Alleen pro Mubarak tuig volgens mij dat 'random' buitenlandse journalisten aanvaltquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:21 schreef gehotseflotst het volgende:
waelabbas Wael Abbas
by evanchill
State TV has created a state of panic by their "foreign infiltrators" in Tahrir reports. People randomly attacking foreigners in Cairo.
35 minutes ago
Serieus? Topwijf!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:20 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ze is ook gelijk naar Tahrir sq gegaan
TT; FREE Sandmonkeyquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:24 schreef Iridal het volgende:
ff TT changen, deze hebben we al gehad
Geeft niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:25 schreef shomila het volgende:
Ik wist niet zo snel een titel moest zoeken hoe het moest had nog nooit nieuwe geopend.
Sorry
Uitstekend gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:25 schreef shomila het volgende:
Ik wist niet zo snel een titel moest zoeken hoe het moest had nog nooit nieuwe geopend.
Sorry
Nee, dat was een anderequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
dat van die journaliste van de staatstv was gisteren al bekend ....
Geeft niks. Snelheid is belangrijkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:25 schreef shomila het volgende:
Sorry
Dat er maar vele mogen volgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
jah ?? dus de tweede vandaag dan ? gaat goed daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |