aight, dan smseln we wel voor meetquote:Op zondag 30 januari 2011 19:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jupjup Eerst Boks-lustrum eten/feest, dan Cloudje 9 ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel nog even wachten op betere kwaliteit van deze 3 tracks. Zal wel op Hard Bass worden.
En ten slotte nog even een kiekje:
[ Bericht 19% gewijzigd door Quyxz_ op 30-01-2011 20:34:41 ]gr gr
Is dat veranderd dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Minpunten van de Matrixx zijn toch wel dat er geen parkeergelegenheid is
Ik heb misschien 10 parkeerplaatsen gezien die echt bij de Matrixx leken te horen, de rest was van de McDonalds en meer heb ik niet gezienquote:
De Matrixx gebruikt altijd de parkeerplaatsen van de woonboulevard. En als die vol zijn kun je nog aan de andere kant van de rotonde parkeren. Allemaal max. 5 minuten lopen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:58 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik heb misschien 10 parkeerplaatsen gezien die echt bij de Matrixx leken te horen, de rest was van de McDonalds en meer heb ik niet gezien
Oh kut... zit ik in KLB? stik ik dacht dat dit het MUZ Hardstyle topic was.. my bad..quote:
Er stond nergens iets aangegeven en we konden niet verder doorrijden dan de Macquote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef mstx het volgende:
[..]
De Matrixx gebruikt altijd de parkeerplaatsen van de woonboulevard. En als die vol zijn kun je nog aan de andere kant van de rotonde parkeren. Allemaal max. 5 minuten lopen.
Onterechte klacht dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DBSTF vs ZatoxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DBSTF vs. HeadhunterzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Krulliewullie op 30-01-2011 21:31:34 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee![]()
Vquote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Er stond nergens iets aangegeven en we konden niet verder doorrijden dan de MacVerder hoorde ik van meer mensen dat er heel weinig parkeerplaatsen waren. Sommigen moesten helemaal ergens anders parkeren en met een pendelbus naar de Matrixx
Die setjes van DBSTF zien er trouwens helemaal niet slecht uit
Isaac vs. DBSTF 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DBSTF vs ZatoxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DBSTF vs. HeadhunterzValt me op dat Isaac echt early early draait zeg maar. Zitten maar 3/4 plaatjes bij die na 2004 zijn uitgebracht....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt toch een heel tijdperk overgeslagen (behalve dan de eigen tracks van DBSTF zelf)Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Dat is niks nieuws natuurlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
V
[..]
Er wordt toch een heel tijdperk overgeslagen (behalve dan de eigen tracks van DBSTF zelf)
edit: Zie net die tracklist van Psyko Punkz @ XQ... voor 70% dezelfde nummers als gisteren op XXlerator.
[ Bericht 15% gewijzigd door 16meter op 30-01-2011 22:25:38 ]![]()
Nieuwe track van B-Front & High Voltage gister ook voorbij gekomen?-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Whhaaa, die klonk zoo lekker gisterquote:rengeDengrengeDengrengeDengrengeDeng en door en door en door. Deed me weer een beetje aan Loudenss denken
![]()
Topavond gehad
Wat je vindt, ...![]()
Remember Me is btw een prachtig bewijs dat RAW-style wel degelijk een aparte stroming binnen hardstyle is. Shit ...kweet bijna niet eens meer of het nog wel hardstyle is
[ Bericht 55% gewijzigd door Da_Ripper op 30-01-2011 23:05:19 ]Wat je vindt, ...![]()
Hoorde gisteren dus voor het eerst B-Front - Motherfucking Psycho! Ik zeg die rooie is gek als hij dit soort shit kan maken op 15-jarige leeftijdDe teeeeeeering wat gaat die hard
![]()
Devon K sloot ook af met zo'n hard nummer, weet helaas niet meer welke, maar pfffoeee![]()
![]()
Haha, moet je nu GHF es checkenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef Quyxz_ het volgende:
En ten slotte nog even een kiekje:
[ afbeelding ]![]()
Oja, over ghf gesproken, ik ben out with a bangAka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion![]()
Dat "raw" style gebeuren... oftewel het moet hard-harder-hardst want anders is er niks aan, staat mij een klein beetje tegen. Hierdoor komen tevens tegenwoordig een relatief groot aantal releases uit die dit principe hanteren, waarbij 't lijkt alsof enige vorm van inspiratie of creativiteit mist... als het maar hard is...![]()
Wastie toen 15?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:13 schreef T-Force het volgende:
Hoorde gisteren dus voor het eerst B-Front - Motherfucking Psycho! Ik zeg die rooie is gek als hij dit soort shit kan maken op 15-jarige leeftijdDe teeeeeeering wat gaat die hard
![]()
Devon K sloot ook af met zo'n hard nummer, weet helaas niet meer welke, maar pfffoeee
Ninja edit: Ja dus... Fast-forward a couple of years later and B-Front was signed to his first of many labels DJS Records. His first release at the age of 15 Motherfucking Psycho/Jumpin was supported by all the top artist and sold world wide.Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion![]()
Het feit dat het een aparte stroming is .. is een vorm van inspiratie of creativiteit.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dat "raw" style gebeuren... oftewel het moet hard-harder-hardst want anders is er niks aan, staat mij een klein beetje tegen. Hierdoor komen tevens tegenwoordig een relatief groot aantal releases uit die dit principe hanteren, waarbij 't lijkt alsof enige vorm van inspiratie of creativiteit mist... als het maar hard is...Wat je vindt, ...![]()
Zo kan je het bekijken, maar heeft een aparte stroming bestaansrecht als het slechts door een handjevol producers wordt gemaakt? Daarnaast is er geen enkel verschil in tracks tussen een "raw" style track of gewoon hardstyle track. Dat ene track wat harder is als de andere... tsjah, dat is altijd zo...quote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Het feit dat het een aparte stroming is .. is een vorm van inspiratie of creativiteit.Toch?
![]()
dikgedrukte nummers zijn tofquote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Aangezien ik vind dat je met je lijstje al meer moeite en interesse hebt genomen dan de meeste nieuwkomers hier zal ik je wel helpen met een overzichtje![]()
Oudere hardstyle:
Luna - Bring that shit back
Donkey Rollers - Followers
Zenith DJ - Scream
Deepack - Here's Johny
Melodieuze (maar toch nog goede) hardstyle:
Chickz on fire - natte asbak
Scope DJ - Lockdown
Nasty Boyz - Angel (HM cut)
Headhunterz - Scantraxx reloaded part II
Rauwere hardstyle ( ligt denk ik wat meer in jouw hoek)
Ran-D - Under Attack
Alphaverb - Roots of evil
Crypsis - Strike
Chris One - Psycho
Populaire hardstyle van dit moment
Psyko Punkz - Bass Boom (verkozen ook tot plaat van 2010)
Ran-D - Feel my Fire
Scope DJ - Househeads
Vernieuwende hardstyle:
The Prophet - Recession
Wildstylez - huh?
Noisecontrollers - Gimme love
The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish
Tatanka - Tokyo
Tuneboy - Eins Zwei Telefunken
kuthardstyle:
Alles van Brennan Heart van de afgelopen 3 jaar
Breaks langer dan 1 minuut en-of gejat van popnummers
Succesde rest deed me niks
![]()
Ok, technisch gezien zit er weinig verschil tussen een raw-styletrack en een 'standaard' hardstyle-track. Ze hebben dezelfde opbouw en het aantal bpm's is gelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zo kan je het bekijken, maar heeft een aparte stroming bestaansrecht als het slechts door een handjevol producers wordt gemaakt? Daarnaast is er geen enkel verschil in tracks tussen een "raw" style track of gewoon hardstyle track. Dat ene track wat harder is als de andere... tsjah, dat is altijd zo...Toch?
Maar gevoelsmatig schaar ik dit niet meer onder de noemer hardstyle.Wat je vindt, ...![]()
Nee oke, maar in de begin jaren van de scene was had je verschil in BPM's, track opbouw, hardheid etc. toen werd er ook geen onderscheid gemaakt, waarom zou dat nu wel moeten?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ok, technisch gezien zit er weinig verschil tussen een raw-styletrack en een 'standaard' hardstyle-track. Ze hebben dezelfde opbouw naar climaxen en het aantal bpm's is gelijk.
Maar gevoelsmatig schaar ik dit niet meer onder de noemer hardstyle.![]()
En wat zag ik daar opeens voorbij komen:
Meer foto's hier: http://www.fear.fm/magazine/photobook/xxelerator-raw/18/page/8![]()
Dammit, we hebben het beestje een naam gegeven en nu laten we het groeien ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nee oke, maar in de begin jaren van de scene was had je verschil in BPM's, track opbouw, hardheid etc. toen werd er ook geen onderscheid gemaakt, waarom zou dat nu wel moeten?
Ik wil over 50 jaar aan mijn kleinkinderen kunnen vertellen dat ik aan de wieg van raw-style stond
Wat je vindt, ...![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dammit, we hebben het beestje een naam gegeven en nu laten we het groeien ook.
Ik wil over 50 jaar aan mijn kleinkinderen kunnen vertellen dat ik aan de wieg van raw-style stond![]()
![]()
Wie heeft een beesie een naampie gegeven? Zatox met een titel van een track? Een persoon die zich verveelt? Iemand die zich nu-style herinnert?![]()
Imo moeten we geen onderverdeling willen. Zoals de huidige trend is, dat er aparte feesten of stage voor komen... Enige opbouw van een feest/ evenement is al ruim een jaar lang ver te zoeken. De opener knalt maar gelijk op 154/155 bpm omdat het hip is om hard te draaien om vervolgens de hele nacht vast te zitten in 1 tempo aan tracks, 1 en dezelfde opbouw/ indeling van tracks....
Just my 2 cents![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:19 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha, moet je nu GHF es checken![]()
Oja, over ghf gesproken, ik ben out with a bang
Ik kan niet echt vinden waar de discussie begint, want ik zie de foto niet meer. (link waar ik hem mee postte is ook down) Maar hier ongeveer begint het wel denk ik.
http://globalhardstyle.co(...)=2&t=62312&start=690
Fantastisch om te lezen als semi-objectieve lezer.
gr gr![]()
Persoonlijk vind ik de term raw-style ook afschuwelijk. Het verwijst naar een track wat eigenlijk geen raw-style is nu deze term een genre is geworden ... maar goed, ik ben bang dat we er aan vastzitten.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wie heeft een beesie een naampie gegeven? Zatox met een titel van een track? Een persoon die zich verveelt? Iemand die zich nu-style herinnert?![]()
Imo moeten we geen onderverdeling willen. Zoals de huidige trend is, dat er aparte feesten of stage voor komen... Enige opbouw van een feest/ evenement is al ruim een jaar lang ver te zoeken. De opener knalt maar gelijk op 154/155 bpm omdat het hip is om hard te draaien om vervolgens de hele nacht vast te zitten in 1 tempo aan tracks, 1 en dezelfde opbouw/ indeling van tracks....
Just my 2 cents
Wat betreft de aparte stages/feesten; ik zou het heeeerlijk vinden als de planners daar ook rekening mee zouden houden. Zet 'n Wildstylez/HHZ/NC's dan vroeg op avond en zet 'n Thera/Ran-D/Titan als laatst. En op een festival is het heerlijker om overdag de hardstyle te pakken en de laatste uren raggen bij raw-style ... defqon![]()
En als Loudness & XXlerator-raw beiden uitverkocht raken is er blijkbaar toch behoefte.Wat je vindt, ...![]()
Die hele hokjesgeest kan me gestolen worden... Je hebt Hardstyle.. Punt.. Dat kan uit de jaren 2002-2004 komen, of uit 2008-2011 of overal daar tussen in.. en dat kan soft als house zijn, en hard als hardcore of schranz.. Zolang organisatoren er in de planning rekening mee houden dat er opbouw in draaistijl/tempo zit zal het me jeuken hoe het heet.. Je hebt een XXlerator sunny/bright/happy met de zachtere melodieuzere dj's en een XXlerator dark/moon/night met de harder draaiende dj's... Raw style... wat is Dj Thera dan? Schranzstyle? als je sommige platen van m luistert is dat meer schranz in een hardstyle jasje dan iets anders. Opbouw in een feest: Graag!... Alles in hokjes: Opdonderen..
Harder feest: prima, er zijn ook hardcore feesten, en house-feesten, dat er dan n feest is waar de lineup uit harder draaiende djs bestaat, prima.. voor de meer melodie geldt hetzelfde..
Maar laten we alsjeblieft ophouden alles in hokjes te stoppen en gewoon genieten van die modderfokking kick..
Ik heb gesproken!
And on a different note: Dj Thera is dus geband vanwege die foto met HHZ... Hoe FOKKING SNEU ben je dan als website/moderator..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Mocht dat eventueel zo zijn, dan tel je gewoon niet meer mee in samenleving, sta je gewoon langs de kant...quote:Op maandag 31 januari 2011 00:18 schreef Koepert het volgende:
And on a different note: Dj Thera is dus geband vanwege die foto met HHZ... Hoe FOKKING SNEU ben je dan als website/moderator..![]()
![]()
Tja, niet alleen vanwege die foto volgens mij, maar het was de druppel die de emmer deed overlopen. Ik heb het gelezen en Martijn zit gewoon met een enorme blinde haat tegenover Willempie met zijn bankparty. Verder ben ik het eens met die laatste post op dit moment in dat topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr![]()
Die scul is wel aardig op z'n pikkie getrapt.
HHZ probeert hem kwaad te maken door met Thera op de foto te gaan?![]()
![]()
Misschien moet ScuL deze film eens kijkenquote:Op maandag 31 januari 2011 07:49 schreef 16meter het volgende:
Die scul is wel aardig op z'n pikkie getrapt.
HHZ probeert hem kwaad te maken door met Thera op de foto te gaan?![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Krulliewullie het volgende:
Isaac vs. DBSTF 2011damn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toffe plaat is dat hè!?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:13 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Hij is er weer... de nieuwe...![]()
01. Zappaman Sexual Healing (Back In The Days Mix)
02. Ivan Carsten Bumpin Hard (Tuneboy Remix)
03. Project One The Story Unfolds
04. Outsiders Maneater
05. D-Block & S-Te-Fan Guilty
06. Tatanka Lets Rock (Tat & Zat Mix)
07. Hyperdrive The Punishment
08. Technoboy Rage
09. Headhunterz Hate It Or Love It
10. Max Enforcer & Waverider Dilemma
11. Jack Of Sound Your Next (Dub Mix)
12. Toneshifterz Cant Fail
13. Zatox & Kingsman Smokin N Pourin (Zatox Mix)
14. Maxter All About
15. Crypsis Jealousy
16. The Machine Renaissance
17. Zatox & The R3bels Choir
18. Arboza & Solutio The Tree Of Life
19. Crypsis Strike![]()
Even snel downloaden nu het nog kanquote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Alweer?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij is er weer... de nieuwe...![]()
01. Zappaman Sexual Healing (Back In The Days Mix)
02. Ivan Carsten Bumpin Hard (Tuneboy Remix)
03. Project One The Story Unfolds
04. Outsiders Maneater
05. D-Block & S-Te-Fan Guilty
06. Tatanka Lets Rock (Tat & Zat Mix)
07. Hyperdrive The Punishment
08. Technoboy Rage
09. Headhunterz Hate It Or Love It
10. Max Enforcer & Waverider Dilemma
11. Jack Of Sound Your Next (Dub Mix)
12. Toneshifterz Cant Fail
13. Zatox & Kingsman Smokin N Pourin (Zatox Mix)
14. Maxter All About
15. Crypsis Jealousy
16. The Machine Renaissance
17. Zatox & The R3bels Choir
18. Arboza & Solutio The Tree Of Life
19. Crypsis Strike
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Godver, te laatquote:![]()
Ik kwam er trouwens net achter dat Adaro lid is/was van Driftwood & Shocksteady!![]()
![]()
wauw![]()
![]()
Hahah nee hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja elke 4 dagen ofzo zet je wel wat online.Maximaal 1x per week en voor de oplettenden... hij komt altijd op maandag
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef eQuaL het volgende:
Drum, Bassline, Music, Discorecord!
Weer een leuke release erbij![]()
![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Wake You From Your Boredom #18 Posted 23 Jan 2011 / Zondagquote:Op maandag 31 januari 2011 13:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hahah nee hoorMaximaal 1x per week en voor de oplettenden... hij komt altijd op maandag
Wake You From Your Boredom #17 Posted 14 Jan 2011 / Vrijdag
Wake You From Your Boredom #16 Posted 08 Jan 2011 / Zaterdag
Wake You From Your Boredom #15 Posted 01 Jan 2011 / Zaterdag
... Verder heb ik maar niet gekeken haha.
Niet dat ik er moeite mee heb btw. Neem ze altijd mee en luister ze graag!![]()
Iemand die me in het kort uit kan leggen waar die rel over Thera en HHZ (die namen zie ik hier net voorbij komen iig) over gaat? Kennelijk heb ik dat gemist![]()
Admin vindt hhz stomquote:Op maandag 31 januari 2011 16:01 schreef Levitas het volgende:
Iemand die me in het kort uit kan leggen waar die rel over Thera en HHZ (die namen zie ik hier net voorbij komen iig) over gaat? Kennelijk heb ik dat gemist
Thera op de foto met hhz
Thera wordt gebanned door adminOp donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
1 woord, 1 smiley: Triestquote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef mstx het volgende:
[..]
Admin vindt hhz stom
Thera op de foto met hhz
Thera wordt gebanned door admin![]()
![]()
Godver.... ik kan weer 20 min wachten met de nieuwe WYFYB
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Waarom upload er nooit iemand mirrors? Egoïsten
Aka Black/Out
Zit het ook te lezen. Snap niet hoe het allemaal zo ver kan gaan dat zelfs Thera gebanned moet worden, 1 van de toch meer alternatieve producers en een heel aardig persoon! Allemaal om een foto met één iemand? Kom op zeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef mstx het volgende:
[..]
Admin vindt hhz stom
Thera op de foto met hhz
Thera wordt gebanned door adminMixes onder de naam Khadber![]()
Ik vind het wel vermakelijk. Wat een figuur, die ScuL.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zit het ook te lezen. Snap niet hoe het allemaal zo ver kan gaan dat zelfs Thera gebanned moet worden, 1 van de toch meer alternatieve producers en een heel aardig persoon! Allemaal om een foto met één iemand? Kom op zeg.![]()
![]()
👾![]()
Aan de andere kant is het ook wel vermakelijk, maar ik snap niet dat iets ZO diep kan zitten. Natuurlijk kun je iets niet leuk vinden, maar die gast heeft bijna een trauma lijkt wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk. Wat een figuur, die ScuL.![]()
Mixes onder de naam Khadber![]()
ik heb hem op zippy gezet vriend zie lsdbquote:Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef Koepert het volgende:
Godver.... ik kan weer 20 min wachten met de nieuwe WYFYBfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik snap het niet; in 2002-2003 sprak ik ScuL weleens en toen merkte ik nooit wat van dit gezeik.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook wel vermakelijk, maar ik snap niet dat iets ZO diep kan zitten. Natuurlijk kun je iets niet leuk vinden, maar die gast heeft bijna een trauma lijkt wel.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Klinkt inderdaad als iemand die grote issues heeft en wel wat professionele hulp kan gebruiken. Niet gezond hoe die kerel zich gedraagt.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook wel vermakelijk, maar ik snap niet dat iets ZO diep kan zitten. Natuurlijk kun je iets niet leuk vinden, maar die gast heeft bijna een trauma lijkt wel.![]()
![]()
Wat een zielige mierenneukers. Dj's van verschillende muziekstromingen hebben onderling gezellig contact. SO WHAT??quote:Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik kan niet echt vinden waar de discussie begint, want ik zie de foto niet meer. (link waar ik hem mee postte is ook down) Maar hier ongeveer begint het wel denk ik.
http://globalhardstyle.co(...)=2&t=62312&start=690
Fantastisch om te lezen als semi-objectieve lezer.Misschien heeft Tiësto een vriend die keiharde metal maakt, gaat dan ook meteen de hele trance ten onder (of de metal)?
De hele discussie hier omheen vind ik ook mierengeneuk eerlijk gezegdquote:RawstyleWat boeit het nu of mensen het een naam geven en wat maakt het uit dat er een nieuwe stroming is? I don't see the problem..
Om maar even een hele goeie quote hierover te posten:
En nu ophouden met dat gezeurquote:At the end of the day; It's all house music that we live for
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee![]()
Uitstekend, vriendelijk bedankt, ondanks het feit dat ik m inmiddels binnen hebquote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb hem op zippy gezet vriend zie lsdb
Heb die thread van GHF ook maar ns doorgespit... Omg wat een ontzettend zielig ventje is die Scul zeg... Calimero.. ergens is t wel vermakelijk hoe ontzettend serieus hij zichzelf als 'ware messias' neemt.. maar get a life.. "Heulen met hhz" " hufters" jeez..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Kan niet iemand dat naar HHZ twitteren? Kan die ook eens aan avondje lachen
omgomg, ik kan mssn helemaal niet naar Cloud9, moet eerst optreden met m'n band
Dan kom ik wel na! Die wil ik niet missen
The Outside Agency![]()
Pff. dan kort je dat optreden maar in..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:46 schreef haakon het volgende:
omgomg, ik kan mssn helemaal niet naar Cloud9, moet eerst optreden met m'n band
Dan kom ik wel na! Die wil ik niet missenIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Censuur/bans wegens persoonlijke issues hanteren is simpelweg zielig en totalitair.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef ElDani het volgende:
Aan de andere kant is het ook wel vermakelijk, maar ik snap niet dat iets ZO diep kan zitten. Natuurlijk kun je iets niet leuk vinden, maar die gast heeft bijna een trauma lijkt wel.
Maar ik kan me zijn gevoel wel voorstellen. HHZ/Dov heeft hem toch ook voor de rechter gesleept?
Dat zijn geen geintjes meer en als 't zijn forum is, mag hij ermee doen wat hij wil.
Een lange toekomst zal het niet meer hebben![]()
Maar zit Thera dan ook om de tafel met Scantraxx of zijn het alleen nog maar foto's waar om gereld wordt?Wat je vindt, ...![]()
Volgens mij... maar dat is puur uit indirecte berichten (twitters/etc) en daardoor mijn interpretatie....is het zo dat Thera na t feestje in de matrixx bij die after was van HHZ, samen met nog meer andere djs, meerdere scantraxxers daarbij, t was n gezellig feestje, daar zijn foto's van, HHZ en Thera, Thera en anderen.. HHZ vond thera zn muziek vet, ze hebben wat uitgewisseld, cdtje hier, cdtje daar.... en dat heeft Thera ook op GHF kenbaar gemaakt, en dat schoot Scul verkeerd...want ja.. alles mbt HHZ schiet Scul verkeerd..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar zit Thera dan ook om de tafel met Scantraxx of zijn het alleen nog maar foto's waar om gereld wordt?It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Dat zou je aan Thera zelf moeten vragen. Ik weet er het fijne niet van, maar het was misschien wel zo dat ze Degos & Re-Done versneld uit zouden brengen, exclusief op Hardstyle.com. Dit overigens in verband met het lekken van een aantal Theracords promo's uit de pool. Maarja, Hs.com en Scantraxx hebben wel een link met elkaar en Thera zelf is natuurlijk ook niet gek. Er zullen dus wel genoeg contacten zijn, maar om hem daar nou om te bannen?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar zit Thera dan ook om de tafel met Scantraxx of zijn het alleen nog maar foto's waar om gereld wordt?
Voor zover ik het meekrijg op GHF had ScuL al een tijdje een beetje de pik op Thera en dit was de druppel.Ah! Dat zou ook nog kunnen. Heb twitter etcetera totaal niet actief gevolgd de laatste dagen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Volgens mij... maar dat is puur uit indirecte berichten (twitters/etc) en daardoor mijn interpretatie....is het zo dat Thera na t feestje in de matrixx bij die after was van HHZ, samen met nog meer andere djs, meerdere scantraxxers daarbij, t was n gezellig feestje, daar zijn foto's van, HHZ en Thera, Thera en anderen.. HHZ vond thera zn muziek vet, ze hebben wat uitgewisseld, cdtje hier, cdtje daar.... en dat heeft Thera ook op GHF kenbaar gemaakt, en dat schoot Scul verkeerd...want ja.. alles mbt HHZ schiet Scul verkeerd..
Het zou overigens wat zijn: Headhunterz met Thera-werk!Mixes onder de naam Khadber![]()
Twitterbron...quote:Theracords Pieter Heijnen
Damn what an awesome night! Thnx to @crypsis for the gr8 set and @clubmatrix and epic to see @djheadhunterz lovin this too woohoo Respect!quote:Theracords Pieter Heijnen
@
@djheadhunterz Was totally awesome yesterday and thanks for the afterparty :-D Hope u like the cd ;-)En mbt tot die releases (ik denk ook dus van Degos en Redonequote:djheadhunterz Headhunterz
by Theracords
Me and @Theracords on one pic. We're one too. http://yfrog.com/gz4whcyjquote:Theracords Pieter Heijnen
@ dat was de 1e reactie maar na een nachtje erover nagedacht te hebben....
7 hours ago Favorite Retweet Replyquote:Theracords Pieter Heijnen
@ gewoon op de normale releasedatum. Anders zou het lonend zijn om te lekken ;-)It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ook die Twitters niet gezien, maar stond op Hardtraxx in het topic bij die release vermeld. Vandaar dat ik dus dat gedeelte alleen weet.
Wel interessant dat ze dus zoveel contact hebben!Mixes onder de naam Khadber![]()
Nja, volgens mij is het in hardstyle land (of het nu rawstyle of wat dan ook is, het is en blijft hardstyle) wel normaal om met andere DJ's rond te hangen. Hoe vaak je wel niet foto's van verschillende DJ's uit eten ziet, samen op een feestje of whatever.. Als ze daar elke keer een rel over zouden moeten maken, dan zouden ze fulltime aan het zeiken zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef ElDani het volgende:
Ook die Twitters niet gezien, maar stond op Hardtraxx in het topic bij die release vermeld. Vandaar dat ik dus dat gedeelte alleen weet.
Wel interessant dat ze dus zoveel contact hebben!![]()
Nou ja.. interessant.. HHZ is n steeds bredere smaak zichtbaar aan het maken ( zie zn setjes waar hij meer 'andere dingen' in gooit (Let the bass kick, etc) , dat ie dan Thera wel tof vind, is cool en niet onlogisch, en dat ze daar ff contact over hebben en dus samen op n klein aftertje zitten, is ook niet zo vreemd.. k weet nou niet of ze meteen "zoveel contact" hebben.. Denk dat dit iig iets meer samenloop van omstandigheden is.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Als ik het allemaal zo lees had Headhunterz het ook wel erg naar zijn zin tijdens Thera vs. Crypsis. Zegt natuurlijk ook wel wat. Ik vind het in ieder geval wel leuk dat 2 "relatieve uitersten" ook contact met elkaar hebben en dingen uitwisselen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef Koepert het volgende:
Nou ja.. interessant.. HHZ is n steeds bredere smaak zichtbaar aan het maken ( zie zn setjes waar hij meer 'andere dingen' in gooit (Let the bass kick, etc) , dat ie dan Thera wel tof vind, is cool en niet onlogisch, en dat ze daar ff contact over hebben en dus samen op n klein aftertje zitten, is ook niet zo vreemd.. k weet nou niet of ze meteen "zoveel contact" hebben.. Denk dat dit iig iets meer samenloop van omstandigheden is.Mixes onder de naam Khadber![]()
Beter gaat Hhz even een nummertje A-la theracords maken. Kijken of het wat is. Produceren kan hij zeker, maar z'n meeste shit is totaal mijn smaak niet.Aka Black/Out
Present!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Spaulding het volgende:
Iemand van hier nog naar dit early HS feestje?
http://partyflock.nl/party/191441:Hard_Classics.html
en T-Force ook
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee![]()
Ook presentquote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Spaulding het volgende:
Iemand van hier nog naar dit early HS feestje?
http://partyflock.nl/party/191441:Hard_Classics.html![]()
![]()
Jah idd. Wordt weer lekker door heel NL heen scheuren met de trein. Sowieso wordt t wel druk binnenkort. Aardig wat bookingen staan dus ben weer genoeg in de trein te vindenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wordt een leuk weekendje voor jou dan!![]()
![]()
Hoe regel je de terugweg dan? Heb je een adresje?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah idd. Wordt weer lekker door heel NL heen scheuren met de trein. Sowieso wordt t wel druk binnenkort. Aardig wat bookingen staan dus ben weer genoeg in de trein te vinden
gr gr![]()
M.I... na lang wachten je WYFYB binnengesleurd en geluisterd.. en hij was het wachten waard... maar.. (dat dit moment ooit zou komen...).. toch ben k niet helemaal content.. voornamelijk door de tracklist..
Opener is erg sterk.. maar, hoewel goeie tracks, heb ik de volgende net n keer te vaak al gehoord...
Tatanka Lets Rock (Tat & Zat Mix)
Technoboy Rage
Crypsis Strike
dit is persoonlijke smaak, en als ik deze tracks hoor heb ik een 'alweer?' gevoel, dit doet echter niks af aan de kwaliteit en de verdere tracklist van je mix..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Dat gevoel heb ik helaas vrij regelmatig met die tracklists van je sets M.I.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Koepert het volgende:
hoewel goeie tracks, heb ik de volgende net n keer te vaak al gehoord...Sommige nummers draai je echt te vaak naar mijn smaak...
![]()
Ik woon niet zo ver bij The Sand vandaanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hoe regel je de terugweg dan? Heb je een adresje?Wachten gewoon op de 1e trein terug en na Strangerz pakken we de nachttrein van 4 uur
Thnx en zal er ff op letten, al blijft 't lastig om elke week weer met iets volledig nieuws en origineels te komen... Heb ondertussen m'n CD map al 10x heen en weer en weer terug gehadquote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Koepert het volgende:
M.I... na lang wachten je WYFYB binnengesleurd en geluisterd.. en hij was het wachten waard... maar.. (dat dit moment ooit zou komen...).. toch ben k niet helemaal content.. voornamelijk door de tracklist..
Opener is erg sterk.. maar, hoewel goeie tracks, heb ik de volgende net n keer te vaak al gehoord...
Tatanka Lets Rock (Tat & Zat Mix)
Technoboy Rage
Crypsis Strike
dit is persoonlijke smaak, en als ik deze tracks hoor heb ik een 'alweer?' gevoel, dit doet echter niks af aan de kwaliteit en de verdere tracklist van je mix..Wou iig voor nummer 20 weer ff echt goed op zoek gaan naar wat leuks
![]()
![]()
Misschien eens bij Discogs wat releases opzoeken die wat ouder zijn en dan bijkopen? Oude SAIFAM-tracks doen het altijd goedquote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Thnx en zal er ff op letten, al blijft 't lastig om elke week weer met iets volledig nieuws en origineels te komen... Heb ondertussen m'n CD map al 10x heen en weer en weer terug gehadWou iig voor nummer 20 weer ff echt goed op zoek gaan naar wat leuks
. Bij Juno is het trouwens ook wel aardig kijken.
Ik laat mij graag verrassen met oude maar vooral onbekende shit
Zolang t goed klinkt maakt t mij niet uit of t HHZ, Prophet, Thera, Crypsis of Dj Henk is..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Alles wat ik goed vind heb ik ondertussen al, CD map puilt al uit met richting de 1000 tracks enkel aan hardstyle en dan heb ik ook nog een 2e voor hardcore en hardtechnoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Misschien eens bij Discogs wat releases opzoeken die wat ouder zijn en dan bijkopen? Oude SAIFAM-tracks doen het altijd goed. Bij Juno is het trouwens ook wel aardig kijken.
![]()
![]()
Wat suggesties (ook al weet ik dat je ze misschien niet kent, zijn ze wel vet)
Chickz On Fire - Natte Asbak/Aanstekaah/Smokin'
Super Marco May ft. Mad Bob - Fuera de caveza (IG Bounce & DarqTai Remix)
B-Front - Motherfucking Psycho
Donkey Rollers - Ruff/Hardstyle Rockers
Luna & Dutch Master - The scene (Hard Edit)
Scope DJ - Shimmy Shaker
Southstylers - Trippp
A-Lusion - Re-Vera
Zatox - The noisemaker
Zairon - Deep into your soul/I'm Techno
![]()
![]()
Nu spreek ik voor mezelf, maar een opbouw in je setje van hardtechno via hardstyle naar hardcore ben ik niet vies van, mits t goed gebeurd.. (2 tracks HT, rest HS, laatste 2 HC)quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Alles wat ik goed vind heb ik ondertussen al, CD map puilt al uit met richting de 1000 tracks enkel aan hardstyle en dan heb ik ook nog een 2e voor hardcore en hardtechno
En ja, k kan hier ook wel n lijstje suggesties gaan droppen, maar aangezien je t meeste in goede (aangeschafte) kwali wilt (terecht) twijfel of dat zo zinvol is.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Zat hier zelf ook aan te denken om dat binnenkort een keer te doen, gewoon alles door elkaar... gewoon omdat het kanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nu spreek ik voor mezelf, maar een opbouw in je setje van hardtechno via hardstyle naar hardcore ben ik niet vies van, mits t goed gebeurd.. (2 tracks HT, rest HS, laatste 2 HC)
En ja, k kan hier ook wel n lijstje suggesties gaan droppen, maar aangezien je t meeste in goede (aangeschafte) kwali wilt (terecht) twijfel of dat zo zinvol is.![]()
![]()
Dan kun je toch beter beginnen met Hardstyle, vervolgens Hardcore en daarna Hardtechno/Industrial (op lomp tempo) doen? Hardtechno/Industrial vind ik toch echt het "hardste"quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Koepert het volgende:
Nu spreek ik voor mezelf, maar een opbouw in je setje van hardtechno via hardstyle naar hardcore ben ik niet vies van, mits t goed gebeurd.. (2 tracks HT, rest HS, laatste 2 HC)![]()
![]()
Outside the box thinking WHOOOOO BAM BENG BONK BONKBONK
D&R![]()
![]()
Aka Black/Out
Hardtechno/Industrial wel idd... maar Hardtechno niet perse.. Maar goed... neemt niet weg dat de volgorde van de opbouw de keuze vd dj is..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter beginnen met Hardstyle, vervolgens Hardcore en daarna Hardtechno/Industrial (op lomp tempo) doen? Hardtechno/Industrial vind ik toch echt het "hardste"
Als MI wil beginnen met HT, dan t tempo wat droppen naar HS om het weer op te voeren naar HC, of van HC naar HS naar HT, of nou ja.. wat ook, er zijn per genre verschillen genoeg om elke volgorde in opbouw te laten kloppen..
En even een suggestie die toch moet lukken MI.... RMB - Spring..
[ Bericht 5% gewijzigd door Koepert op 31-01-2011 21:14:19 ]It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Que?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
En even een suggestie die toch moet lukken MI.... RMB - Spring..Ken ik niet
![]()
![]()
Zoals eerder geopperd, een aantal Grandmaster Q plaatjes zouden ook leuk staan in je tracklists Mind IllusionVerder keep up the good work, nieuwe setje ziet er ook weer leuk uit...
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Kak, ik kan niet naar DangerouzMind: http://partyflock.nl/party/192354:Dangerouzmind.html
Moek optreden met de band.
Cloud9 was een vergissing, die gaat gewoon door! BAM!The Outside Agency![]()
Wat Beach zegt.. MI. ga je schamen...nu!
En Haakon... Mooi zoIk maakte me al een beetje zorgen
Ik help ook wel even.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef T-Force het volgende:
Scope DJ - Shimmy Shaker
Southstylers - Trippp
A-Lusion - Re-Vera
Zatox - The noisemaker
Balistic & Zero Vision Ft MC Jeff - Upgrade the Noize
Equal Mindz - Guide U
Troubleboy - No Voices
Frontliner - Warphole
Th3 M4ch1n3 - Mist
Tat & Zat - Skleroxx
Pradera Vs Sasha F - Summer Feelings
Noisecontrollers - Rushroom
Francesco Zeta - Joara
Citizen - Taunus (Ford Mix)
A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix)
The Revivals - Our Case
Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
Atlantic Wave - The Creation (2007 Remix)
Express Viviana - Far Fable (Original Mix)
Headhunterz - Last of the Mohicanz
Space Invaders - Do the Freak
Thilo vs Luna - Existence (D-Block & S-Te-Fan Remix)
Roughstyler - Wizards on Cocaine
Equal Mindz - Hardminded (Original Mix)
The Navigator - Another Shout (Mix 1)
Brennan Heart - Evolution of Style
D-Jean-D - Follow Me (Hardstyle Mix)
SMF vs Bas & Ram - MDMA (Radio Mix Hardstyle)
DJ Millo - I Don't Need MTV (Motor Bazz Remix)
Unknown - The Instructor (Hardstyle Mix)
Julian DJ vs Bruno Power - Cops (DJ Activator Remix)
Zenith DJ - Once Again (Zenith vs Avex Version)
Deepack - Speakerfreakz Anthem
Abject - In Our Memories
Italian Playboys - Storia Di Musica (Trance Generators Remix)
JDX - Nize & Cloze
Stylez Meets Tonteufel - The Hardsound Blitz
Radium meets Audio Damage - What U Want (Is Fucking Bondi Beach Girls Mix)
4 Navigators Feat Vorluk - Left & Right (Lukas & Vortex Mix)
Walt Jenssen - Walt Mart
DJ Main - Another World
Simon J. Bergher - Contaminated Sounds (Trance Generators Are Driving The Panic Machine Mix)
Gigi Lav - Pure Emotions (Trance Generators Pure Domination Remix)
K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
Succes M.I
👾![]()
As we walk through the valley, in the shadow of death....
Thy shall fear no evil, the Headhunterz are back!
gr gr![]()
15 wizards...walking down the drain...their souls are getting fucked up...by cocaineZo'n lekkere aparte plaat!
[ Bericht 0% gewijzigd door T-Force op 31-01-2011 23:49:42 ]![]()
Over aparte platen gesproken; Mind.Illusion, had jij dat ene nummer nog kunnen vinden?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Over aparte platen gesproken; Mind.Illusion, had jij dat ene nummer nog kunnen vinden?![]()
![]()
ik kan het gewoon hele dagen luisteren, op repeat en gaanquote:Op maandag 31 januari 2011 18:08 schreef Levitas het volgende:
Ik hou van Frontliner - Discorecord. Ik hou er gewoon van, wat een lekker nummer
die vetgedruktequote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef T-Force het volgende:
Scope DJ - Shimmy Shaker
Southstylers - Trippp
A-Lusion - Re-Vera
Zatox - The noisemaker
![]()
en doe mij maar de A-kant van Re-Vera; Drummer Beat![]()
(Perfect It mag natuurlijk ook!!)
ik kende hem ook nog nietquote:maar zeker een toffe plaat
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
staat hier als optiequote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef haakon het volgende:
Kak, ik kan niet naar DangerouzMind: http://partyflock.nl/party/192354:Dangerouzmind.html
Moek optreden met de band.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik help ook wel even.
Balistic & Zero Vision Ft MC Jeff - Upgrade the Noize
Equal Mindz - Guide U
Troubleboy - No Voices
Frontliner - Warphole
Th3 M4ch1n3 - Mist
Tat & Zat - Skleroxx
Pradera Vs Sasha F - Summer Feelings
Noisecontrollers - Rushroom
Francesco Zeta - Joara
Citizen - Taunus (Ford Mix)
A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix)
The Revivals - Our Case
Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
Atlantic Wave - The Creation (2007 Remix)
Express Viviana - Far Fable (Original Mix)
Headhunterz - Last of the Mohicanz
Space Invaders - Do the Freak
Thilo vs Luna - Existence (D-Block & S-Te-Fan Remix)
Roughstyler - Wizards on Cocaine
Equal Mindz - Hardminded (Original Mix)
The Navigator - Another Shout (Mix 1)
Brennan Heart - Evolution of Style
D-Jean-D - Follow Me (Hardstyle Mix)
SMF vs Bas & Ram - MDMA (Radio Mix Hardstyle)
DJ Millo - I Don't Need MTV (Motor Bazz Remix)
Unknown - The Instructor (Hardstyle Mix)
Julian DJ vs Bruno Power - Cops (DJ Activator Remix)
Zenith DJ - Once Again (Zenith vs Avex Version)
Deepack - Speakerfreakz Anthem
Abject - In Our Memories ---> en dan wel de goede versie!
Italian Playboys - Storia Di Musica (Trance Generators Remix)
JDX - Nize & Cloze
Stylez Meets Tonteufel - The Hardsound Blitz
Radium meets Audio Damage - What U Want (Is Fucking Bondi Beach Girls Mix)
4 Navigators Feat Vorluk - Left & Right (Lukas & Vortex Mix)
Walt Jenssen - Walt Mart
DJ Main - Another World
Simon J. Bergher - Contaminated Sounds (Trance Generators Are Driving The Panic Machine Mix)
Gigi Lav - Pure Emotions (Trance Generators Pure Domination Remix)
K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
Succes M.I![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Dit is echt gewoon hardcorequote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Outside the box thinking WHOOOOO BAM BENG BONK BONKBONK
D&R![]()
![]()
.
There is no rehab for stupidity.![]()
het moet gek lopen wil Discorecord niet in mijn top 3 van 2011 komen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door ReMcOrE op 01-02-2011 13:44:47 ](_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Maar hij is in 2011 gereleasedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
het moet gek lopen wil Discorecord niet in mijn top 3 van 2010 komen![]()
👾![]()
quote:DBSTF D-Block & S-te-Fan
@ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/editquote:DJZatox DJ Zatox
At 15.000 fans I give away for free the 2 Tools that i played at qlimax ( stand up headwave supertool)Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Hehe idd, al kennen we het nummer natuurlijk al sinds mei 2010...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
het moet gek lopen wil Discorecord niet in mijn top 3 van 2011 komen![]()
Maar het nummer wat ZEKER in je top 10 moet komen is deze:quote:![]()
![]()
die staat ook al op de short-listquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hehe idd, al kennen we het nummer natuurlijk al sinds mei 2010...
Maar het nummer wat ZEKER in je top 10 moet komen is deze:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Oef, ik moet flink wat gaan teruglezen vanavond.![]()
De nieuwe WYFYB natuurlijk al wel binnen
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!![]()
KAK!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef haakon het volgende:
Wat je vindt, ...![]()
![]()
vind hem iets weghebben van Gold (bioweapon remix) maar kan er niet mijn vinger precies opleggen.
Wat ik wel kan zeggen is dat deze me (in tegenstelling tot de gold remix) vrij koud laat.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
Yep, je hoort het er duidelijk in terug. Iets té duidelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
vind hem iets weghebben van Gold (bioweapon remix) maar kan er niet mijn vinger precies opleggen.
Wat ik wel kan zeggen is dat deze me (in tegenstelling tot de gold remix) vrij koud laat.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾![]()
OMG, kijk ik in m'n muziek map. Zie ik een rip van dit filmpje:
Daar kwam ik in 2005 achter, en hij is nog steeds even geniaal
The Outside Agency![]()
DO...WANT...!!!quote:Arjen AlphaTwins
O yeah.....this is going to be a BOMB people! RT @djbfront: Tonight finishing the track with @alphatwins. Tomorrow starting a special trackp
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
Anti-climax kan ik nog mee inkomen, maar Les Drums is wel beetje vergezocht...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef 16meter het volgende:
anti-climax is van Gold (Bioweapon remix), melodie is van Les Drums
Verder bedroevend minder dan zijn 1e 4 releases![]()
Overdosis lsd.
Oke, die was te flauw.
[ Bericht 54% gewijzigd door Baronpilsener op 01-02-2011 20:48:39 ]Aka Black/Out
Loopt Nego weer te ddossenstresstesten?quote:
👾![]()
Hallo lieve hardstyle vriendjes![]()
👾![]()
Ik snap hem niet helemaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Waarom staat wie met wie in contact?-----------------------------------------------------------------------------------------
Wel bazig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik zou wel wat meer informatie over dat ding willen hebben. Wat de links precies inhouden en hoe geselecteerd is welke users erin staan. Want ik ben bijvoorbeeld ook met veel mensen gelinked via andere reeksen.gr gr![]()
Ik heb wel een selectieve vriendengroep binnen de HS groepquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zo ben ik bijvoorbeeld geen vriendjes met Baronpilsener en Krulliewullie![]()
![]()
Wat wat wat wat wat heb jij tegen mijn vriendin???quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:44 schreef eQuaL het volgende:
![]()
Ik ga jou zo een klap geven...want dit is niet oke vriend![]()
![]()
vriend? ik ben jouw vriend helemaal nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wat wat wat wat wat heb jij tegen mijn vriendin???![]()
Ik ga jou zo een klap geven...want dit is niet oke vriend![]()
Vraag me wel af hoe het gemaakt is, lijkt me MDS maar met wat voor parameters is wel interessant om te zien![]()
![]()
Ziet er wel geinig uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ], gebaseerd op?
Vriendjesgraaf van januari 2011quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ziet er wel geinig uit, gebaseerd op?
👾![]()
Ik sta in de wachtrijquote:
Moet weer meer HS gaan luisteren, te druk met andere zaken en luister meer divers de laatste tijd.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
dubbelRich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
![]()
Er is gelukkig ook een "clip"
ik vind het een redelijk lekker nr, maar zeker geen klassieker.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
Ik moest het nummer een paar keer luisteren maar ik vind het ook niet verkeerd klinken! Het is in ieder geval een lekker blij nummertjequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het een redelijk lekker nr, maar zeker geen klassieker.![]()
![]()
Eerste keer dat ik hem net hoorde dacht ik .. "hmm.. nee, het pakt me niet".quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het een redelijk lekker nr, maar zeker geen klassieker.
Misschien moet ik hem wat vaker horen voor ik hem leuk begin te vinden, maar voor nu: Nope![]()
![]()
hoppaaaaaa!Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
Zo hoor ik het graag, maar toch bedankt dat je het even zegt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hmmmz...klinkt nog niet echt speciaal ofzo! OMG I LOVE IT, Bart je hebt echt zo'n goede smaak!!!
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
Heerlijk nummerquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het een redelijk lekker nr, maar zeker geen klassieker.Bart, je hebt zo'n goede smaak
![]()
![]()
Heel goed!quote:
T-force is now in a submissive state!
trouwens Bart, jouw UI is echt tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Heel goed!
T-force is now in a submissive state!
[ afbeelding ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Bijna hardbass
Deze nummer luister ik echt vaak nu
Welke nummers lijken hier nog meer op? Echt lekkere kick hebben ze![]()
![]()
Duo uit NederlandRich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb wel een selectieve vriendengroep binnen de HS groep![]()
![]()
Arie en Bastiaanquote:
Aka Black/Out
Altijd blijven lachen met Bartmansquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾![]()
quote:
Ik zie dat ik er wel opsta, maar ik meng me vaak niet in het gesprekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Gimmie Luv wordt ik niet echt warm van...Beetje simpeltjes.
En, ik vind Discorecord een vette plaat, MAAR (nou komt het!) de variëteit ontbreekt, en dat is jammer. Dus, het risico bestaat dat hij een beetje gaat vervelenNatuurlijk heb ik 'm nog niet volledig gehoord, dus we wachten af
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
het topic word echt met de dag interessanterGreetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews![]()
BOEIENDquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Sethje het volgende:
het topic word echt met de dag interessanterThe Outside Agency![]()
Goed argument man!quote:
Ik vond inhoudelijk gesprekken over hardstyle altijd wel leuk om te volgen en terug te lezen, leuker dan bassie & adriaan filmpjes. Maar goed, ieder zijn mening.Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Sethje het volgende:
het topic word echt met de dag interessanterIk sluit me aan bij Sethje. Hoewel ik klets af en toe kan waarderen, en ik er zelf ook regelmatig deel van uit maak, vind ik toch dat we het meer over hardstyle moeten hebben, i.p.v het topic "vervuilen" met een hoop bassie & adriaan filmpjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goed argument man!
Ik vond inhoudelijk gesprekken over hardstyle altijd wel leuk om te volgen en terug te lezen, leuker dan bassie & adriaan filmpjes. Maar goed, ieder zijn mening.![]()
![]()
Jah, Bartman was goed op dreef vandaag ... SOG/WOG dagje gehad?![]()
Inhoudelijk:
NC - gimme love![]()
Titan - Remember Me @ XXlerator -raar, klinkt toch anders dan 't eerdere filmpje
Wat je vindt, ...![]()
Zo dan, sta wel centraal zeg! haha!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Gimmie LoveHeerlijk!
Remember Me ook heel erg interessant, ben benieuwd hoe die op normale kwaliteit klinkt!Mixes onder de naam Khadber![]()
Ik doelde meer op Hans Teeuwen met z'n geschiedenis leraarquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goed argument man!
Ik vond inhoudelijk gesprekken over hardstyle altijd wel leuk om te volgen en terug te lezen, leuker dan bassie & adriaan filmpjes. Maar goed, ieder zijn mening.Maar goed, on-topic:
Ik heb al heul lang een nummer op mijn pc staan, hij heet hier Freak on it op de pc maar ik kan hem niet op youtube vinden, dus ik heb hem zelf maar geüpload, misschien dat iemand het mij kan vertellen? remixje ofzo?
Bij 2.45Nog steeds een vet nummer vind ik
The Outside Agency![]()
Lijkt errug veel op Deepack vs. DBSTFN - Rock Thizquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op Hans Teeuwen met z'n geschiedenis leraarMaar goed, on-topic:
Ik heb al heul lang een nummer op mijn pc staan, hij heet hier Freak on it op de pc maar ik kan hem niet op youtube vinden, dus ik heb hem zelf maar geüpload, misschien dat iemand het mij kan vertellen? remixje ofzo?
Bij 2.45Nog steeds een vet nummer vind ik
Verder; heerlijk als lsdb er een dagje uitligt ... meteen 3 lekkere setjes binnen
Wat je vindt, ...![]()
Volgens mij is het de voorganger van die plaat. D-Block vs Tha Bazz Pimpz - Rock dizquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Lijkt errug veel op Deepack vs. DBSTFN - Rock Thiz
Verder; heerlijk als lsdb er een dagje uitligt ... meteen 3 lekkere setjes binnen"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
die jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Volgens mij is het de voorganger van die plaat. D-Block vs Tha Bazz Pimpz - Rock diz
Wat je vindt, ...![]()
DING DING DING DING DING DING DING DING DING DING DING!!!
Supervet ingemixed @ Degos & Re-Done @ Theracords Radio Show # 110![]()
Maar random linkdumps met 1 zinnetje nutteloze informatie is wel ok? Goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef Levitas het volgende:
het topic "vervuilen" met een hoop bassie & adriaan filmpjesDeels, ik heb toch ongeveer 1200 woorden geschreven dus niet heel slecht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Bartman op 02-02-2011 19:31:29 ]Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
Verwacht wel een FOK!-acknowledgement in de epiloogquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deels, ik heb toch ongeveer 1200 woorden geschreven dus niet heel slecht.
Wat je vindt, ...![]()
Ik kon wel lachen om de Bassie en Adriaan post, stuk vermakelijker als de Wasted Penguinzzz
-----------------------------------------------------------------------------------------
Je hebt wel een puntje Bartmans... maar ach.. of t aankomt bij iedereen.. en of je dat moet willen.. t is ook geen hoogstaande intelligentie all the time, das ook zo saai.. T is ook meer dat er dan weer een hele rits aan YTs gedumpt worden (WP en B&A) waardoor je weer zo'n lang scrollstuk krijgt, want mij interesseren beide niet... doe me n lol, dump wat je wil, graag met wat onderbouwing, maar flikker die shit in een spoiler.. danku..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Laat T-Force niet lezen dat Bassie & Adriaan hier worden gebashed! Hij heeft een keer een brief gestuurd ofzo aan een paar werknemers van de Appie dat ze daarmee moesten oppassen, anders waren ze werkloos. (oid)The Outside Agency![]()
Whoeeeiii, you know you can't bring that weak-ass stuff up in this humpie-bumpie ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:..., stuk vermakelijker als de Wasted Penguinzzz
Wat je vindt, ...![]()
Ok, om het topic een interessant tintje te geven.Stel je mag je eigen feest organiseren. Hoe zou deze eruit zien?
• Naam van het feest
• Locatie van het feest
• Thema van het feest
• Avond / Festival / Meerdaags
• Wat voor soort area's?
• Welke dj's zou je laten draaien?*
*Bij een 'normaal' feest maximaal 10 dj's. Bij festival of meerdaags maximaal 20-25
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Oh, dat was me eerste echte hardstyle-evenement. Tevens ook de voorlaatste keer dat ik op Qlimax geweest ben. Na 2005 nooit meer geweest. Vond in 2005 de sfeer niet echt leuk. Mss dit jaar maar weer eens een keer een kans geven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef haakon het volgende:
OMG, kijk ik in m'n muziek map. Zie ik een rip van dit filmpje:
Daar kwam ik in 2005 achter, en hij is nog steeds even geniaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:12 schreef sandertjuh het volgende:
Zag vanochtend deze voorbij komen op twitter.. nieuwe track van NC
wat vinden we ervan?Mwah, beide songs overtuigen me niet echt. Mss zoals bij sommigen andere platen dat ze na een paar keer luisteren, of als ik ze live hoor, beter klinken/leuker worden.quote:Vond het ook wel een grappige post, maakte naar mijn inziens gewoon met humor duidelijk hoe nutteloos die post over de Wasted Penguinzzz wel niet wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik kon wel lachen om de Bassie en Adriaan post, stuk vermakelijker als de Wasted Penguinzzz
Nog 2 weekjes tot Hard Bass. Van de ene kant leuk omdat ik dan eindelijk weer naar een feest kan. Van de andere kant, 14 februari is me officiële eerste stagedag, heb alleen nog geen stageplek
Nou dit was weer mijn nutteloze bijdrageMaar merkte al dat ik vaker moet gaan posten want stond niet eens op het plaatje van mstx
![]()
gevalletje Rivella
slaat de plank een beetje mis qua aftermovie ... tis helemaal geen aftermovie
Wat je vindt, ...![]()
Eensch, maar wel nice montage... Voorzover ik heb gelezen op Twitter heeft Thera dit zelf gedaan, props daarvoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:50 schreef Da_Ripper het volgende:
gevalletje Rivella
slaat de plank een beetje mis qua aftermovie ... tis helemaal geen aftermovie![]()
Ik weet niet of je hier nu persoonlijk op mij doelt, maar (voor zover ik me kan herinneren) heb ik in de posts waarin ik een filmpje mee postte, mijn mening gegeven over het nummer. Wellicht had ik die mening beter moeten onderbouwen om het nuttig te maken. Mijn excuses daarvoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar random linkdumps met 1 zinnetje nutteloze informatie is wel ok? Goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.![]()
Ik heb nu al een paar dagen Dirty soundz in m`n hoofd. Volgens mij wordt 'ie hier niet zo gewaardeerd, maar ik vind het een goede track. Één van de weinige tracks die in mijn hoofd blijft hangen..![]()
Yess heerlijk plaatje. Werd op XQ gelukkig ook nog gedraaid dacht ik, of was dat Freak on it?quote:
Gaan dr nog mensen naar Twisted de 19e of gaat iedereen naar Reverze?Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews![]()
Dude, zijn eerste release was de shitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Anti-climax kan ik nog mee inkomen, maar Les Drums is wel beetje vergezocht...
Verder bedroevend minder dan zijn 1e 4 releases!
Zoiets?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ok, om het topic een interessant tintje te geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Stel je mag je eigen feest organiseren. Hoe zou deze eruit zien?
• Naam van het feest
Hellish Beats
• Locatie van het feest
Staphorst
• Thema van het feest
de onderwereld/hel
avond
• Wat voor soort area's?
Endless Fire, Area of Pain
B-Front, Crypsis, Thera, Zatox, Mad Dog, The Stunned Guys, Noize Suppressor
*Bij een 'normaal' feest maximaal 10 dj's. Bij festival of meerdaags maximaal 20-25
[ afbeelding ]
Leuk idee, i'll give it a shotquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
• Naam van het feest
• Locatie van het feest
• Thema van het feest
• Wat voor soort area's?
[ afbeelding ]![]()
• Naam van het feest
Dark Industry
• Locatie van het feest
Ergens een vet industieterrein. Beetje tussen de containers enzo...
• Thema van het feest
Industrieel
Nachtfeest met 3 area's
• Wat voor soort area's?
Hardtrance / Early Hardstyle
Hardstyle
Allround
- Hardtrance Early Hardstyle
Kai Tracid
Scot Project
Daniele Mondello
Luna vs Dana
Activator
Technoboy (2004-2007 set)
- Hardstyle
Headhunterz vs Abject (2006-2008 set)
The R3bels
Ran-D
AVIO Live
Tatanka
B-Front vs Chris One
- Allround
Cannibal Ox (Hip-Hop)
MF DOOM (Hip-Hop)
Aesop Rock (Hip-Hop)
Sven Wittekind (Hardtechno)
Brachiale Musikgestalter Live (Hardtechno)
Promo (HC)
Ophidian (HC)
Manu le Malin vs DJ Producer (Industrial HC)-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar random linkdumps met 1 zinnetje nutteloze informatie is wel ok? Goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier nu persoonlijk op mij doelt,quote:![]()
quote:
Verdorie, had dat een maand geleden gevraagd, ik heb het tijdens het afwassen toen helemaal uit lopen denken met mn huisgenootquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
• Naam van het feest
• Locatie van het feest
• Thema van het feest
• Wat voor soort area's?
[ afbeelding ]![]()
Zal het hem nog eens vragen vanavond![]()
![]()
nee het was een algemene opmerking, maar jouw post diende als kapstok waar ik hem aan kon hangen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier nu persoonlijk op mij doelt![]()
en dat feest ga ik eens over nadenken..Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
Klinkt wel lekker inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De nieuwe B-Front & High Voltage, klinkt goed op het eerste gehoor![]()
![]()
Heb zelf er maar een oude cd in gegooid (Syndicate 2007)| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Voor zover te horen weer erg interessant. Grappig dat je duideljik een hardcore-feel aan die melodie hoort. Ook niet gek natuurlijk, maar toch. Ben benieuwd hoe het live klinkt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De nieuwe B-Front & High Voltage, klinkt goed op het eerste gehoor
Ik ben de filmer van dat filmpje van Remember Me, en ik kan je verzekeren dat het echt dat nummer is!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Inhoudelijk:
NC - gimme love![]()
Titan - Remember Me @ XXlerator -raar, klinkt toch anders dan 't eerdere filmpje
Dat scheelt..![]()
Ik moet zeggen dat DMW wel een gigantisch talentje heeft gevonden in Kodex! Zijn nieuwe platen zijn echt goed! Gewoon zowel wat rauwer als wat rustiger kunnen produceren en het ook goed kunnen laten klinken.
Weekend komt maandag, Paranormal Activities is vanaf vandaag te koop op hardstyle.com
heb je Machiel ook weerquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:05 schreef haakon het volgende:
Is deze al eens langsgekomen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, maar hij blijft ZO GEIL!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Weekend laat me koud, en paranormal activities klinkt wel lekker (maar ik vind het geen topplaat.)quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:14 schreef ElDani het volgende:
Ik moet zeggen dat DMW wel een gigantisch talentje heeft gevonden in Kodex! Zijn nieuwe platen zijn echt goed! Gewoon zowel wat rauwer als wat rustiger kunnen produceren en het ook goed kunnen laten klinken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
• Naam van het feest -> Oude jongens krentenbrood
• Locatie van het feest -> in een bos
• Thema van het feest -> geen specifiek thema
• Avond / Festival / Meerdaags -> Nachtfestival (23.00 - 7.00)
• Wat voor soort area's? 4 area's
Area 1 Main:
23.00 -0.30 Thilo & Evanti
0.30 - 2.00 Luna (early set)
2.00 - 2.45 TNT Live (Saifam classics set)
2.45 - 4.15 The Machine
4.15 - 5.45 Chris One
5.45 - 7.00 Promo
Area 2 Early hardstyle
23.00 - 1.00 Pavo
1.00 - 2.30 Beholder & Max Enforcer
2.30 - 3.30 Deepack
3.30 - 4.45 Activator
4.45 - 5.45 Zatox
5.45 - 7.00 Alpha Twins
Area 3 Dubstep/drum&bass
Phaeleh Live
Burial
Cluekid
Cookie Monsta
Broken Note
Black sun empire
Area 4 Technoish
Apparat
Caribou
James Holden
Gui Boratto
360 SoundsystemRich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
Heeeeeeerlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:12 schreef sandertjuh het volgende:
Zag vanochtend deze voorbij komen op twitter.. nieuwe track van NC
wat vinden we ervan?![]()
Hophophophop! Niiizequote:
Echt supervet gedaan ditquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De nieuwe B-Front & High Voltage, klinkt goed op het eerste gehoor![]()
![]()
Wauw ik weet niet hoe je dat noemt maar die kick gaat zo van BAM BAM BAMMERDEBAM BAMBAM BAM BAM ofzo
![]()
Musical analysis vind ik trouwens weer helemaal niet boeiend eigenlijk.. beetje saai standaard trackjeWat ik hier nog even aan toe wil voegen: HOPPAKEEEE, Stelletje SNOLLEN raad maar eens welk ontzettend fout maar stiekem wel lekker knalnummer ik luister, hihiquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
• Naam van het feest Underground legends
• Locatie van het feest: In de grotten van de st. Pietersberg en bovenop de st. Pietersberg
• Thema van het feest: Pieters' stories
• Avond / Festival / Meerdaags: van 11.00 tot 02:00
• Wat voor soort area's?: Iedere area heeft iets met de geschiedenis van de grot te maken
1. Cretaceous: helft van de dag Classics en helft 90' hits
2. The Roman Empire: Trance
3. The Middle Ages: Frenchcore, Early Hardcore, Early Rave, Happy Hardcore
4. The Industrial Revolution: Industrial/Hardtechno
5. The Safe nr. 9: helft vd dag Early Hardstyle, andere helft Hardstyle 2006-2008
6. World War 2: Hardstyle
7. Coming out of the cave: Hardtrance, Jump, 'Blijere' Hardstyle
7. The age of Tourism: Wat andere extra stijlen zoals Drum&Bass, Progressive, Minimal, Electro
1. Cretaceous: Gizmo, Dj Ghost, The Houseviking, Uzi, Back to the 90' DJ team (oid)
2. The Roman Empire: Eddie Halliwel, Tiesto, Cosmic Gate, Rank1, Scot Project
3. The Middle Ages: Vince, Radium, Buzz Fuzz, Waxweazle, Charlie Lownoise
4. The Industrial Revolution: TOA, Sandy Warez, Smurf, Tymon, Lady Kate
5. The Safe nr. 9: Isaac, Abject (a.k.a. Fronliner), Super Marco May, Zany vs. Max Enforcer, Mind.Illusion
6. World War 2: Thera vs. Geck-O, The Beholder & Balistic ft. Max Enforcer, Hele minus is more label als 1 act, Chris One vs. AVIO, Zatox vs the R3bels vs. Ran-D, Southstylers vs. Donkey Rollers
7. Coming out of the cave: Fausto, Transfarmers, Da Tweekaz, Deepack, Wildstylez vs, NC,
8. The age of Tourism: Deadmau5, Daft Punk, Crookers, Fraulein Z., Steve Aoki
[ afbeelding ]![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Krulliewullie op 03-02-2011 10:29:35 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee![]()
Dat is het beste nummer ooit van SMDquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:01 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat ik hier nog even aan toe wil voegen: HOPPAKEEEE, Stelletje SNOLLEN raad maar eens welk ontzettend fout maar stiekem wel lekker knalnummer ik luister, hihi![]()
*luistert naar:*
possibilities become limitless, when daylight turns into darkness.... get lost... in dreams!!
tudu du du dudu (x 300)![]()
Ik heb mijn nummer 1 van 2011 al, als hij dit jaar uitkomt tenminste![]()
Weet iemand trouwens iets meer over de Feestfabriek DVD? Volgens mij had ik die al voor eind januari binnen moeten krijgen, maar nog steeds niet gehad![]()
![]()
Yeah, verrynizequote:Leuke aan dit nummer vind ik dat ze het origineel in waarde hebben gelaten en niet super verkracht met een nieuw tempo, kick, vocal noem het maar op. Aan het origineel valt namelijk gewoon niks te verbeteren
Alles wat eraan is gedaan is echt een leuke toevoeging, zorgt er ook voor dat hij lekker door de nieuwe plaatjes heen te mixen is
Hij produceert echt tering veel, wekelijks heeft ie wel nieuwe nummers af wat ie me dan laat horen... en opzich is 't allemaal best vet, maar vind het vaak net niet. Hij heeft echt de potentie en kennis om heel ver te komen, maar zou liever zien dat ie wat meer tijd en aandacht aan een track besteed om het te perfectionerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:14 schreef ElDani het volgende:
Ik moet zeggen dat DMW wel een gigantisch talentje heeft gevonden in Kodex! Zijn nieuwe platen zijn echt goed! Gewoon zowel wat rauwer als wat rustiger kunnen produceren en het ook goed kunnen laten klinken.
Weekend komt maandag, Paranormal Activities is vanaf vandaag te koop op hardstyle.com![]()
Besides that... kerel is gewoon zwaar goed bezig. Kom dit jaar ook al aantal keer naar NL![]()
![]()
Nog even voor degene die eroverheen gelezen hebben
Ok, om het topic een interessant tintje te geven.Stel je mag je eigen feest organiseren. Hoe zou deze eruit zien?
• Naam van het feest
• Locatie van het feest
• Thema van het feest
• Wat voor soort area's?
We maken er meteen een leuke contest van! Dus er kan straks gestemd worden
Maar ga nou niet een feest verzinnen om zo te winnen, maar bedenk een feest die jij voor geen goud zou willen missen.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Same here. Ik zou 'm dan krijgen omdat ik mijn Ticket ruim van te voren gekocht heb.... Kreeg een mailtje van paylogic vorige maand:quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:58 schreef eQuaL het volgende:
Ik heb mijn nummer 1 van 2011 al, als hij dit jaar uitkomt tenminste![]()
Weet iemand trouwens iets meer over de Feestfabriek DVD? Volgens mij had ik die al voor eind januari binnen moeten krijgen, maar nog steeds niet gehadquote:Geachte heer Snakeye
Door een vertraging bij de orders van de DVD pakketten, zijn de DVD\'s nog niet verstuurd. Wel is het zo dat u de DVD\'s begin januari kunt verwachten. Op dit moment zijn we bezig om dit de bewerkstelligen.
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ricardo Rodriguez
Paylogic Customer Service.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Ik zat ook bij die pre-sale, en kreeg de DVD ook gratis...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Same here. Ik zou 'm dan krijgen omdat ik mijn Ticket ruim van te voren gekocht heb.... Kreeg een mailtje van paylogic vorige maand:
[..]
Wel een beetje kut, word je lekker blij gemaakt met een dooie mus![]()
![]()
![]()
Staat Ripper er nu op rond 0.15?
Edit: en ik om 1.28?Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Staat Ripper er nu op rond 0.15?check!
Edit: en ik om 1.28? yup! jij, T-Force en wederom Ripper(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Ik zit er nog aan te twijfelen. Twisted ziet er leuk uit, niet te ver weg en ook niet te duur.. Maarr, aangezien het de week na Hard Bass is, zal het wel lastig worden om wat vrienden mee te krijgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gaan dr nog mensen naar Twisted de 19e of gaat iedereen naar Reverze?![]()
Energy! Dus neequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik zit er nog aan te twijfelen. Twisted ziet er leuk uit, niet te ver weg en ook niet te duur.. Maarr, aangezien het de week na Hard Bass is, zal het wel lastig worden om wat vrienden mee te krijgen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
• Naam van het feest No Cubicles (In referentie naar de hokjesgeest)
• Locatie van het feest TT-Hall Assen
• Thema van het feest Thank God Its Friday, No more Office (Casual suited up)
• Avond / Festival / Meerdaags Avond
• Wat voor soort area's? 1 Grote zaal met soort kantoorfeel
• Welke dj's zou je laten draaien?* Deadmau5, Vage Gasten (Henzel & Disco Nova ft OJ Symstem)&Baskerville, Pavelow, Cookie Monsta, Isaac, Avio, Crypsis & Thera, Chris One&Titan, Activator, Sandy Warez, Promo&DJ Vince.
[ afbeelding ]
Maar ga nou niet een feest verzinnen om zo te winnen, maar bedenk een feest die jij voor geen goud zou willen missen.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
quote:![]()
Ik denk dat wij eens een feestteam moeten beginnen![]()
Maar ik vraag me wel af waarom je de TT-hal kiest?Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee![]()
Reistijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat wij eens een feestteam moeten beginnen![]()
Maar ik vraag me wel af waarom je de TT-hal kiest?Ik heb nogmaals gemaild. Kijken wat ze nu te melden hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik zat ook bij die pre-sale, en kreeg de DVD ook gratis...
Wel een beetje kut, word je lekker blij gemaakt met een dooie musTyp- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Jonguh, je zorgt toch voor een superdure entreeprijs, zodat je met een privejet kan vliegee en al je vriendjes mee kan nemen.. duuhhh!quote:
ja, logischquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Jonguh, je zorgt toch voor een superdure entreeprijs, zodat je met een privejet kan vliegee en al je vriendjes mee kan nemen.. duuhhh!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Stel je mag je eigen feest organiseren. Hoe zou deze eruit zien?
• Naam van het feest
Rob's B-day Bash
• Locatie van het feest
Bij mij in de schuur + loods
• Thema van het feest
Breek de tent af!
22:00 - 7:00
• Wat voor soort area's?
Schuur: Early hardstyle, later hardstyle
Loods: Hardstyle, later Hardcore
Schuur: Isaac, Luna, Deepack, Zatox, Alpha Twins, Da Tweekaz
Loods: Chris one, B-front, The pitcher, Noisecontrollers & Wildstyles, Ophidian, Mad Dog, Weapon X, Endymion.
Maar ga nou niet een feest verzinnen om zo te winnen, maar bedenk een feest die jij voor geen goud zou willen missen.
[/quote]
[ Bericht 0% gewijzigd door robuust89 op 03-02-2011 13:51:56 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Fuck yeahquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef robuust89 het volgende:
Stel je mag je eigen feest organiseren. Hoe zou deze eruit zien?
• Naam van het feest
Rob's B-day Bash
• Locatie van het feest
Bij mij in de schuur + loods
• Thema van het feest
Breek de tent af!
22:00 - 7:00
• Wat voor soort area's?
Schuur: Early hardstyle
Loods: Hardstyle, later Hardcore
Schuur: Isaac, Luna, Deepack, Zatox, Alpha Twins, Da Tweekaz
Loods: Chris one, B-front, The pitcher, Noisecontrollers & Wildstyles, Ophidian, Mad Dog, Weapon X, Endymion.
Maar ga nou niet een feest verzinnen om zo te winnen, maar bedenk een feest die jij voor geen goud zou willen missen.
En ik neem aan dat je bedoelt:
Schuur: Early hardstyle, later hardstyle?![]()
Nog mensen die naar Knockout gaan op 9 april?Ik twijfel nog.quote:Line up:
Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs Toneshifterz
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
B-front vs Frontliner
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
Avio vs Josh & Wesz
Hosted By:Villain,,/![]()
Hier ook nog een twijfelquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef -Menn0- het volgende:
Nog mensen die naar Knockout gaan op 9 april?
[..]
Ik twijfel nog.![]()
![]()
Ja, datquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Fuck yeah
En ik neem aan dat je bedoelt:
Schuur: Early hardstyle, later hardstyle?
Ik zou hier ook erg blij van worden!quote:Meneer heeft een goede smaak
NLS nog achter jullie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Edit: en ik om 1.28?
Rippert vol in beeld met z'n grijnzende smoelwerk.
Ik ben ook nog ff in beeld, voor de oplettende kijker.![]()
Ik koop die altijd in mijn eigen dromeland en in dat land ga ik er ook heen.. Wordt dus lastig voor jou, tenzij iemand mijn dromeland werkelijkheidland gaat maken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:35 schreef T-Force het volgende:
Bartman & Krullie...Waar kan ik kaartjes kopen?
Ik ook, tussen Herr Zimmerman, Knock Out en A State of Trance 500quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.
Jazeker, op 2.15!quote:
Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:[/b]
[ afbeelding ]
• Naam van het feest
Geen dagjesmenseng
• Locatie van het feest
Terschelling
• Thema van het feest
Zon/zee/strand/caribbean
Festival van 13:00 tot 03:00 uur
After van 03:00 tot 11:00 uur
• Wat voor soort area's?
Trance
Hardtrance/early hardstyle
Hardstyle classics (2004-2008)
Hardstyle (present)
Raw hardstyle
Industrial/hardtechno
Happy/early hardcore/classics (Pussy Lounge idee)
Freestyle
Chillout
Technoboy vs Headhunterz (tracks t/m 2008)
Abject
Noisecontrollers (2006-2008 set)
Donkey Rollers LIVE (1 uur lang)
Thera
B-Front
The R3bels
Chris One
Geck-O
Rank 1
Sean Tyas
Cosmic Gate
Dash Berlin
Above & Beyond
Cygnus X
Scot Project
Yoji
[ afbeelding ]
[/quote]
as je zo aandringkscherpquote:![]()
![]()
Haha nou heeft rip helemaal bewijs voor zijn kleinkinderen dat ie aan de wieg van RAW-Hardstyle heeft gestaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
NLS nog achter jullie.
Rippert vol in beeld met z'n grijnzende smoelwerk.![]()
Voorderest Knock-out waarschijnlijk niet hier. Ze hebben met die battles wel heel erg op safe gespeeld en dat vind ik toch wel jammer. Ga dan in de maand april (bij gebrek aan IQ) liever naar Loudness.
Verder kan ik hier die wildstylezset @ magic show nog steeds prima waarderen evenals die 2005-2008 mix van screamer hardstyleNu maar ff degos en redone binnentrekken.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.![]()
Voor een klein deel idd de reistijd, maar vooral omdat t n grote hal is, met potentieel voor n mooie aankleding en met MOH een ontzettend goed geluid had, er mogen wel meer feesten op deze locatie.. mits geluid dus als MOH geregeld was, of beter.. maar locatie is eigenlijk ondergeschikt, zolang t maar n mooie zaal is met puik geluid..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef Krulliewullie het volgende:
Maar ik vraag me wel af waarom je de TT-hal kiest?It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
"Kijk eens kinders... hier stond opa, onderdeel van een select gezelschap, aan de wieg van de raw hardstyle. Een ware pionier was ik"quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha nou heeft rip helemaal bewijs voor zijn kleinkinderen dat ie aan de wieg van RAW-Hardstyle heeft gestaan![]()
Voorderest Knock-out waarschijnlijk niet hier. Ze hebben met die battles wel heel erg op safe gespeeld en dat vind ik toch wel jammer. Ga dan in de maand april (bij gebrek aan IQ) liever naar Loudness.
Verder kan ik hier die wildstylezset @ magic show nog steeds prima waarderen evenals die 2005-2008 mix van screamer hardstyleNu maar ff degos en redone binnentrekken.
Voor mij ook geen knockout om dezelfde reden.. weinig spannende battles. En uberhaupt weinig namen waar ik warm van wordt.
Loudness is een mooi alternatief. Benieuwd hoe ze het gaan aanpakken met meerdere zalen en of ze weer creatief zijn met de line-up...![]()
Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat tegenwoordig verschrikkelijk veel tracks helemaal dood vallen na 2x32 kicks in de midoutro.... om over de "inmix" lengte van de intro nog maar niet te spreken![]()
![]()
Voorbeeldje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat tegenwoordig verschrikkelijk veel tracks helemaal dood vallen na 2x32 kicks in de midoutro.... om over de "inmix" lengte van de intro nog maar niet te spreken
DIscorecord met de midoutro.... krussaders - barricade waarin er na 2x32 kicks in de midoutro de track compleet in elkaar stort en er slechts wat claps overblijven. Echt van die tracks waardoor een set in elkaar zakt en alle drive eruit gaat....quote:![]()
Even naar setje van Jack of Sound luisteren van de Magic Show, had ik wel even nodig zeg.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Bazenset van de bovenste plankquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:23 schreef Beach het volgende:
Even naar setje van Jack of Sound luisteren van de Magic Show, had ik wel even nodig zeg.!
100% aanwezig op KO maarja, ik woon dan ook in Zoetermeer.
Heb voor t eerst ooit klein stukkie opgenomen met k heb lopen pielen vandaag voor de break in me track.![]()
http://www.twitvid.com/RB4SO 't begint wat te worden![]()
![]()
Spannend, ben benieuwdquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
Heb voor t eerst ooit klein stukkie opgenomen met k heb lopen pielen vandaag voor de break in me track.![]()
http://www.twitvid.com/RB4SO 't begint wat te worden![]()
![]()
Ik was een plaat kwijt, maar ik heb 'm weer gevonden!
Wat een Bazenplaat
CHECK IT OUT!
Ik kan er met zo'n beetje nog geen oordeel over geven, maar ik ben wél heel benieuwdquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.twitvid.com/RB4SO 't begint wat te wordenZeker een inkoppertjequote:en vind dat deze nieuweversiedame em meteen ook veel leuker zingt
![]()
Zooo fijn![]()
![]()
Nu je het zo zegt hoor ik dat ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat zegt die kerel nou in NC & PP - Bass Mechanics? Want ik versta steeds "base cocaine"...![]()
![]()
Jack of Sound en Degos & Re-Done toegevoegd aan de OP.
Verzoekjes verder?
ik welquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.
The Outside Agency![]()
The Machine zie ik nog niet staan, Bioweapon (alleen Twitter), Toneshifterz, Stephanie, Tuneboy, Kodex, Crypsis, Thera, Geck-O, Bass Modulators, Beat Providers, Titan, genoeg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef robuust89 het volgende:
Jack of Sound en Degos & Re-Done toegevoegd aan de OP.
Verzoekjes verder?
Oja, het lijstje in de OP is niet helemaal goed uitgelijnd, en sommige artiesten staan niet helemaal goed![]()
![]()
On it, boss!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
The Machine zie ik nog niet staan, Bioweapon (alleen Twitter), Toneshifterz, Stephanie, Tuneboy, Kodex, Crypsis, Thera, Geck-O, Bass Modulators, Beat Providers, Titan, genoeg?
Oja, het lijstje in de OP is niet helemaal goed uitgelijnd, en sommige artiesten staan niet helemaal goed![]()
En ja, uitlijnen is kut
Jupjup, heb dat ook altijd verstaan! Overigens is dat echt een heerlijk nummerquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat zegt die kerel nou in NC & PP - Bass Mechanics? Want ik versta steeds "base cocaine"...Was erg blij dat Psyko Punkz hem op XXL draaiden.
Noisecontrollers stellen me (bijna) nooit teleur![]()
![]()
hehequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef NLS04 het volgende:
Haha nou heeft rip helemaal bewijs voor zijn kleinkinderen dat ie aan de wieg van RAW-Hardstyle heeft gestaan![]()
![]()
Om toch nog even die koe uit de sloot te trekken; ik ga raw-style niet meer als aparte categorie benoemen. Voornamelijk dankzij M.I. en Koepert's opmerking: ( "geniet van die modderfokking kick.." ) en meteen kracht geven aan Sethje's opmerking: op fora moet gediscussieerd worden
GL daarmee, wanneer je dàt allemaal gelukt is wil ik je best 3 topics lang props gevenquote:
Wat je vindt, ...![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hehe![]()
Om toch nog even die koe uit de sloot te trekken; ik ga raw-style niet meer als aparte categorie benoemen. Voornamelijk dankzij M.I. en Koepert's opmerking: ( "geniet van die modderfokking kick.." ) en meteen kracht geven aan Sethje's opmerking: op fora moet gediscussieerd worden
[..]
GL daarmee, wanneer je dàt allemaal gelukt is wil ik je best 3 topics lang props geven
Daar hou ik je aan!
flauw ik weet hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hehe![]()
[..]
GL daarmee, wanneer je dàt allemaal gelukt is wil ik je best 3 topics lang voor iedere post een taart gevenMaar kan ook niet anders als je dit luistert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om de post wat minder flauw te maken, ik kwam vandaag dit tegen:
Leuk om te zien
Fuck yeah! Tong uit je bek en losgaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:00 schreef 16meter het volgende:
Ik ben ook nog ff in beeld, voor de oplettende kijker.![]()
![]()
Nou breekt de tering los![]()
![]()
Hahah die gasten moeten echt zo'n lol hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:08 schreef T-Force het volgende:
[..]
Fuck yeah! Tong uit je bek en losgaan![]()
![]()
Nou breekt de tering los![]()
![]()
![]()
K zal wel ns ff kijken/overleggen... Alleen jij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef haakon het volgende:
kak, k heb geen slaapplaats in groningen na cloud9.. dat wordt doorhaalnIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Wat ik hier vind! Melodietje van de Noisecontrollers als ik me niet vergis! @ 1.11
Hoewel de NC het wel een paar nootjes hebben aangepast
Lijkt me een tof feestje Rip! Ga jij?
Ik zou best graag gaan, maar heb absoluut geen zin om te bobben met carnaval. Carnaval is het excuus van de brabander om dagenlang kansloos bier te drinken, dus ik vind als rasechte brabo dat ik daar aan mee moet doen
@Krullie: DohDat is algemeen bekend overal
![]()
![]()
Dj Panda is dan ook Koning!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat ik hier vind! Melodietje van de Noisecontrollers als ik me niet vergis! @ 1.11
Hoewel de NC het wel een paar nootjes hebben aangepast
Waarbij deze minstens zo heldig is..
Oh enne... Carnaval is niet alleen n excuus voor brabanders hoorik heb rond die tijd ook menig sloot geïnspecteerd......van dichtbij.
Ik wist het niet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:37 schreef T-Force het volgende:
Lijkt me een tof feestje Rip! Ga jij?
Ik zou best graag gaan, maar heb absoluut geen zin om te bobben met carnaval. Carnaval is het excuus van de brabander om dagenlang kansloos bier te drinken, dus ik vind als rasechte kansloze brabo dat ik daar aan mee moet doen
@Krullie: DohDat is niet algemeen bekend overal
![]()
Aaaaaaah, het klassieke spelletje slootrijden ook al gespeelt?? Misschien ook een leuk alternatief: Struukduukenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef Koepert het volgende:
Oh enne... Carnaval is niet alleen n excuus voor brabanders hoorik heb rond die tijd ook menig sloot geïnspecteerd......van dichtbij.
![]()
![]()
Ze hebben er een hardstyle mix van gemaakt omdat ze het origineel vet vinden maar dat niet in een hardstyle set kunnen draaien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Krulliewullie het volgende:
Hoewel de NC het wel een paar nootjes hebben aangepastOp donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾![]()
Struukduukn, Enkelfietsen.. Pissen met hindernissen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
Aaaaaaah, het klassieke spelletje slootrijden ook al gespeelt?? Misschien ook een leuk alternatief: StruukduukenIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Staat ook ergens een statement van ze idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Ze hebben er een hardstyle mix van gemaakt omdat ze het origineel vet vinden maar dat niet in een hardstyle set kunnen draaien.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Klassequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef Koepert het volgende:
Struukduukn, Enkelfietsen.. Pissen met hindernissen..![]()
Pissen met hindernissen is mijn favoriet bij uitstek!Alleen ken ik enkelfietsen niet??
Hoe vaak ik deze ook hoor, deze blijft vet en gaat gruwelijk los op een party:![]()
Bier drinken... fiets pakken... broek op de enkels.. proberen te fietsen.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klasse![]()
Pissen met hindernissen is mijn favoriet bij uitstek!Alleen ken ik enkelfietsen niet??
hint:..... met een damesfiets heb je voordeel..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Leuke trailer, van XX carnavalZeker sinds ik een maat heb met een clownenfobie
Aka Black/Out
quote:![]()
- iets met een zwarte pot en ketel
![]()
@ T-Force; had al gemeld dat door de voormalige LU ik eigenlijk alleen nog maar de dinsdag @ Brabant wil zijn. Ik moet gewoon even wachten tot ik m'n baas glimlachend rond zie lopen en dan het ijzer ga smeden om 3 dagen vrij te vragen. Als dat lukt ben ik wel aanwezig
Bosjeshoppenquote:
Piemelracequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Koepert het volgende:
Bier drinken... fiets pakken... broek op de enkels.. proberen te fietsen.....
hint:..... met een damesfiets heb je voordeel..dronken met je broek op de enkels over een veld rennen
Wat je vindt, ...![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Edit: en ik om 1.28?Rip staat er echt als een baas op helemaal in t begin (eyes directly in the camera)
16m gaat ook lekker los anders
Dan nog mijn feest
• Naam van het feest
Timmie's Bier-in-je-hand-zon-op-je-snufferd-hardstyle-par-t
• Locatie van het feest
Een locatie aan het water zoals Defqon/Emporium. Plaats voor publiek om los te gaan, maar ook enkele stukken gras aan het water om te chillen, rustig bij te komen met wat eten en drinken
• Thema van het feest
Zomerse hardstyle (anthem zal gemaakt worden door proppy en heady nee geintje, Bioweapon maakt het anthem)
Overdag, van 12.00 tot 0.00
• Wat voor soort area's?
1 area, ik please mijn publiek door ze niet te laten kiezen tussen verschillende area's. 1 area, geen keuzes: eten wat de pot schaft
Ik ga 6 DJ-teams ieder 2 uur lang laten draaien
Timetable:
12.00-14.00: Pavo & Danielle Mondello & DHHD (bestaan niet meer weet ik, maar het is MIJN feestje)
14.00-16.00: Josh & Wesz & The Pitcher
16.00-18.00: Deepack & Bioweapon
18.00-20.00: Tatanka & Frontliner
20.00-22.00: Alphaverb & Ran-D
22.00-0.00: B-Front & Zatox
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
Wut? Like really really serious? Clownenfobiequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Baronpilsener het volgende:
Leuke trailer, van XX carnavalZeker sinds ik een maat heb met een clownenfobie
![]()
![]()
Middenstippissen...behoeft geen uitleg denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Bosjeshoppen
Piemelracedronken met je broek op de enkels over een veld rennen
?
Cornervlagwerpen![]()
![]()
coulrofobie heet dat..bestaat echtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wut? Like really really serious? Clownenfobie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination![]()
Puik feestje!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]Rip staat er echt als een baas op helemaal in t begin (eyes directly in the camera)
Dan nog mijn feest
[ afbeelding]afbeelding ]
• Naam van het feest
Timmie's Bier-in-je-hand-zon-op-je-snufferd-hardstyle-par-t
• Locatie van het feest
Een locatie aan het water zoals Defqon/Emporium. Plaats voor publiek om los te gaan, maar ook enkele stukken gras aan het water om te chillen, rustig bij te komen met wat eten en drinken
• Thema van het feest
Zomerse hardstyle (anthem zal gemaakt worden door proppy en heady nee geintje, Bioweapon maakt het anthem)
Overdag, van 12.00 tot 0.00
• Wat voor soort area's?
1 area, ik please mijn publiek door ze niet te laten kiezen tussen verschillende area's. 1 area, geen keuzes: eten wat de pot schaft
Ik ga 6 DJ-teams ieder 2 uur lang laten draaien
Timetable:
12.00-14.00: Pavo & Danielle Mondello & DHHD (bestaan niet meer weet ik, maar het is MIJN feestje)
14.00-16.00: Josh & Wesz & The Pitcher
16.00-18.00: Deepack & Bioweapon
18.00-20.00: Tatanka & Frontliner
20.00-22.00: Alphaverb & Ran-D
22.00-0.00: B-Front & Zatox
[ afbeelding]afbeelding ]
@ Rip... GMTA dus..
Ik ben niet heel goed in uitdrukkingen, maar ik denk dat jij denkt dat ik alle brabanders (incl mezelf) kansloos vind? Die aanname kan ik bij deze verwerpenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
- iets met een zwarte pot en ketel
![]()
![]()
Zijn er hier btw mensjes die naar GroundZero gaan? De kaartverkoop gaat behoorlijk snel volgens mij!!
Haha dat zou fokking chill zijn! Ja alleen ik..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Koepert het volgende:
[..]
K zal wel ns ff kijken/overleggen... Alleen jij?Ik ken de sloot van Zenderen(plaatsje in Twente) helemaal uit mijn hoofd !quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dj Panda is dan ook Koning!!!
Waarbij deze minstens zo heldig is..
De bosjes bij Bays ken ik ook heel goed!The Outside Agency![]()
Jij bent goed bezigquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hehe![]()
Om toch nog even die koe uit de sloot te trekken; ik ga raw-style niet meer als aparte categorie benoemen. Voornamelijk dankzij M.I. en Koepert's opmerking: ( "geniet van die modderfokking kick.." ) en meteen kracht geven aan Sethje's opmerking: op fora moet gediscussieerd worden![]()
![]()
Oeh ik zie net dat Bioweapon een Hardbass warmup mix heeft gemaakt.
Deze staat ook in de TL
Wat een goede plaat is dat zeg, zat ook in hun Defqon set, alleen werd die door een haperende stream niet volledig uitgezonden. Nu zit ie er wel volledig goed in als het goed is, en hopelijk ook goede kwaliteit dus ik trek die set even binnen."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
jewaitedquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]Rip staat er echt als een baas op helemaal in t begin (eyes directly in the camera)
Mooi feestje.![]()
Heb hem net half meegeluisterd op b2s radio. Helaas te weinig gehoord om er iets zinnigs over te zeggen haha.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef T_Killer het volgende:
Deze staat ook in de TL
Wat een goede plaat is dat zeg, zat ook in hun Defqon set, alleen werd die door een haperende stream niet volledig uitgezonden. Nu zit ie er wel volledig goed in als het goed is, en hopelijk ook goede kwaliteit dus ik trek die set even binnen.![]()
Volgens mij is die melodie+synth van een UK Hardcore nummer, waar die kale ook een alias bij heeft, komt me in ieder geval erg bekend voor. Vind het daar ook beter bij passen, niet echt een hardstyle nummer, kick past er niet echt bij. Maar ik hou van happy hardcore dus aardig nummertje, alleen zou je de bpm wat hoger verwachtenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef T_Killer het volgende:
Deze staat ook in de TL
Wat een goede plaat is dat zeg, zat ook in hun Defqon set, alleen werd die door een haperende stream niet volledig uitgezonden. Nu zit ie er wel volledig goed in als het goed is, en hopelijk ook goede kwaliteit dus ik trek die set even binnen.
Yeah one two one two, welcome to Hard Bass!!![]()
zin!
![]()
Ja leuk Bioweapon met Pas Americano en Nothing Else Matters in dat setje
Cool!
22 april het publiek opwarmen voor DBSTF en Deepack!
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike![]()
VET!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef RiKe het volgende:
Cool!
22 april het publiek opwarmen voor DBSTF en Deepack!Congrats!!
Waar ?,,/![]()
Thnx!quote:
Incasa, Leiden (velen zien dat als een min punt, ik niet opzicht, maak elk feestje wel gezellig!)
Maar hey...met een voorverkoop prijs rond de 10,- is het best goed dacht ik zo!Mijn podcasts:
nou bartman crusty en ik hebben daar verscheidene gouden avondjes beleefd..weinig mis met die toko imo. (niet hardstyle gerelateerde avondjes trouwens, wel bier gerelateerd)quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef RiKe het volgende:
[..]
Thnx!
Incasa, Leiden (velen zien dat als een min punt, ik niet opzicht, maak elk feestje wel gezellig!)
Maar hey...met een voorverkoop prijs rond de 10,- is het best goed dacht ik zo!The only limit is your own imagination![]()
Vet! Wie weet kom ik wel even kijken, is hier niet ver vandaan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef RiKe het volgende:
[..]
Thnx!
Maar hey...met een voorverkoop prijs rond de 10,- is het best goed dacht ik zo!,,/![]()
Het geluid is vaak te schel op hardstyle avonden, maar ik heb net te horen gekregen dat er waarschijnlijk een ander geluids systeem komt, en 4x CDJ2000 + DJM800....quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef de_huig het volgende:
[..]
nou bartman crusty en ik hebben daar verscheidene gouden avondjes beleefd..weinig mis met die toko imo. (niet hardstyle gerelateerde avondjes trouwens, wel bier gerelateerd)
Speeltuin!
Mijn podcasts:
Lees anders de reeks even door, scroll naar alle youtube filmpjes en je hebt 80% kans dat het nummers zijn die je leuk vindtquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef Dynames het volgende:
Raw hardstyle![]()
Weet er iemand nog een paar lekkere nummers qua raw?
![]()
Neem aan dat de heren wel even geregeld hebben dat er goede zooi staat. Minimaal *dit, dat zus en zo* anders komen we niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het geluid is vaak te schel op hardstyle avonden, maar ik heb net te horen gekregen dat er waarschijnlijk een ander geluids systeem komt, en 4x CDJ2000 + DJM800....
Speeltuin!
,,/![]()
Vraag het anders even aan Da_Ripper! Hij is de expert mbt Rawstyle!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef Dynames het volgende:
Raw hardstyle![]()
Weet er iemand nog een paar lekkere nummers qua raw?
[ Bericht 0% gewijzigd door -Menn0- op 04-02-2011 00:44:15 ],,/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: