Zo hoor ik het graag, maar toch bedankt dat je het even zegt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hmmmz...klinkt nog niet echt speciaal ofzo! OMG I LOVE IT, Bart je hebt echt zo'n goede smaak!!!
Heerlijk nummerquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Er is gelukkig ook een "clip"
ik vind het een redelijk lekker nr, maar zeker geen klassieker.
Heel goed!quote:
trouwens Bart, jouw UI is echt tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Heel goed!
T-force is now in a submissive state!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb wel een selectieve vriendengroep binnen de HS groep![]()
Zo ben ik bijvoorbeeld geen vriendjes met Baronpilsener en Krulliewullie![]()
Arie en Bastiaanquote:
Altijd blijven lachen met Bartmansquote:
quote:
Ik zie dat ik er wel opsta, maar ik meng me vaak niet in het gesprekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
Hallo lieve hardstyle vriendjes![]()
[ afbeelding ]
BOEIENDquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Sethje het volgende:
het topic word echt met de dag interessanter
Goed argument man!quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Sethje het volgende:
het topic word echt met de dag interessanter
Ik sluit me aan bij Sethje. Hoewel ik klets af en toe kan waarderen, en ik er zelf ook regelmatig deel van uit maak, vind ik toch dat we het meer over hardstyle moeten hebben, i.p.v het topic "vervuilen" met een hoop bassie & adriaan filmpjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goed argument man!
Ik vond inhoudelijk gesprekken over hardstyle altijd wel leuk om te volgen en terug te lezen, leuker dan bassie & adriaan filmpjes. Maar goed, ieder zijn mening.
Zo dan, sta wel centraal zeg! haha!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
Hallo lieve hardstyle vriendjes![]()
[ afbeelding ]
Ik doelde meer op Hans Teeuwen met z'n geschiedenis leraarquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goed argument man!
Ik vond inhoudelijk gesprekken over hardstyle altijd wel leuk om te volgen en terug te lezen, leuker dan bassie & adriaan filmpjes. Maar goed, ieder zijn mening.
Lijkt errug veel op Deepack vs. DBSTFN - Rock Thizquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op Hans Teeuwen met z'n geschiedenis leraarMaar goed, on-topic:
Ik heb al heul lang een nummer op mijn pc staan, hij heet hier Freak on it op de pc maar ik kan hem niet op youtube vinden, dus ik heb hem zelf maar geüpload, misschien dat iemand het mij kan vertellen? remixje ofzo?
Bij 2.45Nog steeds een vet nummer vind ik
Volgens mij is het de voorganger van die plaat. D-Block vs Tha Bazz Pimpz - Rock dizquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Lijkt errug veel op Deepack vs. DBSTFN - Rock Thiz
Verder; heerlijk als lsdb er een dagje uitligt ... meteen 3 lekkere setjes binnen
die jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Volgens mij is het de voorganger van die plaat. D-Block vs Tha Bazz Pimpz - Rock diz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |