Ziet er sowieso erg gezellig uit daarbinnen......quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:32 schreef Kimbell het volgende:
Zie ik daar nu een tuinstoel in een huis van zes ton?
[ afbeelding ]
nja die woonkamer is net een vergaderzaal, straalt geen gezelligheid uit zoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:03 schreef Hiddendoe het volgende:
Even geen opmerkelijk enz. maar gewoon even melden dat ik jammergenoeg geen miljonair ben anders had ik dit huis meteen gekocht.![]()
Alleen al vanwege het uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Hier ook iemand die het altijd leuk vind om huizen te bekijken op Funda die hier in de buurt te koop staan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef willempjewever het volgende:
Mijn god, die paal haal je toch weg? Echt de hele buurt zit die funda toch te bekijken zodra je je huis te koop zet? Ik althans altijd wel
Zou wel heel relaxed zijn als je tegenover die meid woont, live show elke avond voor het raam![]()
die spiegel hangt aan een schuine kant zodat als je iets omhoog kijkt kun je gewoon je make-up op doen..quote:
Maar dan krijg je wel twee woonarken en een bedrijfshal!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:09 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wat een kloteligging![]()
[ afbeelding ]
En nog de complimenten voor Morticia die het vorige topic bijna eigenhandig zelf heeft gevuld
Ja en als iets lager had gehangen had je dat gewoon kunnen doen door voor je te kijken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
die spiegel hangt aan een schuine kant zodat als je iets omhoog kijkt kun je gewoon je make-up op doen..
Maar ik ben ook geen gezelligheidsmens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
nja die woonkamer is net een vergaderzaal, straalt geen gezelligheid uit zo
[ afbeelding ]
het is dat dat kastje en die strijkplank bruin zijn, anders had het zo een zwart-wit foto kunnen zijn...quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:04 schreef eXistence het volgende:
Bruin worden tijdens het tv kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou hem zo kiezen hoor!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Rituals het volgende:
Wie kiest er nou voor deze kleur in de keuken![]()
.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |