Grote faal.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef kutkabouter het volgende:
Denk je even lekker te gaan zuipen, is je pas geblokkeerd.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef kutkabouter het volgende:
Denk je even lekker te gaan zuipen, is je pas geblokkeerd.
Meer drinken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef kutkabouter het volgende:
Het zit me ook altijd tegen de laatste tijd.
Dat gaat dus niet.quote:
Ja dat is dan echt niet slim.quote:
Ik heb net een vegetarische paëlla op in het restaurant hier met een heerlijke rode wijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En vanavond eet je natuurlijk een authentiek pools streekgerecht?
Zit je ons nou een beetje jaloers te maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb net een vegetarische paëlla op in het restaurant hier met een heerlijke rode wijn
Paella is zo spaans als het maar kanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb net een vegetarische paëlla op in het restaurant hier met een heerlijke rode wijn
Arme jongen, de vrouwtjes willen al niet bijten.. En nu kan je ook al niet meer zuipen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef kutkabouter het volgende:
Het zit me ook altijd tegen de laatste tijd.
Het wordt steeds mooier he.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Arme jongen, de vrouwtjes willen al niet bijten.. En nu kan je ook al niet meer zuipen?
Pinpas doet het nog. Was m'n tokopas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is dan echt niet slim.
Sowieso een pinpas hebben.
quote:
Het valt allemaal wel mee hoor.quote:
Het had ook verdacht weinig met paëlla te maken...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Paella is zo spaans als het maar kan. Hoewel ik nog nooit van een vegetarisch visgerecht heb gehoord, maar ok
.
Klinkt behoorlijk naar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Huh, en dat heet Paella?
Dat lijtk verdomd veel op onze jachtschotel die VV en ik ooit in kroatië besteld hadden. Geloof dat we 2 stukken echt vlees gevonden hadden.. De rest was allemaal verdronken vet in een of ander klef soepje met stukjes wortel..
Als ze bedroefd was had je haar een triootje aan moeten bieden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Was het ook
En dan die serveerster toen we uitgegeten waren, vet beledigd *but you didn't eat everything*.
De neiging was toen zeeeer aanwezig om dr even haarfijn uit te leggen dat het ook nergens naar smaakte. Maar aangezien de dame in kwestie toch maar 4 woorden engels kon, leek dat me vergeefse moeite
Ach, verder prima vakantie gehad hoor toen in 2009. Roadtrip met VV, via Zwitserland en noord italie naar slovenië en Kroatië und wieder terug.
Weet je hoe oud die heks was?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als ze bedroefd was had je haar een triootje aan moeten bieden.
Komt een hollander bij een mexicaan in polen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach morgen eens verder kijken, schijnt een mexicaan hier in de stad te zitten met een uitgebreide vega-kaart...
Dat kon ik toch niet weten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Weet je hoe oud die heks was?
Ik snap dat je uit Delft komt, en dat daardoor jouw standaard qua vrouwelijk schoon wat is scheefgegroeid..
Een trioo'tje zou ik niet afslaan, maar ik heb ook mijn grenzen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat kon ik toch niet weten.Als je het over serveersters hebt dan neem ik altijd aan dat het een jonge deerne is.
whehe dat zeker... de boel een beetje verkennen, de volgende keer zit ik hier 7 dagen en daarna 11...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Komt een hollander bij een mexicaan in polen...
Ach je bent in iedergeval internationaal bezig![]()
hoiquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
En toen waren er nog maar twee blanken in Boschveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |