) of door direct contact op te nemen met één van de mods:
]: Klik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
En ik wou goddomme net de andere volbaggeren omdat ie niet officieel was, JoaC je stelt me teleur.Sorry, maar ik ben #winningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag ik dan in ieder geval een eervolle vermelding in OP?quote:
Ik ben verliefd.quote:
ik las modderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef du_ke het volgende:
hoe kan ik hier nog serieus modereren
?
Ach, het bijt toch niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:15 schreef Ryan3 het volgende:
Tellen we mee, jongens, topic #3.099 over dit of soortgelijk onderwerp... Wapenbezit zoals in de USA ook hier invoeren?
Heb je niet, iemand is gewoon verzuurd omdat hij de discussie zat is.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:33 schreef Dutchnative het volgende:
Sorry als ik 'n cliché-topic heb geopend![]()
Wat is baggeren nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |