Ik ben nog bezig...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Klonterpot het volgende:
Mag ik je er op wijzen dat je afbeeldingen het niet doen en je nummer 50 hebt overgeslagen?
Waarom? De vorige was toch 50 nietwaarquote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
Zal ik er even 50 van maken dan?
Excuus, ik heb een deeltje overgeslagen. Ik ga voor straf opmerkelijke foto's zoeken.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Waarom? De vorige was toch 50 nietwaar
Ging op jullie posts afquote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Waarom? De vorige was toch 50 nietwaar
Ik zie nog steeds geen afbeeldingen hoor...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Klonterpot het volgende:
Mag ik je er op wijzen dat je afbeeldingen het niet doen en je nummer 50 hebt overgeslagen?
ik ook niet... Maar die komen vanzelf in de posts.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:31 schreef FFnog het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen afbeeldingen hoor...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef Rituals het volgende:
Blauwe hoogglans keuken!Wie verzint het! Niet mijn smaak in ieder geval.
[ afbeelding ]
Link
Tja, uiterst nuttige foto's.
[ afbeelding ]
Link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Zijn zat mensen die een huis willen hebben juist om dit soort details. Toen mijn ouders hun huis kochten waren ze verliefd op het huis, maar ook op het glas-in-lood, dat gaf de doorslagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef Rituals het volgende:
Tja, uiterst nuttige foto's.
[ afbeelding ]
Link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Ja, die snap ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, geloof ik. Wat is er nutteloos aan een foto van de woonkamer?
Ze hebben in ieder geval een binnenplaats.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 03:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een treurig binnenplaatsje
Daar kan je echt iets heel liefs en romantisch van makenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:34 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval een binnenplaats.![]()
En zo klein is hij toch ook weer niet?
Gezellig spookhuis.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef Gwywen het volgende:
Omdat ik heb verzuimd de OP voor dit deel te maken, hier ter compensatie een rariteitenkabinet in Haarlem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:35 schreef k_man het volgende:
Zou zo het huis van Boudewijn Büch geweest kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |