Ik twijfel nog.quote:Line up:
Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs Toneshifterz
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
B-front vs Frontliner
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
Avio vs Josh & Wesz
Hosted By:Villain
Hier ook nog een twijfelquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef -Menn0- het volgende:
Nog mensen die naar Knockout gaan op 9 april?
[..]
Ik twijfel nog.
Ja, datquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Fuck yeah
En ik neem aan dat je bedoelt:
Schuur: Early hardstyle, later hardstyle?
Ik zou hier ook erg blij van worden!quote:
NLS nog achter jullie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Staat Ripper er nu op rond 0.15?
Edit: en ik om 1.28?
Ik koop die altijd in mijn eigen dromeland en in dat land ga ik er ook heen.. Wordt dus lastig voor jou, tenzij iemand mijn dromeland werkelijkheidland gaat maken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:35 schreef T-Force het volgende:
Bartman & Krullie...Waar kan ik kaartjes kopen?
Ik ook, tussen Herr Zimmerman, Knock Out en A State of Trance 500quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.
Jazeker, op 2.15!quote:
scherpquote:
Haha nou heeft rip helemaal bewijs voor zijn kleinkinderen dat ie aan de wieg van RAW-Hardstyle heeft gestaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
NLS nog achter jullie.
Rippert vol in beeld met z'n grijnzende smoelwerk.
Voor een klein deel idd de reistijd, maar vooral omdat t n grote hal is, met potentieel voor n mooie aankleding en met MOH een ontzettend goed geluid had, er mogen wel meer feesten op deze locatie.. mits geluid dus als MOH geregeld was, of beter.. maar locatie is eigenlijk ondergeschikt, zolang t maar n mooie zaal is met puik geluid..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef Krulliewullie het volgende:
Maar ik vraag me wel af waarom je de TT-hal kiest?
"Kijk eens kinders... hier stond opa, onderdeel van een select gezelschap, aan de wieg van de raw hardstyle. Een ware pionier was ik"quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha nou heeft rip helemaal bewijs voor zijn kleinkinderen dat ie aan de wieg van RAW-Hardstyle heeft gestaan![]()
Voorderest Knock-out waarschijnlijk niet hier. Ze hebben met die battles wel heel erg op safe gespeeld en dat vind ik toch wel jammer. Ga dan in de maand april (bij gebrek aan IQ) liever naar Loudness.
Verder kan ik hier die wildstylezset @ magic show nog steeds prima waarderen evenals die 2005-2008 mix van screamer hardstyleNu maar ff degos en redone binnentrekken.
Voorbeeldje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat tegenwoordig verschrikkelijk veel tracks helemaal dood vallen na 2x32 kicks in de midoutro.... om over de "inmix" lengte van de intro nog maar niet te spreken
DIscorecord met de midoutro.... krussaders - barricade waarin er na 2x32 kicks in de midoutro de track compleet in elkaar stort en er slechts wat claps overblijven. Echt van die tracks waardoor een set in elkaar zakt en alle drive eruit gaat....quote:
Bazenset van de bovenste plankquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:23 schreef Beach het volgende:
Even naar setje van Jack of Sound luisteren van de Magic Show, had ik wel even nodig zeg.
Spannend, ben benieuwdquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
Heb voor t eerst ooit klein stukkie opgenomen met k heb lopen pielen vandaag voor de break in me track.![]()
http://www.twitvid.com/RB4SO 't begint wat te worden
Ik kan er met zo'n beetje nog geen oordeel over geven, maar ik ben wél heel benieuwdquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
Heb voor t eerst ooit klein stukkie opgenomen met k heb lopen pielen vandaag voor de break in me track.![]()
http://www.twitvid.com/RB4SO 't begint wat te worden
Zeker een inkoppertjequote:
Nu je het zo zegt hoor ik dat ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat zegt die kerel nou in NC & PP - Bass Mechanics? Want ik versta steeds "base cocaine"...
ik welquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |