Dit is tekenend voor je en je hebt geen krediet meer, dus denk maar vijf keer na voordat je iets post, we veranderen niets.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Dit zijn typefouten, bij elk iemand anders had je ze allang hersteld.
Je hebt rechtse gedachten en dat is een doodzonde op Fok!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:49 schreef phpmystyle het volgende:
Geen krediet? Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?
Straks komt de stasi mij nog ophalenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt rechtse gedachten en dat is een doodzonde op Fok!
Nee, je wordt door een extreemlinkse FA de mond gesnoerd door een ban.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks komt de stasi mij nog ophalen
Oh, mijn iets wat onbeholpen opmerking over de Islam bedoel je? Ach kom op, als ik mij hard wil uitlaten over de Islam dan doe ik dacht, ik maak er toch geen beledigende schreeuw-exercitie van.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, je wordt door een extreemlinkse FA de mond gesnoerd door een ban.
Je hebt wel weer je verzuurde periode van de maandquote:Op donderdag 21 april 2011 07:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt rechtse gedachten en dat is een doodzonde op Fok!
Groetjes,quote:
Nee, da's waar, dat weet ik ook wel, maar ik vind het een beetje flauw.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:38 schreef du_ke het volgende:
Notes blijven in principe gewoon staan. maar trek je er niet te veel van aan hoor. Je wordt echt niet op 1 note gebanned oid.
Het is niet mijn gewoonte om te trollen in een serieus topicquote:Op donderdag 21 april 2011 17:49 schreef du_ke het volgende:
Haha maar verwacht niet dat we over elke note verantwoording af gaan leggen hoor.
Zelfs niet op in de 50 notes heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:38 schreef du_ke het volgende:
Notes blijven in principe gewoon staan. maar trek je er niet te veel van aan hoor. Je wordt echt niet op 1 note gebanned oid.
Ach wat zijn we weer zielig.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, je wordt door een extreemlinkse FA de mond gesnoerd door een ban.
Goh, leuk maar oninteressant dat ik weet dat jij zielig bent en aangezien je "we" schrijft neem ik aan dat je je onzichtbare vriendjes of je familie bedoelt. En nee, ik ben er ook niet nieuwsgierig naar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach wat zijn we weer zielig.
Ik ben ook wel eens verbannen hoor, en niet door extreemlinks.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Goh, leuk maar oninteressant dat ik weet dat jij zielig bent en aangezien je "we" schrijft neem ik aan dat je je onzichtbare vriendjes of je familie bedoelt. En nee, ik ben er ook niet nieuwsgierig naar.
zuchtquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Goh, leuk maar oninteressant dat ik weet dat jij zielig bent en aangezien je "we" schrijft neem ik aan dat je je onzichtbare vriendjes of je familie bedoelt. En nee, ik ben er ook niet nieuwsgierig naar.
Hij heeft wel gelijk natuurlijk, maar dat snap jij zelf ook wel.quote:
zucht2quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk, maar dat snap jij zelf ook wel.
Wat ben je je aan het aanstellen weer? In "we" vorm spreken is uiterst onbeschoft omdat een ander mondig genoeg is voor zichzelf te spreken en bovendien deel ik zijn mening niet.quote:
Zijquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk, maar dat snap jij zelf ook wel.
Post je nog in POL of vind je het alleen leuk om het Feedback topic te besproeien met je zuur? Als je niet in POL komt bemoei je dan a.u.b. Niet met de feedback ervan. Om moe van te worden. Werkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat ben je je aan het aanstellen weer? In "we" vorm spreken is uiterst onbeschoft omdat een ander mondig genoeg is voor zichzelf te spreken en bovendien deel ik zijn mening niet.
Of je moet het leuk vinden als ik voor jou spreek, zeg het maar.
En het opvallende is dat linkse aapjes zich vaker bedienen van het "we" vorm, of ze steun zoeken bij onzichbare wezentjes daar ze van zichzelf onzeker zijn.
Maargoed, als modje moet je wat en aangezien Fok! een gegeven paard niet in de bek kijkt kan ik je reactie wel begrijpen.
Toen ik de laatste keer keek was ik toch echt nog een hij.quote:
Hij dus, zoals ik al zeiquote:
Maak jij de dienst uit in POL? Sorry hoor dat jij liever niet hebt dat ik post op jouw hoogintelligente niveau. Weet je wat? Bemoei je met je eigen zaken, lees je niet mijn postings, dan wordt je ook niet moe van al je intelligentie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Post je nog in POL of vind je het alleen leuk om het Feedback topic te besproeien met je zuur? Als je niet in POL komt bemoei je dan a.u.b. Niet met de feedback ervan. Om moe van te worden. Werkelijk.
De linksmens gaat vaak hand in hand met naïviteit, voelt zich superieur, zwelgt in zelfingenomenheid, verbeelden zich vaak dat ze een aanwinst zijn voor de gemeenschap, zijn diep teleurgesteld tot agressief als men geen dankbaarheid toont voor hun zogenaamde goede bedoelingen, Zijn gul met geld uitgeven uit andermans zak enz..................quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:00 schreef Dutchnative het volgende:
Zijn we weer aan het beschuldigen geraakt
Maarja, ik ben zelf een linksmens he, dat verklaart toch veel, of niet?
Ik blijf het raar vinden dat je nooit in POL post, maar wel in feedback. Even een serieuze vraag: 'Wat denk je zelf dat je hier kan bijdragen als je nooit komt in POL.quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maak jij de dienst uit in POL? Sorry hoor dat jij liever niet hebt dat ik post op jouw hoogintelligente niveau. Weet je wat? Bemoei je met je eigen zaken, lees je niet mijn postings, dan wordt je ook niet moe van al je intelligentie.
En dat bedoel ik nou, gelijk met dom gooien. Ik vind dat jij nog dommer trollt. En nogmaals, waarom ik hier post gaat je niets aan. Fok! is een open forum voor iedereen en ik hoef aan jou of wie dan ook geen enkele verantwoordelijkheid af te leggen van hoe, waar en in welk forumdeel ik post.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat je nooit in POL post, maar wel in feedback. Even een serieuze vraag: 'Wat denk je zelf dat je hier kan bijdragen als je nooit komt in POL.
Uiteindelijk is het gewoon dom getroll. Bovenstaande is niet meer en niet minder dan een mening van mij. En bedankt voor je compliment.
Hij heeft anders wel gelijk, je loopt alleen maar te zeiken hier in feedback en draagt verder geen drol bij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En dat bedoel ik nou, gelijk met dom gooien. Ik vind dat jij nog dommer trollt. En nogmaals, waarom ik hier post gaat je niets aan. Fok! is een open forum voor iedereen en ik hoef aan jou of wie dan ook geen enkele verantwoordelijkheid af te leggen van hoe, waar en in welk forumdeel ik post.
Je laat in ieder geval een hoop arrogantie van jezelf zien.
Van jou verwacht ik dan ook geen ander antwoord.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk, je loopt alleen maar te zeiken hier in feedback en draagt verder geen drol bij.
Zout gewoon eens opquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik dan ook geen ander antwoord.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:49 schreef du_ke het volgende:
Nikita, wat is precies je probleem waarvoor je aandacht wilt vragen hier in FB?
Open deur.quote:
Vertel mij eens waneer ik dat ooit gedaan heb dan met betrekking tot rechten van users?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Open deur.
Maargoed, jij bent toch oppermachtig met je extra knopjes waar je maar al te graag gebruik van maakt?
Kan dat vuurwapens topic ook wel dicht.quote:Dat hele topic was een grap. Niet serieus bedoeld.
Ik wou de intelligentie meten van de reageerders. Vooral die anti-vuurwapen schreeuwers. Om te zien of ze echt erop in zouden gaan, en aan de hand van een bepaalde persoon en zijn gevoelens hun argument te maken.
En ik mag zeggen, dat de resultaten zwaar tegenvielen maar waren wel naar verwachting.
Gefeliciteerd, jongens en meisjes, jullie hebben je voor de zoveelste keer uitgepresteerd!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel mij eens waneer ik dat ooit gedaan heb dan met betrekking tot rechten van users?
Hij is de reeks helemaal niet begonnen. Negeer dat figuur gewoon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef Dutchnative het volgende:
Zo. Nu TS dit heeft gezegd:
[..]
Kan dat vuurwapens topic ook wel dicht.
Dan is het alsnog een nutteloos topic.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is de reeks helemaal niet begonnen. Negeer dat figuur gewoon.
Waarom heb je mijn topic gesloten? Is dit persoonlijk gemotiveerd? Want ik weet dat je een andere tegenovergestelde mening op na houdt over dit onderwerp.quote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef du_ke het volgende:
Weer een kuttopic van vergezocht. Ik bedank daarvoor.
Openen die discussie over wapens jonguh wat denk jij wel niet???????quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef du_ke het volgende:
Laten we het voorlopig maar even opgeven. Er komt vanzelf wel weer een nieuwe discussie over wapens in Nederland die we dan weer vers insteken. Deze gaat dus op slot tenzij iemand in het FB topic met een briljante reden komt om het te heropenen.
Och, mochten we er weer over willen discuzeuren dan kan er beter een frisse start worden gemaakt met een nieuw topic, denk ik zelf.quote:Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Openen die discussie over wapens jonguh wat denk jij wel niet???????![]()
![]()
![]()
![]()
Een zinloze discussie met mensen die nog nooit een wapen op andere mensen hebben gericht...... Nee dank je.quote:Op zondag 24 april 2011 23:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Och, mochten we er weer over willen discuzeuren dan kan er beter een frisse start worden gemaakt met een nieuw topic, denk ik zelf.
Daar kun je heel goed een hypothetische discussie over voeren.quote:Op zondag 24 april 2011 23:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Een zinloze discussie met mensen die nog nooit een wapen op andere mensen hebben gericht...... Nee dank je.
de eerste vanwege je achterlijke post en de tweede vanwege er maar over door blijven zeuren. Je moet eens leren beseffen dat jouw krediet vanwege je geschiedenis beperkt is. Probeer wat meer na te denken voor je van alles en nogwat op het forum pleurt...quote:
Je krijgt ook een faire kans maar door blijven zeuren na een correctie is niet heel verstandig als je naar de kansberekening kijktquote:Op maandag 25 april 2011 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een gebrabbel, volgens mij krijgt iedereen na een ban een faire kans, ik ook dus. En die vorige ban is nogal discutabel natuurlijk, maar dat besef jij zelf ook.
Eens.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef mlg het volgende:
Vandaag de dag is fok een forum waar openlijk over problemen van enkele personen wordt gesproken.
Duke beste kerel, schei er toch mee uit. Trap dat jong eraf. Het gaat alleen maar over php en zijn kansen, notes en bans. Dat gelul kan toch niet langer op zo'n forum als fok.
Ik krijg het gevoel dat dit forum beter loopt zonder een mod, want dan lopen knaapjes als php niet te piekeren over hun notes en bans.
Volgens mij gaan de discussies over personen vooral tussen jou en mij.quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef Reya het volgende:
Enkele frequent terugkerende polemieken zouden inderdaad wel een wat minder persoonlijk karakter mogen hebben.
De discussie gaat inderdaad de laatste tijd vooral over één persoon.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef mlg het volgende:
Vandaag de dag is fok een forum waar openlijk over problemen van enkele personen wordt gesproken.
Duke beste kerel, schei er toch mee uit. Trap dat jong eraf. Het gaat alleen maar over php en zijn kansen, notes en bans. Dat gelul kan toch niet langer op zo'n forum als fok.
Ik krijg het gevoel dat dit forum beter loopt zonder een mod, want dan lopen knaapjes als php niet te piekeren over hun notes en bans.
kukelekuquote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Tem het volgende:
Tja, dat krijg je op een forum met een groot aantal megalomane haantjes.
Je vorige ban was niet discutabel. De meningen waren verdeeld. Jij vond het onterecht de rest vond dat niet. Mag ik je ook nog op een slechte gewoonte wijzen?quote:Op maandag 25 april 2011 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een gebrabbel, volgens mij krijgt iedereen na een ban een faire kans, ik ook dus. En die vorige ban is nogal discutabel natuurlijk, maar dat besef jij zelf ook.
Een goed idee. Vooral de richtlijnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:17 schreef JoaC het volgende:
Lijkt me een idee als we tips en richtlijnen neerzetten in deze en toekomstige OP's voor zowel FBtopic als POL
Logisch, ik ben D66'er, ik waai met elke wind meequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schrijft 'vaan' waar je 'vaak' bedoelt
Dat oogt een beetje raar, ik zou er top-economen van makenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef Ringo het volgende:
Top economen luiden noodklok
Mag het Topeconomen zijn?.
In dat geval: doenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:43 schreef Ringo het volgende:
Het kan raar ogen maar het is wel de spelling die alle media in hun berichtgeving hanteren.
Vind je het gek? Je bent een rare jongen, opgegaan in een eigen wereld en dan vragen of 'we' blij zijn met Rutte. We hebben meer zorgen omtrent jou.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Nog blij met Rutte als premier?
Gaarne dicht. Wordt niks meer met dat POL...
Onbeschoft is meer het juiste woord.quote:
Is dit je sollicitatie als mod?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
Gaarne post #76 te verwijderen aub, ik geloof dat die jongen niet helemaal spoort om dit soort dingen zonder enige aanleiding te roepen.
Totaal geen aanwinst voor dit forum.
Nee hoor, ik hoop alleen dat een mod of fa jullie eens flink de oren wast.quote:
Jouw bemoeizucht en terugkomende retorische vragen.quote:
Die van jouw zullen onderhand wel schoon zijn..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoop alleen dat een mod of fa jullie eens flink de oren wast.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onbeschoft is meer het juiste woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |