Alleen pro Mubarak tuig volgens mij dat 'random' buitenlandse journalisten aanvaltquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:21 schreef gehotseflotst het volgende:
waelabbas Wael Abbas
by evanchill
State TV has created a state of panic by their "foreign infiltrators" in Tahrir reports. People randomly attacking foreigners in Cairo.
35 minutes ago
Serieus? Topwijf!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:20 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ze is ook gelijk naar Tahrir sq gegaan
TT; FREE Sandmonkeyquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:24 schreef Iridal het volgende:
ff TT changen, deze hebben we al gehad
Geeft niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:25 schreef shomila het volgende:
Ik wist niet zo snel een titel moest zoeken hoe het moest had nog nooit nieuwe geopend.
Sorry
Uitstekend gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:25 schreef shomila het volgende:
Ik wist niet zo snel een titel moest zoeken hoe het moest had nog nooit nieuwe geopend.
Sorry
Nee, dat was een anderequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
dat van die journaliste van de staatstv was gisteren al bekend ....
Geeft niks. Snelheid is belangrijkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:25 schreef shomila het volgende:
Sorry
Dat er maar vele mogen volgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
jah ?? dus de tweede vandaag dan ? gaat goed daar
zeer betrouwbare twitteraar en demonstrant, was opweg naar Tahrir sq met een auto vol met medische spullen, is opgepakt door geheime politiequote:
whehehequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef Corkscrew het volgende:
Was deze al gepost?
[ afbeelding ]
(via de NRC-liveblog)
De wachtrij voor het enige toilet op het Tahrirplein
ok duidelijk, hoop dan maar dat het goed met hem gaatquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef RobertVH het volgende:
[..]
zeer betrouwbare twitteraar en demonstrant, was opweg naar Tahrir sq met een auto vol met medische spullen, is opgepakt door geheime politie
jawel je hoort meerdere verhalen van dat journalisten worden beschermd ....( ze doen hun best i.i.g. lukt alleen niet altijd)quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef Muridae het volgende:
Waarom beschermen de demonstranten de journalisten niet gewoon ? desnoods met geweld.
Dat zijn namelijk de ogen van de wereld, gewoon een kringetje om ze heen vormen.
Mocht dit al het geval zijn, dan heb ik dat nog niet gezien/gelezen.
Dat versterkt juist het argument dat de protesten zo snel mogelijk moeten stoppen voor stabiliteit. Uiteraard mét Mubarak.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef Refragmental het volgende:
Apart dat men zich ook expliciet tegen buitenlanders lijkt te keren.
Zou Mubarak echt zo dom zijn om zijn relaties zo te verpesten?
Blijkbaar, want er kwam al een bericht binnen dat het regime expres mensen tegen journalisten op aan het zetten is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef Refragmental het volgende:
Yep, ze lieten gisteren beelden zien van een 'demonstrantenleider' die ze hadden 'gevangengenomen' die vertelde op StateTV dat hij voor 25.000 USD een training in Israel had gehad en nu de regering zou moeten omverwerpen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef Refragmental het volgende:
Ik denkt dat de macht nu ligt bij de poppetjes onder mubarak en dat hij er zelf weinig over zegt en weetquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Blijkbaar, want er kwam al een bericht binnen dat het regime expres mensen tegen journalisten op aan het zetten is.
Wat is er dan niet correct aan het plaatje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef De_Hertog het volgende:
Kan TS of een mod dat 3D plaatje weghalen? Die klopt niet!
quote:waelabbas Wael Abbas
Urgent : army and police storm hisham mubarak law center and arrests activists now !!!
31 seconds ago
quote:I would like the people of the world to know that today all of the Egyptian monuments are safe. All the archaeological sites in Aswan, such as the Temple of Philae, the Unfinished Obelisk, the Island of Kalabsha, the Tombs of the Nomarchs, and Elephantine Island are completely safe. The temples of Edfu and Kom Ombo are also safe. All of the tombs in the Valley of the Kings, Valley of the Queens, Tombs of the Nobles, and the temples of Luxor and Karnak are safe. The temples of Dendera, Abydos, the sites in Akhmim, and all sites in Middle Egypt, such as Tuna el-Gebel, Amarna, and Beni Hasan, are safe. All sites in Alexandria are safe. All the mosques, synagogues, and monasteries are safe; nothing has happened to any of them.
The sites of Giza and Saqqara are also safe. Outlaws only broke the padlocks that secure the tombs of Saqqara, and when we went inside to check them we were happy to see that no damage had been done. The most serious offence that occurred was the looting of the storage magazine in Qantara, in the Sinai. On Friday night a group armed with guns entered the magazine and stole some antiquities that were stored in boxes. Yesterday, 288 of these objects were returned. We do not know the full extent of the damage done to this magazine, but we will soon.
All of the museums in Egypt, 24 in total, are safe and unharmed; only the Egyptian Museum, Cairo, was broken into. When I went to the museum on Saturday morning I found out that 70 objects had been broken, but nothing had been stolen. All 70 objects can be restored, and can be safely put back in place.
I would like to tell the world that the situation in Egypt was bad for two days, beginning on Friday. However, all the archaeological sites in the country were protected by Egyptian people of all ages; I am especially proud of the young Egyptians who formed a line around the Egyptian Museum, Cairo, to protect it from outlaws and further break-ins. I would like UNESCO and people around the world not to worry because the sites of Egypt are safe.
Als zelfs MiddenOostenjourno's bang zijn, is het wel heel heftig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef BobdeStreamer het volgende:
jonjensen Jon Jensen
RT @youseftv: Journalists getting worried about their safety here, some have packed their bags #Jan25 #Egypt #Mubarak
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Egyptocracy Hang on! RT @waelabbas i'm now being bullied and harassed in my email and facebook inbox by people i don't know at all !!!
Die barricaden staan toch veel meer richting de brug? De hele ruimte tussen plein en brug is ook in handen van de demonstranten, dacht ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat is er dan niet correct aan het plaatje?
Voor zover ik weet is die helemaal correct.
Ja, lijkt me livequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja ik zag het is die live??? ze zijn zo te zien weer stenen aan het gooien ?
dacht ik ook stenen gooienquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:32 schreef theNull het volgende:
[..]
Kan het niet goed zien, maar lijken gevechten daar?
Ze worden door de pro's bedreigd met messen en andere wapens, ze denken dat het allemaal Amerikanen zijn of van Al Jazeera... niet zo gek dat ze bang zijn!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als zelfs MiddenOostenjourno's bang zijn, is het wel heel heftig.
Oh op die manier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die barricaden staan toch veel meer richting de brug? De hele ruimte tussen plein en brug is ook in handen van de demonstranten, dacht ik.
Dat is GEEN PRO mubarak. Dat zijn de antimubarak. Ze bidden voor overwinning en rust etc blablabla en op het eind zeggen ze WEG MET MUBIEquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef Badeend1 het volgende:
http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1379999 Live Pro-Mubarak optocht
iemand die arabisch kan om the bevestigen?
"Wij keuren dit ten zeerste af."quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef Muridae het volgende:
SORRY HOOR, maar waar zijn de reacties uit de EU of de VS ???
Er worden notabene Westerse journalisten in elkaar geslagen door Mubarak.
Door wie is me niet helemaal duidelijk, maar volgens het tv commentaar schiet het leger in de lucht om de pro's en anti's uit elkaar te houdenquote:
is op hol geslagenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
op AJA draait tank zijn loop richting anti ???WTF ooh , draait weer terug?? draait rondjes ????:?
Zo triest..quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Angst overheerst hier. We zitten nog in hilton, buiten overal mubarak mensen die tegen pers zijn We kunnen onmogelijk weg naar veiliger plek
1 minute ago Favorite Retweet Reply
De bond voor journalistiek zegt: "Niet naar Egypte gaan"quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef Muridae het volgende:
SORRY HOOR, maar waar zijn de reacties uit de EU of de VS ???
Er worden notabene Westerse journalisten in elkaar geslagen door Mubarak.
leek het ff op .. bizar .. staat nu richting een kant , dat als ie schiet , de brug naar beneden klapt en op tank valt .. wel heel neutraal dusquote:
Ja ik las het. Echt een opmerking waar die journalisten die er nu zitten wat mee kunnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef senesta het volgende:
[..]
De bond voor journalistiek zegt: "Niet naar Egypte gaan"
quote:David Common davidcommon #Egypt army appears to be clearing Mubarak supporters from Square. Gunfire. less than 20 seconds ago via ÜberTwitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |