Wut? Like really really serious? Clownenfobiequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Baronpilsener het volgende:
Leuke trailer, van XX carnavalZeker sinds ik een maat heb met een clownenfobie
Middenstippissen...behoeft geen uitleg denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Bosjeshoppen
Piemelracedronken met je broek op de enkels over een veld rennen
coulrofobie heet dat..bestaat echtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wut? Like really really serious? Clownenfobie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Puik feestje!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]Rip staat er echt als een baas op helemaal in t begin (eyes directly in the camera)
16m gaat ook lekker los anders
Dan nog mijn feest
[ afbeelding]afbeelding ]
• Naam van het feest
Timmie's Bier-in-je-hand-zon-op-je-snufferd-hardstyle-par-t
• Locatie van het feest
Een locatie aan het water zoals Defqon/Emporium. Plaats voor publiek om los te gaan, maar ook enkele stukken gras aan het water om te chillen, rustig bij te komen met wat eten en drinken
• Thema van het feest
Zomerse hardstyle (anthem zal gemaakt worden door proppy en heady nee geintje, Bioweapon maakt het anthem)
• Avond / Festival / Meerdaags
Overdag, van 12.00 tot 0.00
• Wat voor soort area's?
1 area, ik please mijn publiek door ze niet te laten kiezen tussen verschillende area's. 1 area, geen keuzes: eten wat de pot schaft
• Welke dj's zou je laten draaien?*
Ik ga 6 DJ-teams ieder 2 uur lang laten draaien
Timetable:
12.00-14.00: Pavo & Danielle Mondello & DHHD (bestaan niet meer weet ik, maar het is MIJN feestje)
14.00-16.00: Josh & Wesz & The Pitcher
16.00-18.00: Deepack & Bioweapon
18.00-20.00: Tatanka & Frontliner
20.00-22.00: Alphaverb & Ran-D
22.00-0.00: B-Front & Zatox
[ afbeelding]afbeelding ]
Ik ben niet heel goed in uitdrukkingen, maar ik denk dat jij denkt dat ik alle brabanders (incl mezelf) kansloos vind? Die aanname kan ik bij deze verwerpenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
- iets met een zwarte pot en ketel
![]()
Haha dat zou fokking chill zijn! Ja alleen ik..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Koepert het volgende:
[..]
K zal wel ns ff kijken/overleggen... Alleen jij?
Ik ken de sloot van Zenderen(plaatsje in Twente) helemaal uit mijn hoofd !quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dj Panda is dan ook Koning!!!
Waarbij deze minstens zo heldig is..
Oh enne... Carnaval is niet alleen n excuus voor brabanders hoorik heb rond die tijd ook menig sloot geïnspecteerd......van dichtbij.
Jij bent goed bezigquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hehe![]()
Om toch nog even die koe uit de sloot te trekken; ik ga raw-style niet meer als aparte categorie benoemen. Voornamelijk dankzij M.I. en Koepert's opmerking: ( "geniet van die modderfokking kick.." ) en meteen kracht geven aan Sethje's opmerking: op fora moet gediscussieerd worden
jewaitedquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]Rip staat er echt als een baas op helemaal in t begin (eyes directly in the camera)
16m gaat ook lekker los anders
Heb hem net half meegeluisterd op b2s radio. Helaas te weinig gehoord om er iets zinnigs over te zeggen haha.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef T_Killer het volgende:
Oeh ik zie net dat Bioweapon een Hardbass warmup mix heeft gemaakt.
Deze staat ook in de TL
Wat een goede plaat is dat zeg, zat ook in hun Defqon set, alleen werd die door een haperende stream niet volledig uitgezonden. Nu zit ie er wel volledig goed in als het goed is, en hopelijk ook goede kwaliteit dus ik trek die set even binnen.
Volgens mij is die melodie+synth van een UK Hardcore nummer, waar die kale ook een alias bij heeft, komt me in ieder geval erg bekend voor. Vind het daar ook beter bij passen, niet echt een hardstyle nummer, kick past er niet echt bij. Maar ik hou van happy hardcore dus aardig nummertje, alleen zou je de bpm wat hoger verwachtenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef T_Killer het volgende:
Oeh ik zie net dat Bioweapon een Hardbass warmup mix heeft gemaakt.
Deze staat ook in de TL
Wat een goede plaat is dat zeg, zat ook in hun Defqon set, alleen werd die door een haperende stream niet volledig uitgezonden. Nu zit ie er wel volledig goed in als het goed is, en hopelijk ook goede kwaliteit dus ik trek die set even binnen.
VET!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef RiKe het volgende:
Cool!
22 april het publiek opwarmen voor DBSTF en Deepack!
Thnx!quote:
nou bartman crusty en ik hebben daar verscheidene gouden avondjes beleefd..weinig mis met die toko imo. (niet hardstyle gerelateerde avondjes trouwens, wel bier gerelateerd)quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef RiKe het volgende:
[..]
Thnx!
Incasa, Leiden (velen zien dat als een min punt, ik niet opzicht, maak elk feestje wel gezellig!)
Maar hey...met een voorverkoop prijs rond de 10,- is het best goed dacht ik zo!
Vet! Wie weet kom ik wel even kijken, is hier niet ver vandaan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef RiKe het volgende:
[..]
Thnx!
Incasa, Leiden (velen zien dat als een min punt, ik niet opzicht, maak elk feestje wel gezellig!)
Maar hey...met een voorverkoop prijs rond de 10,- is het best goed dacht ik zo!
Het geluid is vaak te schel op hardstyle avonden, maar ik heb net te horen gekregen dat er waarschijnlijk een ander geluids systeem komt, en 4x CDJ2000 + DJM800....quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef de_huig het volgende:
[..]
nou bartman crusty en ik hebben daar verscheidene gouden avondjes beleefd..weinig mis met die toko imo. (niet hardstyle gerelateerde avondjes trouwens, wel bier gerelateerd)
Lees anders de reeks even door, scroll naar alle youtube filmpjes en je hebt 80% kans dat het nummers zijn die je leuk vindtquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef Dynames het volgende:
Raw hardstyle![]()
Weet er iemand nog een paar lekkere nummers qua raw?
Neem aan dat de heren wel even geregeld hebben dat er goede zooi staat. Minimaal *dit, dat zus en zo* anders komen we niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het geluid is vaak te schel op hardstyle avonden, maar ik heb net te horen gekregen dat er waarschijnlijk een ander geluids systeem komt, en 4x CDJ2000 + DJM800....
Speeltuin!
Vraag het anders even aan Da_Ripper! Hij is de expert mbt Rawstyle!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef Dynames het volgende:
Raw hardstyle![]()
Weet er iemand nog een paar lekkere nummers qua raw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |