Inderdaad, ik zie hem ook. Wie opent het TRU-topic?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:37 schreef Ireth het volgende:
Jezus in het haardvuur?
[ link | afbeelding ]
Die ziet er wel heel eng uit zo....quote:Op zondag 21 maart 2010 15:37 schreef Ireth het volgende:
Jezus in het haardvuur?
[ link | afbeelding ]
Wel handig als je slecht ter been bent (als er teminste ook een (trap) lift naar de eerste verdieping gaat). Aangezien er 'terug te plaatsen' in de tekst staat zal het ook wel om zo'n soort situatie gaan en hebben die bewoners de lift zelf laten plaatsen.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:47 schreef Eris het volgende:
En mijn laatste post. Niet goed genoeg voor in de Topic start maar ja het blijft een leuke
Hellaas geen foto'sMaar deze omschrijving vind ik persoonlijk raar. (Bovenwoning)
[ afbeelding ]
Een Lift
Wel mooi, maar wat die ladder met die spons eraan daar nou doet?????quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het best humor, een badkuip dat er uitziet als een gigantische wastafel.![]()
Maar moet je hier nou niet het bad uit om de kraan uit te zetten?Da's dan weer minder praktisch
[ afbeelding ]
link
Handdoekrekjequote:Op zondag 21 maart 2010 16:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Wel mooi, maar wat die ladder met die spons eraan daar nou doet?????
denk dat er niet veel ruimte tussen de kuip en de muur zit. zo wel; dan zou het erg onpraktisch zijn idd.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het best humor, een badkuip dat er uitziet als een gigantische wastafel.![]()
Maar moet je hier nou niet het bad uit om de kraan uit te zetten?Da's dan weer minder praktisch
[ afbeelding ]
link
Dan reageer je toch op een geplaatste foto....quote:Op zondag 21 maart 2010 17:24 schreef DeZoektocht het volgende:
TVP, heb echt wat geprobeerd te vinden om te posten, maar helaas
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:38 schreef carriebar het volgende:
goh lijkt wel of er iemand onder de dekens ligt...
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-14/fotos/#foto-8
carriebar..
(weet niet hoe ik precies dit als afbeelding moet doen)
daar is het te smal voor. maar er ligt we iets onder de deken idd. een rolletje ofzo.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:38 schreef carriebar het volgende:
goh lijkt wel of er iemand onder de dekens ligt...
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-14/fotos/#foto-8
carriebar..
(weet niet hoe ik precies dit als afbeelding moet doen)
je laat toch van te voren je bad vollopen?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |