quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Iemand dit huis in Heerlen al gespot?
Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]
Verwacht je niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zult maar net een lijn coke of speed gelegd hebben, en dan gaat de deurbel, en als je terug komt kun je het niet meer vindenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Finch het volgende:
In dit huis zijn de witte en beige tinten goed vertegenwoordigd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig mag de teddybeer wel een blauwe pyama aan
[ afbeelding ]
Dit is bij mijn tante in de straatquote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Iemand dit huis in Heerlen al gespot?
Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]
Verwacht je niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook niet helemaal mijn smaak maar ik vind het wel een prestatie om het hele huis consequent zo aan te kleden, daar zijn toch aardig wat uurtjes ingestoken. Het geeft voor de verandering ook wel een interessante 3D foto.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:56 schreef Geborenin1971 het volgende:
Iemand dit huis in Heerlen al gespot?
Bij de buitenkant:
[ afbeelding ]
Verwacht je niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die beddenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:45 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)oudeweg-60/80863196/
Nice! Mooie vondst!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:45 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)oudeweg-60/80863196/
Prachtig, ik zou er zo intrekkenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:45 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)oudeweg-60/80863196/
Ik zou het chronisch koud hebben met al die tegels en stenen. Als ik in deze hitte naar de foto's kijk, koel ik al wat af.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Prachtig, ik zou er zo intrekken
Niet zo prachtig als je het op de kaart bekijkt. Drukke weg in de buurt en vlak bij de vliegbasis.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Zusje123 het volgende:
Een auto in de serre!
[ afbeelding ][/url][/img]
Verder prachtig plekje trouwens
https://www.funda.nl/deta(...)=share-listing-modal
Seventies bedoel jequote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:07 schreef Marsenal het volgende:
Iets te tegelig en stenig naar mijn smaak, beetje 90's vibe, maar verder niks mis mee.
Ja die kleuren wel natuurlijk maar die steentjes en glazen vierkantjes hebben weer een 90's vibe voor mij.quote:
Het is allemaal origineel eind jaren 70. Ik zie best wat elementen uit het huis waarin ik opgegroeid ben, dat huis heeft hetzelfde bouwjaarquote:Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja die kleuren wel natuurlijk maar die steentjes en glazen vierkantjes hebben weer een 90's vibe voor mij.
Eigen helikopterpadquote:Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Adrie072 het volgende:
Prachtig huis, supermooie keuken, tuin mwoah...
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)merpark-30/43335634/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |