Het is dat ik er nog niet dood gevonden zou willen worden, maar mijn hemel, wat een hoeveelheid ruimte voor zo weinig geld....quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Resistor het volgende:
In dit huis moet je geen LSD gebruiken
Waarschijnlijk een pasgeborene. Die slapen heel vaak in een wieg in de woonkamer. En dan in de kinderkamer in een ledikantje. Scheelt een hoop geloop. Zo'n kind moet om de drie, vier uur gevoed worden, en zo kun je het nog een beetje in de gaten houden of het nog wel blijft ademen enzo. Plus dat het kindje went aan omgevingsgeluid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Ireth het volgende:
Nee joh, blijf lekker zitten! Gezellig met de wieg in de woonkamer![/url]
[ afbeelding ]
Heb ik inderdaad ook vaker meegemaakt...quote:Commode doen we in de keuken..
[ afbeelding ]
Zo te zien een rood transparant plastic mobile die voor het raam hangt, en die door zonlicht vlekken op de muur geeft.quote:
Een Darth Vader kachel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Ireth het volgende:
Gezellige zithoek.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, altijd fijn! Een sexclub met paaldans- en plassexmogelijkhedenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Bietje rare 'keuken'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Bietje rare 'keuken'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
het staat er gewoon bij hoorquote:Het perceel ontsluitingsweg 5 te Oude Pekela is gelegen binnen het bestemmingsplan "Landelijk gebied Oude Pekela". Tevens is van toepassing het "facet bestemmingsplan aanvullende regeling seksinrichting".
Geweldig huisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:03 schreef Snoopyfrl het volgende:
Voor nog geen 5 ton, het huis van Pippi Langkous!
[ afbeelding ]
Jammer dat je erg weinig van deze kast van een huis te zien krijgt op de foto's, geen keuken, geen badkamer of wc, slechts een paar kamers.
Hier:
http://www.funda.nl/koop/(...)1-drouwenerstraat-4/
Welk andere topic? Help me out please.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Behalve deze eng uitziende sauna - die me een gaskamer-gevoel geeft:
[ afbeelding ]
en weer eens een keer een groothoeklensminnende camera (zie de ovale kookplaten)
[ afbeelding ]
zou ik het ook in dat andere topic zetten..
Geinig. Niet een forum waar ik zelf snel zou komen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef Snoopyfrl het volgende:
Hé K_man,
Je topic is beroemd op een heel ander forum..:
http://www.zwangerschapsp(...)jke-fotos-funda.html
Het topic met opmerkelijk mooie foto's van Funda.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:50 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Welk andere topic? Help me out please.
vroeger had je van die badhuizenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef Peukie82 het volgende:
Mooie plek voor de douchecabine & wasbak?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LINK
Klopt, ik ben daar als heel klein meisje nog eens geweest samen met mijn moeder.quote:
Haha, zo heeft een kennis van mij een toilet op de overloop.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef Peukie82 het volgende:
Mooie plek voor de douchecabine & wasbak?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LINK
prachtigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Over badkamers gesproken.....
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |