Wake You From Your Boredom #18 Posted 23 Jan 2011 / Zondagquote:Op maandag 31 januari 2011 13:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hahah nee hoorMaximaal 1x per week en voor de oplettenden... hij komt altijd op maandag
Admin vindt hhz stomquote:Op maandag 31 januari 2011 16:01 schreef Levitas het volgende:
Iemand die me in het kort uit kan leggen waar die rel over Thera en HHZ (die namen zie ik hier net voorbij komen iig) over gaat? Kennelijk heb ik dat gemist
1 woord, 1 smiley: Triestquote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef mstx het volgende:
[..]
Admin vindt hhz stom
Thera op de foto met hhz
Thera wordt gebanned door admin
Zit het ook te lezen. Snap niet hoe het allemaal zo ver kan gaan dat zelfs Thera gebanned moet worden, 1 van de toch meer alternatieve producers en een heel aardig persoon! Allemaal om een foto met één iemand? Kom op zeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef mstx het volgende:
[..]
Admin vindt hhz stom
Thera op de foto met hhz
Thera wordt gebanned door admin
Ik vind het wel vermakelijk. Wat een figuur, die ScuL.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zit het ook te lezen. Snap niet hoe het allemaal zo ver kan gaan dat zelfs Thera gebanned moet worden, 1 van de toch meer alternatieve producers en een heel aardig persoon! Allemaal om een foto met één iemand? Kom op zeg.
Aan de andere kant is het ook wel vermakelijk, maar ik snap niet dat iets ZO diep kan zitten. Natuurlijk kun je iets niet leuk vinden, maar die gast heeft bijna een trauma lijkt wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk. Wat een figuur, die ScuL.![]()
![]()
ik heb hem op zippy gezet vriend zie lsdbquote:Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef Koepert het volgende:
Godver.... ik kan weer 20 min wachten met de nieuwe WYFYB
Ik snap het niet; in 2002-2003 sprak ik ScuL weleens en toen merkte ik nooit wat van dit gezeik.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook wel vermakelijk, maar ik snap niet dat iets ZO diep kan zitten. Natuurlijk kun je iets niet leuk vinden, maar die gast heeft bijna een trauma lijkt wel.
Klinkt inderdaad als iemand die grote issues heeft en wel wat professionele hulp kan gebruiken. Niet gezond hoe die kerel zich gedraagt.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook wel vermakelijk, maar ik snap niet dat iets ZO diep kan zitten. Natuurlijk kun je iets niet leuk vinden, maar die gast heeft bijna een trauma lijkt wel.
Wat een zielige mierenneukers. Dj's van verschillende muziekstromingen hebben onderling gezellig contact. SO WHAT??quote:Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik kan niet echt vinden waar de discussie begint, want ik zie de foto niet meer. (link waar ik hem mee postte is ook down) Maar hier ongeveer begint het wel denk ik.
http://globalhardstyle.co(...)=2&t=62312&start=690
Fantastisch om te lezen als semi-objectieve lezer.
De hele discussie hier omheen vind ik ook mierengeneuk eerlijk gezegdquote:Rawstyle
En nu ophouden met dat gezeurquote:At the end of the day; It's all house music that we live for
Uitstekend, vriendelijk bedankt, ondanks het feit dat ik m inmiddels binnen hebquote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb hem op zippy gezet vriend zie lsdb
Pff. dan kort je dat optreden maar in..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:46 schreef haakon het volgende:
omgomg, ik kan mssn helemaal niet naar Cloud9, moet eerst optreden met m'n band
Dan kom ik wel na! Die wil ik niet missen
Censuur/bans wegens persoonlijke issues hanteren is simpelweg zielig en totalitair.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef ElDani het volgende:
Volgens mij... maar dat is puur uit indirecte berichten (twitters/etc) en daardoor mijn interpretatie....is het zo dat Thera na t feestje in de matrixx bij die after was van HHZ, samen met nog meer andere djs, meerdere scantraxxers daarbij, t was n gezellig feestje, daar zijn foto's van, HHZ en Thera, Thera en anderen.. HHZ vond thera zn muziek vet, ze hebben wat uitgewisseld, cdtje hier, cdtje daar.... en dat heeft Thera ook op GHF kenbaar gemaakt, en dat schoot Scul verkeerd...want ja.. alles mbt HHZ schiet Scul verkeerd..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar zit Thera dan ook om de tafel met Scantraxx of zijn het alleen nog maar foto's waar om gereld wordt?
Dat zou je aan Thera zelf moeten vragen. Ik weet er het fijne niet van, maar het was misschien wel zo dat ze Degos & Re-Done versneld uit zouden brengen, exclusief op Hardstyle.com. Dit overigens in verband met het lekken van een aantal Theracords promo's uit de pool. Maarja, Hs.com en Scantraxx hebben wel een link met elkaar en Thera zelf is natuurlijk ook niet gek. Er zullen dus wel genoeg contacten zijn, maar om hem daar nou om te bannen?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar zit Thera dan ook om de tafel met Scantraxx of zijn het alleen nog maar foto's waar om gereld wordt?
Ah! Dat zou ook nog kunnen. Heb twitter etcetera totaal niet actief gevolgd de laatste dagen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Volgens mij... maar dat is puur uit indirecte berichten (twitters/etc) en daardoor mijn interpretatie....is het zo dat Thera na t feestje in de matrixx bij die after was van HHZ, samen met nog meer andere djs, meerdere scantraxxers daarbij, t was n gezellig feestje, daar zijn foto's van, HHZ en Thera, Thera en anderen.. HHZ vond thera zn muziek vet, ze hebben wat uitgewisseld, cdtje hier, cdtje daar.... en dat heeft Thera ook op GHF kenbaar gemaakt, en dat schoot Scul verkeerd...want ja.. alles mbt HHZ schiet Scul verkeerd..
quote:Theracords Pieter Heijnen
Damn what an awesome night! Thnx to @crypsis for the gr8 set and @clubmatrix and epic to see @djheadhunterz lovin this too woohoo Respect!
@
@djheadhunterz Was totally awesome yesterday and thanks for the afterparty :-D Hope u like the cd ;-)
En mbt tot die releases (ik denk ook dus van Degos en Redonequote:djheadhunterz Headhunterz
by Theracords
Me and @Theracords on one pic. We're one too. http://yfrog.com/gz4whcyj
@ dat was de 1e reactie maar na een nachtje erover nagedacht te hebben....
7 hours ago Favorite Retweet Reply
@ gewoon op de normale releasedatum. Anders zou het lonend zijn om te lekken ;-)
Nja, volgens mij is het in hardstyle land (of het nu rawstyle of wat dan ook is, het is en blijft hardstyle) wel normaal om met andere DJ's rond te hangen. Hoe vaak je wel niet foto's van verschillende DJ's uit eten ziet, samen op een feestje of whatever.. Als ze daar elke keer een rel over zouden moeten maken, dan zouden ze fulltime aan het zeiken zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef ElDani het volgende:
Ook die Twitters niet gezien, maar stond op Hardtraxx in het topic bij die release vermeld. Vandaar dat ik dus dat gedeelte alleen weet.
Wel interessant dat ze dus zoveel contact hebben!
Als ik het allemaal zo lees had Headhunterz het ook wel erg naar zijn zin tijdens Thera vs. Crypsis. Zegt natuurlijk ook wel wat. Ik vind het in ieder geval wel leuk dat 2 "relatieve uitersten" ook contact met elkaar hebben en dingen uitwisselen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef Koepert het volgende:
Nou ja.. interessant.. HHZ is n steeds bredere smaak zichtbaar aan het maken ( zie zn setjes waar hij meer 'andere dingen' in gooit (Let the bass kick, etc) , dat ie dan Thera wel tof vind, is cool en niet onlogisch, en dat ze daar ff contact over hebben en dus samen op n klein aftertje zitten, is ook niet zo vreemd.. k weet nou niet of ze meteen "zoveel contact" hebben.. Denk dat dit iig iets meer samenloop van omstandigheden is.
Present!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Spaulding het volgende:
Iemand van hier nog naar dit early HS feestje?
http://partyflock.nl/party/191441:Hard_Classics.html
Ook presentquote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Spaulding het volgende:
Iemand van hier nog naar dit early HS feestje?
http://partyflock.nl/party/191441:Hard_Classics.html
Jah idd. Wordt weer lekker door heel NL heen scheuren met de trein. Sowieso wordt t wel druk binnenkort. Aardig wat bookingen staan dus ben weer genoeg in de trein te vindenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wordt een leuk weekendje voor jou dan!
Hoe regel je de terugweg dan? Heb je een adresje?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah idd. Wordt weer lekker door heel NL heen scheuren met de trein. Sowieso wordt t wel druk binnenkort. Aardig wat bookingen staan dus ben weer genoeg in de trein te vinden
Dat gevoel heb ik helaas vrij regelmatig met die tracklists van je sets M.I.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Koepert het volgende:
hoewel goeie tracks, heb ik de volgende net n keer te vaak al gehoord...
Ik woon niet zo ver bij The Sand vandaanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hoe regel je de terugweg dan? Heb je een adresje?
Thnx en zal er ff op letten, al blijft 't lastig om elke week weer met iets volledig nieuws en origineels te komen... Heb ondertussen m'n CD map al 10x heen en weer en weer terug gehadquote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Koepert het volgende:
M.I... na lang wachten je WYFYB binnengesleurd en geluisterd.. en hij was het wachten waard... maar.. (dat dit moment ooit zou komen...).. toch ben k niet helemaal content.. voornamelijk door de tracklist..
Opener is erg sterk.. maar, hoewel goeie tracks, heb ik de volgende net n keer te vaak al gehoord...
Tatanka Lets Rock (Tat & Zat Mix)
Technoboy Rage
Crypsis Strike
dit is persoonlijke smaak, en als ik deze tracks hoor heb ik een 'alweer?' gevoel, dit doet echter niks af aan de kwaliteit en de verdere tracklist van je mix..
Misschien eens bij Discogs wat releases opzoeken die wat ouder zijn en dan bijkopen? Oude SAIFAM-tracks doen het altijd goedquote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Thnx en zal er ff op letten, al blijft 't lastig om elke week weer met iets volledig nieuws en origineels te komen... Heb ondertussen m'n CD map al 10x heen en weer en weer terug gehadWou iig voor nummer 20 weer ff echt goed op zoek gaan naar wat leuks
Alles wat ik goed vind heb ik ondertussen al, CD map puilt al uit met richting de 1000 tracks enkel aan hardstyle en dan heb ik ook nog een 2e voor hardcore en hardtechnoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Misschien eens bij Discogs wat releases opzoeken die wat ouder zijn en dan bijkopen? Oude SAIFAM-tracks doen het altijd goed. Bij Juno is het trouwens ook wel aardig kijken.
Nu spreek ik voor mezelf, maar een opbouw in je setje van hardtechno via hardstyle naar hardcore ben ik niet vies van, mits t goed gebeurd.. (2 tracks HT, rest HS, laatste 2 HC)quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Alles wat ik goed vind heb ik ondertussen al, CD map puilt al uit met richting de 1000 tracks enkel aan hardstyle en dan heb ik ook nog een 2e voor hardcore en hardtechno
Zat hier zelf ook aan te denken om dat binnenkort een keer te doen, gewoon alles door elkaar... gewoon omdat het kanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nu spreek ik voor mezelf, maar een opbouw in je setje van hardtechno via hardstyle naar hardcore ben ik niet vies van, mits t goed gebeurd.. (2 tracks HT, rest HS, laatste 2 HC)
En ja, k kan hier ook wel n lijstje suggesties gaan droppen, maar aangezien je t meeste in goede (aangeschafte) kwali wilt (terecht) twijfel of dat zo zinvol is.
Dan kun je toch beter beginnen met Hardstyle, vervolgens Hardcore en daarna Hardtechno/Industrial (op lomp tempo) doen? Hardtechno/Industrial vind ik toch echt het "hardste"quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Koepert het volgende:
Nu spreek ik voor mezelf, maar een opbouw in je setje van hardtechno via hardstyle naar hardcore ben ik niet vies van, mits t goed gebeurd.. (2 tracks HT, rest HS, laatste 2 HC)
Hardtechno/Industrial wel idd... maar Hardtechno niet perse.. Maar goed... neemt niet weg dat de volgorde van de opbouw de keuze vd dj is..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter beginnen met Hardstyle, vervolgens Hardcore en daarna Hardtechno/Industrial (op lomp tempo) doen? Hardtechno/Industrial vind ik toch echt het "hardste"
Que?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
En even een suggestie die toch moet lukken MI.... RMB - Spring..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |