quote:
POLUH!quote:
jaaquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geslaagd voor carnavalskleren?
Wat heb je?quote:
en nog 1. al 2 grotere auto's + motorquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ofniet jezus.
Ik dacht ambulance.
Rellennn
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Exclusief snor (en vrouw)
we zijn met 4quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
Jammer van die exclusieven.
Maar wel vet.
Eens kijken of ik je kan spotten met carnaval.Als er een dronken malloot in morphsuit naar je toekomt dan weet je wie het is.
Ja, dan moet je niet flauw doen he, stel dat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
we zijn met 4
Hahaha, okee, dan weet ik dat vast inderdaad
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet flauw doen he, stel dat.Wel gewoon even praten en niet negeren ofzo, zoals het een echte fokker zou betamen.
Wijven bij het uitgaan met een grote bek die een man gaan slaan moet je gewoon hard terugklappen. Dan zijn ze 't meteen afgeleerd. Een beetje zoals Snooki, die verdiende het ook gewoon.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Ow ruzie tussen mannen ofzo met een waar wijven met een grote bek enzo. En zo'n man die had zn auto midden op de weg staan en die reed daarna met piepende banden weg. Stoer.
Nou klinkt iig heel gezellig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Ow ruzie tussen mannen ofzo met een waar wijven met een grote bek enzo. En zo'n man die had zn auto midden op de weg staan en die reed daarna met piepende banden weg. Stoer.
Eens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wijven bij het uitgaan met een grote bek die een man gaan slaan moet je gewoon hard terugklappen. Dan zijn ze 't meteen afgeleerd. Een beetje zoals Snooki, die verdiende het ook gewoon.
En dan janken jullie dat graafsewijk zo gevaarlijk isquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en nog 1. al 2 grotere auto's + motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |