Moest ook 2 keer kijken, let op de vorm van de wolkenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:18 schreef jslavenburg het volgende:
Ik snap die foto's niet van makelaar en in de wolken
Edit, ik zie hem nu
Idd, opknappen en doorverkopenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:58 schreef Pollewoppie het volgende:
en toch jammer dat dat pand in Naarden ligt!! ben eigenlijk een beetje verliefd op het eerste gezicht!! namelijk echt een potentiepandje!
tja maar niet nu... dan moet je het een jaartje vasthouden en dan verkopen... maar je KK enzo he...quote:Op donderdag 19 november 2009 00:08 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Idd, opknappen en doorverkopen
Heel herkenbaar ook; op het vorige bureau waar ik werkte hadden de 3D-modelers een stuk of 3 mooie foto's van wolken die eindeloos gerecycled werden. In elk project en op elke montage kwamen ze weer terug. Heel flauw eigenlijk.quote:
HAHAHAHAHAHA! Dat is echt erg! Je wilt toch je huis zo positief mogelijk presenteren? Misschien verkopen ze zelf het huis en hebben ze niet door dat dit echt niet bevorderlijk is voor verkoop!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:02 schreef Rensjebree het volgende:
Lekkage? Opgelost !
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/zaandijk/huis-7235076-parkstraat-22
Dat soort foto's laat je er dan toch uitquote:Op donderdag 19 november 2009 10:02 schreef Rensjebree het volgende:
Lekkage? Opgelost !
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/zaandijk/huis-7235076-parkstraat-22
Nee, want dan komen ze niet meer in dit topic...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat soort foto's laat je er dan toch uit
quote:Tuin:
De tuin is op het oosten georienteerd en dient nog aangelegd te worden.
Lijkt wel op Oost-Ecuador oidquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verder leuk opknappertje![]()
1 voordeel, er staan al meer dan genoeg planten, hoef je die iig niet meer te kopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verder leuk opknappertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |