SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, geen hoogtepunten in de OP, het zijn er teveel
Vorig deel: Leuke foto's van funda
[ Bericht 13% gewijzigd door Piles op 20-01-2008 19:20:52 ]
Is wel goed zo hoorquote:Ik was te laat met de laatste post in het vorig deel, dus als Bieflap opent, mag deze dicht
Scarfacequote:Op zondag 20 januari 2008 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige ornamenten inderdaad
ik ook , en we gooien er weer even een leuke foto in:quote:Op zondag 20 januari 2008 18:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel een langlopende reeks opkomen.
Waar je wat dit soort dingen betreft echt je lol op kunt, is in Arabische meubelzaken. Je lacht je krom om wat ze daar voor wanstaltige kitsch verkopen.
Dit soort uitwassen krijg je nou als stadsplanners idiote straatnamen gaan toepassen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:45 schreef MNR het volgende:
Die straatnaam
En dat in combinatie met deze foto:
[ afbeelding ]
ehehehe die kattenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige ornamenten inderdaad
die roze vibo had er ook wel ingemogenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
En nee, geen hoogtepunten in de OP, het zijn er teveel
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:45 schreef MNR het volgende:
Die straatnaam
En dat in combinatie met deze foto:
[ afbeelding ]
het rottende bed en de martelkelder eigenlijk ook welquote:Op zondag 20 januari 2008 18:50 schreef Bieflap het volgende:
[..]
die roze vibo had er ook wel ingemogen
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
het rottende bed en de martelkelder eigenlijk ook wel
Die heb volgens mij ff gemistquote:Op zondag 20 januari 2008 18:50 schreef Bieflap het volgende:
[..]
die roze vibo had er ook wel ingemogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |