) of door direct contact op te nemen met één van de mods:
]: Klik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
En ik wou goddomme net de andere volbaggeren omdat ie niet officieel was, JoaC je stelt me teleur.Sorry, maar ik ben #winningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag ik dan in ieder geval een eervolle vermelding in OP?quote:
Ik ben verliefd.quote:
ik las modderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef du_ke het volgende:
hoe kan ik hier nog serieus modereren
?
Ach, het bijt toch niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:15 schreef Ryan3 het volgende:
Tellen we mee, jongens, topic #3.099 over dit of soortgelijk onderwerp... Wapenbezit zoals in de USA ook hier invoeren?
Heb je niet, iemand is gewoon verzuurd omdat hij de discussie zat is.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:33 schreef Dutchnative het volgende:
Sorry als ik 'n cliché-topic heb geopend![]()
Wat is baggeren nou
quote:
Nou, okee, hier komt-ie dan... doe je gordel om...quote:
Zo moet je POLstokpaardje (POLSTP) ook niet zien hè.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn onderwerpen zijn te belangrijk om in een afvoerput te belanden. Het idee is dus niet zo goed.
Briljantquote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, okee, hier komt-ie dan... doe je gordel om...
Je hebt toch de mogelijkheid om een soort subsubforum in te stellen?
Waarom niet een subsubforum 'politieke stokpaardjes'...?
Kun je heel het oeuvre van EG in flikkeren, alsmede de reacties van DS4.
Alle 3.099 topics over het particuliere bezit van vuurwapens kunnen erin.
De 125.687 topics over de vereniging van Nederland en Vlaanderen, hup erin.
Dr. Nikita's reacties ----> POLSTP.
sneakypete, again ---> POLSTP.
Papiertje --->. POLSTP.
Keesje22 ---> idem.
Leuk idee, of niet?
Een idee opperen is altijd goedquote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo moet je POLstokpaardje (POLSTP) ook niet zien hè.
Het is alleen, zal ik zeggen, iets repetitiefs dat daarmee wordt aangeduid.
Dus als je het kent hoef je het niet meer aan te klikken.
Een soort van efficiëntie dus.
Ik bedoel POL draait inmiddels weer goed en dan wil je iets efficiënter kunnen Fok!ken, zeg maar..
Kuddos verder hoor, en alles in het nette en even goede vrienden.
Bedankt ook voor je reactie..
Ik heb een aantal standpunten, ja. Dus ik reageer dienovereenkomstig in diverse topics.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Papiertje --->. POLSTP.
Keesje22 ---> idem.
Leuk idee, of niet?
Negeren is ook een optie.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef mlg het volgende:
Halve waarheden, hele leugens.
Een topic van tien keer niks.
Dat lijkt mij niet verkeerd. Zolang mijn geest er ook rond blijft dwalen. Nieuwe argumenten graag, want ook ik ben van mening dat het teveel herhaling van zetten is.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:11 schreef Kees22 het volgende:
Maar mijn geest blijft rondwaren, hoehoe!
Het lijkt mij een leuk idee om speciaal voor jou een luchtdichte subforum in te richten waar je ongegeneerd over anderen kunt roddelen, verhaaltjes verzinnen en wat mijmeren over de gebroeders Grimm.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Papiertje --->. POLSTP.
Keesje22 ---> idem.
Leuk idee, of niet?
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:06 schreef Zeeland het volgende:
Een subforum voor bannelingen. Goed idee.
Vanwege overtreding van de huisregels en dan varieert het van 24 uur tot enkele maanden of zelfs (semi)permanent. Vaak gebeurt het wanneer mensen zich niet meer in kunnen houden en beginnen te schelden op elkaar of de moderatie. Maar er verdwijnen ook veel spamaccounts of posters van te ranzige plaatjes.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
Waarom wordt iedereen eigenlijk gebanned?En voor hoe lang?
Tem heeft dus krediet opgebouwd in dit topicquote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vanwege overtreding van de huisregels en dan varieert het van 24 uur tot enkele maanden of zelfs (semi)permanent. Vaak gebeurt het wanneer mensen zich niet meer in kunnen houden en beginnen te schelden op elkaar of de moderatie. Maar er verdwijnen ook veel spamaccounts of posters van te ranzige plaatjes.
Sowieso.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef JoaC het volgende:
[..]
Tem heeft dus krediet opgebouwd in dit topic
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vanwege overtreding van de huisregels en dan varieert het van 24 uur tot enkele maanden of zelfs (semi)permanent. Vaak gebeurt het wanneer mensen zich niet meer in kunnen houden en beginnen te schelden op elkaar of de moderatie. Maar er verdwijnen ook veel spamaccounts of posters van te ranzige plaatjes.
Mwah: als iemand denkt dat je hoort bij dit soort mensen kan dat ook al genoeg zijn, hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, Tweetalig nog wel, ook al is dat programma inmiddels al afgelopen.quote:
16(4de jaar)quote:
Je vraag is wel terechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, Tweetalig nog wel, ook al is dat programma inmiddels al afgelopen.![]()
Maar er drijft nou niet echt een bepaald lidwoord naarboven bij mij
Bedanktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je vraag is wel terecht
DE topic vs. HET topic
Dat wringt wel heel erg, ik zou voor het gaan. In mijn vertalingen wordt het al jaar en dag geaccepteerd.quote:
is het nadeel van een taal die wordt aangepast dmv een groen boekjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wringt wel heel erg, ik zou voor het gaan. In mijn vertalingen wordt het al jaar en dag geaccepteerd.
Ik ook. Naar analogie van het onderwerp.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wringt wel heel erg, ik zou voor het gaan. In mijn vertalingen wordt het al jaar en dag geaccepteerd.
Jullie moeten gewoon niet zoveel slowchattenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
Geeft niet, ik heb je laksheid al herstelt door de nieuwe #1820 te noemen.
Tss.
Waarom word het in andere subfora wel bestempeld als SPAM dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:19 schreef du_ke het volgende:
de discussie is redelijk inhoudelijk. Ben nooit zo voor censuur als dat niet noodzakelijk is.
Dat weet ik niet. Als er zich een beetje een discussie ontwikkeld heb ik er niet zo'n probleem mee. Er komen wel vaker petities of oproepen tot demonstraties voorbij. Als het niet te gek wordt mag het van mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom word het in andere subfora wel bestempeld als SPAM dan?
Grappig dat elke modje er een ander beleid op na houdt wat betreft SPAM.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Als er zich een beetje een discussie ontwikkeld heb ik er niet zo'n probleem mee. Er komen wel vaker petities of oproepen tot demonstraties voorbij. Als het niet te gek wordt mag het van mij.
Tja als de grote roerganger langskomt houdt het opquote:
Verschillende subfora zouden hier volgens mij ook verschillend mee om moeten kunnen gaan. Er is niet echt een eenduidige definitie van spam. Bij een zeer actueel politiek onderwerp zie ik het persoonlijk niet als een heel groot probleem.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Grappig dat elke modje er een ander beleid op na houdt wat betreft SPAM.
Is het niet omdat je het gewoon eens bent met de klapjosti TS in kwestie?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verschillende subfora zouden hier volgens mij ook verschillend mee om moeten kunnen gaan. Er is niet echt een eenduidige definitie van spam. Bij een zeer actueel politiek onderwerp zie ik het persoonlijk niet als een heel groot probleem.
neuh. En ik heb liever niet dat je medeusers uit gaat schelden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is het niet omdat je het gewoon eens bent met de klapjosti TS in kwestie?
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verschillende subfora zouden hier volgens mij ook verschillend mee om moeten kunnen gaan. Er is niet echt een eenduidige definitie van spam. Bij een zeer actueel politiek onderwerp zie ik het persoonlijk niet als een heel groot probleem.
Gelukkig Danny wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |