Ik vond met name het strategisch in het midden geplaatste zeepbakje een vondst!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef Nightanimal het volgende:
claustrofobie opwekkende badkamers heeerlijk
Lijkt mijn badkamer wel, alleen zit er bij mij ook nog een wc in!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Praktisch ingerichte badkamer
[ link | afbeelding ]
Ook handig, als je naar de wasbak loopt na het douchen heb je zeiknatte voeten....quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Praktisch ingerichte badkamer
[ link | afbeelding ]
Inderdaad ja, zou niks voor mij zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef Nightanimal het volgende:
claustrofobie opwekkende badkamers heeerlijk
Het doet er niet echt toe, maar dat zwembad is voor het hele gebouw en die douche is van het appartement zelf.quote:
Is dat nou een tv-schermpje op die badrand...???quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:43 schreef Kimbell het volgende:
Hier kun je na het badderen zó op de bank ploffen
[ afbeelding ]
touchscreen kan je met je tenen tekenenquote:Op zondag 25 april 2010 00:36 schreef FFnog het volgende:
[..]
Is dat nou een tv-schermpje op die badrand...???
Mooi, vooral dat glas-in-loodquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:59 schreef Kimbell het volgende:
En als je van oude details houdt, zit je hier goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt wel op een muziekbladhouder, waar je een lampje op kon zetten vroegerquote:Op zondag 25 april 2010 01:11 schreef hilliebillie het volgende:
wat staat hier nou voor houten ding naast die stoel? en volgens mij hangt de lamp ook niet helemaal stil tijdens het maken van de foto..
[ afbeelding ]
niet een heel erg opmerkelijke foto, maar vraag me toch wel af wat dat ene ding is eigenlijk
link
Misschien een erfstuk dat een ereplekje kreeg?quote:Op zondag 25 april 2010 01:51 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
een echte dressboy, om je kleren op te hangen voor de volgende dag.... wat het in de woonkamer doet is mj ook onduidelijk
Ik vind het altijd zo leuk dat ze er op funda ook een plattegrond van de woningindeling opzetten.quote:
Nee, je kunt het niet lezen... Maar je krijgt wel een beter idee van de indeling van het huis dan aan de hand van alleen de foto's. Vind het dus niet eens zo apart dat een makelaar dit erbij plaatstquote:Op zondag 25 april 2010 09:25 schreef bouwfraude het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuk dat ze er op funda ook een plattegrond van de woningindeling opzetten.
Alsof iemand dat ooit kan lezen:
[ afbeelding ]
het had best IETS groter gekund......quote:Op zondag 25 april 2010 11:24 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Nee, je kunt het niet lezen... Maar je krijgt wel een beter idee van de indeling van het huis dan aan de hand van alleen de foto's. Vind het dus niet eens zo apart dat een makelaar dit erbij plaatst
Aparte plek voor die schouw....quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:59 schreef Kimbell het volgende:
En als je van oude details houdt, zit je hier goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |