De TT?quote:
Vier dagen leven op drank en happy meals.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die pretenderen dat carnaval "meer" is dan alleen keihard zuipen en regelen.
En McDonalds inderdaad.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vier dagen leven op drank en happy meals.![]()
Kan ik me voorstellen.quote:
Waarom doe jij altijd van die random shit?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Ik heb van de week al m'n kermisknuffels in de fik gezetOp een rijtje, lucifers erin, bio-ethanol eroverheen en dan aansteken
Hoe kom je erop.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Ik heb van de week al m'n kermisknuffels in de fik gezetOp een rijtje, lucifers erin, bio-ethanol eroverheen en dan aansteken
Soms heb je ergens zin in en dan doe ik 't gewoonquote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd van die random shit?
Was m'n kamer aan 't opruimen, en ergens lagen die knuffels. Weggooien is zonde, kan je er beter iets leuks mee doen!quote:
Ik was laatst met m'n huisgenoten beetje het balkon aan het opruimen, toen hebben we daar op een gegeven moment een plateautje op geklust en zijn met bierflesjes gaan golfen. Lekker veel bier erbij en je hebt een topavond.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Soms heb je ergens zin in en dan doe ik 't gewoon
True true.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was m'n kamer aan 't opruimen, en ergens lagen die knuffels. Weggooien is zonde, kan je er beter iets leuks mee doen!
Daar heb ik blikjes voorquote:Op zondag 13 februari 2011 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
True true.
Je had er ook in kunnen gaan lopen schieten enzo.
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen pokemon flute kanker mongool
Wtfquote:
Ik heb geen piemel.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef bijdehand het volgende:
Wie krijgt er ook een harde piemel na het bekijken van die plaatjes?
Wel een harde piemel?quote:
Nou, echt he.....quote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dit topic wordt met iedere editie beter....
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef kutkabouter het volgende:
BB krijgt er een van dat eerste plaatje.
Die past nieteens in die kleine kelder van jequote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind die eerste wel geil, ik zou 'm doen.
Jij weet nieteens hoe groot/klein mijn kelder is.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die past nieteens in die kleine kelder van je
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
Hij lijkt wel wat op BDH. Zijn innerlijk dan he!
Respect dat jij dat zo kan zienquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
Hij lijkt wel wat op BDH. Zijn innerlijk dan he!
Ja he!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Respect dat jij dat zo kan zien
Ik kan dat.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Respect dat jij dat zo kan zien
kijk, dat is pas geilquote:Op zondag 13 februari 2011 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Leuk voor carnaval;
[ afbeelding ]
Dat denk jijquote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij weet nieteens hoe groot/klein mijn kelder is.
quote:
Misschien heeft hij wel 2 rechterhanden?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat een schoenendief in een winkel in Waalwijk 2 rechterschoenen had gejat, beetje dom.
Misschien waren zijn rechterschoenen aan vervanging toe.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat een schoenendief in een winkel in Waalwijk 2 rechterschoenen had gejat, beetje dom.
Hij had ook spijt en had zichzelf gemeld.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien waren zijn rechterschoenen aan vervanging toe.
Of misschien is het iemand met een (rechter)been.
Oke dat is wel dom dan.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij had ook spijt en had zichzelf gemeld.
Waar?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:30 schreef kutkabouter het volgende:
Niemand reageert op mijn hilarische grap.
Niet zo bijdehand he. Daar hebben we al iemand anders voor.quote:
Stop dan maar met grappen maken. Daar hebben ook iemand anders voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he. Daar hebben we al iemand anders voor.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stop dan maar met grappen maken. Daar hebben ook iemand anders voor.
BETREK MIJ ER NIET BIJ. Die grap was niet grappig.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he. Daar hebben we al iemand anders voor.
Was ie ook niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
BETREK MIJ ER NIET BIJ. Die grap was niet grappig.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:43 schreef bijdehand het volgende:
Dit daarentegen is wel grappig.
[ afbeelding ]
Mag je die ook patsen geven?quote:
Hulde aan Fed.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stop dan maar met grappen maken. Daar hebben ook iemand anders voor.
Ik snapte het ook al niet.quote:
quote:
quote:
is dat ook voor op de pc?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
SoundHound is echt een briljante uitvinding!
Volgens mij niet.quote:
Zonde. Wilde namelijk wel iets wetenquote:
Die is hendig! Alleen jammer van die reclame bij de gratis versie.quote:
Wat dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zonde. Wilde namelijk wel iets weten
ja, dat wel. maar is slechts af en toe. verder gratis, dus prima te doenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die is hendig! Alleen jammer van die reclame bij de gratis versie.
Ja, maar ik heb iets nodig waarbij je het kan fluiten ofzoquote:
ik heb voor een filmpje de instrumentele versie nodig van parla et pardoux-libertequote:
Bij soundhound kan dat idd, wel handig hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb iets nodig waarbij je het kan fluiten ofzodie dingen zijn er ook.
http://lmgtfy.com/?q=recognize+song+whistlequote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik heb voor een filmpje de instrumentele versie nodig van parla et pardoux-liberte
Ja, heb geen micquote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=recognize+song+whistle
Me too.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bij soundhound kan dat idd, wel handig hoor
Blij is met zijn android telefoontje
Nou het was voor mij reden genoeg om een abonnement te nemen. Zit je lekker in je industriële noise en vanuit het niets 'Hallooooo wij zijn direct'quote:Op zondag 13 februari 2011 19:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, dat wel. maar is slechts af en toe. verder gratis, dus prima te doen
ja, ik gebruik het zelf niet zo heel veel eigenlijk. als je het vaak gebruikt dan is het wel vervelend jaquote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou het was voor mij reden genoeg om een abonnement te nemen. Zit je lekker in je industriële noise en vanuit het niets 'Hallooooo wij zijn direct'
Op mijn werk heb ik iPod en iTunes. Werkt ook perfectquote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Gebruik het op m'n werk vrijwel permanent... of eigenlijk tijdens het werk. Gek genoeg staat 90% van wat ik luister er gewoon in dus hoef ik niet allerlei mp3's op m'n werklaptop te gooien. Ideaal
Als je elke dag meer dan een uur fietst dan vind je het niet erg dat het Apple is. De rest van mijn shizzle is geen Apple 'fcourse!quote:
qftquote:Op maandag 14 februari 2011 07:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach genoeg alternatieven voor de iPhone.. iPad zal dit jaar ook genoeg concurrentie krijgen.
Hello.quote:
quote:
Waarom wist ik dat dit gepost ging worden door jou?quote:
Zelfs voordat je het postte wist ik al wat mijn reactie zou zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 19:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat dit gepost ging worden door jou?
Succes en veel plezierquote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Ok ik vlieg morgen naar Polen
*strontnerveus*
Laat het maar weekend worden inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik voel een goed weekend aankomen.Alleen duurt het nog even.
succes!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
*strontnerveus*
Succes.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
*strontnerveus*
Hoef je toch niet nerveus voor te zijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
*strontnerveus*
ik welquote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoef je toch niet nerveus voor te zijn?
Succes en sterkte met vliegenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
*strontnerveus*
Hmmkay. Succes dan maar.quote:
What else is new.quote:
Nou dat was snel weer afgelopen.quote:
Het is op maandag meestal huizenborrel, dus dan is er zat te doen. Maar nu was blijkbaar geen een huis op komen dagen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:32 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen! weer bijna in Eindhoven.
KK, ik vind het niet zo raar dat maandagavond rustig ismeeste mensen hebben dan niet echt de behoefte om te drinken denk ik. iets met begin van de week ofzo
Hebben jullie van die Transformer-huizen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is op maandag meestal huizenborrel, dus dan is er zat te doen. Maar nu was blijkbaar geen een huis op komen dagen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hebben jullie van die Transformer-huizen dan?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hebben jullie van die Transformer-huizen dan?
Hoe kunnen huizen nou komen man, dat kan toch heul nie!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is op maandag meestal huizenborrel, dus dan is er zat te doen. Maar nu was blijkbaar geen een huis op komen dagen.
Dan gaan ze toch elkaar neuken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nouja, het is wel delft. Je weet maar nooit wat die techneuten daar allemaal kunnen maken.
Tis toch een studentenstad met een man/vrouw verhouding van 90/10, dus die kerels moeten zich met iets vermaken als er niks te neuken valt
65/35.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nouja, het is wel delft. Je weet maar nooit wat die techneuten daar allemaal kunnen maken.
Tis toch een studentenstad met een man/vrouw verhouding van 90/10, dus die kerels moeten zich met iets vermaken als er niks te neuken valt
En 20% daarvan is pot, de andere 15% zou Ruben zelfs niet doen.quote:
Ja gigantische blauwe ballen heeft ie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat blijft rampzalig
En voor jou is het ook lastig. Dat blijkt wel uit het feit dat je FTS probeert te fixen als je in braboland bent
Dan heb je nog 65 procent van de vrouwen over die je wel zou doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En 20% daarvan is pot, de andere 15% zou Ruben zelfs niet doen.
Zoals ik al eerder had gezegd, gewoon regelmatig met de trein naar Leiden of Utrecht of zelfs Rotterdam, daar zit het wel goed met de vrouwen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat blijft rampzalig
En voor jou is het ook lastig. Dat blijkt wel uit het feit dat je FTS probeert te fixen als je in braboland bent
Ben je al in het mooie Polen? Ik ga met carnavalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:09 schreef Ceased2Be het volgende:
even wat leven in de brouwerij hier:
Awesome. Heel veel plezier daar en wie weet horen we nog van jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee ik land vanavond om 18:30 als het allemaal meezit.
Iig een hotel met wifi, restaurant en bar
Kicken!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee ik land vanavond om 18:30 als het allemaal meezit.
Iig een hotel met wifi, restaurant en bar
In '40-'45 hadden ze in Polen een gerecht dat heette: gestoofde pool.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En vanavond eet je natuurlijk een authentiek pools streekgerecht?
Grote faal.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef kutkabouter het volgende:
Denk je even lekker te gaan zuipen, is je pas geblokkeerd.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef kutkabouter het volgende:
Denk je even lekker te gaan zuipen, is je pas geblokkeerd.
Meer drinken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef kutkabouter het volgende:
Het zit me ook altijd tegen de laatste tijd.
Dat gaat dus niet.quote:
Ja dat is dan echt niet slim.quote:
Ik heb net een vegetarische paëlla op in het restaurant hier met een heerlijke rode wijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En vanavond eet je natuurlijk een authentiek pools streekgerecht?
Zit je ons nou een beetje jaloers te maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb net een vegetarische paëlla op in het restaurant hier met een heerlijke rode wijn
Paella is zo spaans als het maar kanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb net een vegetarische paëlla op in het restaurant hier met een heerlijke rode wijn
Arme jongen, de vrouwtjes willen al niet bijten.. En nu kan je ook al niet meer zuipen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef kutkabouter het volgende:
Het zit me ook altijd tegen de laatste tijd.
Het wordt steeds mooier he.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Arme jongen, de vrouwtjes willen al niet bijten.. En nu kan je ook al niet meer zuipen?
Pinpas doet het nog. Was m'n tokopas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is dan echt niet slim.
Sowieso een pinpas hebben.
quote:
Het valt allemaal wel mee hoor.quote:
Het had ook verdacht weinig met paëlla te maken...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Paella is zo spaans als het maar kan. Hoewel ik nog nooit van een vegetarisch visgerecht heb gehoord, maar ok
.
Klinkt behoorlijk naar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Huh, en dat heet Paella?
Dat lijtk verdomd veel op onze jachtschotel die VV en ik ooit in kroatië besteld hadden. Geloof dat we 2 stukken echt vlees gevonden hadden.. De rest was allemaal verdronken vet in een of ander klef soepje met stukjes wortel..
Als ze bedroefd was had je haar een triootje aan moeten bieden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Was het ook
En dan die serveerster toen we uitgegeten waren, vet beledigd *but you didn't eat everything*.
De neiging was toen zeeeer aanwezig om dr even haarfijn uit te leggen dat het ook nergens naar smaakte. Maar aangezien de dame in kwestie toch maar 4 woorden engels kon, leek dat me vergeefse moeite
Ach, verder prima vakantie gehad hoor toen in 2009. Roadtrip met VV, via Zwitserland en noord italie naar slovenië en Kroatië und wieder terug.
Weet je hoe oud die heks was?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als ze bedroefd was had je haar een triootje aan moeten bieden.
Komt een hollander bij een mexicaan in polen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach morgen eens verder kijken, schijnt een mexicaan hier in de stad te zitten met een uitgebreide vega-kaart...
Dat kon ik toch niet weten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Weet je hoe oud die heks was?
Ik snap dat je uit Delft komt, en dat daardoor jouw standaard qua vrouwelijk schoon wat is scheefgegroeid..
Een trioo'tje zou ik niet afslaan, maar ik heb ook mijn grenzen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat kon ik toch niet weten.Als je het over serveersters hebt dan neem ik altijd aan dat het een jonge deerne is.
whehe dat zeker... de boel een beetje verkennen, de volgende keer zit ik hier 7 dagen en daarna 11...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Komt een hollander bij een mexicaan in polen...
Ach je bent in iedergeval internationaal bezig![]()
hoiquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
En toen waren er nog maar twee blanken in Boschveld.
Ze bedoelt toch mij en Mjan of mis ik iets.quote:
Je mist niks.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze bedoelt toch mij en Mjan of mis ik iets.
Oke.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef Ceased2Be het volgende:
1 rood wijntje en het hakt er meteen in dat zien we wel weer hier
Zondag nog doorheen gefietst..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Boschveld is zo leeg zonder jou.![]()
EN WAT KWAM JIJ HIER DOEN JA KUT??!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zondag nog doorheen gefietst..
Graafsewijk is way gezelliger
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
mamaaaaaa, die enge boze mevrouw schreeuwde naar me
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
*ze was echt heeeel eng mama*..
Ze schreeuwde van *fiets maar heul snel weg Thijsje, anders krijgt supertuxxx je te pakken!!*
Ze zag er ongeveer zo uit
Ik zou geven.quote:
Hey da's mijn buurvrouw, grappig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
*ze was echt heeeel eng mama*..
Ze schreeuwde van *fiets maar heul snel weg Thijsje, anders krijgt supertuxxx je te pakken!!*
Ze zag er ongeveer zo uit
En die heeft zeker ook een kelder?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hey da's mijn buurvrouw, grappig.
Ja natuurlijk, BrabantWonen FTW, die weten wat mensen willen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En die heeft zeker ook een kelder?
quote:
Je hebt jouw ubergeile ehm, kelder anders nog nooit laten zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop dat ik van Zayaz ook zo'n ubergeyle kelder krijg.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt jouw ubergeile ehm, kelder anders nog nooit laten zien
quote:
POLUH!quote:
jaaquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geslaagd voor carnavalskleren?
Wat heb je?quote:
en nog 1. al 2 grotere auto's + motorquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ofniet jezus.
Ik dacht ambulance.
Rellennn
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Exclusief snor (en vrouw)
we zijn met 4quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
Jammer van die exclusieven.
Maar wel vet.
Eens kijken of ik je kan spotten met carnaval.Als er een dronken malloot in morphsuit naar je toekomt dan weet je wie het is.
Ja, dan moet je niet flauw doen he, stel dat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
we zijn met 4
Hahaha, okee, dan weet ik dat vast inderdaad
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet flauw doen he, stel dat.Wel gewoon even praten en niet negeren ofzo, zoals het een echte fokker zou betamen.
Wijven bij het uitgaan met een grote bek die een man gaan slaan moet je gewoon hard terugklappen. Dan zijn ze 't meteen afgeleerd. Een beetje zoals Snooki, die verdiende het ook gewoon.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Ow ruzie tussen mannen ofzo met een waar wijven met een grote bek enzo. En zo'n man die had zn auto midden op de weg staan en die reed daarna met piepende banden weg. Stoer.
Nou klinkt iig heel gezellig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Ow ruzie tussen mannen ofzo met een waar wijven met een grote bek enzo. En zo'n man die had zn auto midden op de weg staan en die reed daarna met piepende banden weg. Stoer.
Eens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wijven bij het uitgaan met een grote bek die een man gaan slaan moet je gewoon hard terugklappen. Dan zijn ze 't meteen afgeleerd. Een beetje zoals Snooki, die verdiende het ook gewoon.
En dan janken jullie dat graafsewijk zo gevaarlijk isquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en nog 1. al 2 grotere auto's + motor
hier is het eens in de twintig jaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En dan janken jullie dat graafsewijk zo gevaarlijk is
Denk dat ik mn musketier pak van vorig jaar weer aantrek, met zwaard natuurlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Exclusief snor (en vrouw)
haha, nicequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Denk dat ik mn musketier pak van vorig jaar weer aantrek, met zwaard natuurlijk
Zelfs in beschonken toestand kan ik vaak nog enigszins normaal doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
___!
De reden dat ik je zou negeren is dat morphsuit denk ik in combi met je beschonken toestand :p
Alsof fok representatief is.quote:
90% is uitschot van de samenleving.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof fok representatief is.
Het zal vast wel meevallen. Kan het me niet voorstellen in ieder geval.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
90% is uitschot van de samenleving.
Jeej ik hoor bij de 10%!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
90% is uitschot van de samenleving.
quote:
Ik gok ook maar wat hoor, maar bij sommigen krijg je echt het idee dat ze vanuit een TBS-kliniek posten ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het zal vast wel meevallen. Kan het me niet voorstellen in ieder geval.
Klopt, maar die mensen moet je gewoon negeren. Meestal lopen ze of te trollen, of het zijn gewoon sociaal gestoorde inteeltproducten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik gok ook maar wat hoor, maar bij sommigen krijg je echt het idee dat ze vanuit een TBS-kliniek posten ofzo.
quote:
luie donderquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef kutkabouter het volgende:
Goeiemorgen. Eerste keer in 2 weken dat ik zo vroeg op ben.
Trololo.quote:
Niks aan gelogen, ik had 'luie flikker' in m'n hoofd ;-)quote:
Mijn post bedoelde ik, 100 % gelogen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niks aan gelogen, ik had 'luie flikker' in m'n hoofd ;-)
Waarom lieg je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mijn post bedoelde ik, 100 % gelogen.
quote:
Hierom.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niks aan gelogen, ik had 'luie flikker' in m'n hoofd ;-)
WHAHAHAHA, WAT EEN GOEDEN GRAP IK KOM NIET MEER BIJ XDquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mijn post bedoelde ik, 100 % gelogen.
JA HE????!! XD XD XD XDXDXDXDquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
WHAHAHAHA, WAT EEN GOEDEN GRAP IK KOM NIET MEER BIJ XD
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja dus?quote:
Iddquote:
Dat dat ook een kutgrap was.quote:
Neen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat dat ook een kutgrap was.
Welquote:
Je vond het een goeie grap?quote:
quote:
Moet jij niet werken ipv mijn geniale grappen te beledigen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wel
90% van de grappen op fok zijn kutgrappen.
Ik offer graag even wat tijd op om dat te doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ipv mijn geniale grappen te beledigen?
En ik maar denken dat jij cool wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik offer graag even wat tijd op om dat te doen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij cool was
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef Ceased2Be het volgende:
O vermaak me hier prima
zeker als een meidje hier roep 'I am victoria! I succeed!' op het moment dat er wat gelukt was.
geniaal
thanks for sharingquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:45 schreef kutkabouter het volgende:
Nooit gedacht dat je van eten opscheppen op je vereniging straalbezopen kon wordenEn dalijk vanaf 9 uur is het uur lang gratis bier, dus dat word nog wel wat vaanvond
Lets get the party started
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:45 schreef kutkabouter het volgende:
Nooit gedacht dat je van eten opscheppen op je vereniging straalbezopen kon wordenEn dalijk vanaf 9 uur is het uur lang gratis bier, dus dat word nog wel wat vaanvond
Lets get the party started
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Zat net het hotel restaurant en het zat vol met beschonken Poolse zakenmannen.
Zal vast niet echt hoger niveau geweest zijn als KK's feestje
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Zat net het hotel restaurant en het zat vol met beschonken Poolse zakenmannen.
Zal vast niet echt hoger niveau geweest zijn als KK's feestje
De polen waar ik hier mee te maken heb zijn in de verste verte niet te vergelijken met die bouwvakkers in Nederland... maar die bedrijfsborrel hier was gewoon strontvervelend.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Zatte Polen heb je overal, heb het hier in DB nog niet gezien, maar in Waalwijk kwamen ze bij de Aldi altijd bergen Schultenbrau halen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo laat die carnaval maar beginnen, ik heb eindelijk wat gevonden.
Mûnne mens die bleft verschrikkeluk,quote:
BLAUW, BLAUW, IK HOU VAN JOU,quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mûnne mens die bleft verschrikkeluk,
zit altijd in zun neus.
Hij was veur mij de enige, ik had mar weinig keus.
Ik ben bij um gebleve, ik blijf um altijd trouw.
Want ik ben gek op boere, dè is waor ik van hou.
En ik, en ik en ikke wil wè meer.
Mar dan steelt hij mun hartje, méé zun boere kieltje aon,
Tis ellûf over ellûf, ut wordt tijd dè we wir gaon.
Indiaan en politieagente.
Vanmorgen op het werk hadden we het er nog over dat Amsterdammers het hier komen verneuken, omdat ze alleen daarvoor hier komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dan moet ik weer doen alsof ik brabander ben.. Anders kijken ze je weer zo gek aan omdat je iemand bent van boven de rivieren die mee wil feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |