Hello.quote:
quote:
Waarom wist ik dat dit gepost ging worden door jou?quote:
Zelfs voordat je het postte wist ik al wat mijn reactie zou zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 19:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat dit gepost ging worden door jou?
Succes en veel plezierquote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Ok ik vlieg morgen naar Polen
*strontnerveus*
Laat het maar weekend worden inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik voel een goed weekend aankomen.Alleen duurt het nog even.
succes!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
*strontnerveus*
Succes.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
*strontnerveus*
Hoef je toch niet nerveus voor te zijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
*strontnerveus*
ik welquote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoef je toch niet nerveus voor te zijn?
Succes en sterkte met vliegenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
*strontnerveus*
Hmmkay. Succes dan maar.quote:
What else is new.quote:
Nou dat was snel weer afgelopen.quote:
Het is op maandag meestal huizenborrel, dus dan is er zat te doen. Maar nu was blijkbaar geen een huis op komen dagen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:32 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen! weer bijna in Eindhoven.
KK, ik vind het niet zo raar dat maandagavond rustig ismeeste mensen hebben dan niet echt de behoefte om te drinken denk ik. iets met begin van de week ofzo
Hebben jullie van die Transformer-huizen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is op maandag meestal huizenborrel, dus dan is er zat te doen. Maar nu was blijkbaar geen een huis op komen dagen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hebben jullie van die Transformer-huizen dan?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hebben jullie van die Transformer-huizen dan?
Hoe kunnen huizen nou komen man, dat kan toch heul nie!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is op maandag meestal huizenborrel, dus dan is er zat te doen. Maar nu was blijkbaar geen een huis op komen dagen.
Dan gaan ze toch elkaar neuken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nouja, het is wel delft. Je weet maar nooit wat die techneuten daar allemaal kunnen maken.
Tis toch een studentenstad met een man/vrouw verhouding van 90/10, dus die kerels moeten zich met iets vermaken als er niks te neuken valt
65/35.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nouja, het is wel delft. Je weet maar nooit wat die techneuten daar allemaal kunnen maken.
Tis toch een studentenstad met een man/vrouw verhouding van 90/10, dus die kerels moeten zich met iets vermaken als er niks te neuken valt
En 20% daarvan is pot, de andere 15% zou Ruben zelfs niet doen.quote:
Ja gigantische blauwe ballen heeft ie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat blijft rampzalig
En voor jou is het ook lastig. Dat blijkt wel uit het feit dat je FTS probeert te fixen als je in braboland bent
Dan heb je nog 65 procent van de vrouwen over die je wel zou doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En 20% daarvan is pot, de andere 15% zou Ruben zelfs niet doen.
Zoals ik al eerder had gezegd, gewoon regelmatig met de trein naar Leiden of Utrecht of zelfs Rotterdam, daar zit het wel goed met de vrouwen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat blijft rampzalig
En voor jou is het ook lastig. Dat blijkt wel uit het feit dat je FTS probeert te fixen als je in braboland bent
Ben je al in het mooie Polen? Ik ga met carnavalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:09 schreef Ceased2Be het volgende:
even wat leven in de brouwerij hier:
Awesome. Heel veel plezier daar en wie weet horen we nog van jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee ik land vanavond om 18:30 als het allemaal meezit.
Iig een hotel met wifi, restaurant en bar
Kicken!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee ik land vanavond om 18:30 als het allemaal meezit.
Iig een hotel met wifi, restaurant en bar
In '40-'45 hadden ze in Polen een gerecht dat heette: gestoofde pool.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En vanavond eet je natuurlijk een authentiek pools streekgerecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |