Laat mij eens 2 of meer topic zien waar 1 regel commentaar bij staat? Of is dit weer overdreven gezeikquote:Op zondag 17 april 2011 18:43 schreef Dutchnative het volgende:
Ik heb een klacht; Holograph's topics die niks meer zijn dan een nieuwsbericht met een regeltje commentaar
Bij wijze van spreken. Heb het meer over jouw nieuwsbericht topics in het algemeenquote:Op zondag 17 april 2011 18:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Laat mij eens 2 of meer topic zien waar 1 regel commentaar bij staat? Of is dit weer overdreven gezeik?
Fixedquote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
Zou iemand (wanneer het online zijn deugdelijk is) 3-voud z'n SC topic in de reeks willen pleuren en de mijne verwijderen?
Bij voorbaat dank, een lolly voor de moeite.
[ afbeelding ]
Je begint zelf.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind die opmerking over kistjes en witte veters niet leuk.
Dit ging even heel wat verder. Jozef.quote:
Als je graag uitdeelt moet je ook leren incasseren.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit ging even heel wat verder. Jozef.
Joseph officieel dacht ik.quote:
Ik vind een nazi vergelijking wat ver gaan. Maar't kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je graag uitdeelt moet je ook leren incasseren.
Die droegen kistjes met witte veters?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind een nazi vergelijking wat ver gaan. Maar't kan aan mij liggen.
Jij begrijpt mij donders goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die droegen kistjes met witte veters?
Precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
Lazer die boel nou eens dicht, jongens, gaat nergens meer over.
Vuurwapens legaliseren voor een veiligere samenleving. #8
Pardon? Dit zijn typefouten, bij elk iemand anders had je ze allang hersteld.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gewoon drie keer na moet denken voordat je iets post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |