zn site is ook niet bereikbaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef raistlin6 het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Breaking news: @Sandmonkey was arrested by state security. They called his father and claimed he has revolution leaflets #Egypt #Jan25
Die zien we niet meer terug ben ik bang.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef raistlin6 het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Breaking news: @Sandmonkey was arrested by state security. They called his father and claimed he has revolution leaflets #Egypt #Jan25
Al Masriya, de stream met beelden van de blokkade is downquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Welke CNN stream bekijken jullie?
Dit is zo'n tweet waarvan ik hoop dat hij niet klopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef raistlin6 het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Geheim agenten, drugs...quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:09 schreef yavanna het volgende:
Wut.![]()
etharkamal Ethar El-Katatney
by JosefusVoice
Egypt's state TV says foreigners in #Tahrir square giving drugs to unaware protesters. #jan25
Ja precies. Wat een suckage.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Bah CNN streams alleen nog maar staats meuk
Nu door meerdere mensen getweet, ben bang dat het waar is, hij was opweg naar Tahrir met een auto vol medische spullenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:09 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dit is zo'n tweet waarvan ik hoop dat hij niet klopt.
Het lijkt erop dat ze zijn DB server down gebracht hebben.quote:
Waar? En is het niet gewoon een spandoek?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:11 schreef marcodej het volgende:
Er wordt met een witte vlag gezwaaid door de anti's. Is dit nieuw?
Gisteren de anti's, vandaag zijn de journo's aan de beurt? Begint nu wel grootschalig te worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:10 schreef yavanna het volgende:
evanchill Evan Hill
AP reporter @hadeelalsh says two New York Times journalists have been taken into "protective custody." Media crackdown apparent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |