Inderdaad, ik zie hem ook. Wie opent het TRU-topic?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:37 schreef Ireth het volgende:
Jezus in het haardvuur?
[ link | afbeelding ]
Die ziet er wel heel eng uit zo....quote:Op zondag 21 maart 2010 15:37 schreef Ireth het volgende:
Jezus in het haardvuur?
[ link | afbeelding ]
Wel handig als je slecht ter been bent (als er teminste ook een (trap) lift naar de eerste verdieping gaat). Aangezien er 'terug te plaatsen' in de tekst staat zal het ook wel om zo'n soort situatie gaan en hebben die bewoners de lift zelf laten plaatsen.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:47 schreef Eris het volgende:
En mijn laatste post. Niet goed genoeg voor in de Topic start maar ja het blijft een leuke
Hellaas geen foto'sMaar deze omschrijving vind ik persoonlijk raar. (Bovenwoning)
[ afbeelding ]
Een Lift
Wel mooi, maar wat die ladder met die spons eraan daar nou doet?????quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het best humor, een badkuip dat er uitziet als een gigantische wastafel.![]()
Maar moet je hier nou niet het bad uit om de kraan uit te zetten?Da's dan weer minder praktisch
[ afbeelding ]
link
Handdoekrekjequote:Op zondag 21 maart 2010 16:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Wel mooi, maar wat die ladder met die spons eraan daar nou doet?????
denk dat er niet veel ruimte tussen de kuip en de muur zit. zo wel; dan zou het erg onpraktisch zijn idd.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het best humor, een badkuip dat er uitziet als een gigantische wastafel.![]()
Maar moet je hier nou niet het bad uit om de kraan uit te zetten?Da's dan weer minder praktisch
[ afbeelding ]
link
Dan reageer je toch op een geplaatste foto....quote:Op zondag 21 maart 2010 17:24 schreef DeZoektocht het volgende:
TVP, heb echt wat geprobeerd te vinden om te posten, maar helaas
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:38 schreef carriebar het volgende:
goh lijkt wel of er iemand onder de dekens ligt...
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-14/fotos/#foto-8
carriebar..
(weet niet hoe ik precies dit als afbeelding moet doen)
daar is het te smal voor. maar er ligt we iets onder de deken idd. een rolletje ofzo.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:38 schreef carriebar het volgende:
carriebar..
je laat toch van te voren je bad vollopen?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
link
Naast die ladder zit de knop toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
link
Het huis te koop gezet en oma vergeten weg te brengenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:38 schreef carriebar het volgende:
carriebar..
ach ja...wat je niet ziet dat is er niet toch?? zelfs dooie oma...quote:Op maandag 22 maart 2010 10:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het huis te koop gezet en oma vergeten weg te brengen
Dat doet de butler toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
link
Ehm, ik zie 'm niet...quote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef error_404 het volgende:
Ook maar meteen mijn tvp opvijzelen met een foto:
[ afbeelding ]
Gezellig, licht huis (doe dan geen fotoreportage..)
Ja vooral dat licht doet t m! Hoezo cursus fotografie benodigd!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat doet de butler toch?![]()
Mooi huis verder!
Ook maar meteen mijn tvp opvijzelen met een foto:
[ afbeelding ]
Gezellig, licht huis (doe dan geen fotoreportage..)
Verschrikkelijk...quote:
Dat klinkt wel erg omslachtig. Je kunt ook rechts klikken en dan 'afbeeldingslocatie kopiëren' aanklikken.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:46 schreef maok het volgende:
(rechter muisknop, eigenschappen, dan de link die op .jpg eindigd copiëren en dan [img] [/img ] (zonder spatie) om de link plaatsen)
Ik ook!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
ik vind het contrast van die orangerie met de oude woning wel erg mooi.
En die badkamer in dat huis in Wapenveld zou ik graag hebben zeg, gaaf!![]()
opmerkelijker vind ik dat ze 2 tv's in de woonkamer hebben staan... :Squote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef Gwywen het volgende:
En ten slotte nog een afschrikwekkend voorbeeld van wat je maar beter niet met hout kunt doen
[ afbeelding ]
(Ik weet wel wat ze beter met dat hout kunnen aanvangen!)
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef Gwywen het volgende:
Mocht er ooit een 'lelijkste oranjerie van Nederland' gekozen worden, dan behoort deze beslist tot de kanshebbers (let vooral op het zorgvuldige contrast met de rest van de woning)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die optie heb ik niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg omslachtig. Je kunt ook rechts klikken en dan 'afbeeldingslocatie kopiëren' aanklikken.
Ik zei ook niet dat het een briljante tvp wasquote:Op maandag 22 maart 2010 14:22 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ehm, ik zie 'm niet...Wat is er opmerkelijk?
Ik zie hem ook niet hoor, nog steeds niet overigens, het ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:09 schreef Beijtje het volgende:
Ja, ik vermoedde al zoiets, maar dan nog zag ik 'm niet echt, haha...
Die badkamer is echt geweldigquote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
En die badkamer in dat huis in Wapenveld zou ik graag hebben zeg, gaaf!![]()
Zo zie je maar weer, smaken verschillen
QFT.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik het geld had, zou ik het direct kopen. Wat een fantastisch huis.
Daar word je mee doodgegooid op Funda, ik vind 't niet meer opmerkelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef Evilicious het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)rg-cremersstraat-42/
In de categorie, ontzettend ouderwets...
in 1 woord AF SCHUW LIJK!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |