Op mijn werk heb ik iPod en iTunes. Werkt ook perfectquote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Gebruik het op m'n werk vrijwel permanent... of eigenlijk tijdens het werk. Gek genoeg staat 90% van wat ik luister er gewoon in dus hoef ik niet allerlei mp3's op m'n werklaptop te gooien. Ideaal
Als je elke dag meer dan een uur fietst dan vind je het niet erg dat het Apple is. De rest van mijn shizzle is geen Apple 'fcourse!quote:
qftquote:Op maandag 14 februari 2011 07:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach genoeg alternatieven voor de iPhone.. iPad zal dit jaar ook genoeg concurrentie krijgen.
Hello.quote:
quote:
Waarom wist ik dat dit gepost ging worden door jou?quote:
Zelfs voordat je het postte wist ik al wat mijn reactie zou zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 19:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat dit gepost ging worden door jou?
Succes en veel plezierquote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Ok ik vlieg morgen naar Polen
*strontnerveus*
Laat het maar weekend worden inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik voel een goed weekend aankomen.Alleen duurt het nog even.
succes!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
*strontnerveus*
Succes.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
*strontnerveus*
Hoef je toch niet nerveus voor te zijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
*strontnerveus*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |