Shit, ben net klaar met een t-shirt met "Free Eric Feijten!"...quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hahah , kom maar brengen.. en mn hondjes , krijgen amper aandacht , ren 3 x per dag ff rondje , met balletje spelen is er ook ff niet bij ( * ik moet me schamen )
Even rust voor die beesten is wel eens goedquote:hahah , kom maar brengen .. en mn hondjes , krijgen amper aandacht , ren 3 x per dag ff rondje , met balletje spelen is er ook ff niet bij ( * ik moet me schamen )
Haha ja maar ik had er ook wel 1 voor me die echt niet te overtreffen wasquote:
SelektVracht doet halen & brengen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef Iridal het volgende:
[..]
Even rust voor die beesten is wel eens goed
Enne, waar kan de was heen?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tieten, doe je niets aan... Houdt het denken enigszins op
Mooi dat ie terecht is!quote:
Katten en vriendlief lopen ook steeds alquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hahah , kom maar brengen.. en mn hondjes , krijgen amper aandacht , ren 3 x per dag ff rondje , met balletje spelen is er ook ff niet bij ( * ik moet me schamen )
Niet als je naar AJE kijktquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef marcodej het volgende:
Eerste MiddenOosten-Ding zonder Conny Mus volgens mij.![]()
We moeten het nu doen met Roel Geraedts...
denk als het straks losbarst dat we zo weer 10 topics verder zijn hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:32 schreef rakotto het volgende:
Laten we hopen dat topic nummer 100 een felicitatie topic wordt voor het volk morgen.
Pruts0rquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
sorry ik was de laatste had gelezen dat die het moest doen , maar snap er nog niet veel van en toen ik die knop had gevonden , wist ik niet bij welk nummer we waren ... SORRY.. ( en dan moest ik ook nog doe OP doen ) sorry ik digibeet![]()
![]()
Daarom durf ik ook nooit te reageren als we boven #295 zittenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
sorry ik was de laatste had gelezen dat die het moest doen , maar snap er nog niet veel van en toen ik die knop had gevonden , wist ik niet bij welk nummer we waren ... SORRY.. ( en dan moest ik ook nog doe OP doen ) sorry ik digibeet![]()
![]()
Moest ik van de week ook aan denken ja. Die had hier journalistiek enorm van genoten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef marcodej het volgende:
quote:Rouelshimi The army is FINALLY moving. They are clearing the pro-mubarak thugs from under the bridge and under it. #Jan25
3 minutes ago via web
Heel zonde inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef marcodej het volgende:
We moeten het nu doen met Roel Geraedts...
Volgende die ik maak weer, heb me gisteren een beetje uitgeleefd met topictitels.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het mooier als het iets over de huidige situatie of geruchten zegt
hahah ik wou net zeggen stuur em op LOLquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
SelektVracht doet halen & brengen...
en ze warenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:33 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Volgende die ik maak weer, heb me gisteren een beetje uitgeleefd met topictitels.
Geweldige foto inderdaad, zoveel emotiequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:33 schreef schommelstoel het volgende:
Ben ik de enige die dit juist zo'n sprekende foto vindt voor het geen dat in Egypte gaande is.
Ik zeg, Word press photo.
[ afbeelding ]
Nee hoor is hier al 10 keer voorbij gekomen. Zeer indrukwekkende fotoquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:33 schreef schommelstoel het volgende:
Ben ik de enige die dit juist zo'n sprekende foto vindt voor het geen dat in Egypte gaande is.
[ afbeelding ]
Die is al zovaak langsgekomen dat iedereen die indrukwekkend vindt; dus nee je staat niet alleenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:33 schreef schommelstoel het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige bevolking New Egypt bedoel jequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:34 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige bevolking op Tahrir
thnx voor de tip , daar ga ik ook op lettenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:33 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Daarom durf ik ook nooit te reageren als we boven #295 zittenMaar al goed, al goed
De huidige helden van Egyptequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:35 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Huidige bevolking New Egypt bedoel je
Deze in de gaten houden denk ik : http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3quote:
is master fotoquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:33 schreef schommelstoel het volgende:
[ afbeelding ]
En dat zijn ze!!, ik heb diep respect voor ze!!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:36 schreef Badeend1 het volgende:
http://bambuser.com/channel/Malek/broadcast/1379774 weer live nu
wordt al drukker daar
Die zit op de pot.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:37 schreef marcodej het volgende:
Is die Belgische journo die vervuild Nijlwater moest drinken al terecht trouwens?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:37 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand heeft z'n GPS verkeerd ingesteld? ''keer om''
Welke stream zie jij dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:38 schreef Flashbox het volgende:
Komen een hele zooi volle trucks met soldaten aan
Wat er staat op AJA - Breaking news: Hevige protesten in Mansoura, ze eisen dat Mubarak NU weg gaat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:37 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
LOLquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:37 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
[Upd] Egypte: Chaos in Caïroquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Zou iemand een samenvatting kunnen geven van wat er sinds gisteren 11 uur gebeurd is?
's ochtends of 's middags?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Zou iemand een samenvatting kunnen geven van wat er sinds gisteren 11 uur gebeurd is?
Ja, dat is dus niet op het plein maar bij de brug..quote:
Alweer, of zijn dat nog die van gisteren?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef Noelle06 het volgende:
12:37 NRC Live: Vodafone lijkt sms'jes rond te sturen die pro-Mubarak demonstranten oproept om de anti-Mubarak betogers te confronteren: http://www.flickr.com/photos/59098813@N06/sets/72157625964108236/
donderdag 3 februari 2011 12:37 NRC Live
12:38 NRC Live: Een klikbare link naar de Vodafone-sms'jes.
Was gisteren al, maar goed om bevestigd te hebben dat ze daadwerkelijk van Vodafone zelf afkomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef Noelle06 het volgende:
12:37 NRC Live: Vodafone lijkt sms'jes rond te sturen die pro-Mubarak demonstranten oproept om de anti-Mubarak betogers te confronteren: http://www.flickr.com/photos/59098813@N06/sets/72157625964108236/
Enige van belang is dat het leger wat meer doet nu.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
gisteren 11 uur savonds. Dus vannacht en vanochtend wat zijn de ontwikkelingen?
dat was gisterenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alweer, of zijn dat nog die van gisteren?
Ten eerste: Wie vertaalt dat even?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Bij de eerste foto staat er een vertaling bij, als je op de foto klikt. Heb de rest nog niet bekeken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ten eerste: Wie vertaalt dat even?
Ten tweede denk ik dat Vodafone gewoon in handen is van Mubarak, dat de politie daar met geweren dit soort dingen forceert.
Werknemer bij vodafone lijkt mequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was gisteren al, maar goed om bevestigd te hebben dat ze daadwerkelijk van Vodafone zelf afkomen.
Ik las ergens vanochtend dat Vodafone aangaf dat ze niets aan die sms'en konden doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ten eerste: Wie vertaalt dat even?
Ten tweede denk ik dat Vodafone gewoon in handen is van Mubarak, dat de politie daar met geweren dit soort dingen forceert.
idd, proM aantallen loopt op daar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef theNull het volgende:
Weer pro's links onderin op CNN waar eerder de soldaten waren? Zag namelijk wat egyptische vlaggen daar.
Kan een smoesje geweest zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:43 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik las ergens vanochtend dat Vodafone aangaf dat ze niets aan die sms'en konden doen.
quote:RamyYaacoub Breaking news - Confirmed: @Sandmonkey got arrested! #Jan25 #Egypt
half a minute ago via TweetDeck
Slimme plek om te gaan lopen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, proM aantallen loopt op daar.
kutquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:44 schreef raistlin6 het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Breaking news - Confirmed: @Sandmonkey got arrested! #Jan25 #Egypt
Hij was onderweg met een volgeladen wagen met supplysquote:
Nee!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:44 schreef raistlin6 het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Breaking news - Confirmed: @Sandmonkey got arrested! #Jan25 #Egypt
op de één of andere manier denk ik dat dit het laatste is wat we van/over hem gaan horenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:44 schreef rakotto het volgende:
SandmonkeyNee D:
Die gaat een pak slaag krijgen.
Misschien dat er een twitteroverload komt, als er aandacht is zal er minder snel iets gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
op de één of andere manier denk ik dat dit het laatste is wat we van/over hem gaan horen
Sandmonkey's laatste tweet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:45 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Hij was onderweg met een volgeladen wagen met supplys
quote:Either way, I am heading there with medical supplies. They better not block my entrance. #jan25
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef raistlin6 het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
I just called @SandMonkey 's phone and a man answered and he asked me who I am, I said where is monkey, he said your cunt friend is arrested
Sandmonkey is een betrouwbare bron die al jarenlang goed verslag geeft over wat er in Egypte gebeurt.quote:
Damn, dus toch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef raistlin6 het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
I just called @SandMonkey 's phone and a man answered and he asked me who I am, I said where is monkey, he said your cunt friend is arrested
2 feb.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef Noelle06 het volgende:
Kutquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef raistlin6 het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef rakotto het volgende:
[..]
Sandmonkey is een betrouwbare bron die al jarenlang goed verslag geeft over wat er in Egypte gebeurt.
Hij ging net met een volgeladen auto/vol met supplies richting tahrir om de mensen te helpen, maar zo te zien is ie gearresteerd.
quote:ElFoulio RT @forsoothsayer: @Sandmonkey's dad just tried to call him, someone picked up and told him @Sandmonkey's been arrested and he was next. Help! #egypt #jan25
ah, oke! duidelijk..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef rakotto het volgende:
[..]
Sandmonkey is een betrouwbare bron die al jarenlang goed verslag geeft over wat er in Egypte gebeurt.
Hij ging net met een volgeladen auto/vol met supplies richting tahrir om de mensen te helpen, maar zo te zien is ie gearresteerd.
Ben bang door politie ja. Ik hoop leger, maar verwacht het niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
kut acherm Sandmonkey , balen man , maar gearresteerd dus door politie , niet leger ?
Geheime politie waarschijnlijk die zich ophoudt rond het plein, leger bemoeit zich nog nergens meequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
kut acherm Sandmonkey , balen man , maar gearresteerd dus door politie , niet leger ?
Ze hebben niet eens bescherming. Om daar te gaan staan vraagt alleen maar om problemen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef theNull het volgende:
De aantallen van de pro's lopen op bij de barriere, dat gaat weer uit de hand lopen
waar zijn die militairen die er vanochtend tussen stonden ????quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef theNull het volgende:
De aantallen van de pro's lopen op bij de barriere, dat gaat weer uit de hand lopen
Begint er wel op te lijkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:50 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waar zijn die militairen die er vanochtend tussen stonden ????
toch niet dat het netals gisteren gaat he ..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Geheime politie waarschijnlijk die zich ophoudt rond het plein, leger bemoeit zich nog nergens mee
Volgens mij heeft het leger het viaduct afgesloten, staat niemand meer opquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:50 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waar zijn die militairen die er vanochtend tussen stonden ????
toch niet dat het netals gisteren gaat he ..
"Hun zeggen dat het moet, we willen niet, maar hun zeggen dat het moet..."quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef yavanna het volgende:
Statement - Vodafone Egypt
Thursday 3 February 2011
Under the emergency powers provisions of the Telecoms Act, the Egyptian authorities can instruct the mobile networks of Mobinil, Etisalat and Vodafone to send messages to the people of Egypt. They have used this since the start of the protests. These messages are not scripted by any of the mobile network operators and we do not have the ability to respond to the authorities on their content.
Vodafone Group has protested to the authorities that the current situation regarding these messages is unacceptable. We have made clear that all messages should be transparent and clearly attributable to the originator.
View the previous statements
ik krijg er indd. ook weer een rare gedachte bij .. nogmaals gisteren werd toch echt door betrouwbare twitteraars gezegd dat lger behoorlijk sneaky toch eenkant lijkt t ekiezen , maar zich soms anders voordoen , zodat het lijkt dat ze neutraal zijn ( actie's gisteren tonen dat eigenlijk ook wel aan )quote:
Niet op CNNquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:52 schreef Flashbox het volgende:
er staan nog steeds militairen tussen die twee groepen
okaj dat dan weer wel .. maar ze stonden eerst toch ook er echt tussen ( hoorde AJE nog netr zeggen vanochtend dat ze zelfs even letterlijk een rits hebben gevormd tussen de 2 .. en daarna zag je ze om de paar meter staan ) maar goed , is indd, wel top dat die brug leeg is nu !!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:50 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het leger het viaduct afgesloten, staat niemand meer op
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:52 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Grootste wens om hier weg te komen, kan gewoon niet.
mctazman mctazmanquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:52 schreef senesta het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
2 minutes ago
heftig hoor..
Enigste voordeel voor Pro-Democracy is dat de pro-moebie's geen high ground meer hebben, maar voor hoe lang nog ?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:53 schreef raistlin6 het volgende:
Update 12.52 uur
De sfeer in Caïro blijft gespannen. De Egyptische staatstelevisie probeert het volk duidelijk te maken dat buitenlanders in Caïro en met name journalisten geheim agenten uit Amerika en Israël zijn. De Mubarak aanhangers hebben aan deze boodschap genoeg om massaal buitenlandse journalisten en toeristen aan te vallen.
Ook op CNN die pro's worden elke keer terug naar achter gestuurd als ze naar voren komen. op het beeld bij BBC World is dat beter te zien.quote:
Als de geruchten over de loyaliteit van het leger kloppen, dan zullen de antiM's overwinnen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Enigste voordeel voor Pro-Democracy is dat de pro-moebie's geen high ground meer hebben, maar voor hoe lang nog ?
Wow, die is bang.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:52 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Vandaar de toename in activiteit mbt buitenlanders.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:53 schreef raistlin6 het volgende:
Update 12.52 uur
De sfeer in Caïro blijft gespannen. De Egyptische staatstelevisie probeert het volk duidelijk te maken dat buitenlanders in Caïro en met name journalisten geheim agenten uit Amerika en Israël zijn. De Mubarak aanhangers hebben aan deze boodschap genoeg om massaal buitenlandse journalisten en toeristen aan te vallen.
Ah nieuw van Aymanquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:55 schreef Floxxx het volgende:
AymanM Ayman Mohyeldin
received threats yesterday but that will not stop #AJE from showing the world what's happening here. i'm now tweeting personally.
2 hours ago
Flashbox, maar ik kan het niet zien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:55 schreef Toad het volgende:
ziet iemand nog soldaten tussen de pro- en anti Mubarak aanhangers?
Nee, maar ze zijn wel in de buurt, Viaduct is vermoedelijk afgesloten door het leger, eerdere twitteraars melden dat de tank zich verplaatsen naar onder/naast het viaductquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:55 schreef Toad het volgende:
ziet iemand nog soldaten tussen de pro- en anti Mubarak aanhangers?
Dus Gmailen mag niet maar Kamelen worden wel weer toegelaten. Rare man die Mubarakquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:50 schreef -jos- het volgende:
De aanval van de paarden van dichtbij.
Interessant, dat is een andere dan die van 2 dagen geledenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:56 schreef yavanna het volgende:
alihashem alihashem
by abadpoet
Nile TV journalist Shahira Amin resigned after she felt no longer able to report the state view of what is happening #tahrir #egypt #jan25
Dat noem ik nog eens integriteit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:56 schreef yavanna het volgende:
alihashem alihashem
by abadpoet
Nile TV journalist Shahira Amin resigned after she felt no longer able to report the state view of what is happening #tahrir #egypt #jan25
http://weekly.ahram.org.eg/2004/680/profile.htmquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:56 schreef yavanna het volgende:
alihashem alihashem
by abadpoet
De goudprijs gaat omlaagquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:58 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Ja wat interesseert ons die beurs
Te laat, damn itquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
De goudprijs gaat omlaagDan worden de trouwringen weer goedkoper
![]()
iddquote:... goed en nu weer live terug naar Tahrir
Nou ja, de afgelopen dagen zijn ze steeds live geweest, waar andere zenders hard faaldenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:58 schreef RobertVH het volgende:
AJE faalt ook een beetje op dit moment![]()
Misschien het leger dat iets deed?? om ze uit elkaar te houden
Ach beter dat ze zich nu ff gedeist houden zodat ze wel kunnen filmen op het moment dat het echt losbreekt. Als ze nu filmen weten ze hun cameraposities.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:58 schreef RobertVH het volgende:
AJE faalt ook een beetje op dit moment![]()
Misschien het leger dat iets deed?? om ze uit elkaar te houden
Ik houd nog steeds van AJEquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nou ja, de afgelopen dagen zijn ze steeds live geweest, waar andere zenders hard faalden
idd, enige falen is nu ff & vannacht toen ze geen camera hadden. Maar goed, bewijst maar weer dat het mensen zijn die daar werken. Journalistieke helden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nou ja, de afgelopen dagen zijn ze steeds live geweest, waar andere zenders hard faalden
Alweer dat plaatje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef ender_xenocide het volgende:
[ afbeelding ]Fox news egypte ligt in irak?!?
EN die reclame toen de pro's ineens een charge maakten... Maar France24 (ofzo) deed hetzelfde toen en startte ook een reclameblok... erg irritantquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, enige falen is nu ff & vannacht toen ze geen camera hadden. Maar goed, bewijst maar weer dat het mensen zijn die daar werken. Journalistieke helden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |