Maar random linkdumps met 1 zinnetje nutteloze informatie is wel ok? Goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef Levitas het volgende:
het topic "vervuilen" met een hoop bassie & adriaan filmpjes
Deels, ik heb toch ongeveer 1200 woorden geschreven dus niet heel slecht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Jah, Bartman was goed op dreef vandaag ... SOG/WOG dagje gehad?![]()
Verwacht wel een FOK!-acknowledgement in de epiloogquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deels, ik heb toch ongeveer 1200 woorden geschreven dus niet heel slecht.
Whoeeeiii, you know you can't bring that weak-ass stuff up in this humpie-bumpie ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:..., stuk vermakelijker als de Wasted Penguinzzz
Oh, dat was me eerste echte hardstyle-evenement. Tevens ook de voorlaatste keer dat ik op Qlimax geweest ben. Na 2005 nooit meer geweest. Vond in 2005 de sfeer niet echt leuk. Mss dit jaar maar weer eens een keer een kans geven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef haakon het volgende:
OMG, kijk ik in m'n muziek map. Zie ik een rip van dit filmpje:
Daar kwam ik in 2005 achter, en hij is nog steeds even geniaal
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:12 schreef sandertjuh het volgende:
Zag vanochtend deze voorbij komen op twitter.. nieuwe track van NC
wat vinden we ervan?
Mwah, beide songs overtuigen me niet echt. Mss zoals bij sommigen andere platen dat ze na een paar keer luisteren, of als ik ze live hoor, beter klinken/leuker worden.quote:
Vond het ook wel een grappige post, maakte naar mijn inziens gewoon met humor duidelijk hoe nutteloos die post over de Wasted Penguinzzz wel niet wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik kon wel lachen om de Bassie en Adriaan post, stuk vermakelijker als de Wasted Penguinzzz
Eensch, maar wel nice montage... Voorzover ik heb gelezen op Twitter heeft Thera dit zelf gedaan, props daarvoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:50 schreef Da_Ripper het volgende:
gevalletje Rivella
slaat de plank een beetje mis qua aftermovie ... tis helemaal geen aftermovie![]()
Ik weet niet of je hier nu persoonlijk op mij doelt, maar (voor zover ik me kan herinneren) heb ik in de posts waarin ik een filmpje mee postte, mijn mening gegeven over het nummer. Wellicht had ik die mening beter moeten onderbouwen om het nuttig te maken. Mijn excuses daarvoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar random linkdumps met 1 zinnetje nutteloze informatie is wel ok? Goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.
Yess heerlijk plaatje. Werd op XQ gelukkig ook nog gedraaid dacht ik, of was dat Freak on it?quote:
Dude, zijn eerste release was de shitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Anti-climax kan ik nog mee inkomen, maar Les Drums is wel beetje vergezocht...
Verder bedroevend minder dan zijn 1e 4 releases
Zoiets?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ok, om het topic een interessant tintje te geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Stel je mag je eigen feest organiseren. Hoe zou deze eruit zien?
• Naam van het feest
Hellish Beats
• Locatie van het feest
Staphorst
• Thema van het feest
de onderwereld/hel
• Avond / Festival / Meerdaags
avond
• Wat voor soort area's?
Endless Fire, Area of Pain
• Welke dj's zou je laten draaien?*
B-Front, Crypsis, Thera, Zatox, Mad Dog, The Stunned Guys, Noize Suppressor
*Bij een 'normaal' feest maximaal 10 dj's. Bij festival of meerdaags maximaal 20-25
[ afbeelding ]
Leuk idee, i'll give it a shotquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
• Naam van het feest
• Locatie van het feest
• Thema van het feest
• Wat voor soort area's?
*Bij een 'normaal' feest maximaal 10 dj's. Bij festival of meerdaags maximaal 20-25
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar random linkdumps met 1 zinnetje nutteloze informatie is wel ok? Goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier nu persoonlijk op mij doelt,
quote:
quote:
Verdorie, had dat een maand geleden gevraagd, ik heb het tijdens het afwassen toen helemaal uit lopen denken met mn huisgenootquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
• Naam van het feest
• Locatie van het feest
• Thema van het feest
• Wat voor soort area's?
[ afbeelding ]
nee het was een algemene opmerking, maar jouw post diende als kapstok waar ik hem aan kon hangen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier nu persoonlijk op mij doelt
Klinkt wel lekker inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De nieuwe B-Front & High Voltage, klinkt goed op het eerste gehoor![]()
Voor zover te horen weer erg interessant. Grappig dat je duideljik een hardcore-feel aan die melodie hoort. Ook niet gek natuurlijk, maar toch. Ben benieuwd hoe het live klinkt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De nieuwe B-Front & High Voltage, klinkt goed op het eerste gehoor![]()
Ik ben de filmer van dat filmpje van Remember Me, en ik kan je verzekeren dat het echt dat nummer is!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Jah, Bartman was goed op dreef vandaag ... SOG/WOG dagje gehad?![]()
Inhoudelijk:
NC - gimme love![]()
Titan - Remember Me @ XXlerator -raar, klinkt toch anders dan 't eerdere filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |