abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92125471
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:55 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Hahah nee hoor ;) Maximaal 1x per week en voor de oplettenden... hij komt altijd op maandag :9
Wake You From Your Boredom #18 Posted 23 Jan 2011 / Zondag
Wake You From Your Boredom #17 Posted 14 Jan 2011 / Vrijdag
Wake You From Your Boredom #16 Posted 08 Jan 2011 / Zaterdag
Wake You From Your Boredom #15 Posted 01 Jan 2011 / Zaterdag

... Verder heb ik maar niet gekeken haha.

Niet dat ik er moeite mee heb btw. Neem ze altijd mee en luister ze graag!
pi_92126072
Iemand die me in het kort uit kan leggen waar die rel over Thera en HHZ (die namen zie ik hier net voorbij komen iig) over gaat? Kennelijk heb ik dat gemist
  maandag 31 januari 2011 @ 16:04:25 #54
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92126204
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:01 schreef Levitas het volgende:
Iemand die me in het kort uit kan leggen waar die rel over Thera en HHZ (die namen zie ik hier net voorbij komen iig) over gaat? Kennelijk heb ik dat gemist
Admin vindt hhz stom
Thera op de foto met hhz
Thera wordt gebanned door admin
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_92126446
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef mstx het volgende:

[..]

Admin vindt hhz stom
Thera op de foto met hhz
1 woord, 1 smiley: Triest :')
pi_92127434
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:09 schreef Levitas het volgende:

[..]

1 woord, 1 smiley: Triest :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 januari 2011 @ 16:44:04 #57
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92128182
Godver.... ik kan weer 20 min wachten met de nieuwe WYFYB ;(
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  maandag 31 januari 2011 @ 16:59:47 #58
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_92128926
Waarom upload er nooit iemand mirrors? Egoïsten :P
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_92129760
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef mstx het volgende:

[..]

Admin vindt hhz stom
Thera op de foto met hhz
Zit het ook te lezen. Snap niet hoe het allemaal zo ver kan gaan dat zelfs Thera gebanned moet worden, 1 van de toch meer alternatieve producers en een heel aardig persoon! Allemaal om een foto met één iemand? Kom op zeg.
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 31 januari 2011 @ 17:26:34 #60
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92130299
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:16 schreef ElDani het volgende:

[..]

Zit het ook te lezen. Snap niet hoe het allemaal zo ver kan gaan dat zelfs Thera gebanned moet worden, 1 van de toch meer alternatieve producers en een heel aardig persoon! Allemaal om een foto met één iemand? Kom op zeg.
Ik vind het wel vermakelijk. Wat een figuur, die ScuL. _O- _O- _O_
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_92130422
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik vind het wel vermakelijk. Wat een figuur, die ScuL. _O- _O- _O_
Aan de andere kant is het ook wel vermakelijk, maar ik snap niet dat iets ZO diep kan zitten. Natuurlijk kun je iets niet leuk vinden, maar die gast heeft bijna een trauma lijkt wel.
pi_92130438
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef Koepert het volgende:
Godver.... ik kan weer 20 min wachten met de nieuwe WYFYB ;(
ik heb hem op zippy gezet vriend zie lsdb
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92130481
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef ElDani het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het ook wel vermakelijk, maar ik snap niet dat iets ZO diep kan zitten. Natuurlijk kun je iets niet leuk vinden, maar die gast heeft bijna een trauma lijkt wel.
Ik snap het niet; in 2002-2003 sprak ik ScuL weleens en toen merkte ik nooit wat van dit gezeik.
pi_92130615
quote:

[..]

Klinkt inderdaad als iemand die grote issues heeft en wel wat professionele hulp kan gebruiken. Niet gezond hoe die kerel zich gedraagt. :')
  maandag 31 januari 2011 @ 17:40:43 #65
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92130968
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

:D

Ik kan niet echt vinden waar de discussie begint, want ik zie de foto niet meer. (link waar ik hem mee postte is ook down) Maar hier ongeveer begint het wel denk ik.

http://globalhardstyle.co(...)=2&t=62312&start=690

Fantastisch om te lezen als semi-objectieve lezer. :P
Wat een zielige mierenneukers. Dj's van verschillende muziekstromingen hebben onderling gezellig contact. SO WHAT?? :? Misschien heeft Tiësto een vriend die keiharde metal maakt, gaat dan ook meteen de hele trance ten onder (of de metal)? _O-

quote:
Rawstyle
De hele discussie hier omheen vind ik ook mierengeneuk eerlijk gezegd :@ Wat boeit het nu of mensen het een naam geven en wat maakt het uit dat er een nieuwe stroming is? I don't see the problem.. 8)7 Om maar even een hele goeie quote hierover te posten:

quote:
At the end of the day; It's all house music that we live for
En nu ophouden met dat gezeur ;)
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  maandag 31 januari 2011 @ 17:42:50 #66
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92131055
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Beach het volgende:

[..]

ik heb hem op zippy gezet vriend zie lsdb
Uitstekend, vriendelijk bedankt, ondanks het feit dat ik m inmiddels binnen heb ;)

Heb die thread van GHF ook maar ns doorgespit... Omg wat een ontzettend zielig ventje is die Scul zeg... Calimero.. ergens is t wel vermakelijk hoe ontzettend serieus hij zichzelf als 'ware messias' neemt.. maar get a life.. "Heulen met hhz" " hufters" jeez..
pi_92131198
Kan niet iemand dat naar HHZ twitteren? Kan die ook eens aan avondje lachen :P
  maandag 31 januari 2011 @ 17:46:52 #68
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_92131237
omgomg, ik kan mssn helemaal niet naar Cloud9, moet eerst optreden met m'n band ;(
Dan kom ik wel na! Die wil ik niet missen :o
The Outside Agency
  maandag 31 januari 2011 @ 17:54:53 #69
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92131589
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:46 schreef haakon het volgende:
omgomg, ik kan mssn helemaal niet naar Cloud9, moet eerst optreden met m'n band ;(
Dan kom ik wel na! Die wil ik niet missen :o
Pff. dan kort je dat optreden maar in..
  maandag 31 januari 2011 @ 17:57:23 #70
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_92131700
quote:
Censuur/bans wegens persoonlijke issues hanteren is simpelweg zielig en totalitair.
Maar ik kan me zijn gevoel wel voorstellen. HHZ/Dov heeft hem toch ook voor de rechter gesleept?
Dat zijn geen geintjes meer en als 't zijn forum is, mag hij ermee doen wat hij wil.
Een lange toekomst zal het niet meer hebben :W

Maar zit Thera dan ook om de tafel met Scantraxx of zijn het alleen nog maar foto's waar om gereld wordt?
Wat je vindt, ...
  maandag 31 januari 2011 @ 18:03:34 #71
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92131996
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:

Maar zit Thera dan ook om de tafel met Scantraxx of zijn het alleen nog maar foto's waar om gereld wordt?
Volgens mij... maar dat is puur uit indirecte berichten (twitters/etc) en daardoor mijn interpretatie....is het zo dat Thera na t feestje in de matrixx bij die after was van HHZ, samen met nog meer andere djs, meerdere scantraxxers daarbij, t was n gezellig feestje, daar zijn foto's van, HHZ en Thera, Thera en anderen.. HHZ vond thera zn muziek vet, ze hebben wat uitgewisseld, cdtje hier, cdtje daar.... en dat heeft Thera ook op GHF kenbaar gemaakt, en dat schoot Scul verkeerd...want ja.. alles mbt HHZ schiet Scul verkeerd..
pi_92132013
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat zou je aan Thera zelf moeten vragen. Ik weet er het fijne niet van, maar het was misschien wel zo dat ze Degos & Re-Done versneld uit zouden brengen, exclusief op Hardstyle.com. Dit overigens in verband met het lekken van een aantal Theracords promo's uit de pool. Maarja, Hs.com en Scantraxx hebben wel een link met elkaar en Thera zelf is natuurlijk ook niet gek. Er zullen dus wel genoeg contacten zijn, maar om hem daar nou om te bannen?

Voor zover ik het meekrijg op GHF had ScuL al een tijdje een beetje de pik op Thera en dit was de druppel.

quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef Koepert het volgende:

[..]

Volgens mij... maar dat is puur uit indirecte berichten (twitters/etc) en daardoor mijn interpretatie....is het zo dat Thera na t feestje in de matrixx bij die after was van HHZ, samen met nog meer andere djs, meerdere scantraxxers daarbij, t was n gezellig feestje, daar zijn foto's van, HHZ en Thera, Thera en anderen.. HHZ vond thera zn muziek vet, ze hebben wat uitgewisseld, cdtje hier, cdtje daar.... en dat heeft Thera ook op GHF kenbaar gemaakt, en dat schoot Scul verkeerd...want ja.. alles mbt HHZ schiet Scul verkeerd..
Ah! Dat zou ook nog kunnen. Heb twitter etcetera totaal niet actief gevolgd de laatste dagen.

Het zou overigens wat zijn: Headhunterz met Thera-werk!
pi_92132193
Ik hou van Frontliner - Discorecord. Ik hou er gewoon van, wat een lekker nummer :D
  maandag 31 januari 2011 @ 18:10:37 #74
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92132301
Twitterbron...
quote:
Theracords Pieter Heijnen
Damn what an awesome night! Thnx to @crypsis for the gr8 set and @clubmatrix and epic to see @djheadhunterz lovin this too woohoo Respect!
quote:
@
@djheadhunterz Was totally awesome yesterday and thanks for the afterparty :-D Hope u like the cd ;-)
quote:
djheadhunterz Headhunterz
by Theracords
Me and @Theracords on one pic. We're one too. http://yfrog.com/gz4whcyj

En mbt tot die releases (ik denk ook dus van Degos en Redone

quote:
@ dat was de 1e reactie maar na een nachtje erover nagedacht te hebben....
7 hours ago Favorite Retweet Reply
quote:
@ gewoon op de normale releasedatum. Anders zou het lonend zijn om te lekken ;-)
pi_92132387
Ook die Twitters niet gezien, maar stond op Hardtraxx in het topic bij die release vermeld. Vandaar dat ik dus dat gedeelte alleen weet.

Wel interessant dat ze dus zoveel contact hebben!
pi_92132472
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef ElDani het volgende:
Ook die Twitters niet gezien, maar stond op Hardtraxx in het topic bij die release vermeld. Vandaar dat ik dus dat gedeelte alleen weet.

Wel interessant dat ze dus zoveel contact hebben!
Nja, volgens mij is het in hardstyle land (of het nu rawstyle of wat dan ook is, het is en blijft hardstyle) wel normaal om met andere DJ's rond te hangen. Hoe vaak je wel niet foto's van verschillende DJ's uit eten ziet, samen op een feestje of whatever.. Als ze daar elke keer een rel over zouden moeten maken, dan zouden ze fulltime aan het zeiken zijn
  maandag 31 januari 2011 @ 18:15:15 #77
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92132528
Nou ja.. interessant.. HHZ is n steeds bredere smaak zichtbaar aan het maken ( zie zn setjes waar hij meer 'andere dingen' in gooit (Let the bass kick, etc) , dat ie dan Thera wel tof vind, is cool en niet onlogisch, en dat ze daar ff contact over hebben en dus samen op n klein aftertje zitten, is ook niet zo vreemd.. k weet nou niet of ze meteen "zoveel contact" hebben.. Denk dat dit iig iets meer samenloop van omstandigheden is.
pi_92133853
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef Koepert het volgende:
Nou ja.. interessant.. HHZ is n steeds bredere smaak zichtbaar aan het maken ( zie zn setjes waar hij meer 'andere dingen' in gooit (Let the bass kick, etc) , dat ie dan Thera wel tof vind, is cool en niet onlogisch, en dat ze daar ff contact over hebben en dus samen op n klein aftertje zitten, is ook niet zo vreemd.. k weet nou niet of ze meteen "zoveel contact" hebben.. Denk dat dit iig iets meer samenloop van omstandigheden is.
Als ik het allemaal zo lees had Headhunterz het ook wel erg naar zijn zin tijdens Thera vs. Crypsis. Zegt natuurlijk ook wel wat. Ik vind het in ieder geval wel leuk dat 2 "relatieve uitersten" ook contact met elkaar hebben en dingen uitwisselen.
  maandag 31 januari 2011 @ 19:00:02 #79
301430 Baronpilsener
pi_92134827
Beter gaat Hhz even een nummertje A-la theracords maken. Kijken of het wat is. Produceren kan hij zeker, maar z'n meeste shit is totaal mijn smaak niet.
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_92135481
Iemand van hier nog naar dit early HS feestje :) ?

http://partyflock.nl/party/191441:Hard_Classics.html
  maandag 31 januari 2011 @ 19:20:52 #81
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92135863
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Spaulding het volgende:

Present!

en T-Force ook ;)
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_92136461
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Spaulding het volgende:

Ook present ~:)
pi_92136771
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Ook present ~:)
Wordt een leuk weekendje voor jou dan! :P
gr gr
pi_92136889
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Wordt een leuk weekendje voor jou dan! :P
Jah idd. Wordt weer lekker door heel NL heen scheuren met de trein. Sowieso wordt t wel druk binnenkort. Aardig wat bookingen staan dus ben weer genoeg in de trein te vinden :Y)
pi_92136996
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Jah idd. Wordt weer lekker door heel NL heen scheuren met de trein. Sowieso wordt t wel druk binnenkort. Aardig wat bookingen staan dus ben weer genoeg in de trein te vinden :Y)
Hoe regel je de terugweg dan? Heb je een adresje? :P
gr gr
  maandag 31 januari 2011 @ 19:41:03 #86
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92137088
M.I... na lang wachten je WYFYB binnengesleurd en geluisterd.. en hij was het wachten waard... maar.. (dat dit moment ooit zou komen...).. toch ben k niet helemaal content.. voornamelijk door de tracklist..

Opener is erg sterk.. maar, hoewel goeie tracks, heb ik de volgende net n keer te vaak al gehoord...

Tatanka Lets Rock (Tat & Zat Mix)
Technoboy Rage
Crypsis Strike

dit is persoonlijke smaak, en als ik deze tracks hoor heb ik een 'alweer?' gevoel, dit doet echter niks af aan de kwaliteit en de verdere tracklist van je mix..
pi_92137199
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Koepert het volgende:
hoewel goeie tracks, heb ik de volgende net n keer te vaak al gehoord...
Dat gevoel heb ik helaas vrij regelmatig met die tracklists van je sets M.I. :@ Sommige nummers draai je echt te vaak naar mijn smaak...
pi_92137648
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Hoe regel je de terugweg dan? Heb je een adresje? :P
Ik woon niet zo ver bij The Sand vandaan ;) Wachten gewoon op de 1e trein terug en na Strangerz pakken we de nachttrein van 4 uur
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Koepert het volgende:
M.I... na lang wachten je WYFYB binnengesleurd en geluisterd.. en hij was het wachten waard... maar.. (dat dit moment ooit zou komen...).. toch ben k niet helemaal content.. voornamelijk door de tracklist..

Opener is erg sterk.. maar, hoewel goeie tracks, heb ik de volgende net n keer te vaak al gehoord...

Tatanka Lets Rock (Tat & Zat Mix)
Technoboy Rage
Crypsis Strike

dit is persoonlijke smaak, en als ik deze tracks hoor heb ik een 'alweer?' gevoel, dit doet echter niks af aan de kwaliteit en de verdere tracklist van je mix..
Thnx en zal er ff op letten, al blijft 't lastig om elke week weer met iets volledig nieuws en origineels te komen... Heb ondertussen m'n CD map al 10x heen en weer en weer terug gehad O~) Wou iig voor nummer 20 weer ff echt goed op zoek gaan naar wat leuks :Y)
pi_92137982
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Thnx en zal er ff op letten, al blijft 't lastig om elke week weer met iets volledig nieuws en origineels te komen... Heb ondertussen m'n CD map al 10x heen en weer en weer terug gehad O~) Wou iig voor nummer 20 weer ff echt goed op zoek gaan naar wat leuks :Y)
Misschien eens bij Discogs wat releases opzoeken die wat ouder zijn en dan bijkopen? Oude SAIFAM-tracks doen het altijd goed ;). Bij Juno is het trouwens ook wel aardig kijken.
  maandag 31 januari 2011 @ 19:54:59 #90
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92138042
Ik laat mij graag verrassen met oude maar vooral onbekende shit :+

Zolang t goed klinkt maakt t mij niet uit of t HHZ, Prophet, Thera, Crypsis of Dj Henk is..
pi_92138139
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef ElDani het volgende:

[..]

Misschien eens bij Discogs wat releases opzoeken die wat ouder zijn en dan bijkopen? Oude SAIFAM-tracks doen het altijd goed ;). Bij Juno is het trouwens ook wel aardig kijken.
Alles wat ik goed vind heb ik ondertussen al, CD map puilt al uit met richting de 1000 tracks enkel aan hardstyle en dan heb ik ook nog een 2e voor hardcore en hardtechno :9
pi_92138159
Wat suggesties (ook al weet ik dat je ze misschien niet kent, zijn ze wel vet :Y )

Chickz On Fire - Natte Asbak/Aanstekaah/Smokin'
Super Marco May ft. Mad Bob - Fuera de caveza (IG Bounce & DarqTai Remix)
B-Front - Motherfucking Psycho
Donkey Rollers - Ruff/Hardstyle Rockers
Luna & Dutch Master - The scene (Hard Edit)
Scope DJ - Shimmy Shaker
Southstylers - Trippp
A-Lusion - Re-Vera
Zatox - The noisemaker
Zairon - Deep into your soul/I'm Techno
*O*
  maandag 31 januari 2011 @ 19:59:46 #93
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92138408
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Alles wat ik goed vind heb ik ondertussen al, CD map puilt al uit met richting de 1000 tracks enkel aan hardstyle en dan heb ik ook nog een 2e voor hardcore en hardtechno :9
Nu spreek ik voor mezelf, maar een opbouw in je setje van hardtechno via hardstyle naar hardcore ben ik niet vies van, mits t goed gebeurd.. (2 tracks HT, rest HS, laatste 2 HC)

En ja, k kan hier ook wel n lijstje suggesties gaan droppen, maar aangezien je t meeste in goede (aangeschafte) kwali wilt (terecht) twijfel of dat zo zinvol is.
pi_92138624
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Koepert het volgende:

[..]

Nu spreek ik voor mezelf, maar een opbouw in je setje van hardtechno via hardstyle naar hardcore ben ik niet vies van, mits t goed gebeurd.. (2 tracks HT, rest HS, laatste 2 HC)

En ja, k kan hier ook wel n lijstje suggesties gaan droppen, maar aangezien je t meeste in goede (aangeschafte) kwali wilt (terecht) twijfel of dat zo zinvol is.
Zat hier zelf ook aan te denken om dat binnenkort een keer te doen, gewoon alles door elkaar... gewoon omdat het kan ~O>
pi_92138775
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Koepert het volgende:
Dan kun je toch beter beginnen met Hardstyle, vervolgens Hardcore en daarna Hardtechno/Industrial (op lomp tempo) doen? Hardtechno/Industrial vind ik toch echt het "hardste" :Y
  maandag 31 januari 2011 @ 20:08:43 #96
301430 Baronpilsener
pi_92139046
Outside the box thinking WHOOOOO BAM BENG BONK BONKBONK

D&R O+ O+ O+
Aka Black/Out
  maandag 31 januari 2011 @ 21:06:21 #97
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92143055
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:04 schreef T-Force het volgende:

[..]

Dan kun je toch beter beginnen met Hardstyle, vervolgens Hardcore en daarna Hardtechno/Industrial (op lomp tempo) doen? Hardtechno/Industrial vind ik toch echt het "hardste" :Y
Hardtechno/Industrial wel idd... maar Hardtechno niet perse.. Maar goed... neemt niet weg dat de volgorde van de opbouw de keuze vd dj is..

Als MI wil beginnen met HT, dan t tempo wat droppen naar HS om het weer op te voeren naar HC, of van HC naar HS naar HT, of nou ja.. wat ook, er zijn per genre verschillen genoeg om elke volgorde in opbouw te laten kloppen..

En even een suggestie die toch moet lukken MI.... RMB - Spring..

[ Bericht 5% gewijzigd door Koepert op 31-01-2011 21:14:19 ]
pi_92143870
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Koepert het volgende:

[..]

En even een suggestie die toch moet lukken MI.... RMB - Spring..
Que? :D Ken ik niet :P
pi_92143879
Beginnen met een goeie hardtrance plaat.

edit: en }:| Spring is een klassieker.

maandag 31 januari 2011 @ 21:47:58 #100
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_92146035
Zoals eerder geopperd, een aantal Grandmaster Q plaatjes zouden ook leuk staan in je tracklists Mind Illusion :D Verder keep up the good work, nieuwe setje ziet er ook weer leuk uit...
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')