Mooi bewijs dat we het geld beter in het onderwijs kunnen pompen...quote:
En dat is allemaal erger dan Libiërs die worden uitgemoord? De bevolking daar heeft harder steun nodig dan die gierige linkse Nederlanders die al janken als ze 30 euro per jaar erop achteruit gaan, ook al was die 30 euro een tegemoetkoming die van de rijkere klassen komen.quote:Echt, niet te geloven. Iedereen moet bezuinigen, hele gezinnen komen steeds moeilijker rond, het sociale vangnet wordt verder en verder uitgekleed, cultuur in Nederland wordt vermoord, de kosten van benzine en binnenkort ook van gas en electriciteit zijn 2x zo hoog als voorheen, maar onze regering staat alweer te popelen om een paar miljard over de balk te smijten in een of ander buitenlands conflict. En dan maar blijven beweren dat je een Kabinet voor alle Nederlanders bent.
Zodat de bierdrinkende student nog een paar jaar onderuit gezakt op kosten van de overheid op de bank kan zitten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mooi bewijs dat we het geld beter in het onderwijs kunnen pompen...
Verdienen ze ook niet. Moet je eens kijken hoe decadent meer dan de helft van de bevolking is met die stakingen omdat hun concertkaartje wat duurder wordt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:18 schreef CaptainHindsight het volgende:
Tja vvd cda pvv is totaal niet voor de nl burgers.
Oei, dat klinkt jaloers. Was het hoger onderwijs te hoog gegrepen voor je?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zodat de bierdrinkende student nog een paar jaar onderuit gezakt op kosten van de overheid op de bank kan zitten?
Over het middel kun je twisten, maar je geld argument vind ik onzinnig. Ik vind het leven van duizenden mensen toch net iets belangrijker dan de derde breedbeeld TV van de gemiddelde bijstandspauper, of wat ik zelf bij de pomp moet dokken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
...Echt, niet te geloven. Iedereen moet bezuinigen, hele gezinnen komen steeds moeilijker rond, het sociale vangnet wordt verder en verder uitgekleed, cultuur in Nederland wordt vermoord, de kosten van benzine en binnenkort ook van gas en electriciteit zijn 2x zo hoog als voorheen, maar onze regering staat alweer te popelen om een paar miljard over de balk te smijten in een of ander buitenlands conflict. En dan maar blijven beweren dat je een Kabinet voor alle Nederlanders bent.
Oja, bedankt dat je me helpt herinneren. De grootste grap is nog dat studenten die een jaar lopen te nietsnutten de rekening zelf aangereikt krijgen, en vervolgens gaan janken. Dat is toch een verschrikkelijke mentaliteit?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt jaloers. Was het hoger onderwijs te hoog gegrepen voor je?
Nee hoor, ik ga geen tijd verspillen. Doe dat alles wel in de avondenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt jaloers. Was het hoger onderwijs te hoog gegrepen voor je?
Dat noemen ze dan inderdaad "breedgedragen". Laat de discussie over olie ook maar weer gelijk losbarsten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef Ringo het volgende:
Ook leuk om te weten dat Duitsland, China, Rusland, India en Brazilië zich van stemming hebben onthouden. Eigenlijk willen alleen de VS, Frankrijk en Engeland hun spierballen laten zien. Obvious heroes.
Maar Mark Rutte heeft toch ook een paar jaar extra kunnen studeren? Hij heeft die kansen toch wel gehad?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Oja, bedankt dat je me helpt herinneren. De grootste grap is nog dat studenten die een jaar lopen te nietsnutten de rekening zelf aangereikt krijgen, en vervolgens gaan janken. Dat is toch een verschrikkelijke mentaliteit?
Wie zegt dat alle studenten een jaar lang lopen te nietsnutten? Dat is echt een heel hardnekkig vooroordeel. Veel studenten doen langer over hun studie, omdat ze naast hun studie werken en commissiewerk doen. En dat wordt erg gewaardeerd door toekomstige werkgevers (voor een traineeship moet je bijv vaak bestuurservaring hebben). Maw: weer iemand die geen idee heeft waar hij het over heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Oja, bedankt dat je me helpt herinneren. De grootste grap is nog dat studenten die een jaar lopen te nietsnutten de rekening zelf aangereikt krijgen, en vervolgens gaan janken. Dat is toch een verschrikkelijke mentaliteit?
Want nu kunnen de langstudeerders niet langer studeren? Kan wel, het is alleen niet meer zo goed als gratis.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar Mark Rutte heeft toch ook een paar jaar extra kunnen studeren? Hij heeft die kansen toch wel gehad?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga geen tijd verspillen. Doe dat alles wel in de avonden
eigen land eerst, boeiend wat daar gebeurdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:18 schreef mlg het volgende:
[..]
En dat is allemaal erger dan Libiërs die worden uitgemoord?
Ja, twee keer zo hoog als 30 jaar geleden. Wat een onzin-voorbeeld haal je daar aan zeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
de kosten van benzine en binnenkort ook van gas en electriciteit zijn 2x zo hoog als voorheen,
Ik heb zelf ook gestudeerd, dus maak je maar geen zorge dat ik niet weet waar ik over praat. Wat heeft de maatschappij te maken met iemand die commissiewerk of wat dan ook wil doen? Als je dat zo graag wilt, dan betaal je er ook maar zelf voor. Simpel zat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie zegt dat alle studenten een jaar lang lopen te nietsnutten? Dat is echt een heel hardnekkig vooroordeel. Veel studenten doen langer over hun studie, omdat ze naast hun studie werken en commissiewerk doen. En dat wordt erg gewaardeerd door toekomstige werkgevers (voor een traineeship moet je bijv vaak bestuurservaring hebben). Maw: weer iemand die geen idee heeft waar hij het over heeft.
Ik begrijp gewoon niet waarom iemand zoveel tijd moet nemen voor een studie.quote:
Omdat het kán! Kom op zeg, de jaloezie druipt van jouw posts af. Je hebt zelf die kans niet gehad of genomen en nu doe je net alsof het je eigen keuze is. Ik zou niet weten waarom je in de avonduren zou studeren als je 3, 4 jaar op kosten van de staat kunt studeren?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom iemand zoveel tijd moet nemen voor een studie.
Dan moet je niet in de eerste plaats over studenten die nietsnutten zijn gaan lopen lullen. Daarmee wek je de indruk dat je niet weet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:26 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook gestudeerd, dus maak je maar geen zorge dat ik niet weet waar ik over praat. Wat heeft de maatschappij te maken met iemand die commissiewerk of wat dan ook wil doen? Als je dat zo graag wilt, dan betaal je er ook maar zelf voor. Simpel zat.
Omdat het kon. Nu is het afgelopen met die ongein, en met het overgebleven geld kunnen we eindelijk wat nuttigs doen, zoals het steunen van de Libische bevolking.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat het kán! Kom op zeg, de jaloezie druipt van jouw posts af. Je hebt zelf die kans niet gehad of genomen en nu doe je net alsof het je eigen keuze is. Ik zou niet weten waarom je in de avonduren zou studeren als je 3, 4 jaar op kosten van de staat kunt studeren?.
Nee hoor, ik werk full-time, ik kan studeren en heb een eigen koophuis. Mooier kun je het niet krijgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat het kán! Kom op zeg, de jaloezie druipt van jouw posts af. Je hebt zelf die kans niet gehad of genomen en nu doe je net alsof het je eigen keuze is. Ik zou niet weten waarom je in de avonduren zou studeren als je 3, 4 jaar op kosten van de staat kunt studeren?.
Die indruk interesseert me vrij weinig. Ik vind iemand die veel tijd besteed aan commissiewerk, en weinig aan de studie een nietsnut. Een nietsnut beperkt tot de studie dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je niet in de eerste plaats over studenten die nietsnutten zijn gaan lopen lullen. Daarmee wek je de indruk dat je niet weet waar je het over hebt.
Toch hebben die mensen een betere kans op de arbeidsmarkt dan jij of ik (want ik heb me ook fulltime aan de studie gewijd).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Die indruk interesseert me vrij weinig. Ik vind iemand die veel tijd besteed aan commissiewerk, en weinig aan de studie een nietsnut. Een nietsnut beperkt tot de studie dus.
Als jij er gelukkig van wordt om dat te geloven, wie ben ik dan om jouw zeepbel door te prikken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werk full-time, ik kan studeren en heb een eigen koophuis. Mooier kun je het niet krijgen
QFTquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:18 schreef mlg het volgende:
[..]
En dat is allemaal erger dan Libiërs die worden uitgemoord? De bevolking daar heeft harder steun nodig dan die gierige linkse Nederlanders die al janken als ze 30 euro per jaar erop achteruit gaan, ook al was die 30 euro een tegemoetkoming die van de rijkere klassen komen.
Nee hoor. Dat is afhankelijk van hele andere factoren, maar het is altijd goed om jezelf voor de gek te houden dat je meer kansen krijgt door commissie werk, daarom zitten daar ook altijd van die idiote nerds.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch hebben die mensen een betere kans op de arbeidsmarkt dan jij of ik (want ik heb me ook fulltime aan de studie gewijd).
Nee hoor. Ik zal je zeggen dat als je 27 bent en van de universiteit af komt je lastiger aan een baan zal komen dan dat je 9 jaar werkervaring op die leeftijd hebtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch hebben die mensen een betere kans op de arbeidsmarkt dan jij of ik (want ik heb me ook fulltime aan de studie gewijd).
Als je in de avond gaat studeren krijg je ook subsidies van de overheid hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Je zou iig wel gek zijn als je op eigen kosten gaat studeren, terwijl je dat op kosten vd overheid kunt doen. Net zoiets als liever vegeteren dan in de ziektewet terecht komen
.
Welke andere factoren dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is afhankelijk van hele andere factoren, maar het is altijd goed om jezelf voor de gek te houden dat je meer kansen krijgt door commissie werk, daarom zitten daar ook altijd van die idiote nerds.
En je kunt de kosten van de belasting aftrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je in de avond gaat studeren krijg je ook subsidies van de overheid hoor.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Doe dat studie gezeik eens even lekker ergens anders
Als je op mij doelt: ik kom niet 'net' van de universiteitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zal je zeggen dat als je 27 bent en van de universiteit af komt je lastiger aan een baan zal komen dan dat je 9 jaar werkervaring op die leeftijd hebt
HEE HALLO. BEN JE DOOF?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je op mij doelt: ik kom niet 'net' van de universiteit. Ik was op m'n 24e al klaar
.
Nee hoor. En al kom je aan een baan, je heb absoluut geen praktische ervaring en gaat het lastig voor je worden in het bedrijfslevenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Verder is het bullshit wat je zegt.
JIJ OOK KAPPEN FATTYquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor. En al kom je aan een baan, je heb absoluut geen praktische ervaring en gaat het lastig voor je worden in het bedrijfsleven
Uiteraard niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:37 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me af of Nederland ook zo snel was met reageren als Libie nog steeds drie soldaten van ons gevangen had
Snel? Als Nederland onder mijn bevel stond, dan was de Libische bevolking allang bevrijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:37 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me af of Nederland ook zo snel was met reageren als Libie nog steeds drie soldaten van ons gevangen had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |