Altijd blijven lachen met Bartmansquote:
quote:
Ik zie dat ik er wel opsta, maar ik meng me vaak niet in het gesprekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
Hallo lieve hardstyle vriendjes![]()
[ afbeelding ]
BOEIENDquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Sethje het volgende:
het topic word echt met de dag interessanter
Goed argument man!quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Sethje het volgende:
het topic word echt met de dag interessanter
Ik sluit me aan bij Sethje. Hoewel ik klets af en toe kan waarderen, en ik er zelf ook regelmatig deel van uit maak, vind ik toch dat we het meer over hardstyle moeten hebben, i.p.v het topic "vervuilen" met een hoop bassie & adriaan filmpjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goed argument man!
Ik vond inhoudelijk gesprekken over hardstyle altijd wel leuk om te volgen en terug te lezen, leuker dan bassie & adriaan filmpjes. Maar goed, ieder zijn mening.
Zo dan, sta wel centraal zeg! haha!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
Hallo lieve hardstyle vriendjes![]()
[ afbeelding ]
Ik doelde meer op Hans Teeuwen met z'n geschiedenis leraarquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goed argument man!
Ik vond inhoudelijk gesprekken over hardstyle altijd wel leuk om te volgen en terug te lezen, leuker dan bassie & adriaan filmpjes. Maar goed, ieder zijn mening.
Lijkt errug veel op Deepack vs. DBSTFN - Rock Thizquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op Hans Teeuwen met z'n geschiedenis leraarMaar goed, on-topic:
Ik heb al heul lang een nummer op mijn pc staan, hij heet hier Freak on it op de pc maar ik kan hem niet op youtube vinden, dus ik heb hem zelf maar geüpload, misschien dat iemand het mij kan vertellen? remixje ofzo?
Bij 2.45Nog steeds een vet nummer vind ik
Volgens mij is het de voorganger van die plaat. D-Block vs Tha Bazz Pimpz - Rock dizquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Lijkt errug veel op Deepack vs. DBSTFN - Rock Thiz
Verder; heerlijk als lsdb er een dagje uitligt ... meteen 3 lekkere setjes binnen
die jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Volgens mij is het de voorganger van die plaat. D-Block vs Tha Bazz Pimpz - Rock diz
Maar random linkdumps met 1 zinnetje nutteloze informatie is wel ok? Goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef Levitas het volgende:
het topic "vervuilen" met een hoop bassie & adriaan filmpjes
Deels, ik heb toch ongeveer 1200 woorden geschreven dus niet heel slecht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Jah, Bartman was goed op dreef vandaag ... SOG/WOG dagje gehad?![]()
Verwacht wel een FOK!-acknowledgement in de epiloogquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deels, ik heb toch ongeveer 1200 woorden geschreven dus niet heel slecht.
Whoeeeiii, you know you can't bring that weak-ass stuff up in this humpie-bumpie ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:..., stuk vermakelijker als de Wasted Penguinzzz
Oh, dat was me eerste echte hardstyle-evenement. Tevens ook de voorlaatste keer dat ik op Qlimax geweest ben. Na 2005 nooit meer geweest. Vond in 2005 de sfeer niet echt leuk. Mss dit jaar maar weer eens een keer een kans geven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef haakon het volgende:
OMG, kijk ik in m'n muziek map. Zie ik een rip van dit filmpje:
Daar kwam ik in 2005 achter, en hij is nog steeds even geniaal
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:12 schreef sandertjuh het volgende:
Zag vanochtend deze voorbij komen op twitter.. nieuwe track van NC
wat vinden we ervan?
Mwah, beide songs overtuigen me niet echt. Mss zoals bij sommigen andere platen dat ze na een paar keer luisteren, of als ik ze live hoor, beter klinken/leuker worden.quote:
Vond het ook wel een grappige post, maakte naar mijn inziens gewoon met humor duidelijk hoe nutteloos die post over de Wasted Penguinzzz wel niet wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik kon wel lachen om de Bassie en Adriaan post, stuk vermakelijker als de Wasted Penguinzzz
Eensch, maar wel nice montage... Voorzover ik heb gelezen op Twitter heeft Thera dit zelf gedaan, props daarvoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:50 schreef Da_Ripper het volgende:
gevalletje Rivella
slaat de plank een beetje mis qua aftermovie ... tis helemaal geen aftermovie![]()
Ik weet niet of je hier nu persoonlijk op mij doelt, maar (voor zover ik me kan herinneren) heb ik in de posts waarin ik een filmpje mee postte, mijn mening gegeven over het nummer. Wellicht had ik die mening beter moeten onderbouwen om het nuttig te maken. Mijn excuses daarvoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar random linkdumps met 1 zinnetje nutteloze informatie is wel ok? Goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.
Yess heerlijk plaatje. Werd op XQ gelukkig ook nog gedraaid dacht ik, of was dat Freak on it?quote:
Dude, zijn eerste release was de shitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Anti-climax kan ik nog mee inkomen, maar Les Drums is wel beetje vergezocht...
Verder bedroevend minder dan zijn 1e 4 releases
Zoiets?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ok, om het topic een interessant tintje te geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Stel je mag je eigen feest organiseren. Hoe zou deze eruit zien?
• Naam van het feest
Hellish Beats
• Locatie van het feest
Staphorst
• Thema van het feest
de onderwereld/hel
• Avond / Festival / Meerdaags
avond
• Wat voor soort area's?
Endless Fire, Area of Pain
• Welke dj's zou je laten draaien?*
B-Front, Crypsis, Thera, Zatox, Mad Dog, The Stunned Guys, Noize Suppressor
*Bij een 'normaal' feest maximaal 10 dj's. Bij festival of meerdaags maximaal 20-25
[ afbeelding ]
Leuk idee, i'll give it a shotquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
• Naam van het feest
• Locatie van het feest
• Thema van het feest
• Wat voor soort area's?
*Bij een 'normaal' feest maximaal 10 dj's. Bij festival of meerdaags maximaal 20-25
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar random linkdumps met 1 zinnetje nutteloze informatie is wel ok? Goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier nu persoonlijk op mij doelt,
quote:
quote:
Verdorie, had dat een maand geleden gevraagd, ik heb het tijdens het afwassen toen helemaal uit lopen denken met mn huisgenootquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
• Naam van het feest
• Locatie van het feest
• Thema van het feest
• Wat voor soort area's?
[ afbeelding ]
nee het was een algemene opmerking, maar jouw post diende als kapstok waar ik hem aan kon hangen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier nu persoonlijk op mij doelt
Klinkt wel lekker inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De nieuwe B-Front & High Voltage, klinkt goed op het eerste gehoor![]()
Voor zover te horen weer erg interessant. Grappig dat je duideljik een hardcore-feel aan die melodie hoort. Ook niet gek natuurlijk, maar toch. Ben benieuwd hoe het live klinkt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik ben de filmer van dat filmpje van Remember Me, en ik kan je verzekeren dat het echt dat nummer is!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Jah, Bartman was goed op dreef vandaag ... SOG/WOG dagje gehad?![]()
Inhoudelijk:
NC - gimme love![]()
Titan - Remember Me @ XXlerator -raar, klinkt toch anders dan 't eerdere filmpje
heb je Machiel ook weerquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:05 schreef haakon het volgende:
Is deze al eens langsgekomen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, maar hij blijft ZO GEIL!
Weekend laat me koud, en paranormal activities klinkt wel lekker (maar ik vind het geen topplaat.)quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:14 schreef ElDani het volgende:
Ik moet zeggen dat DMW wel een gigantisch talentje heeft gevonden in Kodex! Zijn nieuwe platen zijn echt goed! Gewoon zowel wat rauwer als wat rustiger kunnen produceren en het ook goed kunnen laten klinken.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
• Naam van het feest -> Oude jongens krentenbrood
• Locatie van het feest -> in een bos
• Thema van het feest -> geen specifiek thema
• Avond / Festival / Meerdaags -> Nachtfestival (23.00 - 7.00)
• Wat voor soort area's? 4 area's
Area 1 Main:
23.00 -0.30 Thilo & Evanti
0.30 - 2.00 Luna (early set)
2.00 - 2.45 TNT Live (Saifam classics set)
2.45 - 4.15 The Machine
4.15 - 5.45 Chris One
5.45 - 7.00 Promo
Area 2 Early hardstyle
23.00 - 1.00 Pavo
1.00 - 2.30 Beholder & Max Enforcer
2.30 - 3.30 Deepack
3.30 - 4.45 Activator
4.45 - 5.45 Zatox
5.45 - 7.00 Alpha Twins
Area 3 Dubstep/drum&bass
Phaeleh Live
Burial
Cluekid
Cookie Monsta
Broken Note
Black sun empire
Area 4 Technoish
Apparat
Caribou
James Holden
Gui Boratto
360 Soundsystem
Heeeeeeerlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:12 schreef sandertjuh het volgende:
Zag vanochtend deze voorbij komen op twitter.. nieuwe track van NC
wat vinden we ervan?
Hophophophop! Niiizequote:
Echt supervet gedaan ditquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat ik hier nog even aan toe wil voegen: HOPPAKEEEE, Stelletje SNOLLEN raad maar eens welk ontzettend fout maar stiekem wel lekker knalnummer ik luister, hihiquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
• Naam van het feest Underground legends
• Locatie van het feest: In de grotten van de st. Pietersberg en bovenop de st. Pietersberg
• Thema van het feest: Pieters' stories
• Avond / Festival / Meerdaags: van 11.00 tot 02:00
• Wat voor soort area's?: Iedere area heeft iets met de geschiedenis van de grot te maken
1. Cretaceous: helft van de dag Classics en helft 90' hits
2. The Roman Empire: Trance
3. The Middle Ages: Frenchcore, Early Hardcore, Early Rave, Happy Hardcore
4. The Industrial Revolution: Industrial/Hardtechno
5. The Safe nr. 9: helft vd dag Early Hardstyle, andere helft Hardstyle 2006-2008
6. World War 2: Hardstyle
7. Coming out of the cave: Hardtrance, Jump, 'Blijere' Hardstyle
7. The age of Tourism: Wat andere extra stijlen zoals Drum&Bass, Progressive, Minimal, Electro
1. Cretaceous: Gizmo, Dj Ghost, The Houseviking, Uzi, Back to the 90' DJ team (oid)
2. The Roman Empire: Eddie Halliwel, Tiesto, Cosmic Gate, Rank1, Scot Project
3. The Middle Ages: Vince, Radium, Buzz Fuzz, Waxweazle, Charlie Lownoise
4. The Industrial Revolution: TOA, Sandy Warez, Smurf, Tymon, Lady Kate
5. The Safe nr. 9: Isaac, Abject (a.k.a. Fronliner), Super Marco May, Zany vs. Max Enforcer, Mind.Illusion
6. World War 2: Thera vs. Geck-O, The Beholder & Balistic ft. Max Enforcer, Hele minus is more label als 1 act, Chris One vs. AVIO, Zatox vs the R3bels vs. Ran-D, Southstylers vs. Donkey Rollers
7. Coming out of the cave: Fausto, Transfarmers, Da Tweekaz, Deepack, Wildstylez vs, NC,
8. The age of Tourism: Deadmau5, Daft Punk, Crookers, Fraulein Z., Steve Aoki
[ afbeelding ]
Dat is het beste nummer ooit van SMDquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:01 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat ik hier nog even aan toe wil voegen: HOPPAKEEEE, Stelletje SNOLLEN raad maar eens welk ontzettend fout maar stiekem wel lekker knalnummer ik luister, hihi![]()
Yeah, verrynizequote:
Hij produceert echt tering veel, wekelijks heeft ie wel nieuwe nummers af wat ie me dan laat horen... en opzich is 't allemaal best vet, maar vind het vaak net niet. Hij heeft echt de potentie en kennis om heel ver te komen, maar zou liever zien dat ie wat meer tijd en aandacht aan een track besteed om het te perfectionerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:14 schreef ElDani het volgende:
Ik moet zeggen dat DMW wel een gigantisch talentje heeft gevonden in Kodex! Zijn nieuwe platen zijn echt goed! Gewoon zowel wat rauwer als wat rustiger kunnen produceren en het ook goed kunnen laten klinken.
Weekend komt maandag, Paranormal Activities is vanaf vandaag te koop op hardstyle.com
Same here. Ik zou 'm dan krijgen omdat ik mijn Ticket ruim van te voren gekocht heb.... Kreeg een mailtje van paylogic vorige maand:quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:58 schreef eQuaL het volgende:
Ik heb mijn nummer 1 van 2011 al, als hij dit jaar uitkomt tenminste![]()
Weet iemand trouwens iets meer over de Feestfabriek DVD? Volgens mij had ik die al voor eind januari binnen moeten krijgen, maar nog steeds niet gehad
quote:Geachte heer Snakeye
Door een vertraging bij de orders van de DVD pakketten, zijn de DVD\'s nog niet verstuurd. Wel is het zo dat u de DVD\'s begin januari kunt verwachten. Op dit moment zijn we bezig om dit de bewerkstelligen.
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ricardo Rodriguez
Paylogic Customer Service.
Ik zat ook bij die pre-sale, en kreeg de DVD ook gratis...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Same here. Ik zou 'm dan krijgen omdat ik mijn Ticket ruim van te voren gekocht heb.... Kreeg een mailtje van paylogic vorige maand:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Staat Ripper er nu op rond 0.15?check!
Edit: en ik om 1.28? yup! jij, T-Force en wederom Ripper
Ik zit er nog aan te twijfelen. Twisted ziet er leuk uit, niet te ver weg en ook niet te duur.. Maarr, aangezien het de week na Hard Bass is, zal het wel lastig worden om wat vrienden mee te krijgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gaan dr nog mensen naar Twisted de 19e of gaat iedereen naar Reverze?
Energy! Dus neequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik zit er nog aan te twijfelen. Twisted ziet er leuk uit, niet te ver weg en ook niet te duur.. Maarr, aangezien het de week na Hard Bass is, zal het wel lastig worden om wat vrienden mee te krijgen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nog even voor degene die eroverheen gelezen hebben
[ afbeelding ]
• Naam van het feest No Cubicles (In referentie naar de hokjesgeest)
• Locatie van het feest TT-Hall Assen
• Thema van het feest Thank God Its Friday, No more Office (Casual suited up)
• Avond / Festival / Meerdaags Avond
• Wat voor soort area's? 1 Grote zaal met soort kantoorfeel
• Welke dj's zou je laten draaien?* Deadmau5, Vage Gasten (Henzel & Disco Nova ft OJ Symstem)&Baskerville, Pavelow, Cookie Monsta, Isaac, Avio, Crypsis & Thera, Chris One&Titan, Activator, Sandy Warez, Promo&DJ Vince.
[ afbeelding ]
We maken er meteen een leuke contest van! Dus er kan straks gestemd worden
Maar ga nou niet een feest verzinnen om zo te winnen, maar bedenk een feest die jij voor geen goud zou willen missen.
quote:
Reistijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat wij eens een feestteam moeten beginnen![]()
Maar ik vraag me wel af waarom je de TT-hal kiest?
Ik heb nogmaals gemaild. Kijken wat ze nu te melden hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik zat ook bij die pre-sale, en kreeg de DVD ook gratis...
Wel een beetje kut, word je lekker blij gemaakt met een dooie mus
Jonguh, je zorgt toch voor een superdure entreeprijs, zodat je met een privejet kan vliegee en al je vriendjes mee kan nemen.. duuhhh!quote:
ja, logischquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Jonguh, je zorgt toch voor een superdure entreeprijs, zodat je met een privejet kan vliegee en al je vriendjes mee kan nemen.. duuhhh!
Fuck yeahquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef robuust89 het volgende:
Stel je mag je eigen feest organiseren. Hoe zou deze eruit zien?
• Naam van het feest
Rob's B-day Bash
• Locatie van het feest
Bij mij in de schuur + loods
• Thema van het feest
Breek de tent af!
22:00 - 7:00
• Wat voor soort area's?
Schuur: Early hardstyle
Loods: Hardstyle, later Hardcore
Schuur: Isaac, Luna, Deepack, Zatox, Alpha Twins, Da Tweekaz
Loods: Chris one, B-front, The pitcher, Noisecontrollers & Wildstyles, Ophidian, Mad Dog, Weapon X, Endymion.
We maken er meteen een leuke contest van! Dus er kan straks gestemd worden
Maar ga nou niet een feest verzinnen om zo te winnen, maar bedenk een feest die jij voor geen goud zou willen missen.
Ik twijfel nog.quote:Line up:
Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs Toneshifterz
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
B-front vs Frontliner
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
Avio vs Josh & Wesz
Hosted By:Villain
Hier ook nog een twijfelquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef -Menn0- het volgende:
Nog mensen die naar Knockout gaan op 9 april?
[..]
Ik twijfel nog.
Ja, datquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Fuck yeah
En ik neem aan dat je bedoelt:
Schuur: Early hardstyle, later hardstyle?
Ik zou hier ook erg blij van worden!quote:
NLS nog achter jullie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Staat Ripper er nu op rond 0.15?
Edit: en ik om 1.28?
Ik koop die altijd in mijn eigen dromeland en in dat land ga ik er ook heen.. Wordt dus lastig voor jou, tenzij iemand mijn dromeland werkelijkheidland gaat maken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:35 schreef T-Force het volgende:
Bartman & Krullie...Waar kan ik kaartjes kopen?
Ik ook, tussen Herr Zimmerman, Knock Out en A State of Trance 500quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef -Menn0- het volgende:
Nog mensen die naar Knockout gaan op 9 april?
[..]
Ik twijfel nog.
Jazeker, op 2.15!quote:
scherpquote:
Haha nou heeft rip helemaal bewijs voor zijn kleinkinderen dat ie aan de wieg van RAW-Hardstyle heeft gestaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
NLS nog achter jullie.
Rippert vol in beeld met z'n grijnzende smoelwerk.
Voor een klein deel idd de reistijd, maar vooral omdat t n grote hal is, met potentieel voor n mooie aankleding en met MOH een ontzettend goed geluid had, er mogen wel meer feesten op deze locatie.. mits geluid dus als MOH geregeld was, of beter.. maar locatie is eigenlijk ondergeschikt, zolang t maar n mooie zaal is met puik geluid..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef Krulliewullie het volgende:
Maar ik vraag me wel af waarom je de TT-hal kiest?
"Kijk eens kinders... hier stond opa, onderdeel van een select gezelschap, aan de wieg van de raw hardstyle. Een ware pionier was ik"quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha nou heeft rip helemaal bewijs voor zijn kleinkinderen dat ie aan de wieg van RAW-Hardstyle heeft gestaan![]()
Voorderest Knock-out waarschijnlijk niet hier. Ze hebben met die battles wel heel erg op safe gespeeld en dat vind ik toch wel jammer. Ga dan in de maand april (bij gebrek aan IQ) liever naar Loudness.
Verder kan ik hier die wildstylezset @ magic show nog steeds prima waarderen evenals die 2005-2008 mix van screamer hardstyleNu maar ff degos en redone binnentrekken.
Voorbeeldje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat tegenwoordig verschrikkelijk veel tracks helemaal dood vallen na 2x32 kicks in de midoutro.... om over de "inmix" lengte van de intro nog maar niet te spreken
DIscorecord met de midoutro.... krussaders - barricade waarin er na 2x32 kicks in de midoutro de track compleet in elkaar stort en er slechts wat claps overblijven. Echt van die tracks waardoor een set in elkaar zakt en alle drive eruit gaat....quote:
Bazenset van de bovenste plankquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:23 schreef Beach het volgende:
Even naar setje van Jack of Sound luisteren van de Magic Show, had ik wel even nodig zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |