hier is het eens in de twintig jaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En dan janken jullie dat graafsewijk zo gevaarlijk is
Denk dat ik mn musketier pak van vorig jaar weer aantrek, met zwaard natuurlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Exclusief snor (en vrouw)
haha, nicequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Denk dat ik mn musketier pak van vorig jaar weer aantrek, met zwaard natuurlijk
Zelfs in beschonken toestand kan ik vaak nog enigszins normaal doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
___!
De reden dat ik je zou negeren is dat morphsuit denk ik in combi met je beschonken toestand :p
Alsof fok representatief is.quote:
90% is uitschot van de samenleving.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof fok representatief is.
Het zal vast wel meevallen. Kan het me niet voorstellen in ieder geval.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
90% is uitschot van de samenleving.
Jeej ik hoor bij de 10%!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
90% is uitschot van de samenleving.
quote:
Ik gok ook maar wat hoor, maar bij sommigen krijg je echt het idee dat ze vanuit een TBS-kliniek posten ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het zal vast wel meevallen. Kan het me niet voorstellen in ieder geval.
Klopt, maar die mensen moet je gewoon negeren. Meestal lopen ze of te trollen, of het zijn gewoon sociaal gestoorde inteeltproducten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik gok ook maar wat hoor, maar bij sommigen krijg je echt het idee dat ze vanuit een TBS-kliniek posten ofzo.
quote:
luie donderquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef kutkabouter het volgende:
Goeiemorgen. Eerste keer in 2 weken dat ik zo vroeg op ben.
Trololo.quote:
Niks aan gelogen, ik had 'luie flikker' in m'n hoofd ;-)quote:
Mijn post bedoelde ik, 100 % gelogen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niks aan gelogen, ik had 'luie flikker' in m'n hoofd ;-)
Waarom lieg je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mijn post bedoelde ik, 100 % gelogen.
quote:
Hierom.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niks aan gelogen, ik had 'luie flikker' in m'n hoofd ;-)
WHAHAHAHA, WAT EEN GOEDEN GRAP IK KOM NIET MEER BIJ XDquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mijn post bedoelde ik, 100 % gelogen.
JA HE????!! XD XD XD XDXDXDXDquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
WHAHAHAHA, WAT EEN GOEDEN GRAP IK KOM NIET MEER BIJ XD
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
WHAHAHAHA, WAT EEN GOEDEN GRAP IK KOM NIET MEER BIJ XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |