Zeg nog maar niet uit protest je abonnement op iigquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Want? Zal niet veel anders zijn dan afgelopen dagen/nachten
[..]
Hmmzz.. ja ik denk dat we moeten afwachten naar de onderzoeken...
Hij had in wezen moeten ingrijpen toen het Tahrirplein werd bestormd door de pro's. Zo van "JONGENS KIJK, IK GRIJP IN, JULLIE HEBBEN MIJ NODIG".quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat als Mubarak niets had gedaan de kans op doodbloeden groter was geweest dan nu. De vastberadenheid heeft ie zelf vergroot.
Beelden op AJE zijn nu live denk ik, gezien het licht? Wel beelden van Nile TV, met een hele rustige brugquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Kwaliteit het volgende:
er zijn echt nergens live beelden, wtf?
zie herhaling steedsquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beelden op AJE zijn nu live denk ik, gezien het licht? Wel beelden van Nile TV, met een hele rustige brug.
er staat hele tijd in beeld: earlierquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beelden op AJE zijn nu live denk ik, gezien het licht? Wel beelden van Nile TV, met een hele rustige brug.
Weet niet of het waar is, maar zou me niets verbazen, ik zei het toen al.quote:Menna Gamal MennaGamal Do you guys know that that Military Soldier who was lifted on the arms of protesters is now in prison because he broke the rules? #Jan25
Camera's worden in beslag genomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef -jos- het volgende:
AJE zend nile TV uit nu.
Echt hoe kunnen al die nieuwszenders zich zomaar terugtrekken als er een massacre mogelijk is?!?!
Net overzicht beelden van tahrir plein, zie hierboven zijn nieuwe beeldenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
er staat hele tijd in beeld: earlier
misschien hebben ze geen keusquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef -jos- het volgende:
AJE zend nile TV uit nu.
Echt hoe kunnen al die nieuwszenders zich zomaar terugtrekken als er een massacre mogelijk is?!?!
Niet veel op te zien, en ze zijn al weer weg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Net overzicht beelden van tahrir plein, zie hierboven zijn nieuwe beelden
Die is ook lekker pissigquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Die reportster moest ook lachen als het niet zo ernstig was
Over ogen gesproken, ze heeft wel enge ogenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Die is ook lekker pissig![]()
Maar je gelooft het toch ook bijna niet, dat ze gewoon met droge ogen zo'n verhaal ophangen, terwijl iedereen het tegendeel kan zien.
Wie spreekt er op Mehwar?quote:MennaGamal Ehem, PEOPLE turn on Mehwar, LOOK who's representing us!! WE REALLY HAVE TO SETTLE ON REPRESENTITVES!! QUICKLY!!
Niemand wil die cameras op zijn dak, want dan komen die randdebielen erop af.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef -jos- het volgende:
AJE zend nile TV uit nu.
Die tweede... linkt iig naar reliablecounter.comquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welke, die van 1727, 21 of 10008?
Waar komt dat vandaan? Tahrir?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef horned_reaper het volgende:
MennaGamal Ehem, PEOPLE turn on Mehwar, LOOK who's representing us!! WE REALLY HAVE TO SETTLE ON REPRESENTITVES!! QUICKLY!!
3 minutes ago via Seesmic Desktop
MennaGamal OMG THESE ARE NOT US!! Mehwar TV NOWWWWWWWWWWWWWWWWW !!!!
1 minute ago via Seesmic Desktop
MennaGamal NOOOOOOOOOOO NOOOOOOOOOOO NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!
less than a minute ago via Seesmic Desktop
WTF?
Dat is bij mij de derde, die van 10008.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die tweede... linkt iig naar reliablecounter.com
Ze worden aangevallen en camera's worden in beslag genomen. Echt schandalig dit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef -jos- het volgende:
AJE zend nile TV uit nu.
http://netstorage.xosn.com/asx/sampleclips/elmehwarclip.asxquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Zith het volgende:
http://internetlivestream.blogspot.com/2010/11/al-mehwar-tv.html
Mehwar tv
Dat is ook voor het eerst in Egypte dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef Dekatria het volgende:
Die barricadesen dan ook het straatvuil aangeveegd ervoor
Ontzettend mooi om te zien hoe de Egyptenaren zichzelf georganiseerd hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef De_Hertog het volgende:
Dat is ook voor het eerst in Egypte dan.
Zij was verbannen uit Egyptequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef shomila het volgende:
NickKristof Nicholas Kristof
Here's Nawal el-Saddawi, famed women's leader. She's 80-but told me she will sleep in #Tahrir. http://twitpic.com/3w5bsc
1 minute ago
[ link | afbeelding ]
tv stationquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef horned_reaper het volgende:
MennaGamal Mehwar, my blood pressure can't take you anymore!! I'm starting war on you once all is done! ALLAK MEDIA!!
half a minute ago via Seesmic Desktop
Wie is Mehwar toch steeds
Ja, zeker. Het was eigenlijk maar een grapje maar ik heb echt enorm respect voor hoe dat hele plein 'werkt'. Die kunnen met z'n allen zo de nieuwe regering in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ontzettend mooi om te zien hoe de Egyptenaren zichzelf georganiseerd hebben
Pro-overheid TV-station.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef horned_reaper het volgende:
MennaGamal Mehwar, my blood pressure can't take you anymore!! I'm starting war on you once all is done! ALLAK MEDIA!!
half a minute ago via Seesmic Desktop
Wie is Mehwar toch steeds
Nee, maar wat een mooie foto.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Egyptian Muslims kneel to pray in Tahrir, Christians link arms to protect them.
Deze foto al ooit gepost?
jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Logisch en terecht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Reactie van MB: speech van MP komt niet tegemoet aan de wensen van het volk. Wij zijn niet bereid in dialoog te gaan met de huidige regering.
[ongeveer]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik al 2 keer, maar ik vind hem mooi dus nog een keer kan ook geen kwaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Accound suspended? sandmonkey.org?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.google.nl/search?q=sandmonkey
Sandmonkey goed viral
Ik dacht dat ik geen emo huiswijf was. Valt dit me even tegenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Precies en die Omar Suleiman is daar verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze worden aangevallen en camera's worden in beslag genomen. Echt schandalig dit.
quote:Anderson Cooper andersoncooper Situation on ground in #egypt very tense. Vehicle I was in attacked. My window smashed. All ok.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:45 schreef -jos- het volgende:
jrug Jonathan Rugman
Applause rising outside Egyptian museum as most of pro-Mubarak crowd have fled - for now (heavily outnumbered)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wrs helden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef De_Hertog het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe in het nieuwe Egypte omgegaan zal worden met die Pro-Mubarak mensen, de politie en die Thugs..
ja maar maakt geen drol uit, is hele mooie fotoquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef shomila het volgende:
estr4ng3d Abdelrahman
Snipers are shooting people in #Tahrir in the head and chest. #Jan25
14 seconds ago
"ontsnapte" gevangenen, betaald door het regimequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef Piles het volgende:
AJE doet het weer trouwens.
Wie/wat zijn die thugs nou eigenlijk? Heb die term al zo vaak voorbij zien komen, maar weet niet wie het zijn
Ben benieuwd wat hier van waar is....quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef shomila het volgende:
estr4ng3d Abdelrahman
Snipers are shooting people in #Tahrir in the head and chest. #Jan25
14 seconds ago
Het duurde even, maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef ellevehC86 het volgende:
Woooooohooooooo half way there
Woooooohooooooooo livin' on a square
Take my hand, and we'll make it i swear
Woooooohooooooooo livin' on a square
Komt omdat alle camera's zijn ingenomen, daarom zijn ze niet in staat live beelden uit te brengen...quote:
Tijdens een interview omstreeks 17:30 (zie ook laatste update @FP) werd de verslaggever beschoten. Hij beschreef ook hoe mensen kapot geschoten werden, in hun hoofd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hier van waar is....
Wie zal die opruim poging gaan doen dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Dude op AJE verwacht ook dat er zomaar 's nachts een opruimpoging vanuit de regering zou komen, om de mars van morgen tegen te gaan.
Hoelaat is morgen het middaggebed?
Live nu, op AJE.
Werd zonet ook gezegd op AJE ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef RvLaak het volgende:
Hij beschreef ook hoe mensen kapot geschoten werden, in hun hoofd.
Onmogelijk dat dat van dichtbij kon, dus hij concludeerde snipers.
Heel even maar, volgens presentator omdat de kwaliteit kut is.quote:
12:10 lokale tijd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Dude op AJE verwacht ook dat er zomaar 's nachts een opruimpoging vanuit de regering zou komen, om de mars van morgen tegen te gaan.
Live nu, op AJE.
Politie en een nieuw blik thugs, denk ik zo? Leger niet, vermoed ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wie zal die opruim poging gaan doen dan?
??quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef horned_reaper het volgende:
CONFIRMED: Tank heeft met shells geschoten.... hierna is het stil geworden.
4-5 AM.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Live nu, op AJE.
???quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef horned_reaper het volgende:
Dit werd net door de vrouwelijke verslaggeefster verteld op AJEquote:
Tis vast wel mogelijk om van een flinke afstand traangasgranaten daar te laten neerdalen, van zover dat niet meteen duidelijk is waar die vandaan komen. Mik je dat vol met dat spul dan kan ik mij voorstellen dat sommigen wel bezwijken. Om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wie zal die opruim poging gaan doen dan?
Waarop?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef horned_reaper het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef Badeend1 het volgende:
samenvatting van de dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zei ook dat ze alleen maar slechte kwaliteit hebben, omdat ze aan satellietbeelden moeten ofzo. Spullen zijn ingenomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik denk dat AJE met opzet steeds even uitzet en hun posities steeds veranderen om niet gepakt te worden.
Live verslaggeefster aan de telefoon op AJEquote:
Niet op AJE, of mijn geluid staat te zachtquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens mij hoorde ik een mitrailleur?
Van AJE site:quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik denk dat AJE met opzet steeds even uitzet en hun posities steeds veranderen om niet gepakt te worden.
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje staan die antiM nu nog steeds op het plein ?
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje staan die antiM nu nog steeds op het plein ?
Allemaal mensen die individueel hun liefde voor Moebarak willen betuigen volgens Suleyman.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ze verwachten vanavond weer heel veel thugs.
Doe eens een foto?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Ik kan er echt niet over uit hoe tof de organisatie (securitycheckpoints) bij die barricades is. De linies worden bewaakt
Zelfde aantallen (zonder te willen weten hoeveel) als vanmiddag?quote:
Als ze 't ook echt in hun eentje gaan doen graagquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Allemaal mensen die individueel hun liefde voor Moebarak willen betuigen volgens Suleyman.
Ik zag het op een samenvatting op Euronews langskomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Doe eens een foto?
18:54 alweer schoten.
Ayman, nee, niet opgepakt, wel ondergedokenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
Trouwens: is die AJE verslaggever, die man die de hele tijd op het dak stond, opgepakt? Heb 'm al een tijd niet meer gezien.
Aymanquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
Trouwens: is die AJE verslaggever, die man die de hele tijd op het dak stond, opgepakt? Heb 'm al een tijd niet meer gezien.
Ja, iedereen blijft. Althans dat werd gezegd. "Mensen die voorheen weggingen om de kou, blijven nu."quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfde aantallen (zonder te willen weten hoeveel) als vanmiddag?
Er was namelijk sprake van dat iedereen zou blijven
AJE-verslaggevers worden niet meer bij naam genoemd en worden niet meer in beeld gebracht om veiligheidsredenen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
Oke, thanks.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Ayman, nee, niet opgepakt, wel ondergedoken
Dat werd gisteren ook al gezegd, en toen waren er minder demonstranten... dus het zal mij benieuwen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Unstoppable het volgende:
Zou mij helaas ook niks verbazen dat er vannacht een poging word gedaan om het plein te ruimen. Dan is het afwachten of het leger er weer tussenkomt of niet. Voor mij is het wel duidelijk dat dit nog geen afgedane zaak is en dat met alle ontwikkelingen van vandaag wel duidelijk is dat het regime het beslist niet opgeeft. Kat in het nauw maakt rare sprongen
Nog wel meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb ik in één dag nou serieus 30 topiques gemist?
ah die komen nav het smsje van vodafoonquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ze verwachten vanavond weer heel veel thugs.
hand, of apc/tanksquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Ryan3 het volgende:
Automatische wapens idd. Miltrailleurs dus.
Ze herhalen erg veel. Goed kijken of het blokje met 'live' er staat... maar is ook wel heel verwarrendquote:
Vandaag word het een stuk harder gespeeld, met name het targetten van journalisten en niet-westerse mensen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:57 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Dat werd gisteren ook al gezegd, en toen waren er minder demonstranten... dus het zal mij benieuwen!
Dat waren toch ook beelden van gisterenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Dekatria het volgende:
De pleuris is uitgebroken in Egypte, plunderingen en molotovcocktails... maar we gaan er even uit voor de boodschappen!
Grolschje gepakt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Darklight het volgende:
ok Vakmanschap is Meesterschap is in huis
Kom maar weer op met die streams
Zoals die professor zei op AJE, vannacht diep in de nacht de boel schoonvegen, rond een uur of 3 a 4, als de meeste slapen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Toverheks het volgende:
ik zei het eerder vanavond/vannacht wordt het chaos Mubarak wil geen middaggebed met daarna demonstratie
Waarschijnlijk verwachten de anti's dat wel en zullen ze bewakers hebben... toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:59 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Zoals die professor zei op AJE, vannacht diep in de nacht de boel schoonvegen, rond een uur of 3 a 4, als de meeste slapen.
Maar later we hopen van niet
Dat is dus wat op Mehwar (?) tv was. Blijkbaar nepspreekbuizen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
Menna Gamal MennaGamal
Oh Oh Oh, those 3 "youth reps" declared tomorrow "Departure of blood and anger". "Shabab zay el foll" #SoTheySaid #Jan25
Wat heeft onze PM tot nu toe gezegd? Gewoon Obama herhaald?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
viezerikken, Journalisten monddood maken camera`s afpakken etc etc en de wereld *slaapt* nog steeds en af en toe kijkt ernaar maar ingrijpen of veroordelen doen ze het amper
De Anti's zijn ook niet gek... ze weten dat als ze deze nacht doorkomen, het pleit beslecht is. Ik neem dus aan dat ze zich aan het voorbereiden zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef gehotseflotst het volgende:
Waarschijnlijk verwachten de anti's dat wel en zullen ze bewakers hebben... toch?
Of het kan de wereld niks schelen... M'n vriend zag net een tweet van een of andere kledingwinkel die twitterde dat het op Tahrir zo druk was omdat hun nieuwe collectie uit wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
viezerikken, Journalisten monddood maken camera`s afpakken etc etc en de wereld *slaapt* nog steeds en af en toe kijkt ernaar maar ingrijpen of veroordelen doen ze het amper
Als er nog genoeg op het plein zijn snachts zitten ze wel goed, blijven hopen dat het leger geen actie onderneemt tegen de Anti-Mubarak demonstranten, blijft trickyquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verwachten de anti's dat wel en zullen ze bewakers hebben... toch?
Rutte noemde het "schande"quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heeft onze PM tot nu toe gezegd? Gewoon Obama herhaald?
Die zelf bidt?
Het is Soleiman die nog wat wilde toevoegen aan z'n speech.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
Er gaat daar wel de hele tijd een telefoon bij AJE.
Hij was net zo beknopt en oprechtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is Soleiman die nog wat wilde toevoegen aan z'n speech.
echt he snap zulke dingen heus wel, wereld economie elkaar niet afvallen in en export maar dat een beschaafd land als wij of andere landen alleen maar toekijken, neem een statement in laat je stem horen, als elk normaal denkend land dat zou doen komt er misschien een oplossing.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heeft onze PM tot nu toe gezegd? Gewoon Obama herhaald?
Die zelf bidt?
Hoe bedoel je weg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
Sarahngb
Blogger @TravellerW is suspected to be missing. We spoke to him after his last tweet & he asked us to check on him in an hour. It's been 2
Nog 1weg!!!
Maakt niks uit, hij is al door duizenden vandaag gezien!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef horned_reaper het volgende:
En de counter van onze website staat weer bij 0
Hoeveel mensen lopen daar?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hij is vermist staat er toch?
Wordt alleen maar meer via Twitter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Maakt niks uit, hij is al door duizenden vandaag gezien!
Aminquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
bbclysedoucet
Egypt State TV anchor Shahira Amin on resigning:"the tight space was suffocating" Told to cover only pro Mubarak protests #Jan25 #Egypt
So it beginsquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
RiverDryFilm
More mubarak gang have appeared on bridge. Maybe 300 now #jan25 #egypt
Op de 6 okt brug of de flyovers van de snelweg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
RiverDryFilm
ja maar die is haar leven niet meer zeker straksquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:06 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
AminTop van dat mens om er weg te gaan en zo openlijk te vertellen wat ze bij de state tv heeft meegemaakt
Nu wel wil je zeggen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar die is haar leven niet meer zeker straks
Hoeveel mensen zijn er nou in beide kampen? Het ziet er allemaal wat leeg uit op tv..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
RiverDryFilm
Staat er niet bij... Maar aangezien die Riverdryfilm meestal geen onzin twittert.. Kunnen we eruit opmaken dat dit wel waar is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:08 schreef superworm het volgende:
[..]
Op de 6 okt brug of de flyovers van de snelweg?
Ach onwillekeurig zullen ze ook empathie hebben met een Moebarak, denk ik toch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he snap zulke dingen heus wel, wereld economie elkaar niet afvallen in en export maar dat een beschaafd land als wij of andere landen alleen maar toekijken, neem een statement in laat je stem horen, als elk normaal denkend land dat zou doen komt er misschien een oplossing.
Ga verder niet in op hoeveel het nou zijn. Maar ik kan je wel zeggen dat anti sterk in de meerderheid is!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:08 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er nou in beide kampen? Het ziet er allemaal wat leeg uit op tv..
nee nu ook niet maar ze wordt nog *beschremd* he vind haar stoer en zeer moedigquote:
vodafoonquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
RiverDryFilm
Nu wordt ze ook semi-beschermt. Tahrir lijkt me voor haar de veiligste plek atm.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee nu ook niet maar ze wordt nog *beschremd* he vind haar stoer en zeer moedig
hoop zo dat ze het gaan redde, maar er wordt zo een vies spelletje gespeeld vind het triest heel triest die mensen wilde gewoon een normaal leven met goede vooruit zichten gewoon te eten en geen onderdrukkingquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach onwillekeurig zullen ze ook empathie hebben met een Moebarak, denk ik toch.
De bevolking is wel machtig, het is een leeuw als het op staat...
WTF?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef RvLaak het volgende:
6okt. brug, is die nou wel of niet beschoten door de tank?
Er zijn shells geschoten, geen echte, maar wel harde knallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef RvLaak het volgende:
6okt. brug, is die nou wel of niet beschoten door de tank?
quote:
Ik weet het ook niet. Tahrir is in ieder geval kalm, in vergelijking met een paar uur geleden. Ze heeft het idee dat het stilte voor de storm is. Of het vannacht of morgen losgaat is onduidelijk, maar los gaat het zeker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef Staal het volgende:
Ik begrijp het niet, veel kalmte en ca. 300 pro's die eraan komen?
quote:Sultan Al Qassemi SultanAlQassemi BBC News: British Foreign Secretary William Hague "Gamal Mubarak is not in Britain. I have spoken to him on the phone from Egypt"
quote:bencnn benwedeman
Wave of attacks against journalists motivated by State media, gov't. claims of a "foreign hand" in #Jan25 uprising. #Egypt #Tahrir
1 minute ago
Jeez.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, gerucht ging dat de tank de brug had beschoten om te voorkomen dat proM's erover zouden komen.
een kutfilter op de cameraquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:13 schreef Darklight het volgende:
Wat is dat felle licht op de stream?
Brand denk ik, lijkt rook vanaf te komen maar ben niet zeker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:13 schreef Darklight het volgende:
Gewoon lampen; tis een mobieltje die filmtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:13 schreef Darklight het volgende:
Verder idem. Ben in ieder geval opgelucht dat er weer beelden de wereld over gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop zo dat ze het gaan redde, maar er wordt zo een vies spelletje gespeeld vind het triest heel triest die mensen wilde willen gewoon een normaal leven met goede vooruit zichten gewoon te eten en geen onderdrukking
Okee, vond het al vreemd naar wat hij zei.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pro-democratie. Dus anti-Mubarak.
CDA-congres flashbacks.
Tahrir fungeert ook echt als een kleine nederzettingquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Moet de hele tijd denken aan Asterix:
Echter 1 klein Gallisch dorpje Egyptisch pleintje blijft moedig weerstand bieden aan de overweldigers.
ik ook maar het is nog geen morgen er komt nog een nacht aan ben er bang voor dat als we morgenochtend wakker worden dat het einde oefening voor de demonstranten is en ze allemaal kort en klein zijn geslagenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Verder idem. Ben in ieder geval opgelucht dat er weer beelden de wereld over gaan.
Was echt heel bang voor de anti-demonstranten tijdens die speech van Sillyman.
Ik mis 2 dingen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Moet de hele tijd denken aan Asterix:
Echter 1 klein Gallisch dorpje Egyptisch pleintje blijft moedig weerstand bieden aan de overweldigers.
Als Obelix er was had ie die pro-figuren een menhir naar het hoofd geslingerd.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef danilel het volgende:
Zijn er nog streams te volgen? zo ja welke?
bij voorbaat dank!
AJE heeft wel live beeld van Tahrir, maar is kut kwaliteit. CNN heeft hetzelfde beeld, maar een beter filter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef danilel het volgende:
Zijn er nog streams te volgen? zo ja welke?
bij voorbaat dank!
We're in for one wild night.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:17 schreef Oorlogsheld het volgende:
Oorlogsheld signing in ! Vanavond weer livestream volgen.. of staat er weinig te gebeuren?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef Floxxx het volgende:
we hebben bezoekers uit egypte op downwithmubarak.com
Meer en meer groeperingen spreken van D-Day Friday, lijkt meer en meer georganiseerd te worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef Noelle06 het volgende:
7:15 NRC Live: Ook de 6 April Beweging, een belangrijke oppositiegroepering die de demonstraties van de afgelopen week hebben georganiseerd, is ook niet tevreden en zegt zich klaar te maken voor de 'Dag van Vertrek' van morgen. "Mubarak moet opstappen voordat enige vorm van dialoog kan plaatsvinden", zegt de beweging.
donderdag 3 februari 2011 7:15 NRC Live
7:16 NRC Live: Een betoger op het Tahrirplein vermoedt dat er nog tienduizenden anti-regeringsdemonstranten op het plein zijn en beschrijft op de site van de BBC de sfeer: "In the middle of the square I can see tens of thousands of people in a celebratory mood. Families congregating and lots of young people. There isn't much shouting now; everyone is sitting around having a chat and drinking tea. But further down towards the Egyptian museum, there is still some evidence of a battle."
Hoe populair is MB nou?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef Drifter__ het volgende:
Voor mensen die zich afvragen wat er te zien was op Mehwar TV.
3 jongeren deden mee op 25jan, na de laatste speech van Mubarak gingen ze akkoord, zij en vele vrienden van hun verlieten toen het Tahrir plein, ze beweren dat de mensen die nu op het Tahrir plein zijn, niet behoren tot de 25-jan groep. Ze beweren ook dat er veel MB-leden op het plein zitten.
Tjah, waar de waarheid ligt weten we niet. Wel is het een feit dat er veel minder volk op het Tahrir plein is, dan de afgelopen dagen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef Floxxx het volgende:
we hebben bezoekers uit egypte op downwithmubarak.com
Propaganda natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef Drifter__ het volgende:
Voor mensen die zich afvragen wat er te zien was op Mehwar TV.
3 jongeren deden mee op 25jan, na de laatste speech van Mubarak gingen ze akkoord, zij en vele vrienden van hun verlieten toen het Tahrir plein, ze beweren dat de mensen die nu op het Tahrir plein zijn, niet behoren tot de 25-jan groep. Ze beweren ook dat er veel MB-leden op het plein zitten.
Tjah, waar de waarheid ligt weten we niet. Wel is het een feit dat er veel minder volk op het Tahrir plein is, dan de afgelopen dagen.
Nee. Ze houden stand. Ik geloof dat wel. Veel zijn bereid te sterven voor deze revolutie, zag dat vandaag echt in de straatbeelden van gisterenmiddag/avond. Die emotie was overweldigend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ook maar het is nog geen morgen er komt nog een nacht aan ben er bang voor dat als we morgenochtend wakker worden dat het einde oefening voor de demonstranten is en ze allemaal kort en klein zijn geslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |