The Machine zie ik nog niet staan, Bioweapon (alleen Twitter), Toneshifterz, Stephanie, Tuneboy, Kodex, Crypsis, Thera, Geck-O, Bass Modulators, Beat Providers, Titan, genoeg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef robuust89 het volgende:
Jack of Sound en Degos & Re-Done toegevoegd aan de OP.
Verzoekjes verder?
On it, boss!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
The Machine zie ik nog niet staan, Bioweapon (alleen Twitter), Toneshifterz, Stephanie, Tuneboy, Kodex, Crypsis, Thera, Geck-O, Bass Modulators, Beat Providers, Titan, genoeg?
Oja, het lijstje in de OP is niet helemaal goed uitgelijnd, en sommige artiesten staan niet helemaal goed![]()
Jupjup, heb dat ook altijd verstaan! Overigens is dat echt een heerlijk nummerquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat zegt die kerel nou in NC & PP - Bass Mechanics? Want ik versta steeds "base cocaine"...
hehequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef NLS04 het volgende:
Haha nou heeft rip helemaal bewijs voor zijn kleinkinderen dat ie aan de wieg van RAW-Hardstyle heeft gestaan![]()
GL daarmee, wanneer je dàt allemaal gelukt is wil ik je best 3 topics lang props gevenquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hehe![]()
Om toch nog even die koe uit de sloot te trekken; ik ga raw-style niet meer als aparte categorie benoemen. Voornamelijk dankzij M.I. en Koepert's opmerking: ( "geniet van die modderfokking kick.." ) en meteen kracht geven aan Sethje's opmerking: op fora moet gediscussieerd worden
[..]
GL daarmee, wanneer je dàt allemaal gelukt is wil ik je best 3 topics lang props geven
flauw ik weet hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hehe![]()
Om toch nog even die koe uit de sloot te trekken; ik ga raw-style niet meer als aparte categorie benoemen. Voornamelijk dankzij M.I. en Koepert's opmerking: ( "geniet van die modderfokking kick.." ) en meteen kracht geven aan Sethje's opmerking: op fora moet gediscussieerd worden
[..]
GL daarmee, wanneer je dàt allemaal gelukt is wil ik je best 3 topics lang voor iedere post een taart geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om de post wat minder flauw te maken, ik kwam vandaag dit tegen:
Leuk om te zien
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Fuck yeah! Tong uit je bek en losgaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:00 schreef 16meter het volgende:
Ik ben ook nog ff in beeld, voor de oplettende kijker.
Hahah die gasten moeten echt zo'n lol hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:08 schreef T-Force het volgende:
[..]
Fuck yeah! Tong uit je bek en losgaan![]()
![]()
Nou breekt de tering los![]()
K zal wel ns ff kijken/overleggen... Alleen jij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef haakon het volgende:
kak, k heb geen slaapplaats in groningen na cloud9.. dat wordt doorhaaln
Dj Panda is dan ook Koning!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat ik hier vind! Melodietje van de Noisecontrollers als ik me niet vergis! @ 1.11
Hoewel de NC het wel een paar nootjes hebben aangepast
Ik wist het niet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:37 schreef T-Force het volgende:
Lijkt me een tof feestje Rip! Ga jij?
Ik zou best graag gaan, maar heb absoluut geen zin om te bobben met carnaval. Carnaval is het excuus van de brabander om dagenlang kansloos bier te drinken, dus ik vind als rasechte kansloze brabo dat ik daar aan mee moet doen
@Krullie: DohDat is niet algemeen bekend overal
![]()
Aaaaaaah, het klassieke spelletje slootrijden ook al gespeelt?? Misschien ook een leuk alternatief: Struukduukenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef Koepert het volgende:
Oh enne... Carnaval is niet alleen n excuus voor brabanders hoorik heb rond die tijd ook menig sloot geïnspecteerd......van dichtbij.
Ze hebben er een hardstyle mix van gemaakt omdat ze het origineel vet vinden maar dat niet in een hardstyle set kunnen draaien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat ik hier vind! Melodietje van de Noisecontrollers als ik me niet vergis! @ 1.11
Hoewel de NC het wel een paar nootjes hebben aangepast
Struukduukn, Enkelfietsen.. Pissen met hindernissen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
Aaaaaaah, het klassieke spelletje slootrijden ook al gespeelt?? Misschien ook een leuk alternatief: Struukduuken
Staat ook ergens een statement van ze idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Ze hebben er een hardstyle mix van gemaakt omdat ze het origineel vet vinden maar dat niet in een hardstyle set kunnen draaien.
Klassequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef Koepert het volgende:
Struukduukn, Enkelfietsen.. Pissen met hindernissen..
Bier drinken... fiets pakken... broek op de enkels.. proberen te fietsen.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klasse![]()
Pissen met hindernissen is mijn favoriet bij uitstek!Alleen ken ik enkelfietsen niet??
quote:
Bosjeshoppenquote:
Piemelracequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Koepert het volgende:
Bier drinken... fiets pakken... broek op de enkels.. proberen te fietsen.....
hint:..... met een damesfiets heb je voordeel..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Staat Ripper er nu op rond 0.15?
Edit: en ik om 1.28?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |