Dit is tekenend voor je en je hebt geen krediet meer, dus denk maar vijf keer na voordat je iets post, we veranderen niets.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Dit zijn typefouten, bij elk iemand anders had je ze allang hersteld.
Je hebt rechtse gedachten en dat is een doodzonde op Fok!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:49 schreef phpmystyle het volgende:
Geen krediet? Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?
Straks komt de stasi mij nog ophalenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt rechtse gedachten en dat is een doodzonde op Fok!
Nee, je wordt door een extreemlinkse FA de mond gesnoerd door een ban.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks komt de stasi mij nog ophalen
Oh, mijn iets wat onbeholpen opmerking over de Islam bedoel je? Ach kom op, als ik mij hard wil uitlaten over de Islam dan doe ik dacht, ik maak er toch geen beledigende schreeuw-exercitie van.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, je wordt door een extreemlinkse FA de mond gesnoerd door een ban.
Je hebt wel weer je verzuurde periode van de maandquote:Op donderdag 21 april 2011 07:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt rechtse gedachten en dat is een doodzonde op Fok!
Groetjes,quote:
Nee, da's waar, dat weet ik ook wel, maar ik vind het een beetje flauw.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:38 schreef du_ke het volgende:
Notes blijven in principe gewoon staan. maar trek je er niet te veel van aan hoor. Je wordt echt niet op 1 note gebanned oid.
Het is niet mijn gewoonte om te trollen in een serieus topicquote:Op donderdag 21 april 2011 17:49 schreef du_ke het volgende:
Haha maar verwacht niet dat we over elke note verantwoording af gaan leggen hoor.
Zelfs niet op in de 50 notes heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:38 schreef du_ke het volgende:
Notes blijven in principe gewoon staan. maar trek je er niet te veel van aan hoor. Je wordt echt niet op 1 note gebanned oid.
Ach wat zijn we weer zielig.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, je wordt door een extreemlinkse FA de mond gesnoerd door een ban.
Goh, leuk maar oninteressant dat ik weet dat jij zielig bent en aangezien je "we" schrijft neem ik aan dat je je onzichtbare vriendjes of je familie bedoelt. En nee, ik ben er ook niet nieuwsgierig naar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach wat zijn we weer zielig.
Ik ben ook wel eens verbannen hoor, en niet door extreemlinks.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Goh, leuk maar oninteressant dat ik weet dat jij zielig bent en aangezien je "we" schrijft neem ik aan dat je je onzichtbare vriendjes of je familie bedoelt. En nee, ik ben er ook niet nieuwsgierig naar.
zuchtquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Goh, leuk maar oninteressant dat ik weet dat jij zielig bent en aangezien je "we" schrijft neem ik aan dat je je onzichtbare vriendjes of je familie bedoelt. En nee, ik ben er ook niet nieuwsgierig naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |