Je kunt niet eens fatsoenlijk thuis komen als je goed gezopen hebt. Of dat je 's nachts ineens naar de WC moet, spring je van je bed, zo je woonkamer in.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:47 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi hem nog ff in de herhaling hoor
Dit is toch wel een heeeeeeeeeeeel gevaarlijk huis!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met ook een soort van open inloopdoucheruimte?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef Ireth het volgende:
Zou kunnen aangezien er één (slaap?) kamer nogal leeg uit ziet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Die mensen zijn al verhuisd joh en de makelaar wilde graag nog wat meubels hebben staan voor de foto's zodat mensen het formaat kunnen inschatten.
Er is ook een kinderkamer in dit onpraktische stulpje... ik denk dat ze wat langer met hun kind willen doen, dus ja, dan maar verhuizen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:47 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi hem nog ff in de herhaling hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met ook een soort van open inloopdoucheruimte?
[ afbeelding ]
Je kunt toch gewoon hekjes plaatsen? Van die mooie stalen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:13 schreef k_man het volgende:
Uitbreiding van het gezin, dus er woonden al kinderen. Maakt het nog bizarder. Volgens mij mag dit niet eens, volgens het Bouwbesluit.
Eh, ja. Duh. Dat is het hele punt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:17 schreef skrn het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon hekjes plaatsen? Van die mooie stalen.
Snap ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Eh, ja. Duh. Dat is het hele punt.
Ik vind het vooral krap, duur en levensgevaarlijk.....quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef skrn het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik vind het gewoon een hele mooie woning.
LOLquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Er is ook een kinderkamer in dit onpraktische stulpje... ik denk dat ze wat langer met hun kind willen doen, dus ja, dan maar verhuizen.
En wil je kromme tenen, lees dan de "gezellige" makelaarbeschrijving![]()
"Nu alles prachtig is afgewerkt, willen onze opdrachtgevers door de uitbreiding van hun gezin echter graag terug naar hun eigen geboortegrond in het noorden van het land. Met pijn in het hart hebben zij daarom besloten ons te vragen uit te zien naar leuke nieuwe bewoners. Het lijkt ons een feest je deze smaakvolle woning te mogen laten zien en graag nodigen we je daar vrijblijvend voor uit. Maak daarvoor gerust een afspraak!"
Ze bedoelen:
"Nu alles levensgevaarlijk is afgewerkt, willen onze opdrachtgevers voor het behoud van hun kinderen en hun eigen ledematen echter vluchten naar hun eigen geboortegrond in het noorden van het land. Met pijn in hun lijf en leden hebben zij daarom besloten ons te vragen uit te zien naar leuke nieuwe slachtoffers. Het lijkt ons een feest je deze boobytrap te mogen laten zien (en je 2 verdiepingen naar beneden te zien stuiteren) en graag nodigen we je daar vrijblijvend voor uit. Maak daarvoor gerust een afspraak!"
Als je een glazen balustrade maakt, dan is het helemaal mooi!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:17 schreef skrn het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon hekjes plaatsen? Van die mooie stalen.
quote:Zo is er naast de voor- en achterdeur deur maar 1 andere normale deur te vinden (naar de bijkeuken) en worden de twee slaapkamers op de eerste verdieping gedicht met ruimtebesparende schuifdeuren.
Lijkt sowieso wel of heel de kamer scheef is, beetje uit z'n verband getrokken. Mooi kunstobject op de kast inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:53 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat staat er nu precies rechts op het kastje en wat kan je ermee doen?
Ik vind het typisch een huis waar een expat zou kunnen wonen. Leuk voor twee jaar. Dan heb je inderdaad meer ruimte nodig, zeker als je kinderen hebt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:38 schreef Twilight002 het volgende:
[..]
Als je een glazen balustrade maakt, dan is het helemaal mooi!
Voor de rest vind ik het een leuk ontwerp met een perfect gebruik van de beschikbare ruimte!
Ik denk dat dat een gedroogde kalebas (soort pompoen). Dit is de Laafvariant zonder smaakquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:53 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat staat er nu precies rechts op het kastje en wat kan je ermee doen?
alstuquote:Op zondag 23 januari 2011 16:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad, geen gezicht.![]()
Heb je hier een linkje van?
Het is zi te zien een vrijstaande woning en bovendien vrij fors. Allesbepalend is echter de locatie. Waar moet dit komen te staan? Linkje?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:38 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, ik weet niet wat ik hier over moet denken.
Verdorie ¤765.000 voor dit:![]()
[ afbeelding ]
't is verdorie gewoon een vrij standaard woning met misschien wat hogere afwerking en aan het water maar sjongejonge zeg. Die prijzen zijn ook niet meer normaal zeg...
Dank jequote:Op maandag 24 januari 2011 14:47 schreef error_404 het volgende:
[..]
alstu
http://www.funda.nl/koop/(...)34-van-galenlaan-60/
Dat heet een zuil. Het is gewoon een huisje uit 1958, dus die zuil heeft wellicht wel een constructieve functie, maar de vormgeving is raar. Die boog is ook iets kitscherigs wat de bewoners er kennelijk zelf bij verzonnen hebben. Dus je hebt aan de ene kant die boog en zuil, maar aan de andere kant staat dan een strakke kolom met drie gaten. Doe het dan of allemaal strak, of allemaal kitsch. Dit is een rommeltje.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:29 schreef Ivo1985 het volgende:
Waarschijnlijk noodzakelijk i.v.m. de draagconstructie, die pilaar. Maar het geheel is wel een opmerkelijke samenvoeging van vormen.
Link is het (blauwe) woord hier bovenin het bericht.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is zi te zien een vrijstaande woning en bovendien vrij fors. Allesbepalend is echter de locatie. Waar moet dit komen te staan? Linkje?
In dit geval is het een zuil, vanwege de vormgeving. Kolom is op zich ook niet verkeerd, maar pilaar is lekentaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Correcte naam is een kolom.
Sorry.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:47 schreef Iemand91 het volgende:
best joh. Maakt mij ook niets uit eigenlijk.
Maar heeft iemand idee waarom je ¤765.00 voor dat huis zou willen/moeten betalen?
(huis bovenaan, post #26)
Zomaar even een paar belangrijke, prijsbepalende puntjes geaccentueerd...quote:Soort woonhuis Villa, vrijstaande woning
Oppervlakte 204 m² woonopp. / 510 m² perceelopp.
Aantal kamers 5 kamers (4 slaapkamers)
Bijzonderheden Tuin, balkon, garage en schuur / berging
Sfeer, stijl, uitstraling: van de luxe keuken tot de zeer uitgebreide sanitaire voorzieningen. Een luxueus afgewerkte woning met eigenzinnige uitstraling en allure. Een huis naar uw hart als u comfort en klasse zoekt!
-Tijdelijk gratis interieur-cheque ter waarde van ¤ 15.000,- cadeau, indien u voor 1-4-2011 koopt (vrij te besteden aan bijvoorbeeld: wand -of vloerafwerking) .
-Tevens aankoop van uw huidige woning bespreekbaar .
Deze traditioneel gebouwde nieuwbouw villa is voorzien van
fraaie jaren ‘30 stijlelementen o.a. glas-in-lood werk, dakoverstekken,
ambachtelijk/complex metselwerk en een fraaie erker.
Door de erker en de grote ramen beschikt dit droomhuis over
een schitterende lichtinval! De woning is ruim van opzet, de
totale oppervlakte bedraagt 238m2 inclusief de garage
van 25m2 en de “wijn”kelder van 9m2.
De villa beschikt standaard over 4 royale slaapkamers en is zeer gemakkelijk uit te bereiden naar 5 slaapkamers!
Dit object wordt gebouwd onder gebruikmaking van hoogwaardige
materialen die passen bij dit segment.
Deze energiezuinige woning is voorzien van vloerverwarming en
sensorgestuurde, natuurlijke ventilatie gekoppeld aan een
warmtepomp. Hierdoor is de woning erg behaaglijk en bespaart
u energie!
Kortom een villa met de uitstraling van een jaren ‘30 woning,
maar met het comfort van nieuwbouw!
Alles voorhanden
Waterwijk Noord is onderdeel van Broekpolder, een ambitieus
woonplan in Beverwijk en Heemskerk. Comfortabel wonen
in een waterrijk, groen en ruim opgezet woongebied met alle
belangrijke voorzieningen voorhanden. Waar kan dat nog in
de Randstad? En dat met gezondheidsvoorzieningen, diverse
winkels en scholen in de buurt, in het hart van het plan. Ook
niet onbelangrijk: u woont er heerlijk dichtbij het strand en de
duinen met legio mogelijkheden voor watersport en recreatieve
activiteiten zoals fietsen en wandelen.
Goed bereikbaar
In Broekpolder is alles logisch met elkaar verbonden. Centraal
gelegen met goede verbindingen naar zowel het centrum
van Beverwijk en Heemskerk, als naar de A9 en de A22. Want
Broekpolder is zowel vanuit Beverwijk als Heemskerk goed
bereikbaar. En - minstens zo belangrijk - het omgekeerde geldt
ook. Dat betekent dat het winkelcentrum van Heemskerk, de
winkelpromenade in Beverwijk, maar ook de meubelboulevard,
de beroemde Zwarte Markt en het station, het ziekenhuis
en de scholen makkelijk met fiets en auto bereikbaar zijn
vanuit Broekpolder.
Ligging
Deze villa is gelegen op een royaal kavel van ca 510m2 met aan
de achterzijde een zonnig terras aan het water. De Melis Stokelaan
is een autoluwe straat met aan de waterzijde vrijstaande
villa’s. De hoofdtuin is op het westen georiënteerd waardoor u
heerlijk van de avondzon kunt genieten op uw terras aan het
water!
Indeling:
Kelder: afgesloten kelderruimte 4.01m x 2.36m
Begane grond: royale entree met toilet en meterkast. L vormige living van 11.34m x 6.80m met aansluitend de luxe woonkeuken met een erker. Garage van 7.32m x 3.40m.
Eerste etage: ruime overloop met 2e toilet, luxe badkamer van 3.50m x 2.32m en een slaapkamer van 6.80m x 3.27m (eventueel als twee kamers in te delen) met balkon. Masterbedroom van 6.80m x 4.36m.
Tweede etage: overloop met was -annex stookruimte en dakraam, 2e badkamer en twee slaapkamers van respectievelijk 4.40m x 4.36m en 4.40 x 4.00m beide voorzien van een dakkapel en dakraam.
Tja, een heel aantal dingen vind ik de enorme prijsverschil niet waard (ook niet vanuit logisch denken, niet alleen vanuit mezelf) maar er zijn ook zaken die het de prijs wel wat kunnen opkrikken inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
[..]
Zomaar even een paar belangrijke, prijsbepalende puntjes geaccentueerd...
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef Ophelia85 het volgende:
Kom niet aan de televisie
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)piet-heijnstraat-25/
Ja, dat kan ik me inderdaad dan weer wél voorstellen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:14 schreef k_man het volgende:
Ik neem aan dat het niet om de tv gaat, maar om de spiegel. Die wordt bewaakt door een groot beest.
En dan mogen van mij die frontjes in de keuken nog wel blijven zitten hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:56 schreef k_man het volgende:
Ach, renovatie? Andere frontjes in de keuken, badkamer opniew betegelen. Dan ben je al een heel eind.
Ik vind dat vier meter lange bed opmerkelijker dan dat lege schaap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:01 schreef Snoopyfrl het volgende:
De makelaar heeft met een dood schaap lopen zeulen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind die keuken wel gaaaf hoor!!! De badkamer niet, die is niet o.k.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
Over smaak valt niet te twisten, maar toch..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan woon je voor 745.000 wel erg lekker aan het water in Lelystad:
http://www.funda.nl/koop/(...)ut-274/fotos/#foto-1
Ga je daar gezellig wonen met het gezinquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:05 schreef Ivo1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenstaande foto is de voorgevel van dit opmerkelijke huisje. Geheel vrijstaand in het Gooi, betaalbaar met een inkomen van minder dan modaal.
Het doet me denken aan zo'n trekkershutje op een camping.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga je daar gezellig wonen met het gezin
24M2
Hoewel je er zo een vide in kunt maken en dan toch een slaapkamer extra hebt. Als ik alleen was zou ik het leuk vinden.
Ik vind nou niet een voorbeeld van een 'tuinshuisje' zoals iemand ergens opperde.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:05 schreef Ivo1985 het volgende:
Bovenstaande foto is de voorgevel van dit opmerkelijke huisje. Geheel vrijstaand in het Gooi, betaalbaar met een inkomen van minder dan modaal.
Wel zo'n tuinhuisje als op volkstuinen staan, zoals hier:quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:55 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Ik vind nou niet een voorbeeld van een 'tuinshuisje' zoals iemand ergens opperde.
ik opperde dat. Maar pas nadat ik het op google earth heb opgezocht en de rest van de foto's heb gezien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:55 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Ik vind nou niet een voorbeeld van een 'tuinshuisje' zoals iemand ergens opperde.
Er staan op recreatieparken zoveel juweeltjes te koop. Maar dara mag je niet permanent in wonen, helaas. Anders zat ik wel ergens in de bossen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Wel zo'n tuinhuisje als op volkstuinen staan, zoals hier:
http://www.onslustoord.mysites.nl/mypages/onslustoord/55283.html
[ afbeelding ]
Waarom staat deze er in godsnaam ook bij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik presenteer een leuk opknapobject met schittende ramen
[ afbeelding ]
en een leuke hoek
[ afbeelding ]
en zeer luxe badvoorzieningen
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-kerkstraat-8/fotos/
Ik zie een zekere gelijkenisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:04 schreef Ataraxy het volgende:
Voor maar 1.1 miljoen
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/maastricht/huis-83108687-pomerollaan-103
Handige plek voor de tv...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:04 schreef Ataraxy het volgende:
Voor maar 1.1 miljoen
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/maastricht/huis-83108687-pomerollaan-103
- Rechtermuisklik op de foto, kies Eigenschappen en kopieer dan het adres (URL) dat (meestal) eindigt op .jpg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:39 schreef fh101 het volgende:
Ik heb ook nog wel iets gevonden, maar hoe plaats je een foto?
Als ik op 'voeg een afbeelding toe' klik en de link kopieer, geeft de preview zo'n plaatje van een fotolink die niet werkt.. Help?
Thanks!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
- Rechtermuisklik op de foto, kies Eigenschappen en kopieer dan het adres (URL) dat (meestal) eindigt op .jpg.
- Plak dat adres in je bericht hier op fok, selecteer dat hele adres en klik dan 'Voeg afbeelding toe'.
Doet het altijd voor me.
Klik wel een beetje in het midden van de foto, aan de linker/rechter kant doet ie wat raar qua eigenschappen.
Lijkt wel of er een kast voor staat of meer nog dat het gewoon dichtgetimmerd is met een spaanplaat ofzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef fh101 het volgende:
Allemaal steentjes bij elkaar gesprokkeld. Ook leuk uitzicht vanuit dat raam
[ afbeelding ]
In de categorie: waar laten we de weegschaal? Of zie ik dat helemaal verkeerd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:57 schreef Ophelia85 het volgende:
In de categorie; waar moeten we onze planten kwijt?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)heuvelstraat-24/?mna
Die gebruiken ze natuurlijk om de planten regelmatig te wegen, hoe weet je anders of ze goed groeien....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:07 schreef kvd het volgende:
[..]
In de categorie: waar laten we de weegschaal? Of zie ik dat helemaal verkeerd?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die gebruiken ze natuurlijk om de planten regelmatig te wegen, hoe weet je anders of ze goed groeien....
lijkt mij een ouderwets douchehulpstukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit voor hulpstuk?
iets om een kwartslag om te draaien om je je rolstoel terecht te komen vanaf de plee?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit voor hulpstuk?
Fijne trap ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik presenteer een leuk opknapobject met schittende ramen
[ afbeelding ]
en een leuke hoek
[ afbeelding ]
en zeer luxe badvoorzieningen
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-kerkstraat-8/fotos/
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef kvd het volgende:
Wacht bij hectometerpaatje 44.4 op de wegwerkzaamheden...er kan nog een trein aankomen...
[ afbeelding ]
het huis staat hier
Bij 't huis van m'n ouders in de wijk heeft er iemand zo'n grote stationsklok aan z'n gevel geschroefd... Iedere keer als we daar langslopen met de hond bijvoorbeeld moeten we toch even , net voor hij in 't zicht komt, aan elkaar vragen hoe laat het is... "Hoe laat is het eigenlijk?"quote:Op maandag 31 januari 2011 00:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn grootvader had ook zo'n ding in de tuin staan. Hij hield ons dan voor de gek door te zeggen: heb je hem niet gehoord, die trein? Hij is net voorbij gekomen!
gelukkig staat mijn huis niet te koopquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef kvd het volgende:
Wacht bij hectometerpaatje 44.4 op de wegwerkzaamheden...er kan nog een trein aankomen...
[ afbeelding ]
het huis staat hier
Ik vind het een beetje op een kantine gebouw van een plaatselijke voetbalclub lijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Marco001 het volgende:
`Huisje bij mij in de buurt; Vond het wel een mooie woning om te zien, tot ik hem zag op Funda:
die prijs is veel ste hoog volgens mij, staat verderop ook zoiets te koop, met stenen garage, mooie tuin etc, voor maar 139.000 euro... Deze staat vlak aan een zeer drukke weg(N360 Delfzijl--Groningen) Heeft echt geen sloot helemaal rondom het huis..
[ afbeelding ]http://www.funda.nl/koop/(...)heidslaan-18/fotos/#
Om nog maar te zwijgen over de fraaie siertuin.. (die er nu net uitziet alsof het een oerwoud is..)
toch is deze prijs niets vergeleken met de randstad waar je veel en veel meer voor zoiets betaalt, als voorbeeld deze houten keet in een noordwijks vakantiepark, is wel netjes maar niet eens voor permanente bewoning en met een veel hoger prijskaartje dan de groningse bungalow (217.000)quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Marco001 het volgende:
`Huisje bij mij in de buurt; Vond het wel een mooie woning om te zien, tot ik hem zag op Funda:
die prijs is veel ste hoog volgens mij, staat verderop ook zoiets te koop, met stenen garage, mooie tuin etc, voor maar 139.000 euro... Deze staat vlak aan een zeer drukke weg(N360 Delfzijl--Groningen) Heeft echt geen sloot helemaal rondom het huis..
Om nog maar te zwijgen over de fraaie siertuin.. (die er nu net uitziet alsof het een oerwoud is..)
Wat is daar zo opmerkelijk aan dan? Behalve dat ik er slechts met veel moeite een hypotheekje voor zou kunnen krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef pinine het volgende:
prijzig optrekje in de veluwe
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/epe/huis-47632376-vennenweg-9/fotos/#
Ze gaan wel met de tijd mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Marco001 het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Marco001 het volgende:
quote:De bungalow heeft een royale siertuin met een zonneterras op het zuiden en is gedeeltelijk door een gracht omgeven waardoor de tuin als zodanig veel privacy heeft. Daarnaast is de woning gelegen in een fraaie woonwijk grenzend aan een park met 2 grote visvijvers en staat op 5 fietsminuten van het historisch stadscentrum van Appingedam
Dit is toch wel redelijk opmerkelijk te noemen...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat is daar zo opmerkelijk aan dan? Behalve dat ik er slechts met veel moeite een hypotheekje voor zou kunnen krijgen.
Wat, een thuisbioscoop? Valt mee hoor. Heb het zelf niet maar als ik ooit de ruimte/geld heb komt die bij mij ook. Dit huis is wel een goeie kandidaat voor dit topic.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:27 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dit is toch wel redelijk opmerkelijk te noemen...
[ afbeelding ]
Ik mis idd. alleen nog een aantal bioscoopstoelen enz.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat, een thuisbioscoop? Valt mee hoor. Heb het zelf niet maar als ik ooit de ruimte/geld heb komt die bij mij ook.
Die kende ik niet, staan wel paar mooie dingen in.quote:Dit huis is wel een goeie kandidaat voor dit topic.
Grote kans dat dit de laatste meubels van de vorige bewoners zijn/ dat het huis "staged" is ofwel dat het er staat om te laten zien hoe alles eruit zou kunnen zien/hoe groot het is.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ik mis idd. alleen nog een aantal bioscoopstoelen enz.
[..]
Die kende ik niet, staan wel paar mooie dingen in.
LOL!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef technopunx het volgende:
Mooie woning in Deventer, met mooie tuin planten, vooral rechts.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)el-70/fotos/#foto-21
Niet om spelbreker te zijn, maar kans is aanwezig dat het nepplanten zijn. Er zijn een aantal planten die er exact hetzelfde uitzien, alleen zonder THC in de bladerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef technopunx het volgende:
Mooie woning in Deventer, met mooie tuin planten, vooral rechts.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)el-70/fotos/#foto-21
[Doe Maar]quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet om spelbreker te zijn, maar kans is aanwezig dat het nepplanten zijn. Er zijn een aantal planten die er exact hetzelfde uitzien, alleen zonder THC in de bladeren
quote:PS: Vraagprijs is exclusief de panter.
Het zal je makelaar maar zijn zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:23 schreef SKa_BoSS het volgende:
Eeeeh... HUH?
[ link | afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-26/fotos/#foto-1
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:23 schreef SKa_BoSS het volgende:
Eeeeh... HUH?
[ link | afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-26/fotos/#foto-1
Die makelaar is een slimmerik. De advertentie valt hartstikke op!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het zal je makelaar maar zijn zeg
Ik snap dat dat het doel is maar het heeft bij mij iig niet het beoogde effect. Ik vraag me vervolgens namelijk af wat er mis is met het huis\ de vraagprijs als er op die manier aandacht getrokken moet worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die makelaar is een slimmerik. De advertentie valt hartstikke op!
Maar, maar, ik wou het huis juist kopen voor de panter!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Rewimo het volgende:
[PS: Vraagprijs is exclusief de panter.]
En wat denk je dat het een clicks genereert?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik snap dat dat het doel is maar het heeft bij mij iig niet het beoogde effect. Ik vraag me vervolgens namelijk af wat er mis is met het huis\ de vraagprijs als er op die manier aandacht getrokken moet worden.
Dit is de "we gaan nooit in bad" badkamerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de neuk is dit voor 'badkamer' ?
Professioneel afgewerkt ook. Je kunt echt zien dat het iemand is met gevoel voor design en afwerking.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dit is de "we gaan nooit in bad" badkamer
Doe mij maar een linkjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, doe mij maar gras en een pad. En een schuurtje.
Het gras ziet er beter uit dan bij ons hierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, doe mij maar gras en een pad. En een schuurtje.
Het is een leuk pand, en zo te zien goed bewoonbaar dus vernieuwen kan in stappen. Ik zou er gaan kijken, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef Kreator het volgende:
Ik was op zich best geinteresseerd in het huis ook. Maar volgens mij zit er nog een ton aan verbouwingen aan.
http://www.funda.nl/koop/(...)4-kastanjestraat-17/quote:
Oh, ik kan het wel betalen en er dan ook nog wel een nieuwe badkamer in plaatsen, maar er moet nog wel meer aan gebeuren. Zal vd week eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het is een leuk pand, en zo te zien goed bewoonbaar dus vernieuwen kan in stappen. Ik zou er gaan kijken, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken.
Beter dan een stijve nek toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
Schat, doe jij de open haard even aan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef Xantalien het volgende:
[ afbeelding ]
Afsluitbare keuken!
[ afbeelding ]
Genoeg plaats voor visite...
Dit alles in het mooie Dwingeloo.
Dat zijn haagbeuken, die horen zo als ze geen blad hebben...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef dot-matrix het volgende:
[..]
Heel het huis volgeplempt met stoelen en banken. Wel een mooi uitzicht trouwens, jammer dat het verstoord wordt door een stel dooie coniferen.
[ afbeelding ]
Owquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef FFnog het volgende:
[..]
Dat zijn haagbeuken, die horen zo als ze geen blad hebben...
Wat is dat voor raar grijs afvoerbuisje links onder in de 'douchecel'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de neuk is dit voor 'badkamer' ?
Hoort hier bij:
http://www.funda.nl/koop/(...)9-semarangstraat-24/
Het blad blijft er natuurlijk aan zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef FFnog het volgende:
[..]
Dat zijn haagbeuken, die horen zo als ze geen blad hebben... in de winter....
waarom niet, kan bestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dit is de "we gaan nooit in bad" badkamer
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef Xantalien het volgende:
[ afbeelding ]
Afsluitbare keuken!
[ afbeelding ]
Genoeg plaats voor visite...
Dit alles in het mooie Dwingeloo.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:38 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Waarom staat deze er in godsnaam ook bij?
[ afbeelding ]
Het ziet er inderdaad erg leuk uit dat huisje! Jammer dat het nogal uit de buurt is en dat er zo veel moet worden verbouwd, maar het is wel schattig!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Jurk het volgende:
[..]
Het is het huisje van de oma van mijn man. Ze is er 96 in geworden.
Het is allemaal vreselijk gedateerd (en volgens mij is de makelaar ook niet helemaal tof) maar het is zo'n lief huisje. Op een hele leuke plek, aan het water. Als het niet zo vreselijk verbouwd zou moeten worden, zou ik er zo gaan wonen.
Ik vrees de waterafvoer van het bad wat je links ziet met al die planken erop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat is dat voor raar grijs afvoerbuisje links onder in de 'douchecel'
Dan is het logisch dat ze het bad niet gebruiken want dat loopt nooit leeg zo, daar zit die afvoer te hoog voor.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef R2R het volgende:
Ik vrees de waterafvoer van het bad wat je links ziet met al die planken erop.
Een stille hint, dat ze last hebben van een rattenplaag?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Rowlf het volgende:
Maar wat is het?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat soms diezelfde makelaar als van die panter? En de karper?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Rowlf het volgende:
Maar wat is het?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder een erg mooi huis, zie hier.
Iedereen afspraken maken en niet komen opdagenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef aloe_vera het volgende:
Jee, daar ga ik echt niet op klikken! Al dat zielige hopeloze aandacht getrek van makelaars
da's dan wel weer een leuk idee!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef eleusis het volgende:
[..]
Iedereen afspraken maken en niet komen opdagenKlote eikels
Ja echt supermodern die crt tvquote:Op maandag 7 februari 2011 06:53 schreef Hiddendoe het volgende:
En dan die ultramoderne tv op dat antiek aandoende kastje, ook geen gezicht
Zit daar een kanarie of hamster onder het zeil?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:41 schreef Ireth het volgende:
Lekker strak vloertje ook, in die keuken...
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zit daar een kanarie of hamster onder het zeil?
eenschquote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef klusfoobje het volgende:
[mierenneukmodes /aan] een huis is onzijdig en dus geen "HEM". [mierenneukmodes /uit]
En iemand heeft je dat pas toch verteld ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef R2R het volgende:
Ik wil helemaal niet weten wat voor lui er allemaal in "mijn" huis hebben gewoond.
Lees je nou echt alleen de laatste post?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:14 schreef k_man het volgende:
[..]
En iemand heeft je dat pas toch verteld ofzo?
Jij vond het een logische reactie? Ik snap best dat het ging over die foto van dat stelletje, maar als je dat huis echt zou kopen, kom je er hoe dan ook wel achter van wie je het koopt. Je overlegt toch over de roerende zaken, ziet elkaar bij de notaris, und so weiter, et cetera.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:40 schreef Messina het volgende:
[..]
Lees je nou echt alleen de laatste post?
Toch wel. Hem is goed Nederlands. Hem (en ook het bezittelijk voornaamwoord zijn) mogen verwijzen naar mannelijke als onzijdige voornaamwoorden.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef klusfoobje het volgende:
[mierenneukmodes /aan] een huis is onzijdig en dus geen "HEM". [mierenneukmodes /uit]
Zou althans mijn voorkeur zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef skrn het volgende:
[..]
Toch wel. Hem is goed Nederlands. Hem (en ook het bezittelijk voornaamwoord zijn) mogen verwijzen naar mannelijke als onzijdige voornaamwoorden.
Het huis met zijn grote garage staat al lang te koop. Ik verkoop hemt daarom onder de vraagprijs.
Hoe anders moet ik dit in fatsoenlijk Nederlands vertalen?
Gewoon zoals ik het zeg, ik hoef niet te weten wie er in mijn huis gewoond heeft. En behalve een enorme berg post met dagvaardingen en enveloppen van deurwaarders met de naam van diegene erop weet ik het verder ook niet. Ohja, er lag nog een brief van de videotheek bij dat er nog 3 porno DVD's in bezit waren en of die terug mochten.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij vond het een logische reactie? Ik snap best dat het ging over die foto van dat stelletje, maar als je dat huis echt zou kopen, kom je er hoe dan ook wel achter van wie je het koopt. Je overlegt toch over de roerende zaken, ziet elkaar bij de notaris, und so weiter, et cetera.
Dus waarom was dat een zinnige post R2R?
Heb je een miljoen voor mij ?? TOP-huisquote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/werkendam/huis-47762659-het-fort-12/
Dat héle huis
Een van de weinige voorbeelden van grachtenpanden die nog enigzins smaakvol uit ziet/ is ingericht van binnen. Behalve diequote:Op maandag 7 februari 2011 20:12 schreef Mariposas het volgende:
Anouk's stulpje staat ook weer te koop voor een luttele 2,2 miljoen:
http://www.funda.nl/koop/(...)27-vondelstraat-128/
Prachtig huis op de foto´s! Nog niet echt ``ingewoond` maar goed, dat is niet zo´n drama. Nu die badkamer met de woningbouwtegels nog verbouwen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:12 schreef Mariposas het volgende:
Nee, het hoeft niet, maar jij snapt ook best dat bij een normale verkoop negen van de tien keer onvermijdelijk is dat het wel gebeurt. Daar is ook niks mis mee.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef R2R het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik het zeg, ik hoef niet te weten wie er in mijn huis gewoond heeft. En behalve een enorme berg post met dagvaardingen en enveloppen van deurwaarders met de naam van diegene erop weet ik het verder ook niet. Ohja, er lag nog een brief van de videotheek bij dat er nog 3 porno DVD's in bezit waren en of die terug mochten.
De verkopende partij was een bank en je kan gewoon in je eentje naar de notaris.
Verkeerde topic.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Renesite het volgende:
Dat héle huis
Behalve deze eng uitziende sauna - die me een gaskamer-gevoel geeft:quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Livedeejay het volgende:
Iemand nog een woonboot in Amsterdam Oud-West scoren voor weinig? Heeft wel een likje verf nodig...
O, enne... De woonark is niet te bezichtigen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www2.funda.nl/koop(...)-van-lennepkade-631/
Is eerder langsgeweest hier.
Jaja, die discussie hebben we vorige keer ook al gehad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:27 schreef klusfoobje het volgende:
Die woonark heeft zelf geen enkele waarde. Het gaat bij zoiets enkel en alleen om de ligplaats.
Ik gok er op dat Smikke dit niet heeft gepost als zelfgevonden-bijdrage, maar juist reageert op het eerdere bericht waar deze foto in stond. Alleen heeft hij/zij een geheel eigen wijze van quoten.....quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef k_man het volgende:
Wat een originele vondst joh! Staat er wellicht, heel toevallig, nog in de tekst of de verkoopprijs inclusief panter is?
Als je de vraag wilt beantwoorden, maar de link naar het huis kwijt bent: scroll even een weekje terug in dit topic.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Smikke het volgende:
Klopt, Ireth!
En ik gok zomaar dat de vraag van k_man retorisch is.
2 ton voor een drijvende plankquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Livedeejay het volgende:
Iemand nog een woonboot in Amsterdam Oud-West scoren voor weinig? Heeft wel een likje verf nodig...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee ton voor een ligplaats op een zeer gewilde locatie in Amsterdam.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
2 ton voor een drijvende plank
met extra kunstquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Livedeejay het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm ja, zo had ik het niet begrepen. Volgende keer moet-ie maar netjes quoten hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef Ireth het volgende:
Ik gok er op dat Smikke dit niet heeft gepost als zelfgevonden-bijdrage, maar juist reageert op het eerdere bericht waar deze foto in stond. Alleen heeft hij/zij een geheel eigen wijze van quoten.....
Erg praktisch inderdaad en goede kans dat het asbest is. En die krijg je er echt niet uit zonder breken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Resistor het volgende:
...
[ afbeelding ]
(mooie buis ook van de kachel/afzuigkap/whatever in het toch al kleine kamertje)
...
Het is dat ik er nog niet dood gevonden zou willen worden, maar mijn hemel, wat een hoeveelheid ruimte voor zo weinig geld....quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Resistor het volgende:
In dit huis moet je geen LSD gebruiken
Waarschijnlijk een pasgeborene. Die slapen heel vaak in een wieg in de woonkamer. En dan in de kinderkamer in een ledikantje. Scheelt een hoop geloop. Zo'n kind moet om de drie, vier uur gevoed worden, en zo kun je het nog een beetje in de gaten houden of het nog wel blijft ademen enzo. Plus dat het kindje went aan omgevingsgeluid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Ireth het volgende:
Nee joh, blijf lekker zitten! Gezellig met de wieg in de woonkamer![/url]
[ afbeelding ]
Heb ik inderdaad ook vaker meegemaakt...quote:Commode doen we in de keuken..
[ afbeelding ]
Zo te zien een rood transparant plastic mobile die voor het raam hangt, en die door zonlicht vlekken op de muur geeft.quote:
Een Darth Vader kachel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Ireth het volgende:
Gezellige zithoek.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, altijd fijn! Een sexclub met paaldans- en plassexmogelijkhedenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Bietje rare 'keuken'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Bietje rare 'keuken'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
het staat er gewoon bij hoorquote:Het perceel ontsluitingsweg 5 te Oude Pekela is gelegen binnen het bestemmingsplan "Landelijk gebied Oude Pekela". Tevens is van toepassing het "facet bestemmingsplan aanvullende regeling seksinrichting".
Geweldig huisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:03 schreef Snoopyfrl het volgende:
Voor nog geen 5 ton, het huis van Pippi Langkous!
[ afbeelding ]
Jammer dat je erg weinig van deze kast van een huis te zien krijgt op de foto's, geen keuken, geen badkamer of wc, slechts een paar kamers.
Hier:
http://www.funda.nl/koop/(...)1-drouwenerstraat-4/
Welk andere topic? Help me out please.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Behalve deze eng uitziende sauna - die me een gaskamer-gevoel geeft:
[ afbeelding ]
en weer eens een keer een groothoeklensminnende camera (zie de ovale kookplaten)
[ afbeelding ]
zou ik het ook in dat andere topic zetten..
Geinig. Niet een forum waar ik zelf snel zou komen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef Snoopyfrl het volgende:
Hé K_man,
Je topic is beroemd op een heel ander forum..:
http://www.zwangerschapsp(...)jke-fotos-funda.html
Het topic met opmerkelijk mooie foto's van Funda.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:50 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Welk andere topic? Help me out please.
vroeger had je van die badhuizenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef Peukie82 het volgende:
Mooie plek voor de douchecabine & wasbak?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LINK
Klopt, ik ben daar als heel klein meisje nog eens geweest samen met mijn moeder.quote:
Haha, zo heeft een kennis van mij een toilet op de overloop.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef Peukie82 het volgende:
Mooie plek voor de douchecabine & wasbak?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LINK
prachtigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Over badkamers gesproken.....
[ link | afbeelding ]
ik heb ook zo'n huisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt, ik ben daar als heel klein meisje nog eens geweest samen met mijn moeder.
Wij woonden nl. in een huisje waar geen badkamer aanwezig was en de wc was in de tuin.
Houten telefooncelletje met een prehistorische toiletpot erin. Na afloop kon je niet doortrekken maar moest je een emmer water er door gooien.
![]()
![]()
Uitzicht top raamfolie kan ook mooi zijn ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dank je
Toen ik deze foto zag, dacht ik dat je uitzicht op de zee had, blijkt het gewoon dat raamfolie te zijn![]()
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook tot ik die foto's zag.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
Over smaak valt niet te twisten, maar toch..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[...]
WTFquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Bietje rare 'keuken'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
WTFdie kraan bij dat rode plastic matras
quote:Tevens is van toepassing het "facet bestemmingsplan aanvullende regeling seksinrichting".
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Joh, dat was nog niet overduidelijk
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:12 schreef Mariposas het volgende:
Dat vraag ik me ook af, er zijn zelf een paar ruimtes waarvan ik denk dat er nog wel iets meer aan gespendeerd had mogen worden.quote:
Het ging me meer om dat waterdichte matras icm die kraan ernaast. Ziet eruit als een poep- en plasseks of iets ander ranzigs kamerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Maar het draagt toch bij aan de feestvreugde als de makelaar het even meldt.
Tof huisquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef fonsoy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten hoeveel geld hier onterecht aan is gespendeerd. Afschuwelijk!
Dat is het ook sulquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het ging me meer om dat waterdichte matras icm die kraan ernaast. Ziet eruit als een poep- en plasseks of iets ander ranzigs kamer
spuit 14quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het ging me meer om dat waterdichte matras icm die kraan ernaast. Ziet eruit als een poep- en plasseks of iets ander ranzigs kamer
Dat is heel lelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef fonsoy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten hoeveel geld hier onterecht aan is gespendeerd. Afschuwelijk!
Nee maar er stond in de advertentie dat het om een seksinrichting ging en dat is hier ook al enkele malen genoemd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest dus geen idee. Jij werkte er?
Sjezus spuit 11, dat had ik nou ook wel weer doorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:11 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Nee maar er stond in de advertentie dat het om een seksinrichting ging en dat is hier ook al enkele malen genoemd.
LOLquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Sjezus spuit 11, dat had ik nou ook wel weer door
Maar sinds wanneer heeft ieder bordeel zo'n vunzige kamer?
Ik bedoel die afzichtelijke keuken. Het huis is verder luxe ingericht, maar ik vind grenen keukenkastjes met overal knoesten, en verder een zwarte achterblad en dito werkblad vreselijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, er zijn zelf een paar ruimtes waarvan ik denk dat er nog wel iets meer aan gespendeerd had mogen worden.
Dan maar laten zitten en gaan paaldansen? oooooh hot-hot-hot!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef dot-matrix het volgende:
Erg praktisch inderdaad en goede kans dat het asbest is. En die krijg je er echt niet uit zonder breken.
Netjes hoor! En heel strak en duidelijk op de foto gezet. Hebben ze op funda geen 'Zo hoort het niet'/'Zo hoort het wel'-voorbeelden? Nja, moeten ze maar niet doen, want dan wordt dit otopic misschien minder leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Renesite het volgende:
Dat héle huis
Tja, typisch gevalletje van de steigerhout trend de afgelopen jaren. Nieuwe kastdeurtjes en klaar, die losse oven daarentegen is imho welquote:Op zondag 13 februari 2011 03:06 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik bedoel die afzichtelijke keuken. Het huis is verder luxe ingericht, maar ik vind grenen keukenkastjes met overal knoesten, en verder een zwarte achterblad en dito werkblad vreselijk
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:03 schreef Snoopyfrl het volgende:
Voor nog geen 5 ton, het huis van Pippi Langkous!
[ afbeelding ]
Jammer dat je erg weinig van deze kast van een huis te zien krijgt op de foto's, geen keuken, geen badkamer of wc, slechts een paar kamers.
Hier:
http://www.funda.nl/koop/(...)1-drouwenerstraat-4/
sexyquote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef fh101 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden...
[ afbeelding ]
edit linkje: http://www.funda.nl/koop/(...)821-koepelstraat-96/
De kat krijgt een hartverzakking als je Rammstein (o.i.d.) opzet...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef R2R het volgende:
Benieuwd hoe lang deze kast het nog uithoudt
[ afbeelding ]
Hier
Zonder de link te bekijken. Ze hebben een bakfiets, steigerhouten tafel en hun kind heet iets van Storm of Lentequote:Op maandag 14 februari 2011 22:38 schreef R2R het volgende:
Dit is pas sexy.
[ afbeelding ]
Vind het hier
De vloer kan ook scheef zijn...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef R2R het volgende:
Benieuwd hoe lang deze kast het nog uithoudt
[ afbeelding ]
Hier
Als je dan ook even vermeld wat er opmerkelijk aan is want meer dan een lelijke lamp en een kutstoeltje zie ik niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Leuk zo'n lamp
[ afbeelding ]
Fijn bureaustoel![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-58/fotos/#foto-2
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:38 schreef R2R het volgende:
Dit is pas sexy.
[ afbeelding ]
Vind het hier
Ik verbaas me dan eerder over het feit dat ze een softbox naast hun bed hebben staan. Ik wil niet weten wat voor foto's ze daar mee maken denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 22:38 schreef R2R het volgende:
Dit is pas sexy.
[ afbeelding ]
Vind het hier
KPD, wij willen julie naakt zien materiaalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik verbaas me dan eerder over het feit dat ze een softbox naast hun bed hebben staan. Ik wil niet weten wat voor foto's ze daar mee maken denk ik![]()
Ik vind die lamp niet eens gek. Ik bedoel het idee erachter. Heel veel mensen overbruggen de afstand tussen de werkelijke locatie van de lamp en het aansluitpunt met een hele lelijke witte strip aan het plafond. Dan vind ik dit soort oplossingen mooier. De vormgeving van de lamp, dat gouden, dat kitscherige, dat staat me dan niet aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je dan ook even vermeld wat er opmerkelijk aan is want meer dan een lelijke lamp en een kutstoeltje zie ik niet.
Het ontwerp van die lamp dateert uit de jaren 10 van de vorige eeuw. Sindsdien zijn er talloze gelijksoortige ontwerpen op de markt gekomen. Gek genoeg ligt deze nog het dichtst bij het origineel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:33 schreef skrn het volgende:
Ik vind die lamp niet eens gek. Ik bedoel het idee erachter. Heel veel mensen overbruggen de afstand tussen de werkelijke locatie van de lamp en het aansluitpunt met een hele lelijke witte strip aan het plafond. Dan vind ik dit soort oplossingen mooier. De vormgeving van de lamp, dat gouden, dat kitscherige, dat staat me dan niet aan.
Precies, zo'n lamp met een contragewicht maakt het makkelijk om je lamp even hoger of lager te hangen. Kun je tegenwoordig bij iedere lampenzaak ook kopen. En nee, het kitscherige van deze specifieke lamp is ook niet mijn smaak, maar het idee op zich snap ik wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef error_404 het volgende:
[..]
Het ontwerp van die lamp dateert uit de jaren 10 van de vorige eeuw. Sindsdien zijn er talloze gelijksoortige ontwerpen op de markt gekomen. Gek genoeg ligt deze nog het dichtst bij het origineel.
Als we elke lelijk lampje gaan posten in dit topic, is het wel lekker snel vol...
Daarom.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:08 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Precies, zo'n lamp met een contragewicht maakt het makkelijk om je lamp even hoger of lager te hangen. Kun je tegenwoordig bij iedere lampenzaak ook kopen. En nee, het kitscherige van deze specifieke lamp is ook niet mijn smaak, maar het idee op zich snap ik wel.
Pecies, en de fotograaf staat op de foto's die jij post vlak bij e muur. Asl hij zich had omgedraaid om de foto te maken was er meer ruimte te zien geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef skrn het volgende:
[..]
Daarom.
Fotograaf had geen zijn om bij dit huis naar boven te kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis bij alle foto's van dat huis, op de eerste foto na die aardig is, gewoon het bovenste deel. Sowieso: 140m2 is niet krap maar nergens, maar dan ook nergens, zie je de ruimte terug. Terwijl ze dat als pluspunt neerzetten van de woning.
dus?> vind niks raar hieraan hoor..quote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Leuk zo'n lamp
[ afbeelding ]
Fijn bureaustoel![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-58/fotos/#foto-2
Een apart neuqsekx bed...quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:10 schreef lutser.com het volgende:
Ik vraag me toch af, slapen de loge's in dit huis bij de ouders op de kamer of hebben ze een slecht huwelijk?
[ afbeelding ]
Lijkt op een mini-computertje voor de kids...quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
[ link | afbeelding ]
Televisiemeubel / Kindertafeltje?
dan word je als kerel wel heel erg snel met de gevolgen van je daad geconfronteerd.... Je zit er zo'n beetje met je neus bovenop...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:38 schreef R2R het volgende:
Dit is pas sexy.
[ afbeelding ]
Vind het hier
lcd tv 35cm met v-tech computer niet super gekquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
[ link | afbeelding ]
Televisiemeubel / Kindertafeltje?
Ik vond de straatnaam ook wel toepasselijk..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Maar het draagt toch bij aan de feestvreugde als de makelaar het even meldt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vond de straatnaam ook wel toepasselijk..Spuit 11...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe niks. Heb ook tien jaar een gaskachel gehad en dat gaf helemaal geen aanslag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef skrn het volgende:
Wat me opvalt is dat het huis nog gaskachels heeft (terwijl de ad laat zien dat er wel een cv-ketel aanwezig is). Dat zou ook het een en ander verklaren maar ik moet zeggen dat ik niet weet hoeveel vervuiling zo'n gaskachel nu in werkelijkheid geeft.
30jaarzonder onderhoud en hij blakert welquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In principe niks. Heb ook tien jaar een gaskachel gehad en dat gaf helemaal geen aanslag.
Ja, da's ook weer zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef T42 het volgende:
[..]
30jaarzonder onderhoud en hij blakert wel
Bwahahahaha! Wat heet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:11 schreef Lienekien het volgende:
Aan de verkleuringen te zien is er flink gerookt in die dertig jaar!
Vraagprijs ¤299.000quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Oef, daar moet je allemaal wel heel erg doorheen kijkenKan me voorstellen dat veel mensen afknappen op dat huis.
Goeiedag, of je in een sauna woontquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
Is verkocht, maar toch... Schootjeshel!
[ link | afbeelding ]
Url van kleine plaatje nemen en daarin klein veranderen in groot:quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:32 schreef ferrari_rood het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ormanlaan-62/fotos/#
mooi blauw is niet lelijk
De badkamer dus ik krijg de foto daarvan niet gekopieerd.
Ze zijn het plafond vergetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij hebben ze ze daar al afgepeuterd, kijk maar naar de witte vlekkenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |