journalisten staan idd waanzinnig onder druk, de mietjes zijn allang gevlogen Vooral die blik van Dan Nolan gisteren door het pro-kamp, je zag aan zijn smoelwerk een onge-evenaarde boosheidquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, enige falen is nu ff & vannacht toen ze geen camera hadden. Maar goed, bewijst maar weer dat het mensen zijn die daar werken. Journalistieke helden.
"Sorry dat jullie dood worden geslagen terwijl jullie vreedzaam proberen te protesteren... Ik kan er niks aan doen!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:04 schreef RvLaak het volgende:
Anyway mensen... Het is nu tijd voor een peuk & dan college...lathors
Wie en waar? (welke stream)quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:03 schreef RobertVH het volgende:
beginnen weer massaal stenen te gooien
Cnn, maar die is down, bij de blokkadequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wie en waar? (welke stream)
Die ene heeft een anti-alienhoedje opquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Wat opgepakt mubarak tuig in de metro vastgebonden
Dat gerucht ging gisteren toch de ronde? Dat politie legeruniformen aan zou doen om zo de anti's te intimideren en tegen het leger op te zetten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef -jos- het volgende:
Wat ook kan is dat de politie legeruniformen heeft aangetrokken, kunnen ze stiekem mensen arresteren.
Aluhoedjes alert, Wist niet dat Lambiekje in egypte zat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Die ene heeft een anti-alienhoedje op![]()
zn site is ook niet bereikbaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef raistlin6 het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Breaking news: @Sandmonkey was arrested by state security. They called his father and claimed he has revolution leaflets #Egypt #Jan25
Die zien we niet meer terug ben ik bang.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef raistlin6 het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Breaking news: @Sandmonkey was arrested by state security. They called his father and claimed he has revolution leaflets #Egypt #Jan25
Al Masriya, de stream met beelden van de blokkade is downquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Welke CNN stream bekijken jullie?
Dit is zo'n tweet waarvan ik hoop dat hij niet klopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef raistlin6 het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Geheim agenten, drugs...quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:09 schreef yavanna het volgende:
Wut.![]()
etharkamal Ethar El-Katatney
by JosefusVoice
Egypt's state TV says foreigners in #Tahrir square giving drugs to unaware protesters. #jan25
Ja precies. Wat een suckage.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Bah CNN streams alleen nog maar staats meuk
Nu door meerdere mensen getweet, ben bang dat het waar is, hij was opweg naar Tahrir met een auto vol medische spullenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:09 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dit is zo'n tweet waarvan ik hoop dat hij niet klopt.
Het lijkt erop dat ze zijn DB server down gebracht hebben.quote:
Waar? En is het niet gewoon een spandoek?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:11 schreef marcodej het volgende:
Er wordt met een witte vlag gezwaaid door de anti's. Is dit nieuw?
Gisteren de anti's, vandaag zijn de journo's aan de beurt? Begint nu wel grootschalig te worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:10 schreef yavanna het volgende:
evanchill Evan Hill
AP reporter @hadeelalsh says two New York Times journalists have been taken into "protective custody." Media crackdown apparent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |