Hoeft dus niet... je kunt één keer zo'n linkje genereren, en dan voeg je 'm toe aan je custom menu op het forum hier. Kun je in een klik altijd naar je favoriete topicreeksenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:13 schreef Levolution het volgende:
Handig gedaan. Alleen vind ik FOK! al prima navigeren. Een externe site zou ik niet zo snel gebruiken.
Ohja natuurlijk. In de OP stond bookmarken dus ik dacht alleen daaraan. Dit is inderdaad wel verrekt handig zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:14 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Hoeft dus niet... je kunt één keer zo'n linkje genereren, en dan voeg je 'm toe aan je custom menu op het forum hier. Kun je in een klik altijd naar je favoriete topicreeksen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:46 schreef Lod het volgende:
Ik kan deze niet toevoegen: Terry Pratchett (4)
Deze staat in TTK, forumnummer 15, en ik heb de zoekwoorden "Terry Pratchett" en "Terry" gebruikt. Maar ik krijg telkens de melding dat de reeks niet gevonden kan worden.
Topic komt niet voor in de index van TTK. In de index van TTK worden (denk ik) alleen topics getoond waarbij de laatste reactie is gepost binnen twee weken. In de reeks die jij wil toevoegen is er al meer dan twee weken niet gereageerd, waardoor dat topic/die reeks niet voorkomt in de index en dus niet gevonden kan worden door de website.quote:» Er is al 52 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Als je bent ingelogd gebeurt dat ook gewoon, als je niet bent ingelogd is het altijd 25 posts pp...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kun je dan het niet maken dat die niet standaard 25 posts per pagina neemt, maar gewoon wat de user zelf heeft ingesteld? aangezien ik graag 100 posts per pagina heb...!
dan zal het wel aan mij liggen... maar als ik naar deze link ga --> http://www.fokreeks.tk/ga.php?id=35&match=Stage%20SC&go=last krijg ik toch echt dat die ingesteld is op 25 per pagina, terwijl ik zelf heb ingesteld dat topics op 100 per pagina moeten zijn...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:05 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Als je bent ingelogd gebeurt dat ook gewoon, als je niet bent ingelogd is het altijd 25 posts pp...
Dat is alleen als je voor de laatste post gaat. Bij laatste ongelezen of first post pakt ie wel je eigen instellingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef Lod het volgende:
Ik krijg hem ook per 25, ondanks mijn instellingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |