Tja, typisch gevalletje van de steigerhout trend de afgelopen jaren. Nieuwe kastdeurtjes en klaar, die losse oven daarentegen is imho welquote:Op zondag 13 februari 2011 03:06 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik bedoel die afzichtelijke keuken. Het huis is verder luxe ingericht, maar ik vind grenen keukenkastjes met overal knoesten, en verder een zwarte achterblad en dito werkblad vreselijk
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:03 schreef Snoopyfrl het volgende:
Voor nog geen 5 ton, het huis van Pippi Langkous!
[ afbeelding ]
Jammer dat je erg weinig van deze kast van een huis te zien krijgt op de foto's, geen keuken, geen badkamer of wc, slechts een paar kamers.
Hier:
http://www.funda.nl/koop/(...)1-drouwenerstraat-4/
sexyquote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef fh101 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden...
[ afbeelding ]
edit linkje: http://www.funda.nl/koop/(...)821-koepelstraat-96/
De kat krijgt een hartverzakking als je Rammstein (o.i.d.) opzet...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef R2R het volgende:
Benieuwd hoe lang deze kast het nog uithoudt
[ afbeelding ]
Hier
Zonder de link te bekijken. Ze hebben een bakfiets, steigerhouten tafel en hun kind heet iets van Storm of Lentequote:Op maandag 14 februari 2011 22:38 schreef R2R het volgende:
Dit is pas sexy.
[ afbeelding ]
Vind het hier
De vloer kan ook scheef zijn...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef R2R het volgende:
Benieuwd hoe lang deze kast het nog uithoudt
[ afbeelding ]
Hier
Als je dan ook even vermeld wat er opmerkelijk aan is want meer dan een lelijke lamp en een kutstoeltje zie ik niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Leuk zo'n lamp
[ afbeelding ]
Fijn bureaustoel![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-58/fotos/#foto-2
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:38 schreef R2R het volgende:
Dit is pas sexy.
[ afbeelding ]
Vind het hier
Ik verbaas me dan eerder over het feit dat ze een softbox naast hun bed hebben staan. Ik wil niet weten wat voor foto's ze daar mee maken denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 22:38 schreef R2R het volgende:
Dit is pas sexy.
[ afbeelding ]
Vind het hier
KPD, wij willen julie naakt zien materiaalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik verbaas me dan eerder over het feit dat ze een softbox naast hun bed hebben staan. Ik wil niet weten wat voor foto's ze daar mee maken denk ik![]()
Ik vind die lamp niet eens gek. Ik bedoel het idee erachter. Heel veel mensen overbruggen de afstand tussen de werkelijke locatie van de lamp en het aansluitpunt met een hele lelijke witte strip aan het plafond. Dan vind ik dit soort oplossingen mooier. De vormgeving van de lamp, dat gouden, dat kitscherige, dat staat me dan niet aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je dan ook even vermeld wat er opmerkelijk aan is want meer dan een lelijke lamp en een kutstoeltje zie ik niet.
Het ontwerp van die lamp dateert uit de jaren 10 van de vorige eeuw. Sindsdien zijn er talloze gelijksoortige ontwerpen op de markt gekomen. Gek genoeg ligt deze nog het dichtst bij het origineel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:33 schreef skrn het volgende:
Ik vind die lamp niet eens gek. Ik bedoel het idee erachter. Heel veel mensen overbruggen de afstand tussen de werkelijke locatie van de lamp en het aansluitpunt met een hele lelijke witte strip aan het plafond. Dan vind ik dit soort oplossingen mooier. De vormgeving van de lamp, dat gouden, dat kitscherige, dat staat me dan niet aan.
Precies, zo'n lamp met een contragewicht maakt het makkelijk om je lamp even hoger of lager te hangen. Kun je tegenwoordig bij iedere lampenzaak ook kopen. En nee, het kitscherige van deze specifieke lamp is ook niet mijn smaak, maar het idee op zich snap ik wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef error_404 het volgende:
[..]
Het ontwerp van die lamp dateert uit de jaren 10 van de vorige eeuw. Sindsdien zijn er talloze gelijksoortige ontwerpen op de markt gekomen. Gek genoeg ligt deze nog het dichtst bij het origineel.
Als we elke lelijk lampje gaan posten in dit topic, is het wel lekker snel vol...
Daarom.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:08 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Precies, zo'n lamp met een contragewicht maakt het makkelijk om je lamp even hoger of lager te hangen. Kun je tegenwoordig bij iedere lampenzaak ook kopen. En nee, het kitscherige van deze specifieke lamp is ook niet mijn smaak, maar het idee op zich snap ik wel.
Pecies, en de fotograaf staat op de foto's die jij post vlak bij e muur. Asl hij zich had omgedraaid om de foto te maken was er meer ruimte te zien geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef skrn het volgende:
[..]
Daarom.
Fotograaf had geen zijn om bij dit huis naar boven te kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis bij alle foto's van dat huis, op de eerste foto na die aardig is, gewoon het bovenste deel. Sowieso: 140m2 is niet krap maar nergens, maar dan ook nergens, zie je de ruimte terug. Terwijl ze dat als pluspunt neerzetten van de woning.
dus?> vind niks raar hieraan hoor..quote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Leuk zo'n lamp
[ afbeelding ]
Fijn bureaustoel![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-58/fotos/#foto-2
Een apart neuqsekx bed...quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:10 schreef lutser.com het volgende:
Ik vraag me toch af, slapen de loge's in dit huis bij de ouders op de kamer of hebben ze een slecht huwelijk?
[ afbeelding ]
Lijkt op een mini-computertje voor de kids...quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
[ link | afbeelding ]
Televisiemeubel / Kindertafeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |