de eerste vanwege je achterlijke post en de tweede vanwege er maar over door blijven zeuren. Je moet eens leren beseffen dat jouw krediet vanwege je geschiedenis beperkt is. Probeer wat meer na te denken voor je van alles en nogwat op het forum pleurt...quote:
Je krijgt ook een faire kans maar door blijven zeuren na een correctie is niet heel verstandig als je naar de kansberekening kijktquote:Op maandag 25 april 2011 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een gebrabbel, volgens mij krijgt iedereen na een ban een faire kans, ik ook dus. En die vorige ban is nogal discutabel natuurlijk, maar dat besef jij zelf ook.
Eens.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef mlg het volgende:
Vandaag de dag is fok een forum waar openlijk over problemen van enkele personen wordt gesproken.
Duke beste kerel, schei er toch mee uit. Trap dat jong eraf. Het gaat alleen maar over php en zijn kansen, notes en bans. Dat gelul kan toch niet langer op zo'n forum als fok.
Ik krijg het gevoel dat dit forum beter loopt zonder een mod, want dan lopen knaapjes als php niet te piekeren over hun notes en bans.
Volgens mij gaan de discussies over personen vooral tussen jou en mij.quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef Reya het volgende:
Enkele frequent terugkerende polemieken zouden inderdaad wel een wat minder persoonlijk karakter mogen hebben.
De discussie gaat inderdaad de laatste tijd vooral over één persoon.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef mlg het volgende:
Vandaag de dag is fok een forum waar openlijk over problemen van enkele personen wordt gesproken.
Duke beste kerel, schei er toch mee uit. Trap dat jong eraf. Het gaat alleen maar over php en zijn kansen, notes en bans. Dat gelul kan toch niet langer op zo'n forum als fok.
Ik krijg het gevoel dat dit forum beter loopt zonder een mod, want dan lopen knaapjes als php niet te piekeren over hun notes en bans.
kukelekuquote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Tem het volgende:
Tja, dat krijg je op een forum met een groot aantal megalomane haantjes.
Je vorige ban was niet discutabel. De meningen waren verdeeld. Jij vond het onterecht de rest vond dat niet. Mag ik je ook nog op een slechte gewoonte wijzen?quote:Op maandag 25 april 2011 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een gebrabbel, volgens mij krijgt iedereen na een ban een faire kans, ik ook dus. En die vorige ban is nogal discutabel natuurlijk, maar dat besef jij zelf ook.
Een goed idee. Vooral de richtlijnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:17 schreef JoaC het volgende:
Lijkt me een idee als we tips en richtlijnen neerzetten in deze en toekomstige OP's voor zowel FBtopic als POL
Logisch, ik ben D66'er, ik waai met elke wind meequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schrijft 'vaan' waar je 'vaak' bedoelt
Dat oogt een beetje raar, ik zou er top-economen van makenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef Ringo het volgende:
Top economen luiden noodklok
Mag het Topeconomen zijn?.
In dat geval: doenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:43 schreef Ringo het volgende:
Het kan raar ogen maar het is wel de spelling die alle media in hun berichtgeving hanteren.
Vind je het gek? Je bent een rare jongen, opgegaan in een eigen wereld en dan vragen of 'we' blij zijn met Rutte. We hebben meer zorgen omtrent jou.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Nog blij met Rutte als premier?
Gaarne dicht. Wordt niks meer met dat POL...
Onbeschoft is meer het juiste woord.quote:
Is dit je sollicitatie als mod?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
Gaarne post #76 te verwijderen aub, ik geloof dat die jongen niet helemaal spoort om dit soort dingen zonder enige aanleiding te roepen.
Totaal geen aanwinst voor dit forum.
Nee hoor, ik hoop alleen dat een mod of fa jullie eens flink de oren wast.quote:
Jouw bemoeizucht en terugkomende retorische vragen.quote:
Die van jouw zullen onderhand wel schoon zijn..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoop alleen dat een mod of fa jullie eens flink de oren wast.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onbeschoft is meer het juiste woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |