Present!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Spaulding het volgende:
Iemand van hier nog naar dit early HS feestje?
http://partyflock.nl/party/191441:Hard_Classics.html
Ook presentquote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Spaulding het volgende:
Iemand van hier nog naar dit early HS feestje?
http://partyflock.nl/party/191441:Hard_Classics.html
Jah idd. Wordt weer lekker door heel NL heen scheuren met de trein. Sowieso wordt t wel druk binnenkort. Aardig wat bookingen staan dus ben weer genoeg in de trein te vindenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wordt een leuk weekendje voor jou dan!
Hoe regel je de terugweg dan? Heb je een adresje?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah idd. Wordt weer lekker door heel NL heen scheuren met de trein. Sowieso wordt t wel druk binnenkort. Aardig wat bookingen staan dus ben weer genoeg in de trein te vinden
Dat gevoel heb ik helaas vrij regelmatig met die tracklists van je sets M.I.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Koepert het volgende:
hoewel goeie tracks, heb ik de volgende net n keer te vaak al gehoord...
Ik woon niet zo ver bij The Sand vandaanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hoe regel je de terugweg dan? Heb je een adresje?
Thnx en zal er ff op letten, al blijft 't lastig om elke week weer met iets volledig nieuws en origineels te komen... Heb ondertussen m'n CD map al 10x heen en weer en weer terug gehadquote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Koepert het volgende:
M.I... na lang wachten je WYFYB binnengesleurd en geluisterd.. en hij was het wachten waard... maar.. (dat dit moment ooit zou komen...).. toch ben k niet helemaal content.. voornamelijk door de tracklist..
Opener is erg sterk.. maar, hoewel goeie tracks, heb ik de volgende net n keer te vaak al gehoord...
Tatanka Lets Rock (Tat & Zat Mix)
Technoboy Rage
Crypsis Strike
dit is persoonlijke smaak, en als ik deze tracks hoor heb ik een 'alweer?' gevoel, dit doet echter niks af aan de kwaliteit en de verdere tracklist van je mix..
Misschien eens bij Discogs wat releases opzoeken die wat ouder zijn en dan bijkopen? Oude SAIFAM-tracks doen het altijd goedquote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Thnx en zal er ff op letten, al blijft 't lastig om elke week weer met iets volledig nieuws en origineels te komen... Heb ondertussen m'n CD map al 10x heen en weer en weer terug gehadWou iig voor nummer 20 weer ff echt goed op zoek gaan naar wat leuks
Alles wat ik goed vind heb ik ondertussen al, CD map puilt al uit met richting de 1000 tracks enkel aan hardstyle en dan heb ik ook nog een 2e voor hardcore en hardtechnoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Misschien eens bij Discogs wat releases opzoeken die wat ouder zijn en dan bijkopen? Oude SAIFAM-tracks doen het altijd goed. Bij Juno is het trouwens ook wel aardig kijken.
Nu spreek ik voor mezelf, maar een opbouw in je setje van hardtechno via hardstyle naar hardcore ben ik niet vies van, mits t goed gebeurd.. (2 tracks HT, rest HS, laatste 2 HC)quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Alles wat ik goed vind heb ik ondertussen al, CD map puilt al uit met richting de 1000 tracks enkel aan hardstyle en dan heb ik ook nog een 2e voor hardcore en hardtechno
Zat hier zelf ook aan te denken om dat binnenkort een keer te doen, gewoon alles door elkaar... gewoon omdat het kanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nu spreek ik voor mezelf, maar een opbouw in je setje van hardtechno via hardstyle naar hardcore ben ik niet vies van, mits t goed gebeurd.. (2 tracks HT, rest HS, laatste 2 HC)
En ja, k kan hier ook wel n lijstje suggesties gaan droppen, maar aangezien je t meeste in goede (aangeschafte) kwali wilt (terecht) twijfel of dat zo zinvol is.
Dan kun je toch beter beginnen met Hardstyle, vervolgens Hardcore en daarna Hardtechno/Industrial (op lomp tempo) doen? Hardtechno/Industrial vind ik toch echt het "hardste"quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Koepert het volgende:
Nu spreek ik voor mezelf, maar een opbouw in je setje van hardtechno via hardstyle naar hardcore ben ik niet vies van, mits t goed gebeurd.. (2 tracks HT, rest HS, laatste 2 HC)
Hardtechno/Industrial wel idd... maar Hardtechno niet perse.. Maar goed... neemt niet weg dat de volgorde van de opbouw de keuze vd dj is..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter beginnen met Hardstyle, vervolgens Hardcore en daarna Hardtechno/Industrial (op lomp tempo) doen? Hardtechno/Industrial vind ik toch echt het "hardste"
Que?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
En even een suggestie die toch moet lukken MI.... RMB - Spring..
Ik help ook wel even.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef T-Force het volgende:
Wat suggesties (ook al weet ik dat je ze misschien niet kent, zijn ze wel vet)
Chickz On Fire - Natte Asbak/Aanstekaah/Smokin'
Super Marco May ft. Mad Bob - Fuera de caveza (IG Bounce & DarqTai Remix)
B-Front - Motherfucking Psycho
Donkey Rollers - Ruff/Hardstyle Rockers
Luna & Dutch Master - The scene (Hard Edit)
Scope DJ - Shimmy Shaker
Southstylers - Trippp
A-Lusion - Re-Vera
Zatox - The noisemaker
Zairon - Deep into your soul/I'm Techno
Over aparte platen gesproken; Mind.Illusion, had jij dat ene nummer nog kunnen vinden?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Over aparte platen gesproken; Mind.Illusion, had jij dat ene nummer nog kunnen vinden?
ik kan het gewoon hele dagen luisteren, op repeat en gaanquote:Op maandag 31 januari 2011 18:08 schreef Levitas het volgende:
Ik hou van Frontliner - Discorecord. Ik hou er gewoon van, wat een lekker nummer
die vetgedruktequote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef T-Force het volgende:
Wat suggesties (ook al weet ik dat je ze misschien niet kent, zijn ze wel vet)
Chickz On Fire - Natte Asbak/Aanstekaah/Smokin'
Super Marco May ft. Mad Bob - Fuera de caveza (IG Bounce & DarqTai Remix)
B-Front - Motherfucking Psycho
Donkey Rollers - Ruff/Hardstyle Rockers
Luna & Dutch Master - The scene (Hard Edit)
Scope DJ - Shimmy Shaker
Southstylers - Trippp
A-Lusion - Re-Vera
Zatox - The noisemaker
Zairon - Deep into your soul/I'm Techno
ik kende hem ook nog nietquote:
staat hier als optiequote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef haakon het volgende:
Kak, ik kan niet naar DangerouzMind: http://partyflock.nl/party/192354:Dangerouzmind.html
Moek optreden met de band.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik help ook wel even.
Balistic & Zero Vision Ft MC Jeff - Upgrade the Noize
Equal Mindz - Guide U
Troubleboy - No Voices
Frontliner - Warphole
Th3 M4ch1n3 - Mist
Tat & Zat - Skleroxx
Pradera Vs Sasha F - Summer Feelings
Noisecontrollers - Rushroom
Francesco Zeta - Joara
Citizen - Taunus (Ford Mix)
A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix)
The Revivals - Our Case
Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
Atlantic Wave - The Creation (2007 Remix)
Express Viviana - Far Fable (Original Mix)
Headhunterz - Last of the Mohicanz
Space Invaders - Do the Freak
Thilo vs Luna - Existence (D-Block & S-Te-Fan Remix)
Roughstyler - Wizards on Cocaine
Equal Mindz - Hardminded (Original Mix)
The Navigator - Another Shout (Mix 1)
Brennan Heart - Evolution of Style
D-Jean-D - Follow Me (Hardstyle Mix)
SMF vs Bas & Ram - MDMA (Radio Mix Hardstyle)
DJ Millo - I Don't Need MTV (Motor Bazz Remix)
Unknown - The Instructor (Hardstyle Mix)
Julian DJ vs Bruno Power - Cops (DJ Activator Remix)
Zenith DJ - Once Again (Zenith vs Avex Version)
Deepack - Speakerfreakz Anthem
Abject - In Our Memories ---> en dan wel de goede versie!
Italian Playboys - Storia Di Musica (Trance Generators Remix)
JDX - Nize & Cloze
Stylez Meets Tonteufel - The Hardsound Blitz
Radium meets Audio Damage - What U Want (Is Fucking Bondi Beach Girls Mix)
4 Navigators Feat Vorluk - Left & Right (Lukas & Vortex Mix)
Walt Jenssen - Walt Mart
DJ Main - Another World
Simon J. Bergher - Contaminated Sounds (Trance Generators Are Driving The Panic Machine Mix)
Gigi Lav - Pure Emotions (Trance Generators Pure Domination Remix)
K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
Succes M.I
Dit is echt gewoon hardcorequote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Outside the box thinking WHOOOOO BAM BENG BONK BONKBONK
D&R![]()
![]()
Maar hij is in 2011 gereleasedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
het moet gek lopen wil Discorecord niet in mijn top 3 van 2010 komen![]()
quote:DBSTF D-Block & S-te-Fan
@ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit
quote:DJZatox DJ Zatox
At 15.000 fans I give away for free the 2 Tools that i played at qlimax ( stand up headwave supertool)
Hehe idd, al kennen we het nummer natuurlijk al sinds mei 2010...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
het moet gek lopen wil Discorecord niet in mijn top 3 van 2011 komen![]()
quote:
die staat ook al op de short-listquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hehe idd, al kennen we het nummer natuurlijk al sinds mei 2010...
Maar het nummer wat ZEKER in je top 10 moet komen is deze:
KAK!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef haakon het volgende:
Kak, ik kan niet naar DangerouzMind: http://partyflock.nl/party/192354:Dangerouzmind.html
Yep, je hoort het er duidelijk in terug. Iets té duidelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
vind hem iets weghebben van Gold (bioweapon remix) maar kan er niet mijn vinger precies opleggen.
Wat ik wel kan zeggen is dat deze me (in tegenstelling tot de gold remix) vrij koud laat.
DO...WANT...!!!quote:Arjen AlphaTwins
O yeah.....this is going to be a BOMB people! RT @djbfront: Tonight finishing the track with @alphatwins. Tomorrow starting a special trackp
Anti-climax kan ik nog mee inkomen, maar Les Drums is wel beetje vergezocht...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef 16meter het volgende:
anti-climax is van Gold (Bioweapon remix), melodie is van Les Drums
Loopt Nego weer te ddossenstresstesten?quote:
Ik snap hem niet helemaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
Hallo lieve hardstyle vriendjes![]()
[ afbeelding ]
Wel bazig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een selectieve vriendengroep binnen de HS groepquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wat wat wat wat heb jij tegen mijn vriendin???quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:44 schreef eQuaL het volgende:
Zo ben ik bijvoorbeeld geen vriendjes met Baronpilsener en Krulliewullie![]()
vriend? ik ben jouw vriend helemaal nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wat wat wat wat wat heb jij tegen mijn vriendin???![]()
Ik ga jou zo een klap geven...want dit is niet oke vriend
Ziet er wel geinig uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendjesgraaf van januari 2011quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ziet er wel geinig uit, gebaseerd op?
Ik sta in de wachtrijquote:
Ik moest het nummer een paar keer luisteren maar ik vind het ook niet verkeerd klinken! Het is in ieder geval een lekker blij nummertjequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Er is gelukkig ook een "clip"
ik vind het een redelijk lekker nr, maar zeker geen klassieker.
Eerste keer dat ik hem net hoorde dacht ik .. "hmm.. nee, het pakt me niet".quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zo hoor ik het graag, maar toch bedankt dat je het even zegt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hmmmz...klinkt nog niet echt speciaal ofzo! OMG I LOVE IT, Bart je hebt echt zo'n goede smaak!!!
Heerlijk nummerquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Heel goed!quote:
trouwens Bart, jouw UI is echt tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Heel goed!
T-force is now in a submissive state!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb wel een selectieve vriendengroep binnen de HS groep![]()
Zo ben ik bijvoorbeeld geen vriendjes met Baronpilsener en Krulliewullie![]()
Arie en Bastiaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |