Gelukkig Danny wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |