Zeg nog maar niet uit protest je abonnement op iigquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Want? Zal niet veel anders zijn dan afgelopen dagen/nachten
[..]
Hmmzz.. ja ik denk dat we moeten afwachten naar de onderzoeken...
Hij had in wezen moeten ingrijpen toen het Tahrirplein werd bestormd door de pro's. Zo van "JONGENS KIJK, IK GRIJP IN, JULLIE HEBBEN MIJ NODIG".quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat als Mubarak niets had gedaan de kans op doodbloeden groter was geweest dan nu. De vastberadenheid heeft ie zelf vergroot.
Beelden op AJE zijn nu live denk ik, gezien het licht? Wel beelden van Nile TV, met een hele rustige brugquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Kwaliteit het volgende:
er zijn echt nergens live beelden, wtf?
zie herhaling steedsquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beelden op AJE zijn nu live denk ik, gezien het licht? Wel beelden van Nile TV, met een hele rustige brug.
er staat hele tijd in beeld: earlierquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beelden op AJE zijn nu live denk ik, gezien het licht? Wel beelden van Nile TV, met een hele rustige brug.
Weet niet of het waar is, maar zou me niets verbazen, ik zei het toen al.quote:Menna Gamal MennaGamal Do you guys know that that Military Soldier who was lifted on the arms of protesters is now in prison because he broke the rules? #Jan25
Camera's worden in beslag genomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef -jos- het volgende:
AJE zend nile TV uit nu.
Echt hoe kunnen al die nieuwszenders zich zomaar terugtrekken als er een massacre mogelijk is?!?!
Net overzicht beelden van tahrir plein, zie hierboven zijn nieuwe beeldenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
er staat hele tijd in beeld: earlier
misschien hebben ze geen keusquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef -jos- het volgende:
AJE zend nile TV uit nu.
Echt hoe kunnen al die nieuwszenders zich zomaar terugtrekken als er een massacre mogelijk is?!?!
Niet veel op te zien, en ze zijn al weer weg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Net overzicht beelden van tahrir plein, zie hierboven zijn nieuwe beelden
Die is ook lekker pissigquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Die reportster moest ook lachen als het niet zo ernstig was
Over ogen gesproken, ze heeft wel enge ogenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Die is ook lekker pissig![]()
Maar je gelooft het toch ook bijna niet, dat ze gewoon met droge ogen zo'n verhaal ophangen, terwijl iedereen het tegendeel kan zien.
Wie spreekt er op Mehwar?quote:MennaGamal Ehem, PEOPLE turn on Mehwar, LOOK who's representing us!! WE REALLY HAVE TO SETTLE ON REPRESENTITVES!! QUICKLY!!
Niemand wil die cameras op zijn dak, want dan komen die randdebielen erop af.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef -jos- het volgende:
AJE zend nile TV uit nu.
Die tweede... linkt iig naar reliablecounter.comquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welke, die van 1727, 21 of 10008?
Waar komt dat vandaan? Tahrir?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef horned_reaper het volgende:
MennaGamal Ehem, PEOPLE turn on Mehwar, LOOK who's representing us!! WE REALLY HAVE TO SETTLE ON REPRESENTITVES!! QUICKLY!!
3 minutes ago via Seesmic Desktop
MennaGamal OMG THESE ARE NOT US!! Mehwar TV NOWWWWWWWWWWWWWWWWW !!!!
1 minute ago via Seesmic Desktop
MennaGamal NOOOOOOOOOOO NOOOOOOOOOOO NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!
less than a minute ago via Seesmic Desktop
WTF?
Dat is bij mij de derde, die van 10008.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die tweede... linkt iig naar reliablecounter.com
Ze worden aangevallen en camera's worden in beslag genomen. Echt schandalig dit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef -jos- het volgende:
AJE zend nile TV uit nu.
http://netstorage.xosn.com/asx/sampleclips/elmehwarclip.asxquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Zith het volgende:
http://internetlivestream.blogspot.com/2010/11/al-mehwar-tv.html
Mehwar tv
Dat is ook voor het eerst in Egypte dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef Dekatria het volgende:
Die barricadesen dan ook het straatvuil aangeveegd ervoor
Ontzettend mooi om te zien hoe de Egyptenaren zichzelf georganiseerd hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef De_Hertog het volgende:
Dat is ook voor het eerst in Egypte dan.
Zij was verbannen uit Egyptequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef shomila het volgende:
NickKristof Nicholas Kristof
Here's Nawal el-Saddawi, famed women's leader. She's 80-but told me she will sleep in #Tahrir. http://twitpic.com/3w5bsc
1 minute ago
[ link | afbeelding ]
tv stationquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef horned_reaper het volgende:
MennaGamal Mehwar, my blood pressure can't take you anymore!! I'm starting war on you once all is done! ALLAK MEDIA!!
half a minute ago via Seesmic Desktop
Wie is Mehwar toch steeds
Ja, zeker. Het was eigenlijk maar een grapje maar ik heb echt enorm respect voor hoe dat hele plein 'werkt'. Die kunnen met z'n allen zo de nieuwe regering in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ontzettend mooi om te zien hoe de Egyptenaren zichzelf georganiseerd hebben
Pro-overheid TV-station.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef horned_reaper het volgende:
MennaGamal Mehwar, my blood pressure can't take you anymore!! I'm starting war on you once all is done! ALLAK MEDIA!!
half a minute ago via Seesmic Desktop
Wie is Mehwar toch steeds
Nee, maar wat een mooie foto.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Egyptian Muslims kneel to pray in Tahrir, Christians link arms to protect them.
Deze foto al ooit gepost?
jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Logisch en terecht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Reactie van MB: speech van MP komt niet tegemoet aan de wensen van het volk. Wij zijn niet bereid in dialoog te gaan met de huidige regering.
[ongeveer]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik al 2 keer, maar ik vind hem mooi dus nog een keer kan ook geen kwaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Accound suspended? sandmonkey.org?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.google.nl/search?q=sandmonkey
Sandmonkey goed viral
Ik dacht dat ik geen emo huiswijf was. Valt dit me even tegenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Precies en die Omar Suleiman is daar verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze worden aangevallen en camera's worden in beslag genomen. Echt schandalig dit.
quote:Anderson Cooper andersoncooper Situation on ground in #egypt very tense. Vehicle I was in attacked. My window smashed. All ok.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:45 schreef -jos- het volgende:
jrug Jonathan Rugman
Applause rising outside Egyptian museum as most of pro-Mubarak crowd have fled - for now (heavily outnumbered)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |