Die barricaden staan toch veel meer richting de brug? De hele ruimte tussen plein en brug is ook in handen van de demonstranten, dacht ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat is er dan niet correct aan het plaatje?
Voor zover ik weet is die helemaal correct.
Ja, lijkt me livequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja ik zag het is die live??? ze zijn zo te zien weer stenen aan het gooien ?
dacht ik ook stenen gooienquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:32 schreef theNull het volgende:
[..]
Kan het niet goed zien, maar lijken gevechten daar?
Ze worden door de pro's bedreigd met messen en andere wapens, ze denken dat het allemaal Amerikanen zijn of van Al Jazeera... niet zo gek dat ze bang zijn!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als zelfs MiddenOostenjourno's bang zijn, is het wel heel heftig.
Oh op die manier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die barricaden staan toch veel meer richting de brug? De hele ruimte tussen plein en brug is ook in handen van de demonstranten, dacht ik.
Dat is GEEN PRO mubarak. Dat zijn de antimubarak. Ze bidden voor overwinning en rust etc blablabla en op het eind zeggen ze WEG MET MUBIEquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef Badeend1 het volgende:
http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1379999 Live Pro-Mubarak optocht
iemand die arabisch kan om the bevestigen?
"Wij keuren dit ten zeerste af."quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef Muridae het volgende:
SORRY HOOR, maar waar zijn de reacties uit de EU of de VS ???
Er worden notabene Westerse journalisten in elkaar geslagen door Mubarak.
Door wie is me niet helemaal duidelijk, maar volgens het tv commentaar schiet het leger in de lucht om de pro's en anti's uit elkaar te houdenquote:
is op hol geslagenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
op AJA draait tank zijn loop richting anti ???WTF ooh , draait weer terug?? draait rondjes ????:?
Zo triest..quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Angst overheerst hier. We zitten nog in hilton, buiten overal mubarak mensen die tegen pers zijn We kunnen onmogelijk weg naar veiliger plek
1 minute ago Favorite Retweet Reply
De bond voor journalistiek zegt: "Niet naar Egypte gaan"quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef Muridae het volgende:
SORRY HOOR, maar waar zijn de reacties uit de EU of de VS ???
Er worden notabene Westerse journalisten in elkaar geslagen door Mubarak.
leek het ff op .. bizar .. staat nu richting een kant , dat als ie schiet , de brug naar beneden klapt en op tank valt .. wel heel neutraal dusquote:
Ja ik las het. Echt een opmerking waar die journalisten die er nu zitten wat mee kunnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef senesta het volgende:
[..]
De bond voor journalistiek zegt: "Niet naar Egypte gaan"
quote:David Common davidcommon #Egypt army appears to be clearing Mubarak supporters from Square. Gunfire. less than 20 seconds ago via ÜberTwitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |